Totdat een of andere chinees elke prijs op ah undercut, weg winst.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:59 schreef stbabylon het volgende:
Beste geld pak je nog steeds met JC
Ligt aan je realm.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Windigo het volgende:
Weet iemand toevallig met welke proffessions het tegenwoordig snel geld verdienen is?
Op Turalyon is het ook een stuk goedkoper geworden. Ik had m'n epic mount in 2 dagen bij elkaar omdat een gecutte blue quality gem voor 100g ging, nu krijg ik expired auctions als ik ze er voor 30g op zet ;{ . Okay niet elke, die rode gems met 19 SP, 16 str, 16 agi enzo blijven het erg goed doenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Totdat een of andere chinees elke prijs op ah undercut, weg winst.![]()
(Die ook nog eens 24/7 AH campt)
Godver GZ! Ik ben Anzu ook elke dag aan het slachten op m'n Tauren druid. Vandaag 8ste run gehad, maar nog geen drop. Morgen weer een dag.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:50 schreef Blistering het volgende:
SAY WHAT?!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga echt stuk van het lachen hier.
Gister die Grand Black War Mammoth, nu deze. Kan het nóg gekker?
52, nog geen Anzu.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:16 schreef TjopClown het volgende:
[..]
Godver GZ! Ik ben Anzu ook elke dag aan het slachten op m'n Tauren druid. Vandaag 8ste run gehad, maar nog geen drop. Morgen weer een dag.
Heb je er lang over gedaan?
Oh? ik zou zweren dat een dev heeft aangekondigd dat er geen thrash zou zijn voorlopig in PTR-ulduar??quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:57 schreef stbabylon het volgende:
whipes op adds in Ulduar omdat niet genoeg mensen zijn getransfered FTL
5 runs met m'n Druid buddy.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:16 schreef TjopClown het volgende:
[..]
Godver GZ! Ik ben Anzu ook elke dag aan het slachten op m'n Tauren druid. Vandaag 8ste run gehad, maar nog geen drop. Morgen weer een dag.
Heb je er lang over gedaan?
Was allang bekend. Nice.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zal ik even zout in de open wonden gooien?
Method heeft Thorim gedowned.
Ja, Fan of Knives spammen, kan iedere hansworstquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:09 schreef WyriHaximus het volgende:
ok wie riep er laatst nou dat rogues niet boven de 4K dps uit kwamen?Damage meters rechts midden in het scherm:
[ link | afbeelding ]
True maar dit waren 2 mob packs dus dubbel dmgquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ja, Fan of Knives spammen, kan iedere hansworst
Omg ik zou echt niet kunnen raiden zonder raidframes. Zelfs niet als dpsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:09 schreef WyriHaximus het volgende:
ok wie riep er laatst nou dat rogues niet boven de 4K dps uit kwamen?Damage meters rechts midden in het scherm:
[ link | afbeelding ]
Niet nog meer meuk in me UI xD!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omg ik zou echt niet kunnen raiden zonder raidframes. Zelfs niet als dps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |