Heinekenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Welke kroeg ga je? Mijn lever verlangt in ieder geval weer naar een koud heineken biertje
Rembrandtplein is ook altijd wel wat te doen hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Welke kroeg ga je? Mijn lever verlangt in ieder geval weer naar een koud heineken biertje
Wat dan? Jupiler?quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
HeinekenIk weet nog niet waar ik heen ga, even kijken wat mijn maten morgen willen
Eigenlijk maakt het ook weinig uit.. We lopen toch overalquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Rembrandtplein is ook altijd wel wat te doen hoor
The Old Sailor. Alleen niet te dicht bij de plee in de buurt gaan staan, want die meurt als de ziekte.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:14 schreef Leonos het volgende:
Is het morgen nog ergens een beetje gezellig in de stad waar meer ajax supporters rondhangen?
Heb toch vakantie dus ga al vroeg de stad in
Yes, maar begrijpelijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar nu gaan we wel heel erg offtopic
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hertog JanMaar nu gaan we wel heel erg offtopic
Prima bier inderdaad. Maar voor de voetbal kan ik niet langs amstel of heineken.. Sowieso eigenlijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hertog JanMaar nu gaan we wel heel erg offtopic
Euh, volgens mij klopt er iets nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:42 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Hebben jullie ook geen stoel of rij nummers? Of ben ik weer de enige?
Kijk je wel op de voorkant?quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:42 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Er zitten meerdere fokkers in 428 toch? Een vraagje: Hebben jullie ook geen stoel of rij nummers? Of ben ik weer de enige?
Als die barcode er maar op staatquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:44 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja ik kijk op de voorkant, maar een maatje van me heeft het er wel op staan, en ik zou naast hem moeten zitten dus er zou niks aan de hand moeten zijn.
Bij de kaartverkoop info op de fiorentina site stond dat ze hof van holland en monico's op het rembrandsplein moesten ontwijken want daar kwamen de hooligans van ajaxquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar gaan die spaghettivreters eigenlijk heen?
Het was overigens een vraag, geen mening dat er een minuut stilte moet komenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoezo? Voor wie dan?
Mijn op is overleden... morgen 1 minuut stilte bij ajax!!!!!
Wat een onzin zegNet als die stille tochten ofzo..
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:00 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Bij de kaartverkoop info op de fiorentina site stond dat ze hof van holland en monico's op het rembrandsplein moesten ontwijken want daar kwamen de hooligans van ajax![]()
![]()
![]()
quote:AJAX SUPPORTERS:
Al lato nord dello stadio di fronte ai campi di allenamento dell’Ajax è situata la sede dei tifosi dell’Ajax, ovvero degli hooligans Ajax. I tifosi dell’ACF Fiorentina sono vivamente esortati a non avvicinarsi a questo o cercare di entrarvi! Anche nel centro di Amsterdam, al Rembrantssquare (Rembrantsplein) nel pub Monico, Hof van Holland e nei dintorni di altri pub, si ritrovano gli hooligans dell’Ajax, anche vario tempo prima di una partita.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |