Nee, dat echt nooit!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef Chell het volgende:
[..]
Yups...
Ik denk dat ik ook echt never nooit in een Turks vliegtuig stap! Brrrr
Had jij niet een keer met Onur Air ofzo gevlogen BE?
OMG!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Heftig...
Nog iets ergs! Ik weet niks en heb niks om aan te doen vandaag!!
oh my!! dat wordt naaktlopen vandaag rocka.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Heftig...
Nog iets ergs! Ik weet niks en heb niks om aan te doen vandaag!!
Ja een wereld van verschil..stel je voor zegquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:30 schreef Chell het volgende:
Owwww El Al! Ja dat is natuurlijk stukken beter dan Onur Air
Kippenbouillon en ochtendurine.quote:
klopt, dan mag skadhd haar wel opvolgenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:45 schreef moussy het volgende:
[..]
ja maar die is overgegaan op streepjes.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:51 schreef maffemuts het volgende:
*maffe zich stiekum afvraagt of we nu naast het bankje zitten als er n gecrasht vliegtuig op ligt*
Rock das wereldnieuws ! kan zo op de frontpageAls Paris er op komt moet jij er met dit bericht zeker op komen
En bouillon dat op plas lijkt... weet je zeker dat iemand in huis/kantoor geen zwangerschapstest aan het doen is ?
Op een gecrashed vliegtuigbankje is wel safe denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:51 schreef maffemuts het volgende:
*maffe zich stiekum afvraagt of we nu naast het bankje zitten als er n gecrasht vliegtuig op ligt*
iemand in t vliegtuig sprak net wel van doden en gewondenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Het is nog steeds niet bekend of er doden zijn. Wel gewonden, hoorde net iemand die vlak na de crash hulp verleend heeft (dekens, mensen troosten) en die had het over snijwonden en breuken, maar mensen die in principe wel aanspreekbaar waren.
Ik ben trouwens zowel met Onur als Turkish Airlines gevlogen. Zonder engere dingen dan een stoel die niet achterover kon
Juist.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:51 schreef pinquit het volgende:als minister van transport moet je bij elke vorm van transport mee om verslag te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |