quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:49 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind het heerlijk om al die foto's van die ukkepukken te zien, stuk voor stuk zó leuk! Maar Elin.... voor jou smelt ik echt! Wat een prachtig kindje ben je!
Ja hier koos ze helemaal zelf voor. Ze is heel vriendelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:52 schreef Deepfreeze het volgende:
mamsx, werd dat speeltje vrijwillig afgestaan?
Kan zijn ja, ze heeft ondertussen in best wat bladen gestaan, de beroemde kinder/babyblaadjes, veronica blad, bobo enz. en ook op de beurs laatst waren ze er met een grote foto van Demi erbij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:10 schreef Deepfreeze het volgende:
Volgens mij kwam ik Demi laatst ook ergens tegen in een tijdschrift.
Ze is een mooi modelletje!
Hier is p_iglet, maar wij hebben echt GEEN plek voor zo'n bakfiets, dus Pepijn moet het helaas met zijn wheelybug doen. Maar gelukkig kan hij regelmatig bij andere kindjes met een loopbakfiets spelenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:33 schreef huuphuup het volgende:
waar is p_iglet? Eigenlijk moet Pepijn ook zo'n bakfiets!
![]()
Wat superleuk en wat kijkt ie er blij mee
ik vind babyvetjes geweldig!!!! ze zijn allebei super knappe baby'squote:Op woensdag 25 februari 2009 17:49 schreef Bass-Miss het volgende:
Het zijn in elk geval twee dikke baby's.
coole fiets ! En van harte !quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:21 schreef Stiemie het volgende:
Thomas gefeliciteerd en wat een leuke bakfiets!
Wij hebben hem ook en die bak is dus de eerste plaats om te zoeken als je vanaf nu bv je afstandsbediening of sleutels kwijt bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |