iddquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:37 schreef nils7 het volgende:
[..]
Denk niet dat er een protocol is bij dit soort grote ongelukken... als iemand weggebracht MOET worden en ambulance broeders zijn er niet zullen mensen van de brandweer dat vast wel doen!
Ja zag het ook al. Dacht dat ik het hier nog niet had gepost. (Ik zit namelijk ook op een luchtvaart forum).quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is al de 2e keer dat je dit komt melden
Serieus?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:36 schreef dennisdotcom het volgende:
Meiden van Halal zaten ook in het vliegtuig (geen geintje).
Bron. Or it didn't happen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:36 schreef dennisdotcom het volgende:
Dat hebben ze snel gesoept inderdaad.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:33 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Die stoelen zijn best snel weggehaald.
Je kunt bij de raampjes ook zien dat het hele binnenwerk is verschoven.
quote:Henk Westbroek (Dutch singer) doesn't like to get up early and paid 70 euro's to take a later flight and escaped the #Schiphol crash
Doe er maar stoer overquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:35 schreef HiZ het volgende:
Hmmm... er hebben nu al 7 mensen gebeld om te checken of ik nog in leven was. En toen was de batterij van mijn telefoon leeg
bevestigd door ene h. westbroek?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:38 schreef Houniet het volgende:
4 tot 5 doden toch wel.
De straf van allah komt neer op de hoofden van het opstandige en schaamteloze deel der vrouwen dat het waagt om zich zonder mannelijke begeleiding op de televisiezenders der ongelovige kruisvaarders te vertonen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:36 schreef dennisdotcom het volgende:
Indeedquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
NooohhhhDan krijgen we die irritante wijven natuurlijk weer bij Pauw & Witteman enzo
Schiphol.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:39 schreef Pony-Lover het volgende:
Richard Quest maakt op CNN even reclame voor Schiphol.![]()
Groot, modern, veilig en de beste luchthaven in Europa om veilig neer te storten.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat ie niet twijfelde over Belgie...quote:
Idd wat een gelul zeg. Hoe groot acht je de kans dat een vliegtuig precies op het moment dat het gaat landen out of fuel is. Niet boven de Noordzee of halverwege nee PRECIES als het wil gaan landen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is al de 2e keer dat je dit komt melden
Waar, hij komt geeneens uit zn woorden.Bij zulke uitzendigen blijkt altijd wel wie er wel en wie er niet geschikt zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:32 schreef -skippybal- het volgende:
Die NOS dude is echt een retard. Zet even lekker Sascha de Boer daar neer, die kan tenminste wél live nieuws op een normale manier brengen.
13.30quote:
Day is dan weer balen zeg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:35 schreef dakpan90 het volgende:
Er waren blijkbaar ook twee meiden van Halal op dat vliegtuig, maar die hebben het overleefd.
Juist bij zulke gebeurtenissen zijn protocollen belangrijk. Ik vind, voor zover je 'm kan zien, die hoofdwond er niet goed uitzien. Maar hopelijk zit ik ernaastquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:37 schreef nils7 het volgende:
[..]
Denk niet dat er een protocol is bij dit soort grote ongelukken... als iemand weggebracht MOET worden en ambulance broeders zijn er niet zullen mensen van de brandweer dat vast wel doen!
Geschikt [ ]quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waar, hij komt geeneens uit zn woorden.Bij zulke uitzendigen blijkt altijd wel wie er wel en wie er niet geschikt zijn.
Nee, niet op deze vlucht, maar ik vlieg regelmatig met hetzelfde vluchtnummer op dinsdag.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Behoorde je dan op die vlucht te zitten?
Als je met een bijna lege tank met je auto een berg op of afrijdt dan kan ook je motor gaan tegenstutteren, dus zijn verhaal klinkt best plausibel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:39 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Idd wat een gelul zeg. Hoe groot acht je de kans dat een vliegtuig precies op het moment dat het gaat landen out of fuel is. Niet boven de Noordzee of halverwege nee PRECIES als het wil gaan landen.
Wat een kut site toch ook.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:39 schreef MrTorture het volgende:
geenstijl net:
Leden commissie-Doofpot bekend
De commissie-Davids die de Nederlandse deelname aan de Irak-oorlog gaat goedpraten onderzoeken, is niet bepaald onder een goed gesternte begonnen. Terwijl Davids zijn ploeg presenteerde, kropen de laatste overlevenden van Turkish Airlines vlucht TK1951 uit het wrak van hun Boeing 737. Wat een geweldige afleidingsmanoeuvre. Dankzij die crash komt de commissie op zeker in alle 'het overige nieuws van de dag' rubriekjes. Een toepasselijk begin van de commissie-doofpot. Want met commissieleden als Cees Fasseur kan het natuurlijk niet anders dan dat er een groot rookgordijn opgetrokken gaat worden.
Groter dan halverwege in ieder geval omdat ze van te voren berekenen hoeveel brandstof ze nodig hebben om ze licht mogelijk te zijn want dat scheelt weer knaken. De kans is groter dat ze er iets vanaf zitten dan dat ze brandstof berekenen voor de helft van de vlucht natuurlijk. But that's my humble opinion man.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:39 schreef Pacmaniac het volgende:
Hoe groot acht je de kans dat een vliegtuig precies op het moment dat het gaat landen out of fuel is. Niet boven de Noordzee of halverwege nee PRECIES als het wil gaan landen.
Was het maar een 'kut' presentatie, dan hoef ik die rotkop van die presentator niet aan te zien.quote:
Het kan zoveel zijn... Is wel erg makkelijk om vanaf hier te roepen: de kerosine was op!quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:41 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als je met een bijna lege tank met je auto een berg op of afrijdt dan kan ook je motor gaan tegenstutteren, dus zijn verhaal klinkt best plausibel.
Jammer is dat zeg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:35 schreef HiZ het volgende:
Hmmm... er hebben nu al 7 mensen gebeld om te checken of ik nog in leven was. En toen was de batterij van mijn telefoon leeg
Een vliegtuig vliegt echt niet tot op het laatste restje hoor, weet je hoeveel extra ze mee hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:41 schreef starla het volgende:
[..]
Groter dan halverwege in ieder geval omdat ze van te voren berekenen hoeveel brandstof ze nodig hebben om ze licht mogelijk te zijn want dat scheelt weer knaken. De kans is groter dat ze er iets vanaf zitten dan dat ze brandstof berekenen voor de helft van de vlucht natuurlijk. But that's my humble opinion man.
Er is veel bloed, maar dat zegt niet alles, het kan ook meevallen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Juist bij zulke gebeurtenissen zijn protocollen belangrijk. Ik vind, voor zover je 'm kan zien, die hoofdwond er niet goed uitzien. Maar hopelijk zit ik ernaast.
hehehe mooie praatjes bij de koffie-automaatquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Robbert Smit bij de NOS. Die maakt meteen even reclame voor zijn bedrijf/werkgever, en klinkt wel héél enthousiast.
Door de blubber... eehm... eehm..quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Robbert Smit bij de NOS. Die maakt meteen even reclame voor zijn bedrijf/werkgever, en klinkt wel héél enthousiast.
Stallen, met 200 km door een versgeploegde akker gaat ook niet werken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:42 schreef Ericr het volgende:
'Tot stilstand komen in de lucht?'', haal die retard eens weg, NOS!
In het groot, zoals: wegen afzetten enzo maar voordat soort kleine dingen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Juist bij zulke gebeurtenissen zijn protocollen belangrijk. Ik vind, voor zover je 'm kan zien, die hoofdwond er niet goed uitzien. Maar hopelijk zit ik ernaast.
bron?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:43 schreef dakpan90 het volgende:
minstens 7 doden, 85 gewonden...niet officieel
Het zal niet het eerste passagiersvliegtuig zijn wat door een *stommiteit* met te weinig brandstof is vertrokken en daardoor neerstort...quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vliegtuig vliegt echt niet tot op het laatste restje hoor, weet je hoeveel extra ze mee hebben
Viel mij ook al opquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
Turken met een Amsterdams accent
In ieder geval genoeg om uit te wijken! toen ik 3 januari vanuit Istanbul naar Brussel vloog zijn we uitgeweken naar ja ja Schiphol en geland op die Polderbaan! Vanwege dichte mist trouwensquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vliegtuig vliegt echt niet tot op het laatste restje hoor, weet je hoeveel extra ze mee hebben
De landingsbaan is nog 2 km verderop. Dus het is niet net voordat hij gaat landen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:39 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Idd wat een gelul zeg. Hoe groot acht je de kans dat een vliegtuig precies op het moment dat het gaat landen out of fuel is. Niet boven de Noordzee of halverwege nee PRECIES als het wil gaan landen.
niet helemaal gelukkigquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:45 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, hij roept z'n telefoonnummer rechtstreeks op tv.
Ik vind RTLZ ook prima, AT5 is de laatste ook altijd snel en goed met dit soort zaken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat zijn die Nederlandse zenders bagger zeg. BBC is top.
Ik denk dat die landbouwer met zijn traktor is gevraagd dat ding eraf te trekken zodat de hulpverleners er makkelijker bij kunnen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:43 schreef Starlie het volgende:
Volgens (ik durf het bijna niet te zeggen) Telegraaf.nl is de persconferentie om 13.00 uur, niet dat ik kan kijken ik zit op mijn werk...
Op Telegraaf staat trouwens ook een foto met dat dat gebroken gedeelte eraf is... ze zijn dus flink bezig....
idd niet alleen de NOS wordt op de hoogte gehoudenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |