ik was allang omquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik geloof dat ik ook al om ben.Voor die 40 euro hoef je het ook niet te laten he?
Zeker niet! Als je het lekker wilt doen gewoon doen, kan jou die 40 euro schelenquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik geloof dat ik ook al om ben.Voor die 40 euro hoef je het ook niet te laten he?
He jakkes! Zo zie je maar... altijd bellen als je denkt dat er iets niet klopt!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:10 schreef S_oepstengel het volgende:
Ze was er al in een kwartiertje.Ik heb een hele hoge bloeddruk en moet nu héél rustig aandoen
Morgen naar het ziekenhuis voor aantal kleine controles, urine inleveren, echo van de baby, bloedprikken enzo.. Nou ja, dan duik ik zo maar mijn bedje in..
Ze wilden beiden niet goed poseren, maar we hebben wel wat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:11 schreef DuchessX het volgende:
Wat goed Silktie!!!2 dansende frummeltjes
Heb je er een foto van?
Probeer genoeg vocht binnen te krijgen. Ik heb het een paar weken geleden ook gehad en was bang dat m'n kindje eronder zou lijden, maar die gaat dan lekker op de reserves teren. Als je maar zorgt dat je zelf genoeg vocht binnenkrijgt.quote:[b]Op donderdag 26 februari 2009 09:03 schreef Sorbootje het volgende:[quote]
Ben misselijk én heb buikloop. Zou dat geen kwaad kunnen?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:16 schreef huuphuup het volgende:
Afspraak gemaakt!!whoop whoop!
bij 17 weken mag k voor de geslachtsechohet mocht ook nog 1 week eerder maar toen ik doorvroeg zei ze van mja, met 17 wkn is het wel beter te zien als bij 16 maarja, als je haast hebt
haha nouja ach, zóveel haast heb k ook weer niet dus ik ga maar gewoon voor de 17 weken.
Tex meldplicht!wat gaat dat snel!
lolquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:20 schreef Memmel het volgende:
SilkTie, volgens mij zocht Huup nog iemand die Hebreeuws kon lezen.
Even volledig off topic, I know.
Soep, ik hoop dat alles ok is met je. Goed dat je hebt gebeld.
Iemand al eens bedacht om een groepskorting te bedingen bij de gelachtsbepalingsechodame?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |