abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66462432
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik geloof dat ik ook al om ben. Voor die 40 euro hoef je het ook niet te laten he?
ik was allang om haha. 40 euro is idd een goed bedrag ervoor.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66463091
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik geloof dat ik ook al om ben. Voor die 40 euro hoef je het ook niet te laten he?
Zeker niet! Als je het lekker wilt doen gewoon doen, kan jou die 40 euro schelen scheelt je 1 pakje maar ja dat had je anders in creme of wit gekocht....miskoop dus kan je dan lekker kleurtjes kopen.
Mama van Isa en Ties
pi_66463863
Lunastar wat leuk En fijn dat het zo snel was Gefeliciteerd!

Vanaf hoeveel weken kan zo'n geslachtsbepaling nou eigenlijk? Ik vind het namelijk wel heul erg interessant! Heb al gekeken bij een paar bureaus hier in de regio (Eindhoven) maar die doen het pas vanaf 20 weken.
#geen
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:07:15 #154
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_66463886
Vanochtend naar het fertiliteitscentrum geweest voor een echo en afsluitend gesprek met de dokter, is 'ie er niet, congres of zo in het buitenland ... maar ja, in ieder geval weer een echo. Ze waren allebei erg vrolijk, dansten en hupsten erop los. Prachtig om te zien.

Vanmiddag de lurfmeting gehad, bij allebei meer dan in orde! De arts heeft ook nog even naar andere dingen gekeken, alles zit erop en eraan, voor zover dat met 12 w te zien is. En ineens hoorden we het: woesjwoesjwoesj in stereo. Oooohhhhh yyyyyeah ba-by!

Kersjes, sterkte.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_66467227
Wat goed Silktie!!! 2 dansende frummeltjes
Heb je er een foto van?
#geen
  donderdag 26 februari 2009 @ 06:43:02 #156
35189 Troel
scherp en bot
pi_66469322
DuchessX, is het voor jou misschien een idee om naar die echoopleiding ook te gaan? Die zit in Eindhoven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:08:37 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66469806
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:10 schreef S_oepstengel het volgende:
Ze was er al in een kwartiertje. Ik heb een hele hoge bloeddruk en moet nu héél rustig aandoen Morgen naar het ziekenhuis voor aantal kleine controles, urine inleveren, echo van de baby, bloedprikken enzo.. Nou ja, dan duik ik zo maar mijn bedje in..
He jakkes! Zo zie je maar... altijd bellen als je denkt dat er iets niet klopt!
Goed dat je toch gebeld hebt joh! Sterkte vandaag met alle onderzoeken!
pi_66469815
wat zei de VK S_oeppie?

Pfff ik dacht dat ik van de darmproblemen af was, maar nee hoor. Heb vannacht de halve nacht krom gelegen van de buikpijn..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66469946
Ahw vervelend Vicky
mijn buik borrelt sinds deze week echt heel erg hard, en het liefst als ik ergens ben waar het druk maar wel stil is... you gotta love it
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:31:30 #160
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_66470007
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 01:11 schreef DuchessX het volgende:
Wat goed Silktie!!! 2 dansende frummeltjes
Heb je er een foto van?
Ze wilden beiden niet goed poseren, maar we hebben wel wat.
Maar ik heb geen scanner tot mijn beschikking meer ... nadeel van werkloos en je eigen kantoortje nog niet optimaal uitgerust (als iemand nog wat van of naar Nederlands, Engels of Hebreeuws te vertalen heeft ... ).
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_66470321
Soep, hoe is het nu met je? Succes in t ziekenhuis
Fake it till you make it...
pi_66470352
Lunastar en Fiemeeltje gefeliciteerd

Soepstengel goed dat je toch gebeld hebt dus! Hopelijk is verder niet zoveel aan de hand. Sterkte!

Ik ben vandaag 37 weken Ik ga er vanuit dat het nog wel een paar weken rustig blijft, maar toch. Ik vind het wel een beetje eng worden Het kan zomaar gebeuren en ik ik heb nog laaaang niet alles in orde!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66470484
Wauw wat een mooie echo!

Ben misselijk én heb buikloop. Zou dat geen kwaad kunnen?
pi_66470532
Meldplicht voor Tex
Sorbootje, kan geen kwaad hoor!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66470598
Kersjes weer in het ziekenhuis opgenomen. Wat een pech voor jou toch meis, ik hoop dat het snel beter met je gaat en dat je echt kunt genieten van je zwangerschap.

En gefeliciteerd en welkom hier voor alle nieuwe zwangeren!
pi_66470697
Afspraak gemaakt!! whoop whoop!
bij 17 weken mag k voor de geslachtsecho het mocht ook nog 1 week eerder maar toen ik doorvroeg zei ze van mja, met 17 wkn is het wel beter te zien als bij 16 maarja, als je haast hebt haha nouja ach, zóveel haast heb k ook weer niet dus ik ga maar gewoon voor de 17 weken.

Tex meldplicht! wat gaat dat snel!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66470769
quote:
[b]Op donderdag 26 februari 2009 09:03 schreef Sorbootje het volgende:[quote]

Ben misselijk én heb buikloop. Zou dat geen kwaad kunnen?
Probeer genoeg vocht binnen te krijgen. Ik heb het een paar weken geleden ook gehad en was bang dat m'n kindje eronder zou lijden, maar die gaat dan lekker op de reserves teren. Als je maar zorgt dat je zelf genoeg vocht binnenkrijgt.
En de vk zei op te letten dat de buikkrampen niet steeds heviger en regelmatiger terugkomen, anders zouden het weeen kunnen zijn. Dus daar ook op letten.
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:20:55 #168
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66470773
SilkTie, volgens mij zocht Huup nog iemand die Hebreeuws kon lezen.
Even volledig off topic, I know.

Soep, ik hoop dat alles ok is met je. Goed dat je hebt gebeld.

Iemand al eens bedacht om een groepskorting te bedingen bij de gelachtsbepalingsechodame?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66470791
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:16 schreef huuphuup het volgende:
Afspraak gemaakt!! whoop whoop!
bij 17 weken mag k voor de geslachtsecho het mocht ook nog 1 week eerder maar toen ik doorvroeg zei ze van mja, met 17 wkn is het wel beter te zien als bij 16 maarja, als je haast hebt haha nouja ach, zóveel haast heb k ook weer niet dus ik ga maar gewoon voor de 17 weken.

Tex meldplicht! wat gaat dat snel!
LEUK LEUK LEUK!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66470820
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:20 schreef Memmel het volgende:
SilkTie, volgens mij zocht Huup nog iemand die Hebreeuws kon lezen.
Even volledig off topic, I know.

Soep, ik hoop dat alles ok is met je. Goed dat je hebt gebeld.

Iemand al eens bedacht om een groepskorting te bedingen bij de gelachtsbepalingsechodame?
lol Met z'n alleen in een rijtje wachten tot je aan de beurt bent Filegeslachtsbepaling

Gister de brief gehad van de kraamzorg. 9 april komen ze voor de intake
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66470879
groepskorting Memmel hahaha wel een goed idee. Volgens mij is dat nog best gezellig ook als een soort fok!meet ofzo!

ik zocht iemand die me kon helpen een kantoor-adres te vinden binnen een website die alleen hebreeuws is inderdaad, maar ik heb geen budget om daarvoor te betalen, hoe graag ik silktie ook aan zn scanner zou helpen om foto's van zn twee te zien
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66470897
Carmella, gefeliciteerd met je dochter Ava
En je mag zeker trots op jezelf zijn met die 39 weken

Nieuwe zwangeren, ook gefeliciteerd

En Kersjes, wat naar dat je zo erg misselijk blijft, en nu weer uitgedroogd
Heel veel sterkte!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_66471182
Tex 37 weken alweer! Spannend!!

Huup, leuk dat je een afspraak hebt gemaakt, nog maar 2 weekjes en dan weet je het... Ga je het hier dan ook vertellen of blijft dat geheim?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:43:47 #174
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_66471241
Beetje late reaktie maar lees net dat Luna zwanger is Gefeliciteerd, wat ontzettend leuk!!!
pi_66471275
Huups! wat leuk dat je een afspraak gemaakt!! Spannend! En lekker snel al!! Oehhhhhhh Ik ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden om niet meer te spieken totdat we inderdaad samen naar het geslacht kunnen gaan kijken (Ik wil niet dat ik "per ongeluk" zie wat het geslacht is en mn lief daar niet bij is, zodat ik t later "moet" vertellen...)

Memmel...heeeeel mooi die echo!

en tex ook alweer an de meldplicht!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')