Meneer Baksteen is al lang geweest hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:50 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft de NOS geen vliegtuigdeskundige waar ze gelijk een taxi naar toe sturen ofzo? Echt, Nederlandse media lopen zoooo achter met de rest.
/quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:50 schreef Adolecens het volgende:
RTLZ gaat zo de geluidsbanden uitzenden van communicatie tussen cockpit en de toren
Nou kunnen dus doden binnen liggen, maar ok gewonden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:51 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie hulpmedewerkers met brancards naar binnen gaan, maar het is me niet helemaal duidelijk wat dat betekent.![]()
dit versterkt hun geloof alleen maar. want "Allah heeft ze gered"quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
De meiden van Halal. God straft onmiddellijk.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
De meiden van Halal. God straft onmiddellijk.
er werd gezegd tussen de cockpit van het verongelukte toestel en de toren. Dus niet het hier vemelde mp3'tjequote:Op woensdag 25 februari 2009 12:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Stuur ze even het linkje naar de mp3
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die zijn toch niet Turks of mis ik wat
Precies! Net als CNN meteen iemand aan de lijn hangen . Deskundigen erbij . Elk wissewasje dat naar buiten gebracht wordt doorgeven. Als het dan niet klopt kun je het altijd rechtzetten. Bij de NOS zit men elkaar schaapachtig aan te kijken en domme vragen te stellen aan mensen die dat helemaal niet kunnen weten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:50 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft de NOS geen vliegtuigdeskundige waar ze gelijk een taxi naar toe sturen ofzo? Echt, Nederlandse media lopen zoooo achter met de rest.
No shit....quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou kunnen dus doden binnen liggen, maar ok gewonden.
Wat een droplul hèquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:51 schreef YazooW het volgende:
NOS Boy: "Wij moeten natuurlijk ook met het speculeren meedoen"
Nee LUL, je moet ons gewoon de juiste informatie geven pannekoek
RTV NH! Ik luisterde naar een stream...quote:
Even een quote van me uit het andere deel:quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:50 schreef starla het volgende:
[..]
DUH! maar dat zeg ik toch ook? Ik beweer niet dat ze PRECIES berekenen voor de afstand, maar de kans dat ze er iets naast zitten (dus niet iets extra meenemen) is groter dan ze er ver naast ziten (niet iets extra, maar ook zo weinig dat ze de helft van de afstand niet eens halen.
Begrijpend lezen vrind is niet je sterkste kant.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
In ieder geval genoeg om uit te wijken! toen ik 3 januari met THY vanuit Istanbul naar Brussel vloog zijn we uitgeweken naar ja ja Schiphol en geland op die Polderbaan! Vanwege dichte mist trouwens
Bij dit type toestel wel schijnt ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:52 schreef -skippybal- het volgende:
Kan je die motoren zomaar afwerpen
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:52 schreef Jojogirl het volgende:
[..]Want als niet-Turk mag je niet op een vlucht van Istanbul naar Amsterdam vliegen
Denk nog eens zou ik zeggen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:51 schreef Geerd het volgende:
Ik denk dat alle landingsbanen in Turkije er zo uitzien dus die piloot kan er ook niks aan doen.
Aldus CNN.quote:Turkey's transport minister says all on board survived
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:48 schreef superworm het volgende:
Ooggetuige: "Hij vloog vééél te laag, ik denk dat de piloot dacht dat de baan eerder begon!"
Wel volgens die NOS dame.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:52 schreef -skippybal- het volgende:
Kan je die motoren zomaar afwerpen
Landingsbaan is inderdaad 2 km verderop, dat is dus echt heel weinig... Ik betwijfel of de brandstof op was. Er zal weinig brandstof in de kist gezeten hebben, het gebeurde immers aan het einde van de vlucht. Maar ik kan me voorstellen dat, mocht er te weinig brandstof aanwezig zijn, de crew daar ruim van de voren achterkomt. Dan zouden ze tijd genoeg hebben om voortijdig op een ander veld te landen...quote:De landingsbaan is nog 2 km verderop. Dus het is niet net voordat hij gaat landen.
Vind je het niet vreemd dat beide motoren uitgevallen zijn + dat er totaal geen brand is ontstaan terwijl de motoren en een vleugel van het vliegtuig zijn gevallen? De vleugels zitten normaal gesproken vol met brandstof.
Richting Istanbul? KLMquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Lufthansa een beetje betrouwbaar? *gaat op vakantie over 1,5 maand*
Nee man, geen Istanbul. Waarom zou ik op vakantie willen naar Istanbul?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Richting Istanbul? KLM
Me vriendin nog afgelopen zondag mee geland dus die doen het wel goed
Eva Wiessing klinkt niet heel Turks?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom zit die Turkse vrouw daar in beeld? Omdat ze een Turkse redactrice is, dachten ze bij de NOS, ha, leuk om haar de hele dag in beeld te houden?
Volgens mij bedoeld ze dat de motoren zo gemaakt zijn dat ze eraf kunnen vallen als ze voor grote vibratie zorgen.quote:
Ze is helemaal niet Turksquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom zit die Turkse vrouw daar in beeld? Omdat ze een Turkse redactrice is, dachten ze bij de NOS, ha, leuk om haar de hele dag in beeld te houden?
mp3 van toren net na de crash: http://archive-server.liveatc.net/EHAM-Airport-Post-Crash.mp3quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:54 schreef Adolecens het volgende:
WAT EEN PRUTSERS BIJ RTLZ!!
Zenden ze toch die mp3 uit die hier allang bekend is![]()
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:54 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
mp3 van toren net na de crash: http://archive-server.liveatc.net/EHAM-Airport-Post-Crash.mp3
deze?
Neequote:Op woensdag 25 februari 2009 12:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij dit type toestel wel schijnt ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |