Oh, was dat een target?quote:
Hoezo?quote:
Ambtenaren ftw.quote:
quote:
Paar dagen ziek thuis, daarna 2 weken ziekenhuis wegens een dubbele longontsteking die nogal ernstig was en nu alweer 2 weken thuis en daar komen er nog wel wat bij.quote:
Joh, arm ding.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:36 schreef OA het volgende:
Paar dagen ziek thuis, daarna 2 weken ziekenhuis wegens een dubbele longontsteking die nogal ernstig was en nu alweer 2 weken thuis en daar komen er nog wel wat bij.
Kan je ondertussen al weer iets meer?quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Paar dagen ziek thuis, daarna 2 weken ziekenhuis wegens een dubbele longontsteking die nogal ernstig was en nu alweer 2 weken thuis en daar komen er nog wel wat bij.
Duurt dat nog de hele week dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier in Brabant issie maandag pas begonnen hoor.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is goed!Dank voor het medelevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best wel, al gaat het nu langzaamaan beter. M'n longen genezen goed en m'n lever ook (die kon de grote hoeveelheden antibiotoca niet zo goed aan).quote:
De schoolvakanties zijn hier ook deze week pasquote:
Deels.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je ondertussen al weer iets meer?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
Best wel, al gaat het nu langzaamaan beter. M'n longen genezen goed en m'n lever ook (die kon de grote hoeveelheden antibiotoca niet zo goed aan).
Doordat de lever weer bijna normaal werkt, ben ik ook minder snel moe. Alleen stelt dat niet zoveel voor hoor. Ik kan nu de trap op zonder moe uit te hijgen, maar een wandeling door de straat is wel wat veel van het goede...
Rest de videotheek, gamez, fokkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Deels.![]()
Later opstaan dan normaal vind ik niet zo erg.
Verder verveel ik me best wel. Ik heb inmiddels alle programma's op Discovery en National Geographic wel gezien, inclusief de herhalingen, internet heeft niets nieuws meer, alle tijdschriften zijn uit... En ik heb gewoon geen zin om veel tv te kijken of te internetten.![]()
Nu ben ik maar begonnen met boeken lezen.
Goddank niet zeg.quote:
Sorry.quote:
Heftig joh. Nou, zorg goed voor jezelf. Laat je ook goed verzorgen door mevrouw OAquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:41 schreef OA het volgende:
Best wel, al gaat het nu langzaamaan beter. M'n longen genezen goed en m'n lever ook (die kon de grote hoeveelheden antibiotoca niet zo goed aan).
Doordat de lever weer bijna normaal werkt, ben ik ook minder snel moe. Alleen stelt dat niet zoveel voor hoor. Ik kan nu de trap op zonder moe uit te hijgen, maar een wandeling door de straat is wel wat veel van het goede...
Mogguhquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Apple HD crash.. al een week zonder laptop
Hoi
Langzaam opbouwen weer dusquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
Hoiquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
Leuke TT voor iemand die vrijdag haar laatste werkdag heeft gemaakt
Zeker dat laatste komt helemaal in orde!quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heftig joh. Nou, zorg goed voor jezelf. Laat je ook goed verzorgen door mevrouw OA.
Slopen duurt 1 week, opbouwen kan 3 maanden duren...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Langzaam opbouwen weer dus
En helaas kost dat veel meer tijd dan het kostte om je conditie te slopen
Mogguh lieverdquote:
Heyquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nog niets gehoord van die andere baan?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
![]()
prrrrr
Is dat je KNIE?![]()
zo, nog een half uurtje en dan ben ik echt weg, naar het CWI
Ah, ik ken je kloonquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
prrrrr
Ladylike2quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
keer wat anders dan een snoepreisje voor WAO'ers
CNN is er al snel bij... Minstens 10 doden...quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:05 schreef Pheno het volgende:
Het is alleen letterlijk: het vliegtuig is gebroken, voor de niets aan de hand.
Paniekzaaiend kutland.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:36 schreef Sjowhan het volgende:
Druk @ Twitter en http://twitterfall.com/schiphol
Foto's maken!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]Ik wist t nog helemaal niet, net wakker enzo
Vlak bij mijn huis
Gelukkig niet op je huis dan...quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]Ik wist t nog helemaal niet, net wakker enzo
Vlak bij mijn huis
1 dode, een Armeniër... de Turken ontkennen zijn doodquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
als dat maar 1 dode is, dan is het erg meegevallen
Was met de bijlmerramp toen ook, dat vliegtuig is eerst een paar keer over mijn huis gevlogen voor die neerstortte op die flat in de bijlmer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gelukkig niet op je huis dan...
Hád ik maar zo'n huis! Nee, ik woon nog wat verder er vandaan hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:47 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
woon jij daarachter Pien?
das wel dichtbij
Daar kom je nu even ook niet meer zonder filequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
1 dode, een Armeniër... de Turken ontkennen zijn dood
Metroquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kom je nu even ook niet meer zonder file
Ik stap overmorgen gewoon weer in een Indonesisch vliegtuig...quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:46 schreef DaMart het volgende:
Die vliegtuigcrash maakt mijn vakantiekeuze wel makkelijker, geloof ik. Ik ben al niet dol op vliegen, dus ik reis denk ik niet door de lucht dit jaar.
file van ambulancesquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kom je nu even ook niet meer zonder file
tussen de 1 en de 2?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Marcel Mayer van RTL Z zonet: "De verwachting is tussen de 1 en 2 doden"
sorry, vliegtuigen die boem doen is beter voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:57 schreef Pheno het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)luk-in-nijmegen.html
N00bs.
Volgend jaar wel, als alles weer vergeten isquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:46 schreef DaMart het volgende:
Die vliegtuigcrash maakt mijn vakantiekeuze wel makkelijker, geloof ik. Ik ben al niet dol op vliegen, dus ik reis denk ik niet door de lucht dit jaar.
Maar CNn was dus ook al aan het paniekzaaien. Meer dan tien dodenquote:
Of Koos Alberts zat in dat vliegtuig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
diegene die bij de voorste breuk zat leeft van onderen nog...
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
diegene die bij de voorste breuk zat leeft van onderen nog...
Henk Westbroek had het vliegtuig gemist, dat werd net wel ff gemeldquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of Koos Alberts zat in dat vliegtuig.
Ik probeer het vliegtuig zo veel mogelijk te vermijden. Een paar jaar geleden wel mee naar Schotland gegaan, maar toen was ik blij toen we veilig geland warenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgend jaar wel, als alles weer vergeten is
Er gebeuren meer ongelukken in het verkeer dan met het vliegtuig. Ik zou de straat maar niet meer op gaan!
"Euh Tower, we need help, over"quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:06 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben hulp ingeroepen bij de crashsite
Nog een vliegtuig zodat ze tenminste meer gewonden hebben....quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:06 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben hulp ingeroepen bij de crashsite
Ik heb alle reizen nog overleefd, tot Nieuw Zeeland toe. 30 uurquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer het vliegtuig zo veel mogelijk te vermijden. Een paar jaar geleden wel mee naar Schotland gegaan, maar toen was ik blij toen we veilig geland waren.
Ik twijfelde of ik dit jaar toch weer een poging zou wagen met een vliegtuig, maar nu denk ik dat toch maar niet doe. Het is ook geen vliegangst, maar ik voel me zeker niet prettig in de lucht.
godallejesus! Indonesie is met 16 uur al zo verquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alle reizen nog overleefd, tot Nieuw Zeeland toe. 30 uur
Het valt me mee, als ik het vliegtuig zo ziequote:
Is dat nog 4 uur van Thailand jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
godallejesus! Indonesie is met 16 uur al zo ver
Bangkok - Jakarta is inderdaad uurtje of 4quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat nog 4 uur van Thailand ja
Ja, das ook weer zo ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het valt me mee, als ik het vliegtuig zo zie
Denk alleen dat de minister en directeur van de luchtvaartmaatschappij in Turkije beide binnenkort ontslagen worden. Die hebben net verklaard dat er geen doden zijn
Mijn stiefvader zei altijd dat ie er bijna 24 uur over vloog naar Indonesië, maar zal ook wel schelen waar je precies heen/vandaan vliegtquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
godallejesus! Indonesie is met 16 uur al zo ver
En wanneer hij vloog en met hoeveel overstappenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, das ook weer zo ja.
[..]
Mijn stiefvader zei altijd dat ie er bijna 24 uur over vloog naar Indonesië, maar zal ook wel schelen waar je precies heen/vandaan vliegt
30 uur? Dat vind ik best knap! Ik vond anderhalf a twee uur eigenlijk al net iets te langquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alle reizen nog overleefd, tot Nieuw Zeeland toe. 30 uur
jepsquote:
ik ben ooit eens van deur tot deur (eindhoven-Yogyakarta in 26 uur gereisd.. inclusief trein naar schiphol en taxi vanaf lokale vliegveld alhier.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, das ook weer zo ja.
[..]
Mijn stiefvader zei altijd dat ie er bijna 24 uur over vloog naar Indonesië, maar zal ook wel schelen waar je precies heen/vandaan vliegt
Geen overstapquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wanneer hij vloog en met hoeveel overstappen
Heel slim, zonder partner naar Bali/Indonesie gaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen overstapGeloof ik... Ging altijd mee met Garuda, van Schiphol naar Jakarta, geloof ik, maar goed lang geleden allemaal, enige wat ik zeker weet is dat hij elk jaar zonder m'n moeder naar Bali ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |