Houd het dan lekker intern.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:59 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij mag ook wel een keer commentaar leveren wanneer de spelers slecht gepresteerd hebben wat mij betreft, hij had zondag gewoon gelijk.
Zoals hij zelf aangeeft, hij is onervaren, dit soort fouten zijn naar mijn mening weinig belangrijk. Erger zijn de tactische fouten die hij in de tweede seizoenshelft gemaakt heeft en mede verantwoording dragen voor opnieuw geen kampioen worden.quote:
Marco gaat er nog een nachtje over slapen.quote:
Ligt beetje aan het resultaat maar als je bijvoorbeeld 2-0 achterstaat dan zal Aisatti, Cvitanich en Mickey er wel inkomen, denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hopelijk wel Cvitanich. Denk dat we hem deze wedstrijd goed kunnen gebruiken.Als hij helemaal fit is dan. Laat Leonardo dan maar ernaast.
Kerk, serieus..quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:36 schreef Silenus het volgende:
Geen Cvitanich morgen..
Ik hoop dat ie goed slaapt danquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Marco gaat er nog een nachtje over slapen.
Als hij met twee spitsen gaat beginnen zal het sowieso niet met Kennedy zijn. Aisatti gaat hij echt niet opstellen na een matig half uur tegen FC Volendam.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:52 schreef Rots het volgende:
Aissati voorin?![]()
Gaat trouwens sowieso niet in de basis starten, ik zou Sulejmani erin zetten, maar Van Basten zal wel weer kiezen voor Leo of Kennedy.
Ja..quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:52 schreef Rots het volgende:
Aissati voorin?![]()
Gaat trouwens sowieso niet in de basis starten, ik zou Sulejmani erin zetten, maar Van Basten zal wel weer kiezen voor Leo of Kennedy.
Doe dan maar Sulejmani. Die heeft ons nog 16 mln gekostquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kut geen Cvitanich. Sulejmani of Leonardo is mij om het even. Zolang ze maar werken.
Waarom is dat schandalig? Het is een keuze voor Leonardo en Sulejmani. Waarvan Sulejmani natuurlijk een veel betere voetballer is maar het absoluut niet laat zien. Leonardo heeft de laatste wedstrijden goed gespeeld dus heeft misschien wel een voorsprong nu. Als ik van Basten was zou ik die 2 heel scherp laten trainen kijken wie het liefste wil. Vechten voor je plek is nooit verkeerd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schandalig als Leonardo speelt morgen. Laat hem lekker oppleuren.
Netjes dat Van Basten het zo oplost qua kritiek. Verder niets meer mee aan de hand.
Waarom dat nou weer?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schandalig als Leonardo speelt morgen. Laat hem lekker oppleuren.
Kennedy speelt gewoon altijd redelijk kut en dat hij juist dan de winnende maakt is wel grappig opzich.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:08 schreef Dhill0n het volgende:
Als leo morgen weer geweldig speelt dan is het weer leo die de beste is , veel mensen hier beoordelen spelers heel raar
Kennedy had de winnende gemaakt maar was verder niet goed tegen fiorentina maar hij blijft een held en hij moet volgens velen in de basis.Ik zie niks in hem hoor.
Geef mij maar leo
Met jouw ava zou je toch denken dat je liever Sulejmani in de basis ziet. Kennedy en Leo zijn invallers, geen basismateriaal, dus keuze makkelijk gemaakt voor mij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:08 schreef Dhill0n het volgende:
Als leo morgen weer geweldig speelt dan is het weer leo die de beste is , veel mensen hier beoordelen spelers heel raar
Kennedy had de winnende gemaakt maar was verder niet goed tegen fiorentina maar hij blijft een held en hij moet volgens velen in de basis.Ik zie niks in hem hoor.
Geef mij maar leo
750.000 ¤quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Doe dan maar Sulejmani. Die heeft ons nog 16 mln gekost
Wat kostte Leo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |