Nee je moet de beker winnen !quote:Op zondag 1 maart 2009 18:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ze zullen sowieso wel Europees spelen lijkt me, aangezien United vast wel CL zal spelen.
FA cup hetzelfde verhaalquote:Op zondag 1 maart 2009 18:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zo werkt 't niet met de CC als ik me niet vergis. Je moet 'm echt winnen om Europees te mogen voetballen.
Oh, vreemd. Nu profiteert de nummer 6 van de prestaties van de Spurs. Gek hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee je moet de beker winnen !
De plek gaat anders naar diegene die 6de wordt
Zo hou je de kleinere clubs uit Europa
Klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zo werkt 't niet met de CC als ik me niet vergis. Je moet 'm echt winnen om Europees te mogen voetballen.
Ah okequote:
NEE.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoelijk pakt Gomes de penalty's !
Die acteur gun ik niks.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoelijk pakt Gomes de penalty's !
Liep ie in NL al te fucken, moet ie 't ook hier weer verpestenquote:
Ik denk niet dat de meters zullen uitslaan.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:34 schreef YazooW het volgende:
Zouden ze in de Arena moeten doen, reclameborden die aangeven hoeveel geluid de supporters produceren
Nummer 7.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh, vreemd. Nu profiteert de nummer 6 van de prestaties van de Spurs. Gek hoor.
Ligt er aan of je de meter ook negatief kunt laten uitslaan hequote:Op zondag 1 maart 2009 18:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de meters zullen uitslaan.
Nummer 6 heeft sowieso europees voetbal.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nummer 6
Nummer 7 misschien FA CUP
Nummer 1 tm 5quote:Op zondag 1 maart 2009 18:39 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Nummer 6 heeft sowieso europees voetbal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |