Daar zat ik ook al naar te kijken, die is toch al uit in Korea ofzo?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:35 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hopen dat Aion Online snel uitkomt, en hopen dat die wel fatsoenlijke PvP heeft.
Storm Peaksquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Wow, je hebt wel erg veel geluk idd.
Straks vlieg je door icecrown en vind je ook nog eens die time lost proto drake.
Ik heb de jacht geopent.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Oja storm peaks idd. Ik spam altijd /tar time als ik daar rondvlieg, maar ga er niet speciaal moeite voor doen.
ROFL, dual specs, eindelijk, iedereen FUCKING blij, de PTR is een paar dagen up, en ja hoor: kon het niet 3quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:35 schreef Sapstengel het volgende:
Vandaag weer zo'n respec dag gehad. Ik begon vanochtend als holy, maar ben toen naar retri gegaan, vervolgens prot om een paar heroics te tanken en toen weer naar retri voor nog wat pvp
. Nu nog kiezen welke 2 specs ik ga nemen met de dualspec, jammer dat je er geen 3 kan
.
Als je niet normaal je frustratie kunt uiten, meld ajb je account af dan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:12 schreef SharQueDo het volgende:
Fucking KANKER blizzard![]()
![]()
![]()
Zet ons 3v3 (1400 rating) ff lekker tegen een 2100 rating team 5 times in a fucking row.![]()
Dat hele "nieuwe" pvp systeem is zo broken als de kanker.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:35 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Met die nieuwe matchmaking wil Blizzard ook dat je 50/50 win/lose hebt. Hoe de fuck komen al die andere mensen dan aan 2200 rating?? Het hele PvP-systeem is zo brak als de tering.
Hopen dat Aion Online snel uitkomt, en hopen dat die wel fatsoenlijke PvP heeft.
Dat vonden zij dus ook en vandaar dat het ingevoerd isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Goed, ik vind het ook wel makkelijk, en ga er wel gebruik van maken,
Hoe zit dat dualspec in elkaar?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 06:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ROFL, dual specs, eindelijk, iedereen FUCKING blij, de PTR is een paar dagen up, en ja hoor: kon het niet 3
Ik baal van de PTR, kan maar uit 3 pets kiezen en juist die 2 die ik wil hebben staan plots niet meer in de stable :S
idd.. ik heb astral recall en dat is 15min cd...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Goed, ik vind het ook wel makkelijk, en ga er wel gebruik van maken, maar vind het overdreven.
Je hebt je gewone spec, met je button lay out en glyphs. Als je naar een trainer gaat op level 80 kun je voor 1000g je tweede spec unlocken. Je krijgt er dan een tabje bij bij je talents en dat kun je invullen en glyphs er in gooien en je layout veranderen. Je kunt dan wisselen in de grote steden OF in een raid als er een inscriptor aanwezig is.quote:
ZO VET?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt je gewone spec, met je button lay out en glyphs. Als je naar een trainer gaat op level 80 kun je voor 1000g je tweede spec unlocken. Je krijgt er dan een tabje bij bij je talents en dat kun je invullen en glyphs er in gooien en je layout veranderen. Je kunt dan wisselen in de grote steden OF in een raid als er een inscriptor aanwezig is.
Zo kun je bijvoorbeeld een healing en een dps spec hebben.
3.1.0quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:20 schreef Killaht het volgende:
[..]
ZO VET?Ik heb een level 80 retridin en heb ook tankingear gespaard en healinggear. aangezien ik teveel emblems heb en niet weet wat ik er mee moet doen
. Hoe bedoel je wisselen, kost dat iets? En ik neem aan dat je je andere gear bij je moet hebben?
Wanneer komt die dualspec optie of is ie er al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |