Had je ook het geluid harder gezet om die lui op de achtergrond te horen kankeren?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef denthemen het volgende:
Godverdomme, ik schrik me de tering door de NOS
Relatief zijn er zeer veel vliegtuigen verloren. Nog steeds is dat niks vergeleken met Onurquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Misschien is het handig om dan ook duidelijk te maken hoe vaak Turkish Airlines vliegt, ik gok dat het de meeste vluchten maakt vergeleken met alle andere Turkse vliegmaatschappijen. Maar dat vermelden ze weer niet, dan maar schelden!
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Had je ook het geluid harder gezet om die lui op de achtergrond te horen kankeren?
Dat is het nou juist, dat deed de presentatrische van het radioprogramma juist niet. Maar volgens ham was dat wel zo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als je feiten gebrekkig meldt, wat een verkeerd beeld bij onwetende mensen oproept, moet je niet gek staan kijken als er mensen boos om worden.
Emo-tv hč...quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:02 schreef Jasza het volgende:
Moeten ze deze mensen in shock laten zien
Er zijn doden gevallen en dan maakt zo'n turk zich druk over het misleidende beeld dat gegeven zou worden over de reputatie van de maatschappij. Dat gaat echt helemaal nergens over.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als je feiten gebrekkig meldt, wat een verkeerd beeld bij onwetende mensen oproept, moet je niet gek staan kijken als er mensen boos om worden.
Helaas.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen meiden van Halal op die lijst.
Goeie actie juist, extra opvallen is altijd beter.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef ASroma het volgende:
[..]
er was al zat hulpdienst, zoals je kan zien. Neemt niet weg dat die vrachtwagen fout zit, maar door eigen onkunde maakt die agent zich compleet belachelijk..... echt wat een dude, armpjes omhoog, dikke attitude![]()
te zielig
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Had je ook het geluid harder gezet om die lui op de achtergrond te horen kankeren?
ok, ligt het dus niet aan het netwerk..quote:
Wou net zeggen. jammer ja.quote:
Volgens de Telegraaf wel ja http://www.telegraaf.nl/b(...)oten_komen_om__.htmlquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:02 schreef Tha_Duck het volgende:
De piloten schijnen ook kassie wijlen te zijn
Jij vond mijn idee over dat het vliegtuig "out of fuel" was toch ook onzin vanmorgen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef denthemen het volgende:
Godverdomme, ik schrik me de tering door de NOS
de watte?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, dat deed de presentatrische van het radioprogramma juist niet.
Vertel ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
wel een trieste aftocht als je op zo'n boerenwagen afgevoerd wordt als dode.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ricky Wilson staat op de lijst. Zou het de zanger van The Kaiser Chiefs zijn?
De vraag is wel terecht natuurlijk, maar dikwijls heeft die een ondertoon van "o, vast een achterlijk vliegtuig van een achterlijke maatschappij uit een achterlijk land".quote:Ja, als een turks vliegtuig zich in de hollandse klei boort dan is de eerste vraag niet hoe het staat met de veiligheid bij singapore air lines
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |