Een vliegtuig vliegt echt niet tot op het laatste restje hoor, weet je hoeveel extra ze mee hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:41 schreef starla het volgende:
[..]
Groter dan halverwege in ieder geval omdat ze van te voren berekenen hoeveel brandstof ze nodig hebben om ze licht mogelijk te zijn want dat scheelt weer knaken. De kans is groter dat ze er iets vanaf zitten dan dat ze brandstof berekenen voor de helft van de vlucht natuurlijk. But that's my humble opinion man.
Er is veel bloed, maar dat zegt niet alles, het kan ook meevallen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Juist bij zulke gebeurtenissen zijn protocollen belangrijk. Ik vind, voor zover je 'm kan zien, die hoofdwond er niet goed uitzien. Maar hopelijk zit ik ernaast.
hehehe mooie praatjes bij de koffie-automaatquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Robbert Smit bij de NOS. Die maakt meteen even reclame voor zijn bedrijf/werkgever, en klinkt wel héél enthousiast.
Door de blubber... eehm... eehm..quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Robbert Smit bij de NOS. Die maakt meteen even reclame voor zijn bedrijf/werkgever, en klinkt wel héél enthousiast.
Stallen, met 200 km door een versgeploegde akker gaat ook niet werken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:42 schreef Ericr het volgende:
'Tot stilstand komen in de lucht?'', haal die retard eens weg, NOS!
In het groot, zoals: wegen afzetten enzo maar voordat soort kleine dingen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Juist bij zulke gebeurtenissen zijn protocollen belangrijk. Ik vind, voor zover je 'm kan zien, die hoofdwond er niet goed uitzien. Maar hopelijk zit ik ernaast.
bron?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:43 schreef dakpan90 het volgende:
minstens 7 doden, 85 gewonden...niet officieel
Het zal niet het eerste passagiersvliegtuig zijn wat door een *stommiteit* met te weinig brandstof is vertrokken en daardoor neerstort...quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vliegtuig vliegt echt niet tot op het laatste restje hoor, weet je hoeveel extra ze mee hebben
Viel mij ook al opquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
Turken met een Amsterdams accent
In ieder geval genoeg om uit te wijken! toen ik 3 januari vanuit Istanbul naar Brussel vloog zijn we uitgeweken naar ja ja Schiphol en geland op die Polderbaan! Vanwege dichte mist trouwensquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vliegtuig vliegt echt niet tot op het laatste restje hoor, weet je hoeveel extra ze mee hebben
De landingsbaan is nog 2 km verderop. Dus het is niet net voordat hij gaat landen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:39 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Idd wat een gelul zeg. Hoe groot acht je de kans dat een vliegtuig precies op het moment dat het gaat landen out of fuel is. Niet boven de Noordzee of halverwege nee PRECIES als het wil gaan landen.
niet helemaal gelukkigquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:45 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, hij roept z'n telefoonnummer rechtstreeks op tv.
Ik vind RTLZ ook prima, AT5 is de laatste ook altijd snel en goed met dit soort zaken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat zijn die Nederlandse zenders bagger zeg. BBC is top.
Ik denk dat die landbouwer met zijn traktor is gevraagd dat ding eraf te trekken zodat de hulpverleners er makkelijker bij kunnen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:43 schreef Starlie het volgende:
Volgens (ik durf het bijna niet te zeggen) Telegraaf.nl is de persconferentie om 13.00 uur, niet dat ik kan kijken ik zit op mijn werk...
Op Telegraaf staat trouwens ook een foto met dat dat gebroken gedeelte eraf is... ze zijn dus flink bezig....
idd niet alleen de NOS wordt op de hoogte gehoudenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |