abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:51:42 #251
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_82840662
Er sprong laatst een beest in de vroege ochtend op mijn bed, maar er was dus geen beest. Terwijl ik het echt gevoeld heb.
En ik was zeer zeker wakker want die dikke Donny uit X-factor was aan het praten. . Op de radio dan.

[ Bericht 2% gewijzigd door RedGuy op 15-06-2010 17:00:05 ]
The Most Incredible, Baby
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:51:52 #252
286617 killurz
4th Gen Prelude Driver
pi_82985068
tvp
  zondag 20 juni 2010 @ 00:03:14 #253
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_83040796
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:11 schreef MeneerSjon het volgende:
Toen ik een jaar of 4 was kwam er een begrafenisstoet voorbij. Toen schijn ik tegen me moeder gezegd te hebben: 'waarom lopen er allemaal mensen vrolijke dansende mensen voor die kist'? Me ma zag niks en dacht iets van what the fuck. Voor de rest nooit iets gezien ofzo
toen ik 4 was vertelde ik me ma doodleuk dat oma binnenkort dood zou gaan. Mijn ouders hadden het alleen over oma's ziekte gehad als ik op bed lag, en ik sliep toen nog in zo'n box, dus ik kon het nooit van hun gehoord hebben. Nu is mijn ma een nuchtere vrouw, maar dit kan ze tot op de dag van vandaag niet verklaren.

Heb ook wel eens, dat als ik de afstandsbediening van mijn tv, op de speaker van mijn pc leg, voor als ik wil zappen tijdens het internetten, dat die afstandsbediening zomaar ineens van die box af donderd, en met een klap op de grond donderd, terwijl die afstands bediening net zo groot is als de speaker, en niet word aan geraakt.

Eerste avond dat ik in mijn eigen huis sliep hoorde ik ineens een harde klop op mijn slaapkamer raam, even voor de duidelijkheid, ik woon dus 3 hoog, en in het hofje was niemand aanwezig!!!

[ Bericht 21% gewijzigd door RobbieBoy op 20-06-2010 00:29:52 ]
pi_83043218
Waarom lees ik dit topic nu ik al in bed lig? :/
Lampje aan!

Zelf geen echte spookverhalen (Verder wel wat verhalen van anderen waarvan ik ze geloof, maar daar ga ik verder niet op in.), maar alleen wat kleine dingen. Zo ruik ik een bepaalde geur op sommige momenten al vanaf ik klein was. Kan niet zo duidelijk uitleggen hoe het ruikt en op welke momenten, maar zo af en toe komt het ineens? Ook exact dezelfde geur.

Toen ik een jaar of 16 was had ik een oude buurman op een hoek wonen.. was al een oudere man. Nooit gesproken of wat dan ook, maar droomde op een gegeven moment ('s nachts) wel dat hij overleden/weg was en kort daarna was zijn huis leeggehaald. Maar goed dit kan ook doordat het me onbewust bezig hield natuurlijk.

Ohja en ik heb onze overleden kat horen lopen toen ze net overleden was.
pi_83044370
ik heb een langer tijd gehad, toen ik de gang in liep, had ik het gevoel dat iemand mijn keel dicht kneep.heel eng om mee te maken.
lange tijd hebben mijn ouder met mij mee gezocht wat dit was.
bleek achteraf
een portret van een vrouw die tegenover de hal was,dat was het probleem.
heel eng,wandt het portret,waar ik ook liep keek mij altijd aan,
was een erfstuk van me ouders.
maar ik was er als de dood voor.
wie het was wisten mijn ouders ook niet.
was gewoon een mooi portret.
maar ik kreeg er de kriebels van,
waarom???? weet ik tot de dag van vandaag nog niet,
toen het portret weg gehaald was,was alles over
  zondag 20 juni 2010 @ 11:06:34 #256
133369 Jivis
Critikut
pi_83047679
quote:
Op zondag 20 juni 2010 02:32 schreef krullendoos het volgende:
ik heb een langer tijd gehad, toen ik de gang in liep, had ik het gevoel dat iemand mijn keel dicht kneep.heel eng om mee te maken.
bleek achteraf
Waarschijnlijk een schilderij uit Hogwarts .
Amen.
pi_83048218
quote:
bleek achteraf
heel eng,want het portret,waar ik ook liep keek mij altijd aan,
Een afbeelding van een persoon kijkt mensen altijd overal aan. Dat komt om dat het 2 dimensionaal is. niks bijzonders.
pi_83064808
quote:
bleek achteraf
Mijn broer heeft ook zoiets (een roodharige meid met krullen), het geeft mij ook zo'n gevoel
pi_83383080
Ik weet nog dat ik vrij jong was, een jaar of 6 denk ik. Ik lag in bed en keek naar de gang, waar het licht een beetje brandde. Het was een avond zoals alle andere avonden en ik moest al rond 8 uur op bed liggen. Op een gegeven moment zag ik in de opening een verschijning van een oude vrouw lopen, ze merkte mij op. Ze kwam de kamer ingelopen en boog over mij heen. Ik kon me nauwelijks bevatten wat er gebeurde en trok een raar gezicht, hier reageerde zij op door ook raar te kijken. Vervolgens begon ze te krijsen en rende ze weg.

Je zou denken dat het een nachtmerrie is, maar later bleek dat mijn neef precies hetzelfde had. Het zou een oude vrouw zijn die vroeger bij mijn opa en oma in huis woonde.
pi_83384488
Dus in plaats van dat jij van haar schrok, schrok zij van jou?
pi_83385371
quote:
Op maandag 28 juni 2010 01:21 schreef Franneh het volgende:
Dus in plaats van dat jij van haar schrok, schrok zij van jou?
Ja voor zover ik mij kan herinneren wel. Stond op het moment zelf niet echt stil bij wat er gaande was. Kan me nog herinneren dat ik mijn gezicht vertrok alsof ik misselijk was.
pi_83394222
ik weet een keer dat ik op school uitval had, en ik stond met een paar mensen bij de deur van een gangetje die richting de gymzaal en kleedkamers gaat, alleen op dat moment waren er geen gymlessen, sterker nog, de kleedkamers heeft de docent vlak daarvoor nog op slot gedaan, dus er was niemand meer.
en we staan daar zo, wat te eten en te praten, en opeens vliegt die deur open!
natuurlijk niet heel bijzonder, het had wind kunnen zijn, maar aangezien het zo'n deur is die weerstand bied (waardoor die automatisch dichtgaat) blijft het me een raadsel, aangezien ik gelijk in die gang keek, en ik niemand zag.
verder heb ik nog nooit wat meegemaakt...
pi_83404406
Ik geloof niet in sp00ken of iets dergelijks maar ik heb wel 4 dingen in mijn leven meegemaakt die ik altijd zal onthouden:

- Tussen mijn 6e - 10e 's nachts op mijn rug liggend met mijn hoofd onder de dekens ineens vanaf mijn bovenbenen een 4-potig beest naar boven voelen lopen. Dit valt te verklaren als mijn dekbed wat gewoon inzakte maar volgens mijn kleine jongetjes hersenen voelde ik echt gewicht en iets met 4 poten. Er was trouwens niks en we hadden geen huisdieren.
- Op mijn 12e een briefje met codes voor een spelletje op mijn bed leggen, naar de wc gaan en bij terugkomst het briefje kwijt zijn. Ik vond het terug op mijn kast. Kan zijn dat ik het daar diep in gedachten heb neergelegd of gewoon een blackout had maar raar was het wel.
- Na het overlijden van mijn oma gingen we met de hele familie haar appartement leegruimen, het was al heel de dag bewolkt en bij het kapot maken van de spullen die weg konden begon met met een enorme klap vlakbij het huis ineens te onweren.
- Na overlijden van mijn opa zaten we met de familie bij elkaar een beetje herinneringen op te halen, aan de kamerlamp hing een vogeltje wat ging fluiten als je aan het touwtje trok, op een gegeven moment was het een hoop herrie en gelach en toen ging ineens dat vogeltje fluiten.

Wel mooi hoe zo'n hele kamer dan ineens stil is en dat je ze ziet denken "hmmm" maar niemand wat zegt. Behalve mijn zus: oma is boos omdat we haar spullenweggooien / opa is er ook bij
  maandag 28 juni 2010 @ 23:28:43 #264
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_83424933
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oke ik heb nog een hele freaky voor jullie.. ook al vaker gepost en het enige onverklaarbare wat ik ooit heb meegemaakt.

Wij hadden met vrienden (5 jaar geleden ofzo) altijd een stacaravan waar we vaak in het weekend een biertje gingen drinken. Deze caravan stond op een vakantie park in de bossen van de Veluwe, Een van mijn vrienden woonde daar ook met zijn ouders. zoals elke vrijdag avond ging ik er op mijn fietsje heen om even gezellig met vrienden een paar biertjes te doen. het was eind januari dus het was flink koud buiten en het had gesneeuwd. Van mijn huis is het ongeveer 7 km fietsen en ik was al bijna bij mijn eindbestemming. dit gedeelte is altijd een beetje tricky want de laatste 2 km is over een verharde weg door bebost gebied waar geen lantarenpalen meer staan. gelukkig voor mij had het gesneeuwd omdat mijn fietslamp het niet deed en het anders echt aarde donker kan zijn.. maar donkere bomen tegen witte sneeuw valt gelukkig goed op. ik schat dat ik nog anderhalve kilometer van mijn eindbestemming verwijdert was tot ik iemand langs de kant van de weg zag staan. opzich niets bijzonders want er wonen daar toch nog wat meer mensen (niet veel want ik geloof dat 95% van die mensen er alleen zomers woont) en die moeten ook de hond uitlaten, alleen deze knakker had zon dagobert duck hoed op en een lange donkere jas. Hij deed me denken aan de spion van stratego

Ik vond hem nogal kansloos zeg maar....
terwijl ik dichter bij kom rijden viel het me op dat deze knakker vrij groot was (minimaal 2.00 maar eerder richting de 2.10) en het verwachte hondje zag ik nergens.
toen ik op 4 meter genaderd was draaide de beste man zich om (tot op heden zag ik alleen zijn achterkant) en zag ik 2 "lichtgevende" gele ogen.

ik heb nog nooit zo hard door gefietst en ben savonds ook niet meer terug gegaan.
tot op de dag van vandaag weet ik niet wat het is geweest.
reflecterende lenzen was mijn eerste gedachte maar dat kon niet aangezien ik geen licht op mijn fiets had.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_83456024
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:11 schreef Djeez het volgende:
Ik heb het al een gepost, maar engste voorval blijft toen ik een jaar of vijftien, zestien was. Ik was volkomen nuchter, want was doordeweeks. Maar goed, ik sliep als enige op de zolderverdieping, en werd middenin de nacht wakker omdat ik ontiegelijk moest pissen. Maar shit, de stroom was uitgevallen, want mijn wekker deed het niet en de lamp ging niet aan. Nou goed, dan maar in het pikkedonker de trap af naar de wc in de badkamer.

Loop ik de trap af, zie ik ineens mijn pa op de overloop staan. Zijn donkere ogen priemen het duister in, en kijkt niet op of om toen ik eraan kwam. Ik vroeg: "He Pa, is de stroom uitgevallen?" Weer zei hij niks. Ik vroeg het nogmaals, en wilde hem aantikken. Toen mijn hand door hem heenging, ben ik snel de trap weer opgegaan.

De volgende ochtend vroeg ik mijn pa of hij er nog uit was geweest. Nee, hij had heerlijk geslapen en niets van de stroomuitval gemerkt. Echt heel erg eng, ik denk dat het de geest van mijn moeder is die de gedaante van mijn vader aannam in de hoop mij gerust te stellen. Is dus niet echt gelukt.

Verder in mijn jeugd wel eens vreemde dingen gezien. Soldaten die door mijn kamer liepen, boodschapper die de dood van mijn moeder voorspelde etc. En ik woon nu in een huis waar twee mensen zijn overleden, waarvan eentje onder verdachte omstandigheden. Gebeuren weleens vreemde dingen, maar niets schokkends verder.
Ik ga nooit meer 's nachts pissen. K slaap ook op zolder
pi_83480774
Heb een keer gehad dat de lamp op de gang boven een stuk of 10 keer aan- en uitging, toen heb ik mijn vader geroepen en die kwam van onder aanstormen omdat hij lichtflitsen gezien had door de trappenhal en mijn broer kwam uit slaapkamer. Uiteindelijk heb ik de hele nacht liggen woelen.

Mijn visie op dit gebeuren is:

Het kan nooit aan de schakelaar gelegen hebben natuurlijk wel als de lamp 1x aanging en aanbleef Het is denk ik iets onverklaarbaars met de huidige technologische inzicht en de huidige wetenschap
  dinsdag 20 juli 2010 @ 09:48:45 #267
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_84263929
Óf er zat een draadje los/ los contact
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
pi_84277111
Niet echt heel spannend maar ik vond het wel leuk

Wij hebben in de eetkamer een IKEA-lamp die je alleen aan kan maken door het met je eigen handen aan te raken, en als je hem blijft aanraken gaat de lamp dimmen zodat je hem zelf kan instellen, zeg maar.
Op een avond zat ik rustig te werken aan de eettafel, toen ineens de lamp een stuk of 10 keer aan en uit werd gedimd Had daarna toch wel even gelachen

Mijn ouders keken er trouwens niet raar van op. Er schijnen de laatste tijd meer van die dingen te gebeuren hier in huis
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 17:42:52 #269
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_84281825
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:51 schreef RedGuy het volgende:
Er sprong laatst een beest in de vroege ochtend op mijn bed, maar er was dus geen beest. Terwijl ik het echt gevoeld heb.
En ik was zeer zeker wakker want die dikke Donny uit X-factor was aan het praten. . Op de radio dan.
Dat heb ik ook heel vaak. Het gevoel dat er een dier op mn bed springt en mn deken lijkt dan ook zwaar aan te voelen. Ik denk dan maar dat het een van mn overleden katten is.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_84282352
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Niet echt heel spannend maar ik vond het wel leuk

Wij hebben in de eetkamer een IKEA-lamp die je alleen aan kan maken door het met je eigen handen aan te raken, en als je hem blijft aanraken gaat de lamp dimmen zodat je hem zelf kan instellen, zeg maar.
Op een avond zat ik rustig te werken aan de eettafel, toen ineens de lamp een stuk of 10 keer aan en uit werd gedimd Had daarna toch wel even gelachen

Mijn ouders keken er trouwens niet raar van op. Er schijnen de laatste tijd meer van die dingen te gebeuren hier in huis
Dat ligt aan die lamp. Hebben we op het werk ook.
pi_84538344
quote:
En ik was zeer zeker wakker want die dikke Donny uit X-factor was aan het praten. ;(. Op de radio dan.
Dit heb ik ook een aantal keren gehad, erg vreemd en schrok me de pleuris..maar mogelijk sliep ik nog half, zeg maar echt als je net wakker wordt. :{
pi_84546382
quote:
En ik was zeer zeker wakker want die dikke Donny uit X-factor was aan het praten. ;(. Op de radio dan.
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:42 schreef Ratelslangetje het volgende:

Dat heb ik ook heel vaak. Het gevoel dat er een dier op mn bed springt en mn deken lijkt dan ook zwaar aan te voelen. Ik denk dan maar dat het een van mn overleden katten is.
Hier nog 1. Laatste keer dat ik het had toen had ik het 2 keer achter elkaar. Ik dacht dat het kwam omdat ik bijna in slaap viel en dan je wel ns rare dingen voelt, tintelende benen of armen. Een gewichtsloos lichaam etc.

Anyway. De eerste keer dacht ik bij mezelf "ok, hier is het weer.. blijf helder". En het was zó echt dat ik snel keek en toen was het weg. Die voetstappen op mn bed. Daarna dacht ik; ok nu wacht ik totdat het terug komt. En ja hoor.. een paar minuten later was het weer raak. En het voelt zo echt aan, alsof m'n kat over m'n bed loopt terwijl ik 100% zeker weet dat hij buiten zit. Ze staan namelijk altijd voor de deur als ik mn bed uit kom omdat ze eten willen.

En dat is niet het dekbed wat inzakt want je kan echt exacte plaatsen voelen waar het zwaarder wordt en soms ook 2 keer dezelfde plaats.
Lambo of Rekt
pi_94284771
schopje
  Moderator vrijdag 18 maart 2011 @ 12:53:21 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_94286792
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2010 11:06 schreef Jivis het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een schilderij uit Hogwarts :).
Als we dan toch kicken, wat is Hogwarts?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 14:04:48 #275
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_94289821
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als we dan toch kicken, wat is Hogwarts?
Engelse vertaling van Zweinstein uit Harry Potter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')