Sorry.quote:
Heftig joh. Nou, zorg goed voor jezelf. Laat je ook goed verzorgen door mevrouw OAquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:41 schreef OA het volgende:
Best wel, al gaat het nu langzaamaan beter. M'n longen genezen goed en m'n lever ook (die kon de grote hoeveelheden antibiotoca niet zo goed aan).
Doordat de lever weer bijna normaal werkt, ben ik ook minder snel moe. Alleen stelt dat niet zoveel voor hoor. Ik kan nu de trap op zonder moe uit te hijgen, maar een wandeling door de straat is wel wat veel van het goede...
Mogguhquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Apple HD crash.. al een week zonder laptop
Hoi
Langzaam opbouwen weer dusquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
Best wel, al gaat het nu langzaamaan beter. M'n longen genezen goed en m'n lever ook (die kon de grote hoeveelheden antibiotoca niet zo goed aan).
Doordat de lever weer bijna normaal werkt, ben ik ook minder snel moe. Alleen stelt dat niet zoveel voor hoor. Ik kan nu de trap op zonder moe uit te hijgen, maar een wandeling door de straat is wel wat veel van het goede...
Hoiquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
Leuke TT voor iemand die vrijdag haar laatste werkdag heeft gemaakt
Zeker dat laatste komt helemaal in orde!quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heftig joh. Nou, zorg goed voor jezelf. Laat je ook goed verzorgen door mevrouw OA.
Slopen duurt 1 week, opbouwen kan 3 maanden duren...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Langzaam opbouwen weer dus
En helaas kost dat veel meer tijd dan het kostte om je conditie te slopen
Mogguh lieverdquote:
Heyquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nog niets gehoord van die andere baan?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
![]()
prrrrr
Is dat je KNIE?![]()
zo, nog een half uurtje en dan ben ik echt weg, naar het CWI
Ah, ik ken je kloonquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
prrrrr
Ladylike2quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
keer wat anders dan een snoepreisje voor WAO'ers
CNN is er al snel bij... Minstens 10 doden...quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:05 schreef Pheno het volgende:
Het is alleen letterlijk: het vliegtuig is gebroken, voor de niets aan de hand.
Paniekzaaiend kutland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |