Die dingen moeten sowieso al verboden worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, een gangpad vol sleepkoffers is leuk
Neeeee, niet de DD-ARquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:20 schreef knars het volgende:
kun je er ten minste je kop niet meer aan stoten.
De beste moderniseringsactie voor DD-AR is het om bouwen naar voer voor de sloopkogel. Of geef Corus de opdracht het om te smelten tot iets nuttigs, is meteen een nuttige stimulans voor Corus als ze de opdracht krijgen het gehele assortiment DD-AR / DDM te verwerken. Goed voor de economie
't Is niet heel duidelijk, maar ik zie op dit plaatje wel gewoon een bagagerek.quote:
Dat 'nieuwe' kleurtje geel valt wel mee hoor, 't is alleen dat ze begin jaren '90 nogal slechte lak hebben gebruikt die nu extreem verbleekt is. DDAR is nu dus veel minder geel dan het eigenlijk hoorde te zijn.quote:
Dat richeltje waar die TL-buis achter zit bedoel je?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:44 schreef ReisT het volgende:
't Is niet heel duidelijk, maar ik zie op dit plaatje wel gewoon een bagagerek.
[ afbeelding ]
VIRMmquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:55 schreef Duvel het volgende:
Grappig, ze buigen ook de zijwanden uit!
Alsof jij het alleenrecht hebt op Kropswoldequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:42 schreef Zug-Chef het volgende:
Zo straks maar even naar het gezellige Kropswolde voor de beladen buizentrein met 232Elke persoon die naar aanleiding van deze post daar heen komt, duw ik hoogst persoonlijk de sloot in
![]()
![]()
Ik hoop dat het steenhard regent en dat die trein 4 uur te laat isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:22 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Alsof jij het alleenrecht hebt op Kropswolde![]()
Gaan ze die dingen ook verbreden dan? Zo ruim zijn die krengen toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik heb ze hier nog niet gezien, dus hierbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik woon in de buurt van Kropswolde en het is hier iig niet droogquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat het steenhard regent en dat die trein 4 uur te laat is
Een Plan T voor het slag Ede-W - Ah vind ik erg overdreven, laat ze rijden met 2 * Plan V kan je buiten de spits een stelletje afkoppelen. Rijdt nu ook een Plan T tussen Zp - Nm, wil de NS stiekem toch weer kijken of ze de rijtijden er mee halenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor zo lang het nog duurt: Mat'64
Ede-Wageningen, 26 februari 2009. Plan T 522 staat klaar om als stoptrein naar Arnhem te vertrekken. Een slagje door de wasstraat zou geen kwaad kunnen.
[ afbeelding ]
Oh vandaar dat er niemand anders bij mocht zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Met nog een alleraardigste kerel wachtten we de trein op,
Mwah, die kwam pas 10 minuten voor tijd aangeredenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh vandaar dat er niemand anders bij mocht zijn
Leuke fotoquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:22 schreef dennistd het volgende:
Had je deze al, fles?
[ afbeelding ]
Dat tegelmozaiekje in de gevel van Kropswolde hoef ik niet over te beginnen zeker?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:20 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Mwah, die kwam pas 10 minuten voor tijd aangeredenHeb er eerst zo'n 40 minuten alleen staan wachten. Tussendoor nog even het plaatsnaambordje van zowel Kropswolde als Hoogezand-Sappemeer gescoord..
[ afbeelding ]
Nice, dat wist ik niet, vorige week alleen geplaat omdat de smurf ziek was, herkansing, here we come!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zondag trouwens naar het Spoorwegmuseum. Heb die museumjaarkaart niet helemaal voor de kat z'n kut gekocht natuurlijk. Heimwee Expres met de 386 zie ik ook wel zitten
Leuk! Ik ben jarenlang regelmatig langs Mülheim-Styrum gekomen, en daar stonden inderdaad altijd lange rijen goederenwagens met van die buizen opgesteld. En nu is dan eindelijk het geheim ontrafeld waar die uiteindelijk heen gaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:14 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Railion voert voor een relatief korte periode, zo'n 6 weken, 5 maal per week een lading buizen aan in Delfzijl. Deze buizen komen uit het Duitse Mülheim-Styrum, midden in het Ruhrgebied. Op een zeer sombere, grijze en vooral natte vrijdag 27 februari 2009 passeert RD 232 901 onder treinnummer 47740 vanuit Leer(Ostfriesland) naar Onnen en passeert hier het oude stationsgebouwtje van Kropswolde.
Wat zondequote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik heb ze hier nog niet gezien, dus hierbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Hah leuk dit te lezen van jequote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben jarenlang regelmatig langs Mülheim-Styrum gekomen, en daar stonden inderdaad altijd lange rijen goederenwagens met van die buizen opgesteld. En nu is dan eindelijk het geheim ontrafeld waar die uiteindelijk heen gaan.
Ik vind hem zelf ook nog beter dan die van vorige week:quote:
True. Trein (min of meer) scherp, en dan in de achtergrond zo veel mogelijk bewegingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf ook nog beter dan die van vorige week:
Op je modelbaan jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:05 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt te Berlin Hbf
Waar danquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:16 schreef James1988 het volgende:
Neenee, ik heb 'm echt te Berlin Hbf gemaakt.
Er staat daar een maquette van het station
Op UG 1 (niveau -1), aan de kant waar ook de McDonald's zit. Maar dan niet bij de McDonald's maar helemaal aan de andere kant van die gang.quote:
Ohja, over Berlijn gesproken.quote:
Het is een winkelcentrum waar toevallig ook treinen stoppen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja, over Berlijn gesproken.
De Pimpel is nu al zowat volgeboekt voor begin mei. Dus we gaan met de ootoo. Evengoed is het Hbf wel een kijkje waard denk ik.
Vergeet het maar, die is dusdanig gewijzigd dat er geen klote meer aan is, wel nog hetzelfde decor wat vreemde sitiuaties oplevertquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil in het NSM trouwens ook wel weer eens die theatervoorstelling bijwonen. Dat is echt tof
Dat zijn vooral die oudjes. Vroeger waren de bouwtechnieken nog niet zo goed, en was het lastig om de treinen helemaal glad te krijgen. De oplossing was: gewoon bouwen, vervolgens een goede laag plamuur en dan aflakken. Zo waren de treinen toch glad. Ergens een paar decennia geleden is dat plamuren afgeschaft en werden de treinen direct gelakt. Zo komt het dat je bij oude treinen zo'n bende ziet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:03 schreef veldmuis het volgende:
Die kleuren zijn er ook niet mooier op geworden
IK vraag me trouwens af waarom treinen altijd van gebobbeld metaal gemaakt zijn. Die dingen zitten altijd keivol deuken, van boven tot onder. Waardoor is dat?
Ben toch maar in Zuidbroek, in de polder gaan fotograferenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:58 schreef Wadloper het volgende:
Straks ga ik even kijken of ik ergens de goederentrein naar Veendam op de foto kan zetten.
Ik zat zelf te denken aan Kropswolde, alleen is dat wel goed qua zonnenstand (áls de zon doorbreekt?)
Veranderd? Waarom dat nou weer?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Vergeet het maar, die is dusdanig gewijzigd dat er geen klote meer aan is, wel nog hetzelfde decor wat vreemde sitiuaties oplevert
"Maar fiti (hondje) we zitten midden in de jungle hoe komen we hier nu weg?"
Nou opzich staat er een trein achter je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |