abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66522018
Vanavond Thorim extreme whipe night
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:47:29 #152
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_66523069
Weet iemand toevallig met welke proffessions het tegenwoordig snel geld verdienen is?
pi_66523239
Ik wilde jewelcrafting roepen, maar dat valt tegen de laatste tijd . Maar denk dat mining/jc nog steeds wel aardig wat opleverd. Of anders herb/alch.
pi_66523643
Beste geld pak je nog steeds met JC
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:05:29 #155
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66530376
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:59 schreef stbabylon het volgende:
Beste geld pak je nog steeds met JC
Totdat een of andere chinees elke prijs op ah undercut, weg winst.

(Die ook nog eens 24/7 AH campt)
pi_66530528
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Windigo het volgende:
Weet iemand toevallig met welke proffessions het tegenwoordig snel geld verdienen is?
Ligt aan je realm.
pi_66532050
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Totdat een of andere chinees elke prijs op ah undercut, weg winst.

(Die ook nog eens 24/7 AH campt)
Op Turalyon is het ook een stuk goedkoper geworden. Ik had m'n epic mount in 2 dagen bij elkaar omdat een gecutte blue quality gem voor 100g ging, nu krijg ik expired auctions als ik ze er voor 30g op zet ;{ . Okay niet elke, die rode gems met 19 SP, 16 str, 16 agi enzo blijven het erg goed doen .
pi_66533977
whipes op adds in Ulduar omdat niet genoeg mensen zijn getransfered FTL
pi_66534387
wel leuk, fully procced, fully buffed (10 men), heeft mijn pet 7k AP minstens
pi_66534754
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:50 schreef Blistering het volgende:
SAY WHAT?!

[ afbeelding ]

Ik ga echt stuk van het lachen hier.

Gister die Grand Black War Mammoth, nu deze. Kan het nóg gekker?
Godver GZ! Ik ben Anzu ook elke dag aan het slachten op m'n Tauren druid. Vandaag 8ste run gehad, maar nog geen drop. Morgen weer een dag.

Heb je er lang over gedaan?
pi_66535089
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:16 schreef TjopClown het volgende:

[..]

Godver GZ! Ik ben Anzu ook elke dag aan het slachten op m'n Tauren druid. Vandaag 8ste run gehad, maar nog geen drop. Morgen weer een dag.

52, nog geen Anzu.
pi_66535158
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:22 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

52, nog geen Anzu.
52!

maar ik geef niet op!
pi_66535162
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:57 schreef stbabylon het volgende:
whipes op adds in Ulduar omdat niet genoeg mensen zijn getransfered FTL
Oh? ik zou zweren dat een dev heeft aangekondigd dat er geen thrash zou zijn voorlopig in PTR-ulduar??
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_66535474
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:16 schreef TjopClown het volgende:

[..]

5 runs met m'n Druid buddy.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_66535716
3x wipe op Lightning Boulder bij Thorim 25-man. Toen ging de server al down.
pi_66535809
oh nice

2 uur whipen op 8 trash, 1 try op de boss, Testing over, back to your boats

epic...
pi_66536942
Zal ik even zout in de open wonden gooien?

Method heeft Thorim gedowned.
Mods met een x zijn tof.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:09:16 #168
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_66537258
ok wie riep er laatst nou dat rogues niet boven de 4K dps uit kwamen? Damage meters rechts midden in het scherm:
phluphy for president!
pi_66537273
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zal ik even zout in de open wonden gooien?

Method heeft Thorim gedowned.
Was allang bekend. Nice.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:34:51 #170
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_66538184
80 op mn rogue en 70 op mn DK 1 minuut later.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_66538919
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:09 schreef WyriHaximus het volgende:
ok wie riep er laatst nou dat rogues niet boven de 4K dps uit kwamen? Damage meters rechts midden in het scherm:
[ link | afbeelding ]
Ja, Fan of Knives spammen, kan iedere hansworst
Mods met een x zijn tof.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:56:37 #172
84926 WyriHaximus
pi_66538990
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Ja, Fan of Knives spammen, kan iedere hansworst
True maar dit waren 2 mob packs dus dubbel dmg .
phluphy for president!
pi_66539096
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Omg ik zou echt niet kunnen raiden zonder raidframes. Zelfs niet als dps .
  vrijdag 27 februari 2009 @ 23:04:16 #174
84926 WyriHaximus
pi_66539251
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Omg ik zou echt niet kunnen raiden zonder raidframes. Zelfs niet als dps .
Niet nog meer meuk in me UI xD!
phluphy for president!
pi_66539358
Mjah ik heb m'n actionbars gewoon heel klein onderin gepropt, ken toch alle keybinds uit m'n hoofd . Dan heb je wel wat ruimte over.
pi_66540064
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:56 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

True maar dit waren 2 mob packs dus dubbel dmg .
Komt nog bij dat de thrash pulls voor Faerlina bezaaid zijn met veel non-elite pulls, dus als je hele tijd Fan of Knives gebruikt, kan het best ja
Mods met een x zijn tof.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 02:20:07 #177
117776 OFfSprngr
pi_66543851
Undying.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_66546866
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Next week a World of Warcraft Special in Elitist Prick:

• Special Feature: "OFC You can't be a raider if you lack 12 spellpower!" Twelve reasons why you should be banned from playing WoW if you are not son's of hodir exalted.
  • Why play any class or spec, when you can be an affliction lock. Inside interview with the best player on the planet: Nightshade.
  • WoW economy: Insider trading corrupts local AH's.

Be sure to pick up the next week's edition of Elitist Prick! Untill then remember: It's lonely at the top, but its comforting to look down on everyone at the bottom.
  • Er is geen reden waarom je niet exhalted zou moeten zijn met de Sons of Hodir behalve dat iemand een luie flikker is.

Als je een 1% wipe hebt ga je wel inzien hoe ontzettend frustrerend het is als mensen weigeren hun gear te optimaliseren.
    deal with it
    pi_66546905
    quote:
    Op zaterdag 28 februari 2009 10:41 schreef RTB het volgende:

[..]

Er is geen reden waarom je niet exhalted zou moeten zijn met de Sons of Hodir behalve dat iemand een luie flikker is.

Als je een 1% wipe hebt ga je wel inzien hoe ontzettend frustrerend het is als mensen weigeren hun gear te optimaliseren.
    Met de content die nu op dit moment beschikbaar is heb je die enchant nog niet nodig.
    pi_66547063
    quote:
    Op zaterdag 28 februari 2009 10:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Met de content die nu op dit moment beschikbaar is heb je die enchant nog niet nodig.
    Dat is waar, maar dat is imo geen reden om alles maar uit te stellen dan.

"Oh maar hij is nu nog niet nodig, dat komt later wel", terwijl je dan alsnog gewoon nu ook meer zou healen/dps-leveren. Dit soort dingen kunnen alsnog het verschil leveren tussen killen of wipen.

Sartharion 3D had een tijdje geleden een 2(!) overkill op me. Ik kon mezelf wel in mijn gezicht schoppen, heb diezelfde dag nog de laatste jewelcrafting stamina gem in mijn gear geflikkerd. Dat soort dingen laten alleen maar duidelijker zien dat je niet echt weg kan komen met half werk qua enchants en gems. Het kan aan mij liggen, maar dat is toch ook 1 van de charmes van het spel? Je character zo "sterk" mogelijk maken? Waarom zo moeilijk doen en lopen klagen dan over sons of hodir, je bent in een paar weekjes klaar en kan desnoods de rep kopen.

Als mensen zeggen van "ik heb geen sons of hodir exhalted nodig", dan vraag ik me altijd af of ze dan wel raid consumables gebruiken. Last stand + fire absorb pot + priest shield + nightmare seed @ een firebreath. Ik had nog 628 hp over, ik was op dat moment toch wel blij dat ik besloten had te flasken en bufffood te gebruiken

[ Bericht 15% gewijzigd door RTB op 28-02-2009 11:11:12 ]
    deal with it
      zaterdag 28 februari 2009 @ 11:15:44 #181
    84926 WyriHaximus
    pi_66547301
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2009 23:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Komt nog bij dat de thrash pulls voor Faerlina bezaaid zijn met veel non-elite pulls, dus als je hele tijd Fan of Knives gebruikt, kan het best ja
    Doe het ook alleen op die lekker makkelijk en snel . Hmm en de PTR is weer eens stuk denk .
    phluphy for president!
    pi_66547531
    quote:
    Op zaterdag 28 februari 2009 10:58 schreef RTB het volgende:

[..]

"Oh maar hij is nu nog niet nodig, dat komt later wel", terwijl je dan alsnog gewoon nu ook meer zou healen/dps-leveren. Dit soort dingen kunnen alsnog het verschil leveren tussen killen of wipen.

Sartharion 3D had een tijdje geleden een 2(!) overkill op me. Ik kon mezelf wel in mijn gezicht schoppen, heb diezelfde dag nog de laatste jewelcrafting stamina gem in mijn gear geflikkerd. Dat soort dingen laten alleen maar duidelijker zien dat je niet echt weg kan komen met half werk qua enchants en gems. Het kan aan mij liggen, maar dat is toch ook 1 van de charmes van het spel? Je character zo "sterk" mogelijk maken? Waarom zo moeilijk doen en lopen klagen dan over sons of hodir, je bent in een paar weekjes klaar en kan desnoods de rep kopen.

Als mensen zeggen van "ik heb geen sons of hodir exhalted nodig", dan vraag ik me altijd af of ze dan wel raid consumables gebruiken. Last stand + fire absorb pot + priest shield + nightmare seed @ een firebreath. Ik had nog 628 hp over, ik was op dat moment toch wel blij dat ik besloten had te flasken en bufffood te gebruiken
    Mha ik vind dat je wel gems en enchants kan gebruiken, maar dat sons of hodir farmen is gewoon dodelijk saai Ik ben nu revered, en ga exalted worden door marks te kopen. Ik gebruik ook flasks en food hoor, daar niet van (heb al een hele voorraad voor ulduar klaarliggen zelfs)
    pi_66548632
    quote:

[..]

Dat is wel heeeeeeeeeeeeeel uitzonderlijk hoor, dat zo'n minieme upgrade het verschil maakt. Uitzonderlijk als in, jij hebt het nu 1x meegemaakt, de rest van de thread zal het dan statischtisch niet mee maken.

Dus nogmaals, heb de beste enchants die er zijn, heb de beste gems, heb de beste faction chants, heb altijd een flask op en buff food (mega mammoth meal), heb altijd mana en health pots bij me, ladingen bandages.

Dat heb ik allemaal, en als ik vele uren tijd er aan besteed heb ik 10 AP en 5 Crit meer...

Je bent toch hartstikke gestoord als je daar je vrije tijd aan gaat verspillen.
      zaterdag 28 februari 2009 @ 12:40:04 #184
    117776 OFfSprngr
    pi_66548937
    quote:

Gebruik zelfs

http://www.wowhead.com/?item=33874
    http://www.wowhead.com/?item=22788
    http://www.wowhead.com/?item=40212

En dan lopen mensen te zeiken als ik ze uit dps, ik doe er gewoon meer voor, dus terecht.
    .
    .
    pi_66549201
    whehe die detha is goed, ik met me brakke kop met die debuff een quest inleveren beginnen ze me te slaan.
    Fear is the grease of society.
    pi_66550664
    quote:
    Op zaterdag 28 februari 2009 12:25 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat is wel heeeeeeeeeeeeeel uitzonderlijk hoor, dat zo'n minieme upgrade het verschil maakt. Uitzonderlijk als in, jij hebt het nu 1x meegemaakt, de rest van de thread zal het dan statischtisch niet mee maken.

Dus nogmaals, heb de beste enchants die er zijn, heb de beste gems, heb de beste faction chants, heb altijd een flask op en buff food (mega mammoth meal), heb altijd mana en health pots bij me, ladingen bandages.

Dat heb ik allemaal, en als ik vele uren tijd er aan besteed heb ik 10 AP en 5 Crit meer...

Je bent toch hartstikke gestoord als je daar je vrije tijd aan gaat verspillen.
    Eens. Heb overal de beste enchant op, behalve op m'n shoulders. Gebruik flask of the frost wyrm, firecracker salmon/shoveltusk dingie en altijd een potion tijdens het gevecht, dat gaat die 12 Spellpower met een dps increase van 2 echt niks uitmaken. Als je op 1% wiped zijn er gewoon andere mensen aan het slacken, die 200 minder dps doen dan ze eigenlijk aan kunnen, daar maakt die SoH enchant echt geen verschil.
      zaterdag 28 februari 2009 @ 21:03:53 #187
    84926 WyriHaximus
    pi_66563984
    Whehe Ulduar entrance vlak voor dat de instance open ging :
    phluphy for president!
      zaterdag 28 februari 2009 @ 21:10:43 #188
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_66564187
    Über fail die PTR's .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_66564507
    Whehehehe, die live stream van Numen
    Mods met een x zijn tof.
      zaterdag 28 februari 2009 @ 21:50:50 #190
    162268 Knoflook
    Lekker bij Döner
    pi_66565489
    whahah die pic...
    ben nu pas revered met Netherwing... Nu nog 7 dagen daily's
    Klap eens in je handjes.
    pi_66566126
    7 dagen 0_o.

Ik heb die shit pre-tbc in 4 dagen gehaald. Gewoon non-stop eieren farmen .
    Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
      zaterdag 28 februari 2009 @ 22:43:01 #192
    162268 Knoflook
    Lekker bij Döner
    pi_66567301
    :p Hmm.. flink zoeken dan .
    Klap eens in je handjes.
    pi_66568956
    What the fuck..?!
    Clear je heel Stratholme Undead side, blijft de gate naar Baron dicht. Snap er niks van.
    Echt, alles is gewoon gecleared. Lame
      zaterdag 28 februari 2009 @ 23:43:01 #194
    84926 WyriHaximus
    pi_66569179
    quote:
    Op zaterdag 28 februari 2009 21:10 schreef Fir3fly het volgende:
    Über fail die PTR's .
    Maar net wel ff een aardig deel van Ulduar gezien, heeft mooi plaatjes opgeleverd en zit er heel erg gaaf uit !. Die tram is ook cool gedaan als i omdraait .
    phluphy for president!
      zondag 1 maart 2009 @ 00:56:23 #195
    214932 uwbftp
    dsfargeg
    pi_66570840
    Ze kunnen beter die Ulduar shit beter tweaken, blijkt nu al dat het niet erg moeilijk is.
      zondag 1 maart 2009 @ 01:19:58 #196
    162268 Knoflook
    Lekker bij Döner
    pi_66571312
    Net time lost drake gezien maar ben hem weer kwijt geraakt kutje.
    Klap eens in je handjes.
    pi_66572663
    quote:
    Op zaterdag 28 februari 2009 23:35 schreef Migwi het volgende:
    What the fuck..?!
    Clear je heel Stratholme Undead side, blijft de gate naar Baron dicht. Snap er niks van.
    3 Ziggurat bosses + Ziggurats zelf clearen. Daarna Slaughter Square die Abominations killen. Zorg dat geen een Abomination naar de gate en weer terug loopt, dan buggen ze en dan zit je daar vast. (Je kan dan overigens wel een GM ticketen die de gates voor je open maakt naar Baron maar dan moet je wel 4 uur wachten oid ).
    pi_66572963
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 03:15 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

3 Ziggurat bosses + Ziggurats zelf clearen. Daarna Slaughter Square die Abominations killen. Zorg dat geen een Abomination naar de gate en weer terug loopt, dan buggen ze en dan zit je daar vast. (Je kan dan overigens wel een GM ticketen die de gates voor je open maakt naar Baron maar dan moet je wel 4 uur wachten oid ).
    Alsof ik dat niet weet na jaren spelen
    Nee, echt alles was gewoon gecleared. Inderdaad eerst de ziggurats doen, toen bleek die kut gate dicht te zitten dus ik dacht, hm, misschien iets veranderd? Zal eens wat meer clearen, ging zo makkelijk (lvl 75 DK) dat ik meteen maar alles clearde, kom ik terug bij de gate. Dicht.
    Toen over de zeik gestopt met spelen
    Net deed ie 't wel met alleen ziggurats clearen. Helaas geen paardje =)
    pi_66573099
    Zo, nieuwe UI gebakt.

Solo, idle

Raid. Moet alleen nog ff iets leuks verzinnen voor focus frame. En player (de)buffs fixen.

[ Bericht 1% gewijzigd door SharQueDo op 01-03-2009 05:26:54 ]
      zondag 1 maart 2009 @ 09:09:00 #200
    30137 Michelinmannetje
    Burning Rubber
    pi_66573665
    quote:
    Op zaterdag 28 februari 2009 23:35 schreef Migwi het volgende:
    What the fuck..?!
    Heb ik ook gehad een paar keer. Gereport en komt uit dat het een known issue is dat met de volgende patch (hopelijk) opgelost is
    To be or not to be.....
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')