Blijkbaar.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
tenzij engeland een extra plek heeft in Europa ?
Het jaar is nog jongquote:
Jaquote:Op zondag 1 maart 2009 18:45 schreef leroytje het volgende:
ManU kan toch alle 4 de prijzen nog winnen dit seizoen?
Ja zullen dit jaar alle prijzen pakkenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een jaar toch voor Manchester.
Nou ja doelde meer op vorig jaar en dat ze ook dit jaar weer goed starten en de titel voor de 3e keer op rij lijken te pakken.quote:
1/4 CL 5/8 EC.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nummer 1 tm 8 in europa en nummer 9 nog intertoto ?
Beetje veel
5 en 6 nu zeker UEFA cup, 7 kan ook als een top 4 team de FA cup wint.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:45 schreef leroytje het volgende:
ManU kan toch alle 6 de prijzen nog winnen dit seizoen?
UEFA Cup bestaat dan al niet meer. En je bedoelt top 6 lijkt me.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
5 en 6 nu zeker UEFA cup, 7 kan ook als een top 4 team de FA cup wint.
Scoorde ook al in de CL-reeks, dacht ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:48 schreef Smeich het volgende:
Het grootste nieuws van deze wedstrijd is toch wel dat Anderson eindelijk het net weet te vinden
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Scoorde ook al in de CL-reeks, dacht ik.
Oh sorry, dan was dat alleen vorig jaar dat 5 t/m 8 UC speelde.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:54 schreef mcyodogg het volgende:
Engeland is toch gewoon
1 t/m 4 CL
En Uefa Cup/Europa League via:
-No 5
-League Cup
-FA Cup
En dan zijn nummer 6+7 afhankelijk van de cupresultaten. Zo was het de laatste jaren tenminste, behalve vorig jaar toen City via de fairplay nog Europa in mocht.
[..]
Scoorde ook al in de CL-reeks, dacht ik.
Als het goed is kwalificeer je je dan niet automatisch.. CL wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:57 schreef WeebI het volgende:
Oh en Spurs kan natuurlijk volgend seizoen best Europees spelen, mits ze de UEFA Cup winnen.
Europa League ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:58 schreef sezten het volgende:
[..]
Als het goed is kwalificeer je je dan niet automatisch.. CL wel.
Helaas welquote:Op zondag 1 maart 2009 18:45 schreef leroytje het volgende:
ManU kan toch alle 4 de prijzen nog winnen dit seizoen?
Ik had gewoon Sierd de Vosquote:
Helaas wonnen ze niet de Supercupquote:Op zondag 1 maart 2009 18:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja zullen dit jaar alle prijzen pakken
Ik snap de hele ophef sowieso niet, wat is er mis met 't bekijken van die ipod? Al jaren lang wordt er met lijstjes gewerkt en nu is 't ineens wat moderner en moet 't vervolgd worden?quote:Geen onderzoek naar iPod trucje van Foster
De Engelse Football Association (FA) stelt geen onderzoek in naar het gebruik van een iPod door Ben Foster. De doelman van Manchester United bestudeerde op zijn iPod beelden van penaltynemers van Tottenham Hotspur.
Voor aanvang van de strafschoppenserie, zondag in de finale van de League Cup, keek Foster op zijn iPod naar een penalty van Jamie O'Hara tegen PSV. Even later stopte de doelman O'Hara's strafschop.
Volgens oud-scheidsrechter Graham Poll zou dat wel eens tegen de FIFA-regels kunnen zijn, maar de FA ontkent dat. Foster maakte namelijk geen gebruik van beelden van de wedstrijd tegen Tottenham Hotspur.
Ben Foster groeide uit tot de held van Manchester United, want na de gemiste strafschop van O'Hara schoot David Bentley zijn poging naast het doel. United won daardoor de League Cup.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |