Nee, dat echt nooit!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef Chell het volgende:
[..]
Yups...
Ik denk dat ik ook echt never nooit in een Turks vliegtuig stap! Brrrr
Had jij niet een keer met Onur Air ofzo gevlogen BE?
OMG!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Heftig...
Nog iets ergs! Ik weet niks en heb niks om aan te doen vandaag!!
oh my!! dat wordt naaktlopen vandaag rocka.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Heftig...
Nog iets ergs! Ik weet niks en heb niks om aan te doen vandaag!!
Ja een wereld van verschil..stel je voor zegquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:30 schreef Chell het volgende:
Owwww El Al! Ja dat is natuurlijk stukken beter dan Onur Air
Kippenbouillon en ochtendurine.quote:
klopt, dan mag skadhd haar wel opvolgenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:45 schreef moussy het volgende:
[..]
ja maar die is overgegaan op streepjes.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:51 schreef maffemuts het volgende:
*maffe zich stiekum afvraagt of we nu naast het bankje zitten als er n gecrasht vliegtuig op ligt*
Rock das wereldnieuws ! kan zo op de frontpageAls Paris er op komt moet jij er met dit bericht zeker op komen
En bouillon dat op plas lijkt... weet je zeker dat iemand in huis/kantoor geen zwangerschapstest aan het doen is ?
Op een gecrashed vliegtuigbankje is wel safe denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:51 schreef maffemuts het volgende:
*maffe zich stiekum afvraagt of we nu naast het bankje zitten als er n gecrasht vliegtuig op ligt*
iemand in t vliegtuig sprak net wel van doden en gewondenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Het is nog steeds niet bekend of er doden zijn. Wel gewonden, hoorde net iemand die vlak na de crash hulp verleend heeft (dekens, mensen troosten) en die had het over snijwonden en breuken, maar mensen die in principe wel aanspreekbaar waren.
Ik ben trouwens zowel met Onur als Turkish Airlines gevlogen. Zonder engere dingen dan een stoel die niet achterover kon
Juist.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:51 schreef pinquit het volgende:als minister van transport moet je bij elke vorm van transport mee om verslag te doen
misschien beter in het zwangerschap & geboorte topic vragen, maar breng haar anders vóór ze overeind komt uit bed een paar crackertjes en een kopje thee of een glaasje water. Zorg ervoor dat ze geen lege maag heeft, kleine beetjes eten helpt vaak wel, in tegenstelling tot 3 keer per dag veel. Succes voor je meiskequote:Op woensdag 25 februari 2009 12:10 schreef murp het volgende:
hallo ouders ik heb een klein vraagje:
mn meissie is nu 12 weken zwanger maar ze is nog zooo misselijkze geeft regelmatig over....
ze heeft al zetpillen maar die werken amper, hebben jullie nog wat tips?
Nou, ik snap er anders nu helemaal niks meer van...quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:13 schreef pinquit het volgende:
pff nounou, tis maar een nieuwslezerde informatie komt toch over?
Ik had t over mensen mét werkquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:15 schreef pinquit het volgende:
nou ik zal maar beginnen dan: ik ben huismoeder
murp, vanillevla wil nog weleens helpen, of cola waar de prik vanaf is. Vervelend hoor, dat ze zo misselijk is. Hopelijk is het snel over.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:10 schreef murp het volgende:
mn meissie is nu 12 weken zwanger maar ze is nog zooo misselijkze geeft regelmatig over....
gohquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:18 schreef easy-going het volgende:
Ik dacht dat ik dit al gepost had
Volgens teletekst is het vliegtuig vertraagd
[ afbeelding ]
Gohquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:18 schreef easy-going het volgende:
Ik dacht dat ik dit al gepost had
Volgens teletekst is het vliegtuig vertraagd
[ afbeelding ]
CMquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:19 schreef freecell het volgende:
Hmmmm, er zullen vast meer dan 5 doden zijn denk ik bij zo'n crash...![]()
Ik geef Leander 5 minuten geleden een broodkorst, kijk ik net, heeftie nog 1 CM beet. Dus ik zoeken naar de rest....
WegGewoon op
En die laatste CM nu ook
Ik weet t stiekum al een beetje.quote:
gelukkig heb ik jouquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:21 schreef skadhd het volgende:
[..]
Ik weet t stiekum al een beetje.
Pfff die zondagen naar IKEA en Burger King.
Gesloopt ben ik.
Mja, ik heb dan nog dikke hulp van de papa hoop k.
Ik zit als receptioniste/telefoniste alleen in een hok. De telefoon gaat een paar keer per uur... verder wat kleine klusjes..quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:14 schreef skadhd het volgende:
Ik ben stiekum wel benieuwd wat voor werk iedereen doet die op t werk kan Fok!ken.
Ik vroeg me af waarom Leander in CrazyMoon aan het bijten wasquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:22 schreef Rewimo het volgende:
O, zo'n CMIk zat al te denken dat ik weer een of andere reclame voor een nieuw product had gemist.
ze komen door de commotie niet meer op t nederlandse woordquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:53 schreef huuphuup het volgende:
Op Nu.nl hebben ze het nu ook al over bodybags![]()
Wat is er mis met het woord lijkzak? Klinkt dat ineens te luguber ofzo? Ik zie en hoor wel vaker dat er Engelse woorden gebruikt worden voor dingen waar een gewoon normaal Nederlands woord voor bestaat. Gek.
zou dat het zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze komen door de commotie niet meer op t nederlandse woord
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zou dat het zijn?![]()
oeeeeh spenning en sensation! Ik see een bodybag!
oh ja, ik weet niet, ik heb geen beeld en geluid hier ofzo, alleen dezelfde foto van het vliegtuig die overal opduikt op websites. Wit laken lijkt me ook het meest voor de hand liggend, maar goed, het zal wel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:57 schreef pinquit het volgende:
wat is er mis met 'wit laken' geen bodybags/lijkzak gezien hoor
Wat eten voordat je opstaat inderdaad, al hielp dat bij mij niet en gember schijnt ook te werken. En anders kunnen het ook weleens twintig (of misschien wel 40) lange weken worden zoals bij mijquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:10 schreef murp het volgende:
ja ok, maar t zijn alleen maar lakens die over de lichamen liggen, geen zakken eromheenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
Fuente wat goed zeg!Gefeliciteerd!
Ik vind bodybags wel vriendelijker klinken dan lijkenzak, en ik heb echt geen teer zieltje.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:21 schreef huuphuup het volgende:
die kisten? of die tassen?
die tassen hebben een hendig sjiek voorvakje voor al je persoonlijke spulletjes
en hebben ze die ook in verschillende hippe kleuren?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:21 schreef huuphuup het volgende:
die kisten? of die tassen?
die tassen hebben een hendig sjiek voorvakje voor al je persoonlijke spulletjes
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:31 schreef huuphuup het volgende:
als t een body in een bodybag is is ie meestal ook dood![]()
een enkeling met lugubere fantasieën daargelaten. Maar goe, lichaamszak dan. Ook best. Ben benieuwd wat ze vanavond op het nieuws gaan gebruiken*spennuuund!*
erhm... afhankelijk van het seizoen antraciet of diepzwartquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:32 schreef Estrys het volgende:
[..]
en hebben ze die ook in verschillende hippe kleuren?
lekker geluidje hequote:
daar hebben ze nu nog geen informatie overquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:37 schreef huuphuup het volgende:
Hmm
is dat een definitief aantal nu zeg maar? Of worden er nog steeds mensen gemist van die 135?
jaquote:
daar dacht ik ook al aan idd. of in 1 van de gebouwen verderopquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
maar dr zeiden ook omwonenden dat ze op t beste plek neergekomen zijn.
iets eerder waren ze in t water terecht gekomen, iets verder op de snelweg
Heeft hij daar zo'n last van dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef Stout het volgende:
Zo tovenaar afgeleverd, er waren nog 9 heksen/tovenaars... Gelukkig is de moeder van de jarige Heks een juf van groep 5 dus wel wat gewend, ik zou 10 kids echt niet willen...
Ben benieuwd hoe ie terug komt, zal al veel kleurstoffen staan
Wel in grote hoeveelheden, thuis krijgt ie ze nagenoeg niet omdat ik er allergisch voor ben (benauwd oa) meestal met zo'n feestje is ie daarna hyper de pyper (of moet ik zeggen hyper de potter) van de zoetigheid. Of het nu de suiker of kleurstoffen zijn? Ik weet het nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Heeft hij daar zo'n last van dan?
Nou dan ben je zo in elk geval weer lekker schoon en frisquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:35 schreef Vicky het volgende:
is het schandalig als ik ga zeggen dat ik zo maar eens ga douchen en aankleden?
Jup!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:35 schreef Vicky het volgende:
is het schandalig als ik ga zeggen dat ik zo maar eens ga douchen en aankleden?
ook lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:38 schreef Stout het volgende:
[..]
Nou dan ben je zo in elk geval weer lekker schoon en fris![]()
Heerlijk toch ? Ben vanmorgen ook nog ff een uurtje mijn bed ingedoken...
Merijn zit nu ook in pyama op de bank...vind ie fijn.
Dat klinkt beter dan dat verknipte mens...quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:44 schreef moussy het volgende:
Ik heb net mn nieuwe as. buurvrouw ontmoet, volgens mij zit het wel goed en gaat ze geen pakketjes verknippenDochter zit bij die van mij in de klas, das dan ook wel heel erg leuk
ok, wel fijn dat de klieren iig schoon zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:44 schreef Stout het volgende:
de klieren zijn schoon, de operatie volgt binnenkort en dan afwachten of het chemo of bestraling word.
Verder nog weinig eigelijk. |Wel fijn dat de klieren schoon zijn.
is die verknipte uit zichzelf vertrokken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:44 schreef moussy het volgende:
Ik heb net mn nieuwe as. buurvrouw ontmoet, volgens mij zit het wel goed en gaat ze geen pakketjes verknippenDochter zit bij die van mij in de klas, das dan ook wel heel erg leuk
werk zequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:46 schreef p_iglet het volgende:
pfff ik ben ook jaloers,
het is echt van dat "in je pyjama met warme choco voor de kachel weer"
kan iemand even schoppen?
Dan ga ik me nog ff 2uur kwaad maken op de resultaten en discussieparagrafen van mijn verslag
Nee, die woont aan de andere kantquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
is die verknipte uit zichzelf vertrokken?
dat zou idd heel erg zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee, die woont aan de andere kantik was écht heel bang om tussen 2 randdebielen te wonen
been there, done that.. De debiel die weg is gegaan dacht dat ze een hond hoorde toen wij op vakantie waren en had de dierenbescherming ingeschakeld, de beestjes waren gewoon meequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:56 schreef p_iglet het volgende:
he jij moet me niet afleidenNu moest ik daar weer reageren.
ik stond om 6.45 naast mijn bed hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:08 schreef Brighteyes het volgende:Vicky, slaapkop!
Je gaat toch nog wel even naar de brievenbus vandaag he?
daar zal het ws. niet rustig zijn...quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:32 schreef innepin het volgende:
Ik heb een onbedwingbare behoefte om naar de Ikea te gaan...:?
Sja, dat valt ook al weg, wordt openbaar vervoer ben ik bang. Stomme auto is kapot.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:36 schreef bixister het volgende:
nou... het enige voordeel van samen gaan vind ik het gedoe met spullen -> auto.
dat vind ik idd altijd zo lastig als je alleen gaat, je kunt niet met je kar tot aan de auto rijden, maar de auto bij de paaltjes zetten gaat ook niet voordat je naar binnen gaat. als je dan alleen gaat, moet je je gekochte spullen onbeheerd laten staan om de auto te halen. erg lastigquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:36 schreef bixister het volgende:
nou... het enige voordeel van samen gaan vind ik het gedoe met spullen -> auto.
de laatste keer dat ik er was kreeg ik m'n kinderwagen niet uit de 'beveiligde' zonequote:Op woensdag 25 februari 2009 15:41 schreef p_iglet het volgende:
Bij de Ikea delft kun je prima met je kar totaan je spullen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:43 schreef innepin het volgende:
Jij bent snel, bix
Ik ga overigens naar Utrecht, niet naar Delft. Enige vrijwilligers met auto mogen zich melden
dat is helemaal niet handigquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik er was kreeg ik m'n kinderwagen niet uit de 'beveiligde' zoneDat hebben ze nu dan dus beter aangepakt
Nou de laatste keer dat ik er was, zo'n drie maanden geleden was dat nog steeds zo. En met je kar naar je auto is mij ook nog nooit gelukt. Je hebt wel die laadzone, maar daar mag je niet parkeren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik er was kreeg ik m'n kinderwagen niet uit de 'beveiligde' zoneDat hebben ze nu dan dus beter aangepakt
Pfft, ik ook. Ik merk dat ik er slecht tegen kan, zit hier bijna te janken terwijl ik er eigenlijk niks mee te maken heb.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef Ynske het volgende:
zo ben eens benieuwd of er nog nieuws is in de persconferentie die om 4 uur begint is uitgesteld tot 16.30u
daar ben je niet de enige inquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Pfft, ik ook. Ik merk dat ik er slecht tegen kan, zit hier bijna te janken terwijl ik er eigenlijk niks mee te maken heb.
Ik heb nog niet teveel gekeken... En ik geloof dat ikd at maar even zo laatquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Pfft, ik ook. Ik merk dat ik er slecht tegen kan, zit hier bijna te janken terwijl ik er eigenlijk niks mee te maken heb.
waar haal je die info vandaan? wat ik net zei zeiden ze in de persconferentie, zijn toch weer andere getallenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:52 schreef Faja-Lobi het volgende:
86 gewonden van wie 31 zwaar gewond. Zullen ook wel aardig wat doden zijn ipv 9 vermoed ik.
ja ik dus ook, maar blijkbaar komen er verschillende getallen vanafquote:
wat stom dat die qua cijfers dan niet tzelfde is als wat ze zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ynske op Ned 1 loopt er een balk onder aan het beeld met de info
De hele wereldpers luistert naar haar. Ik zou ook belabberd Engels gaan spreken van de zenuwen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik vind het ook schandalig slecht Engels hoor. Ik kan dat niet zo goed aanhoren. Volg een cursus Engels als je bij een Internationaal bedrijf werkt.
idd, ik zou dat denk ik niet kunnenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:56 schreef freecell het volgende:
[..]
De hele wereldpers luistert naar haar. Ik zou ook belabberd Engels gaan spreken van de zenuwen...
Balkenende spreekt dan weer bijna accentloos Duitsquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tsja, ik verbaas me ook vaak over 'hoge piefen' en hun Engels. Balkenende bijvoorbeeld. Deze mevrouw is misschien idd wel stikzenuwachtig, het gebeurt gelukkig niet elke dag dat er een vliegtuig neerstort.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Balkenende spreekt dan weer bijna accentloos DuitsMaar daar heb je niet zoveel aan hè?
Daaromquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:59 schreef Faja-Lobi het volgende:
Duits is niet wereldwijd de voertaal. Mij is ooit verteld dat na Engels Spaans de 2e taal is.
Dat heb ik ook wel eens, en Emma stelde gisteren voor om bij de Ikea te gaan etenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:32 schreef innepin het volgende:
Ik heb een onbedwingbare behoefte om naar de Ikea te gaan...![]()
Nou ik niet.. Heb ff de prijzen bekeken, voor een 3 dagen ben ik 230 voor een appartement/huys kwijt en 232 euro voor entree....Voor 215,= zit ik ook drie dagen in slagharen (niet dat ik daar heen wil maar als voorbeeld)quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:32 schreef huuphuup het volgende:
Is er hier trouwens iemand die van plan is naar Efteling Bosrijk te gaan? Het opent pas begin December maar je kunt wel al reserverenWij willen wel gaan met zn allen maar waarschijnlijk pas in de zomer ivm baby, maar het lijkt me wel supersfeervol in de winter
Mijn jongste gaat in haarlem nog graag naar de ballenbak... de oudste loopt zuchtend mee dus ik ga lekker alleen !!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Kindjes houden van Ikea.Mijn kleuters weten me haarfijn te vertellen dat het van Ikea komt als ik daar weer eens iets heb gekocht voor in de klas.
Ik denk dat ie de bungalows wel durft...maar de dingen ín de Efteling zelf durft ie niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:28 schreef huuphuup het volgende:
Eng skadhd?wat dan?
En ik zou zeggen Normandië of Bretagnewoeste natuur in overvloed cultuur ook en mja voor zwemmen moet je mazzel hebben met het weer
Ik weet nog niet waar wij heen gaan deze zomerlief wil niet te ver want oeh eng zwanger enzo, en eigenlijk kunnen we ook niet zo heel ver of lang qua geld. Maar ik zou wel heel graag nog 1 keer echt met zn tweetjes (en bolle buik...) weg gaan.
die van mij gaat ook neit in het schommelschip hoor! Ik heb 'm met pijn en moeite een paar jaar geleden in Big Thunder Mountain gekregen. Hij vind de draaimolen al eng...quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:38 schreef skadhd het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de bungalows wel durft...maar de dingen ín de Efteling zelf durft ie niet.
Waarschijnlijk krijg ik hem niet eens het schommelschip in...
Wat moet ik ook met die vent![]()
Die streken zijn idd mooi, maar we hebben geen auto, dus daarom dacht ik aan een stedentrip, zodat we wel een weekje zoet zijn en daarvoor niet echt of niet ver die stad uit hoeven...
me too! Achtbanenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:45 schreef Vicky het volgende:
ik ga overal in. hoe enger hoe leuker en bij voorkeur een aantal keer over de kop.
Dat heb ik ook wel eens gehad hoor (alleen dan zonder bloed, wel met koppijn), in Walibi bijvoorbeeld. En ik heb geen klein hoofd. En ik heb ook geen traumaquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:48 schreef huuphuup het volgende:
ik heb een trauma van die dingen die hard en over de kop gaan. Vroeger durfde ik nooit en toen k 16 was ofzo heb k me ooit es over laten halen, alleen ik heb best een klein hoofd en ik had best wel moeite met mn hoofd naar achter ofzo houden, dus mn kop klapte steeds heen en weer tussen die twee stootkussen dingen aan de zijkantop zich niet zo erg maar ik had van die oorstekertjes in en dat deed toch wel erg zeer en toen k eruit kwam bloedde het zelfs
sindsdien sla ik over
ja das duidelijk dan, jij bent een bikkel!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad hoor (alleen dan zonder bloed, wel met koppijn), in Walibi bijvoorbeeld. En ik heb geen klein hoofd. En ik heb ook geen trauma
Dat sowiesoquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja das duidelijk dan, jij bent een bikkel!![]()
je bikkelt mij dr uit!haha.
Oh! Indiska!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:52 schreef huuphuup het volgende:
Oeh skadhd weet je wat ook leuk is trouwens? Stockholm![]()
prima te doen als stedentrip, mooi weer in de zomer, lekker warm zeg maar, genoeg te zien en te doen daar en ze hebben zo'n leuk oud stadscentrum waar je uren door straatjes en steegjes kunt struinen!
(En je struikelt over de H&M's, Indiska's en Vero Moda's) Ohja en een hip nachtleven zeg maar. Alleen voor zwemmen zul je naar een zwembad moeten
Oeh!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:52 schreef huuphuup het volgende:
Oeh skadhd weet je wat ook leuk is trouwens? Stockholm![]()
prima te doen als stedentrip, mooi weer in de zomer, lekker warm zeg maar, genoeg te zien en te doen daar en ze hebben zo'n leuk oud stadscentrum waar je uren door straatjes en steegjes kunt struinen!
(En je struikelt over de H&M's, Indiska's en Vero Moda's) Ohja en een hip nachtleven zeg maar. Alleen voor zwemmen zul je naar een zwembad moeten
Oh,quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:17 schreef Lishe het volgende:
Buuf, ik heb het stokje aan jou gegeven. Muhahaha.
Hmkay, valt mee danquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:12 schreef huuphuup het volgende:
meh spinnen is de enige hoor
alleen die krijgen me schreeuwend aan het andere eind van de kamer wakker
Achtbanen hoeven gewoon niet zo van mij. Als het echt niet anders kan dan ga ik wel mee maar je doet me er geen plezier mee
En verder heb ik het niet zo op de zee. Een vriend van me is in zee verdronken en sindsdien ben ik de zee niet meer in geweest. Hoeft ook niet meer zo nodig. Maar goed, dingen als varen enzo, niet mn hobby (want zeeziek) maar ach, als het moet dan maakt het niet uit.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:24 schreef innepin het volgende:
[..]
Hmkay, valt mee danen ach, ik heb een vissenfobie
![]()
Wat naar van die vriend van je zeg
Stockholm is zo gaaf! Vertel hem maar over de prachtige natuur in de omgeving. Het heerlijke zomerweer, prachtige straatjes om te wandelen, alles zeer kindvriendelijk en natuurlijk de mooie blonde Zweedse vrouwenquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:18 schreef skadhd het volgende:
[..]
Oeh!
Na wat googlen lijkt het me wel wat.
Ik ga maar eens met de meneer praten hierover. (Ik verzwijg t shopgedeelte wel)
STTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT zeg nou niets over bitterballen.. Ik heb er al zo'n trek in. M. ook al, die wilde ze al gaan halen geloof ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:40 schreef Stout het volgende:
Veel plezier Vicky !!
Ik ga de laptop sluiten, en hopenlijk mijn oogjes ook voor langer dan een uurtje of 4. (zou wel weer eens een uurtje of 7 willen maffen) dus morgen lees ik wel weer bij over de bitterballen, fudge, big macs, wopppers en nuggets![]()
Trusten !
kun jij even wat plaats in je pmbox maken voor mij?quote:
donequote:Op woensdag 25 februari 2009 20:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
wil ik wel, maar m`n mailbox kan meer kwijt
ik ga nog ff bankhangen namelijk..ff de beentjes strekken
nee hequote:
Godzijdank houdt ie niet van blond.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:41 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Stockholm is zo gaaf! Vertel hem maar over de prachtige natuur in de omgeving. Het heerlijke zomerweer, prachtige straatjes om te wandelen, alles zeer kindvriendelijk en natuurlijk de mooie blonde Zweedse vrouwen
Rondom Stockholm is een en al natuur! Water, bossen, eilanden waar je met bootje naar toe moet...quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:53 schreef skadhd het volgende:
[..]
Godzijdank houdt ie niet van blond.
Wel van wandelen, alleen kan ik dus weinig vinden over echt natuurparken of natuur om in te wandelen.
Wat kost 350 ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:06 schreef skadhd het volgende:
Opeens is het overal duur en zijn de 350 p.p prijzen weg...
Huup, heeft mama niet nog een mooie stockholm aanbieding
Leukquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:09 schreef huuphuup het volgende:
Mama zit vanaf morgenochtend in Argentinië voor een maand
Oeh, en Yns, je secret santa cadeautje gaat er vanavond aan geloven!de bruisbal gaat op gebadderd worden, ik had hem nog een tijd bewaard want hij stond zo leuk
maar nu toch maar lekker in bad dr mee.
vlucht? Verblijf?quote:
Joh, koop een ticket bij ryanair(retour voor twee personen onder 100euro) en zoek zelf een leuk hotelletje. Of nog beter..huur een leuk Zweeds huisje in de buurt!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:18 schreef skadhd het volgende:
Uhm bij D-reizen heb ik nu een vliegreis en 5 dagen Stockholm voor ¤350,-
En dat was de goedkoopste die ik kon vinden.
Zullen die prijzen snel stijgen als je langer wacht?
Ja, door die crisis en al heb ik beetje moeite met mn inkomen maar wil wel heeeeeeel graag op vakantie..
En ik heb een bad.
Als je uit de buurt komt kan je 'em wel even lenen
tja...quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Leuk ook, vliegreizen bespreken op het bankje met gecrasht vliegtuig.
Niet als in respectloos, maarmeer als in ik ga wel met de boot.quote:
Mn moeder gaat voor 3 weken naar naar Kreta, ze is al bang om te vliegen en ik weet dat ze nu helemaal blubber gaat poepenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Leuk ook, vliegreizen bespreken op het bankje met gecrasht vliegtuig.
hé dat heb ik nou ook altijd. in dat bakkie van de piranha ben ik altijd de enige die zeiknat wordt. misschien kunnen we samen dat bakkie in? blijft er in elk geval iemand droogquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:43 schreef huuphuup het volgende:ooooh zo'n doos ben ik ook hoor
ik ga nie in t schommelschip, nie in de bobslee en nie in de python.en de piraña ga k ook maar es ontwijken denk k
niet omdat ie eng is maar ik ben altijd de lul, tot aan mn ondergoed kleddernat, lekker onder die waterval door...
Wij gaan wel altijd 800 keer verschillende dingen in om leuke foto's te maken voor zo'n sleutelhanger
typo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |