quote:
Bwehehehequote:Op woensdag 25 februari 2009 19:03 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Een keer trek je de conclusie
Vliegtuig is een illusie
Vliegtuig is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
For your information, Fokker is niet failliet.. Heb onlangs nog gewerkt bij Fokker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
1917 belde, ze willen hun grap terug... tering hoe lang is Fokker al niet failliet.
Tot ze failliet gingen zeker?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Love85Angel het volgende:
[..]
For your information, Fokker is niet failliet.. Heb onlangs nog gewerkt bij Fokker.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef RichCalibier het volgende:
Holle Bolle Gijs is er erg nuchter onder, en laat even zien hoe je wel vliegen moet:
[ afbeelding ]
quote:
Heb hem direct even naar een paar ex-collega's doorgemaild, waaronder enkele Turken.quote:
Oké, de toon is nu definitief gezet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:58 schreef bloodacolyte het volgende:
Er zaten behalve Turken ook nederlanders in het vliegtuig: ze hebben werkschoenen gevonden....
Puhlease!quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef Lamon het volgende:
Natuurlijk kan het al, het is tenslotte al 1 dag geleden.
Ik denk dat het ook goed is om wat grappen te gaan maken over wat andere leuke dingen, iemand nog onlangs een kind verloren, of iemand die kanker heeft, of misschien is er nog iemand die onlangs verkracht is, zeg het even, dan bedenk ik er een leuke grap over.
Oh, en mensen met Aids, of mensen die in een rolstoel zitten mogen ook. Kan ik ook wel wat op vinden.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef Intxaurraga het volgende:
Stort een vliegtuig met Turken neer. Nu was het eens aan de mensen buiten het vliegtuig om te applaudiseren bij de landing.
Ik ben geen moraalridder hoor, ik zou me rotlachen als jij morgen doodgereden wordt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Puhlease!
Klik anders ff één van de honderden andere topics aan en val ons hier niet lastig met je moraalridderij.
Ik zal er geen minuut minder door slapen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben geen moraalridder hoor, ik zou me rotlachen als jij morgen doodgereden wordt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef Intxaurraga het volgende:
Stort een vliegtuig met Turken neer. Nu was het eens aan de mensen buiten het vliegtuig om te applaudiseren bij de landing.
..en ook nooit meer wakker worden dan gelukkig.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zal er geen minuut minder door slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dat zomaar kan hier in nederlandquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef RichCalibier het volgende:
Holle Bolle Gijs is er erg nuchter onder, en laat even zien hoe je wel vliegen moet:
[ afbeelding ]
: Dquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben geen moraalridder hoor, ik zou me rotlachen als jij morgen doodgereden wordt.
Nee je faalt kansloos.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
..en ook nooit meer wakker worden dan gelukkig.
Weer een idioot van de wereld af. Goed voor jou, goed voor mij.
Ik verheug me er nu al op.
(....is dit eigenlijk al een flame of ben ik nog te mild?)
Je ziet dan iemand helemaal naar de kloten gaan en dat kan soms lang duren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:22 schreef B1nulnul het volgende:
pas maar op dat je niemand kent met kanker!
wat een triest figuur ben jequote:Op donderdag 26 februari 2009 00:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
..en ook nooit meer wakker worden dan gelukkig.
Weer een idioot van de wereld af. Goed voor jou, goed voor mij.
Ik verheug me er nu al op.
(....is dit eigenlijk al een flame of ben ik nog te mild?)
oké dan,quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef Lamon het volgende:
Natuurlijk kan het al, het is tenslotte al 1 dag geleden.
Ik denk dat het ook goed is om wat grappen te gaan maken over wat andere leuke dingen, iemand nog onlangs een kind verloren, of iemand die kanker heeft, of misschien is er nog iemand die onlangs verkracht is, zeg het even, dan bedenk ik er een leuke grap over.
Oh, en mensen met Aids, of mensen die in een rolstoel zitten mogen ook. Kan ik ook wel wat op vinden.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
oké dan,
iemand nog onlangs een kind verloren:
Och kom op, je hebt binnen 9 maanden weer een nieuwe
of iemand die kanker heeft
He, het scheelt je wel geld bij de kapper
of misschien is er nog iemand die onlangs verkracht is
Jeweettog, als je nee zegt bedoel je eigenlijk ja, toch?
Oh, en mensen met Aids
Nu kun je wel neuken met mensen die je niet moet
of mensen die in een rolstoel zitten mogen ook
Jij verdient een staande ovatie!
Daar zijn de meningen heel erg over verdeeld, merk ik.quote:
Dat was in het echt, dan is 't ineens helemaal anders.quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:24 schreef Lamon het volgende:
Ik vond je broertje best een aardige gast anders....
Ik snap niet zo goed waarom dat altijd zo'n verschil moet maken, maar ik ben dan ook labiel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:26 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dat was in het echt, dan is 't ineens helemaal anders.
Correct. Dat laatste dan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom dat altijd zo'n verschil moet maken, maar ik ben dan ook labiel.
Op zo'n internetforum doe je natuurlijk je uiterste best om het afzeiken tot cult te verheffen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom dat altijd zo'n verschil moet maken.
Ach, ik sla geen oude vrouwtjes in elkaar, breek geen bushokjes voor een poster, gooi mijn peuk nog netjes in de prullenbak en betaal gewoon netjes mijn rekeningen, dus labiel is misschien zo slecht nog niet dan....quote:
Jij, randgroepjongere!!!! Zie je nou wel, ik ben dus een degelijke burger.quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:38 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik moet nog steeds gaan zitten voor wat onbetaalde boetes.
Aangezien ik door de crisis toch wat tijd over heb wil ik die dagen graag gaan zitten maar ze komen me maar niet ophalen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij, randgroepjongere!!!! Zie je nou wel, ik ben dus een degelijke burger.
Slaap ze.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:18 schreef kastanova het volgende:
Ze hebben de oorzaak van de crash ook gevonden. Het bleek dat de piloot een les Nederlands gemist had.
Ik land...
Hij landt....
Weiland.....
He, jij luistert ook radio 3FMquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:18 schreef kastanova het volgende:
Ze hebben de oorzaak van de crash ook gevonden. Het bleek dat de piloot een les Nederlands gemist had.
Ik land...
Hij landt....
Weiland.....
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:18 schreef kastanova het volgende:
Ik land...
Hij landt....
Weiland.....
wat is er mijn mijn broertjequote:Op donderdag 26 februari 2009 03:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen heel erg over verdeeld, merk ik.
Ik begin me geloof ik ineens wel te profileren na 8 jaar FOK!
Ik vond je broertje best een aardige gast anders....
Nee deze was van Urbanusquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:56 schreef Locusta het volgende:
[..]
Blijft sterkHerman Finkers, toch?
10 posts hogerquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:59 schreef -SL- het volgende:
De piloten hadden hun cursus Nederlands niet afgemaakt
Ik landt
Jij landt
Hij landt
Zij landt
Wei land
ja ik las hem al, maar ik verstuurde hem al 8u terugquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:08 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
10 posts hoger
Ze waren bij jou trouwens ook fout aan het rijtje begonnen![]()
Kijk eens op de grondquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
kan ik nog ergens zo'n vliegende shoarma schotel bestellen?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
Het is allemaal 1 grote hoax.
Dit ongeluk was onderdeel van het programma van carlo boszhart.
Voor de uitzending van " ik wed dat ik het kan" had de piloot een weddenschap dat hij met de neus van zijn vliegtuig kon aanbellen bij de boerderij op nr 7.
Hij heeft de weddenschap trouwens niet gewonnen.
Zie tig post eerderquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:37 schreef blingbling11 het volgende:
In de cockpit is een cursusboek 'Nederlands voor beginners' gevonden. Ik land, jij land, hij land, weiland
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:37 schreef blingbling11 het volgende:
In de cockpit is een cursusboek 'Nederlands voor beginners' gevonden. Ik land, jij land, hij land, weiland
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:17 schreef Nebeorx het volgende:
Een stuk of 200 Turken zitten in een voertuig, wie stuurt er?
- De politie!
Geen wonder dat dat ding crasht!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
Het is allemaal 1 grote hoax.
Dit ongeluk was onderdeel van het programma van carlo boszhart.
Voor de uitzending van " ik wed dat ik het kan" had de piloot een weddenschap dat hij met de neus van zijn vliegtuig kon aanbellen bij de boerderij op nr 7.
Hij heeft de weddenschap trouwens niet gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |