Vlak Foster niet uit, die schijnt ook 'n aardige penalty-reflex te hebben.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:22 schreef GustavFTW het volgende:
Gomes wordt de held van de aankomende penalty serie
Ik hoop het.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:22 schreef GustavFTW het volgende:
Gomes wordt de held van de aankomende penalty serie
Foster 1 minuut voor de penalties wisselen voor Sar, en dan Sar de heldquote:Op zondag 1 maart 2009 18:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Vlak Foster niet uit, die schijnt ook 'n aardige penalty-reflex te hebben.
Ze zullen sowieso wel Europees spelen lijkt me, aangezien United vast wel CL zal spelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een slecht commentaar weer.
Dawson zal wel niet spelen want dit is geen FA cup finale
Als Spurs deze wedstrijd winnen spelen ze gewoon Europees !
Sukkel !
Zo werkt 't niet met de CC als ik me niet vergis. Je moet 'm echt winnen om Europees te mogen voetballen.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ze zullen sowieso wel Europees spelen lijkt me, aangezien United vast wel CL zal spelen.
Nee je moet de beker winnen !quote:Op zondag 1 maart 2009 18:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ze zullen sowieso wel Europees spelen lijkt me, aangezien United vast wel CL zal spelen.
FA cup hetzelfde verhaalquote:Op zondag 1 maart 2009 18:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zo werkt 't niet met de CC als ik me niet vergis. Je moet 'm echt winnen om Europees te mogen voetballen.
Oh, vreemd. Nu profiteert de nummer 6 van de prestaties van de Spurs. Gek hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee je moet de beker winnen !
De plek gaat anders naar diegene die 6de wordt
Zo hou je de kleinere clubs uit Europa
Klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zo werkt 't niet met de CC als ik me niet vergis. Je moet 'm echt winnen om Europees te mogen voetballen.
Ah okequote:
NEE.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoelijk pakt Gomes de penalty's !
Die acteur gun ik niks.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoelijk pakt Gomes de penalty's !
Liep ie in NL al te fucken, moet ie 't ook hier weer verpestenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |