quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:22 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. Eindigen achter TwenteMinder presteren dan dat ploegje uit Eindhoven
![]()
Heitinga, Van der Vaart, Seedorf ... wat zou ik ze graag terug zien komen deze zomer.
Droom ...![]()
1. Vermeer/Stekelenburg;
2. Wielaert/Enoh, 3. Oleguer/Van der Wiel, 5. Braafheid/Vermaelen;
4. Heitinga/Enoh, 6. Gabri/Lindgren;
7. Van der Vaart/Beerens, 10. Seedorf/Arnautovic/Grindheim, 11. Pranjic/Elia;
9. Cvitanich/Berg
Waarmee je alleen dus maar bewijst echt niets van voetbal af te weten, en gewoon maar wat lult.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat betreft Enoh: die staat op de site te boek als verdediger.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:39 schreef Barca het volgende:
Wat betreft Enoh: die staat op de site te boek als verdediger.
Hoezo? Voor wie dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:32 schreef denthemen het volgende:
Ik neem aan dat we morgen een minuut stilte krijgen ivm de crash van vandaag?
Gewoon de wallen op.. Zijn meerdere kroegen daar waar genoeg ajacieden zittenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:14 schreef Leonos het volgende:
Is het morgen nog ergens een beetje gezellig in de stad waar meer ajax supporters rondhangen?
Heb toch vakantie dus ga al vroeg de stad in
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:16 schreef Jasza het volgende:
Om maar weer ff in de stemming te komen, vorige week helemaal los in de Irish Pub hierop:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoezo? Voor wie dan?
Mijn op is overleden... morgen 1 minuut stilte bij ajax!!!!!
Wat een onzin zegNet als die stille tochten ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand hem te hard vind dan haal ik hem wel weg, absoluut niet kwetsend bedoeld.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:25 schreef sjimz het volgende:
[..]Nu maar hopen dat morgen de tank niet leeg is voor de 90ste minuut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand hem te hard vind dan haal ik hem wel weg, absoluut niet kwetsend bedoeld.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
[..]Moeten wij voor een mod bepalen wat kan en wat niet kan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand hem te hard vind dan haal ik hem wel weg, absoluut niet kwetsend bedoeld.
Maar dat vliegtuig had gewoon vleugels hoor![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand hem te hard vind dan haal ik hem wel weg, absoluut niet kwetsend bedoeld.
![]()
!!!
Ik vind hem geniaal![]()
[..]Kom op sjimz, als mensen daar al niet tegen kunnen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand hem te hard vind dan haal ik hem wel weg, absoluut niet kwetsend bedoeld.
.
Zo'n bijschrift + spoilers is niet nodig.. Maar goed, met users als SCH is het misschien ook niet zo heel gek..
Aan de andere kant, als hij op oorlogspad is, is dit ook genoeg.-
[..]Geef mij je modrechten dan zal ik wel even kijken hoe hard het wel niet isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand hem te hard vind dan haal ik hem wel weg, absoluut niet kwetsend bedoeld.
![]()
Hey ik heb geen zin in een 2e sjimzgate hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op sjimz, als mensen daar al niet tegen kunnen....
Zo'n bijschrift + spoilers is niet nodig.. Maar goed, met users als SCH is het misschien ook niet zo heel gek..
Aan de andere kant, als hij op oorlogspad is, is dit ook genoeg.
Ja ga dr ff serieus op inquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Maar dat vliegtuig had gewoon vleugels hoor
[..]Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand hem te hard vind dan haal ik hem wel weg, absoluut niet kwetsend bedoeld..
Zenuwen beginnen langzaam te komen. Niet verliezen!Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Dan had je moeten zeggen: Als iemand er overspannen op reageert dan haal ik hem wel weg,quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hey ik heb geen zin in een 2e sjimzgate hoor
Ik ben daar iig te vindenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gewoon de wallen op.. Zijn meerdere kroegen daar waar genoeg ajacieden zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |