Houd het dan lekker intern.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:59 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij mag ook wel een keer commentaar leveren wanneer de spelers slecht gepresteerd hebben wat mij betreft, hij had zondag gewoon gelijk.
Zoals hij zelf aangeeft, hij is onervaren, dit soort fouten zijn naar mijn mening weinig belangrijk. Erger zijn de tactische fouten die hij in de tweede seizoenshelft gemaakt heeft en mede verantwoording dragen voor opnieuw geen kampioen worden.quote:
Marco gaat er nog een nachtje over slapen.quote:
Ligt beetje aan het resultaat maar als je bijvoorbeeld 2-0 achterstaat dan zal Aisatti, Cvitanich en Mickey er wel inkomen, denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hopelijk wel Cvitanich. Denk dat we hem deze wedstrijd goed kunnen gebruiken.Als hij helemaal fit is dan. Laat Leonardo dan maar ernaast.
Kerk, serieus..quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:36 schreef Silenus het volgende:
Geen Cvitanich morgen..
Ik hoop dat ie goed slaapt danquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Marco gaat er nog een nachtje over slapen.
Als hij met twee spitsen gaat beginnen zal het sowieso niet met Kennedy zijn. Aisatti gaat hij echt niet opstellen na een matig half uur tegen FC Volendam.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:52 schreef Rots het volgende:
Aissati voorin?![]()
Gaat trouwens sowieso niet in de basis starten, ik zou Sulejmani erin zetten, maar Van Basten zal wel weer kiezen voor Leo of Kennedy.
Ja..quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:52 schreef Rots het volgende:
Aissati voorin?![]()
Gaat trouwens sowieso niet in de basis starten, ik zou Sulejmani erin zetten, maar Van Basten zal wel weer kiezen voor Leo of Kennedy.
Doe dan maar Sulejmani. Die heeft ons nog 16 mln gekostquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kut geen Cvitanich. Sulejmani of Leonardo is mij om het even. Zolang ze maar werken.
Waarom is dat schandalig? Het is een keuze voor Leonardo en Sulejmani. Waarvan Sulejmani natuurlijk een veel betere voetballer is maar het absoluut niet laat zien. Leonardo heeft de laatste wedstrijden goed gespeeld dus heeft misschien wel een voorsprong nu. Als ik van Basten was zou ik die 2 heel scherp laten trainen kijken wie het liefste wil. Vechten voor je plek is nooit verkeerd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schandalig als Leonardo speelt morgen. Laat hem lekker oppleuren.
Netjes dat Van Basten het zo oplost qua kritiek. Verder niets meer mee aan de hand.
Waarom dat nou weer?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schandalig als Leonardo speelt morgen. Laat hem lekker oppleuren.
Kennedy speelt gewoon altijd redelijk kut en dat hij juist dan de winnende maakt is wel grappig opzich.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:08 schreef Dhill0n het volgende:
Als leo morgen weer geweldig speelt dan is het weer leo die de beste is , veel mensen hier beoordelen spelers heel raar
Kennedy had de winnende gemaakt maar was verder niet goed tegen fiorentina maar hij blijft een held en hij moet volgens velen in de basis.Ik zie niks in hem hoor.
Geef mij maar leo
Met jouw ava zou je toch denken dat je liever Sulejmani in de basis ziet. Kennedy en Leo zijn invallers, geen basismateriaal, dus keuze makkelijk gemaakt voor mij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:08 schreef Dhill0n het volgende:
Als leo morgen weer geweldig speelt dan is het weer leo die de beste is , veel mensen hier beoordelen spelers heel raar
Kennedy had de winnende gemaakt maar was verder niet goed tegen fiorentina maar hij blijft een held en hij moet volgens velen in de basis.Ik zie niks in hem hoor.
Geef mij maar leo
750.000 ¤quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Doe dan maar Sulejmani. Die heeft ons nog 16 mln gekost
Wat kostte Leo?
quote:'Resultaat staat voorop'
Amsterdam, 25 feb 2009
Ajax zal zich donderdagavond in de return tegen Fiorentina niet van zijn meest offensieve kant laten zien. ,,Maar we moeten ook niet vergeten te voetballen”, benadrukte Marco van Basten
De ploeg van Van Basten heeft een goede uitgangspositie om zich te plaatsen voor de achtste finales van het UEFA Cuptoernooi. Afgelopen week werd er in Florence met 0-1 gewonnen. ,,Misschien kregen we iets te veel kansen tegen om echt van een goede wedstrijd te spelen”, blikte de trainer nog even terug tijdens de drukbezochte persconferentie. ,,Maar we speelden wel echt als een team. Dat is heel belangrijk en positief. En toen wij op voorsprong kwamen en Fiorentina echt moest komen, kregen wij zelf ook nog kansen.”
Fiorentina zal er in de ArenA alles aan doen om de in eigen stadion opgelopen achterstand ongedaan te maken. Ajax laat de Italianen waarschijnlijk het spel maken. ,,Het resultaat is morgen het belangrijkste”, vertelde Van Basten, die waarschijnlijk met vier middenvelders gaat spelen. ,,We moeten zorgen dat we niet kwetsbaar zijn, maar we moeten ook niet vergeten te voetballen.”
Een voordeel voor Ajax is dat veel spelers die kampten met blessures, deze week weer zijn teruggekeerd in de selectie. Van Basten kan onder andere weer beschikken over Eyong Enoh, Ismaïl Aissati, Gabri, Jan Vertonghen en Dario Cvitanich. Ook Urby Emanuelson, die het duel met Volendam aan zich voorbij moest laten gaan vanwege nekklachten is weer fit. Gregory van der Wiel trainde woensdag niet mee. ,,Hij is grieperig”, aldus Van Basten. ,,Maar ik verwacht dat hij morgen mee kan doen.”
Van Basten is zich er terdege van bewust dat de klus nog niet geklaard is. ,,Fiorentina is een goed team, dat ontzettend gevaarlijk is in de omschakeling. Hun spelers zijn gewend om iedere week te spelen in de Serie A en ze hebben ook ervaring in de Champions League. Dat is bagage die Ajax nog niet heeft. We moeten op onze hoede zijn.”
Al gaan ze met zn allen voor de goal liggen, als ze maar door gaan.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:26 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Al gaan ze met zn allen voor de goal liggen, als ze maar door gaan.
Ik denk dat hij Aissati eerder niet gaat opstellen omdat hij net terug is van een lange blessure.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:53 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Aisatti gaat hij echt niet opstellen na een matig half uur tegen FC Volendam.
Zou niet weten waarom, het enige wat het er mee te maken heeft is dat het bij Schiphol is gebeurt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:32 schreef denthemen het volgende:
Ik neem aan dat we morgen een minuut stilte krijgen ivm de crash van vandaag?
Top. Liever hem dan Van Wolfswinkel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:58 schreef kevin6188 het volgende:
Ook Ajax heeft interesse in Luuk de Jong, aldus VI.
Idd. Heeft weinig met voetbal te maken. Snap sowieso niet waarom het nu zo continu 'live coverage' krijgt op rtlquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom, het enige wat het er mee te maken heeft is dat het bij Schiphol is gebeurt.
Mogen ze in Turkije doen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:32 schreef denthemen het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:58 schreef kevin6188 het volgende:
Ook Ajax heeft interesse in Luuk de Jong, aldus VI.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:32 schreef denthemen het volgende:
Mag hopen van nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:32 schreef denthemen het volgende:
Fucking mooi nummertjequote:Op woensdag 25 februari 2009 18:16 schreef Jasza het volgende:
Om maar weer ff in de stemming te komen, vorige week helemaal los in de Irish Pub hierop:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |