quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:10 schreef Dos37 het volgende:
Nou ik blijf er niet voor thuis
Twente - Adoquote:
Carling Cup is de vernieuwde versie van de League Cup.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:15 schreef Harveo het volgende:
Ga denk ik wel kijken. Maar wat is eigenlijk het verschil tussen de Carling Cup en de FA Cup?
Carling Cup doen minder teams mee. Alleen die in de 4 nationale competities zitten (PL, Championship, L1 & L2 )quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:15 schreef Harveo het volgende:
Ga denk ik wel kijken. Maar wat is eigenlijk het verschil tussen de Carling Cup en de FA Cup?
quote:Sir Alex Ferguson is committed to fielding some of his younger players in Sunday's Carling Cup final, partly to protect his priorities but also as a reward for his latest fledglings.
Darron Gibson and Danny Welbeck are both primed to start, Ben Foster is in contention to play in goal and Jonny Evans could be at the heart of defence if he's passed fit after feeling his ankle injury on Tuesday night. There could also be places in the eighteen for the likes of Rodrigo Possebon and Fabio, whose brother Rafael only misses out due to a fractured ankle.
"We know what our priorities are and that’ll be reflected in my team on Sunday because we’ve got a game against Newcastle on Wednesday," said Sir Alex.
"The priorities will always be the Premier League and the Champions League. Similarly for Harry Redknapp, the clear priority in his mind is survival in the Premier League. That was reflected in his team last night (UEFA Cup defeat vs Shakhtar Donetsk).
"The Tottenham goalkeeper (Gomes) from last night will play again on Sunday but none of the ten outfield players will play. It's all to do with how Harry manages the next six or seven days - he’s got Middlesbrough on Wednesday after our game on Sunday.
"But (that said) our younger players deserve to be there for the contributions they’ve made this season. It’s a terrific moment for any young player to play at Wembley.
"Some players can go through a lifetime in the game and not play at Wembley. But some of Sir Alex is starting to enjoy the 'new' Wembley himself, following three visits for the 2007 FA Cup final and the Community Shields of that year and 2008.
"I was disappointed in the atmosphere when we first went there," he admitted on Friday.
"But after going back there two or three times, I’ve become more used to it. I think it was a matter of familiarising myself with the new Wembley, like the different dressing rooms and the fact the Twin Towers and the long walk out from behind the goal are no longer there.
"I still think it’s a terrific stadium, no question. It’s not the same as the original Wembley but time moves on. They had to rebuild it, it cost an awful lot of money and they needed a good end-product. I think they’ve got that."
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:30 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Eerste prijs van het seizoen vandaag
tweede prijsquote:Op zondag 1 maart 2009 16:30 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Eerste prijs van het seizoen vandaag
Echt mooooi.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:46 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja echt he, alsof het een kind van 10 is
ja das wel ergquote:Op zondag 1 maart 2009 16:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Stelletje wiskundigen, en dan moet 'n Chelsea-fan 't juiste antwoord geven
Neequote:Op zondag 1 maart 2009 17:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk prikt SPurs er eentje in op t laatste
Ik ben er helaas 90% zeker van dat Man U wintquote:Op zondag 1 maart 2009 17:09 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee. Ondanks je Bill the Butcher ava
Ik weet het niet, Tottenham speelt niet onaardig (Even indekken voor het geval we toch niet winnenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben er helaas 90% zeker van dat Man U wint
Ziek in bed gelegen, stuk van 't boek Ajax wereldclub gelezen, en nog achter de pc gezeten uit verveling.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Vertel es, wat heb je gisteren allemaal gedaan?
Mooi boekquote:Op zondag 1 maart 2009 17:19 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ziek in bed gelegen, stuk van 't boek Ajax wereldclub gelezen, en nog achter de pc gezeten uit verveling.
3x maar... maarja wel zonder jas buiten gestaan superkoud.. en toen griepquote:Op zondag 1 maart 2009 17:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ziek Daantje? Teveel carnaval gevierd?
Slechte voorbereiding en wat doe je buiten, in de kroeg is 't te doenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:25 schreef Daniane het volgende:
[..]
3x maar... maarja wel zonder jas buiten gestaan superkoud.. en toen griepsuperverkouden enzo.
AUB nietquote:Op zondag 1 maart 2009 17:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Jamie O'Haarwaar komt erin.
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ziek Daantje? Teveel carnaval gevierd?
Vriendinnen gingen roken, en dat moet voortaan buiten he.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Slechte voorbereiding en wat doe je buiten, in de kroeg is 't te doen
En elkaars handje vasthouden?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:29 schreef Daniane het volgende:
[..]
Vriendinnen gingen roken, en dat moet voortaan buiten he.
Kan, hoeft nietquote:Op zondag 1 maart 2009 17:29 schreef Daniane het volgende:
[..]
Vriendinnen gingen roken, en dat moet voortaan buiten he.
Nee, aankomende week wacht Inter weer immers.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:31 schreef Damzkieee het volgende:
Beste redding van Foster
Vindt United deze wedstrijd niet belangrijk genoeg voor vd Sar?
CC is 'n beetje bonus voor 't seizoen he, PL, CL en daarna FA. Wat er dan nog bijkomt is allemaal mooi meegenomen.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:31 schreef Damzkieee het volgende:
Beste redding van Foster
Vindt United deze wedstrijd niet belangrijk genoeg voor vd Sar?
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, aankomende week wacht Inter weer immers.
Klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:34 schreef TargaFlorio het volgende:
90 minuten met eventueel verlenging en penalties?
Hahaha nee.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
En elkaars handje vasthouden?
OT: wanneer scoort Utd eens, ze controleren 't hele spel
Volgens Evert scoorde Juventus ook bijna de 1-1 in Florence tegen Ajax.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Euh.. dan heeft ten Napel wat verkeerd gezegd afgelopen week.
Dan had ik liever die eruit gehad.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vidic staat klaar voor O'Shea.
Ik dacht voor Evans, die al met injecties staat te spelen.
HSV doet het niet goedquote:Op zondag 1 maart 2009 17:43 schreef FP128 het volgende:
pfffff 82.14 en nog steeds 0-0.. ga zo schakelen naar FC Bayern of HSV live!
Laten we het hopenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:46 schreef Dos37 het volgende:
Come on United, ze hebben gewacht tot ik in huis was met scoren
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:56 schreef Grulez het volgende:
Zou mooi zijn als Gomes de penaltieheld wordt
Gomes grabbelaarquote:Op zondag 1 maart 2009 17:56 schreef Grulez het volgende:
Zullen we eerst eens de verlenging afkijkenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:56 schreef Grulez het volgende:
CL was wel mooiquote:Op zondag 1 maart 2009 17:58 schreef mcyodogg het volgende:
Manchester United en een finale, zal eens geen verlenging worden
Fantastisch gewoon, twee kut teams op een knollenveld in Rusland.quote:
Het veld was toentertijd besproeid met olie in plaats van waterquote:Op zondag 1 maart 2009 18:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Fantastisch gewoon, twee kut teams op een knollenveld in Rusland.
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Fantastisch gewoon, twee kut teams op een knollenveld in Rusland.
Vlak Foster niet uit, die schijnt ook 'n aardige penalty-reflex te hebben.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:22 schreef GustavFTW het volgende:
Gomes wordt de held van de aankomende penalty serie
Ik hoop het.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:22 schreef GustavFTW het volgende:
Gomes wordt de held van de aankomende penalty serie
Foster 1 minuut voor de penalties wisselen voor Sar, en dan Sar de heldquote:Op zondag 1 maart 2009 18:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Vlak Foster niet uit, die schijnt ook 'n aardige penalty-reflex te hebben.
Ze zullen sowieso wel Europees spelen lijkt me, aangezien United vast wel CL zal spelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een slecht commentaar weer.
Dawson zal wel niet spelen want dit is geen FA cup finale
Als Spurs deze wedstrijd winnen spelen ze gewoon Europees !
Sukkel !
Zo werkt 't niet met de CC als ik me niet vergis. Je moet 'm echt winnen om Europees te mogen voetballen.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ze zullen sowieso wel Europees spelen lijkt me, aangezien United vast wel CL zal spelen.
Nee je moet de beker winnen !quote:Op zondag 1 maart 2009 18:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ze zullen sowieso wel Europees spelen lijkt me, aangezien United vast wel CL zal spelen.
FA cup hetzelfde verhaalquote:Op zondag 1 maart 2009 18:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zo werkt 't niet met de CC als ik me niet vergis. Je moet 'm echt winnen om Europees te mogen voetballen.
Oh, vreemd. Nu profiteert de nummer 6 van de prestaties van de Spurs. Gek hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee je moet de beker winnen !
De plek gaat anders naar diegene die 6de wordt
Zo hou je de kleinere clubs uit Europa
Klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zo werkt 't niet met de CC als ik me niet vergis. Je moet 'm echt winnen om Europees te mogen voetballen.
Ah okequote:
NEE.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoelijk pakt Gomes de penalty's !
Die acteur gun ik niks.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoelijk pakt Gomes de penalty's !
Liep ie in NL al te fucken, moet ie 't ook hier weer verpestenquote:
Ik denk niet dat de meters zullen uitslaan.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:34 schreef YazooW het volgende:
Zouden ze in de Arena moeten doen, reclameborden die aangeven hoeveel geluid de supporters produceren
Nummer 7.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh, vreemd. Nu profiteert de nummer 6 van de prestaties van de Spurs. Gek hoor.
Ligt er aan of je de meter ook negatief kunt laten uitslaan hequote:Op zondag 1 maart 2009 18:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de meters zullen uitslaan.
Nummer 6 heeft sowieso europees voetbal.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nummer 6
Nummer 7 misschien FA CUP
Nummer 1 tm 5quote:Op zondag 1 maart 2009 18:39 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Nummer 6 heeft sowieso europees voetbal.
Blijkbaar.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
tenzij engeland een extra plek heeft in Europa ?
Het jaar is nog jongquote:
Jaquote:Op zondag 1 maart 2009 18:45 schreef leroytje het volgende:
ManU kan toch alle 4 de prijzen nog winnen dit seizoen?
Ja zullen dit jaar alle prijzen pakkenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een jaar toch voor Manchester.
Nou ja doelde meer op vorig jaar en dat ze ook dit jaar weer goed starten en de titel voor de 3e keer op rij lijken te pakken.quote:
1/4 CL 5/8 EC.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nummer 1 tm 8 in europa en nummer 9 nog intertoto ?
Beetje veel
5 en 6 nu zeker UEFA cup, 7 kan ook als een top 4 team de FA cup wint.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:45 schreef leroytje het volgende:
ManU kan toch alle 6 de prijzen nog winnen dit seizoen?
UEFA Cup bestaat dan al niet meer. En je bedoelt top 6 lijkt me.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
5 en 6 nu zeker UEFA cup, 7 kan ook als een top 4 team de FA cup wint.
Scoorde ook al in de CL-reeks, dacht ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:48 schreef Smeich het volgende:
Het grootste nieuws van deze wedstrijd is toch wel dat Anderson eindelijk het net weet te vinden
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Scoorde ook al in de CL-reeks, dacht ik.
Oh sorry, dan was dat alleen vorig jaar dat 5 t/m 8 UC speelde.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:54 schreef mcyodogg het volgende:
Engeland is toch gewoon
1 t/m 4 CL
En Uefa Cup/Europa League via:
-No 5
-League Cup
-FA Cup
En dan zijn nummer 6+7 afhankelijk van de cupresultaten. Zo was het de laatste jaren tenminste, behalve vorig jaar toen City via de fairplay nog Europa in mocht.
[..]
Scoorde ook al in de CL-reeks, dacht ik.
Als het goed is kwalificeer je je dan niet automatisch.. CL wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:57 schreef WeebI het volgende:
Oh en Spurs kan natuurlijk volgend seizoen best Europees spelen, mits ze de UEFA Cup winnen.
Europa League ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:58 schreef sezten het volgende:
[..]
Als het goed is kwalificeer je je dan niet automatisch.. CL wel.
Helaas welquote:Op zondag 1 maart 2009 18:45 schreef leroytje het volgende:
ManU kan toch alle 4 de prijzen nog winnen dit seizoen?
Ik had gewoon Sierd de Vosquote:
Helaas wonnen ze niet de Supercupquote:Op zondag 1 maart 2009 18:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja zullen dit jaar alle prijzen pakken
Ik snap de hele ophef sowieso niet, wat is er mis met 't bekijken van die ipod? Al jaren lang wordt er met lijstjes gewerkt en nu is 't ineens wat moderner en moet 't vervolgd worden?quote:Geen onderzoek naar iPod trucje van Foster
De Engelse Football Association (FA) stelt geen onderzoek in naar het gebruik van een iPod door Ben Foster. De doelman van Manchester United bestudeerde op zijn iPod beelden van penaltynemers van Tottenham Hotspur.
Voor aanvang van de strafschoppenserie, zondag in de finale van de League Cup, keek Foster op zijn iPod naar een penalty van Jamie O'Hara tegen PSV. Even later stopte de doelman O'Hara's strafschop.
Volgens oud-scheidsrechter Graham Poll zou dat wel eens tegen de FIFA-regels kunnen zijn, maar de FA ontkent dat. Foster maakte namelijk geen gebruik van beelden van de wedstrijd tegen Tottenham Hotspur.
Ben Foster groeide uit tot de held van Manchester United, want na de gemiste strafschop van O'Hara schoot David Bentley zijn poging naast het doel. United won daardoor de League Cup.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |