Nee, een gangpad vol sleepkoffers is leukquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:20 schreef knars het volgende:
kun je er ten minste je kop niet meer aan stoten.
Die dingen moeten sowieso al verboden worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, een gangpad vol sleepkoffers is leuk
Neeeee, niet de DD-ARquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:20 schreef knars het volgende:
kun je er ten minste je kop niet meer aan stoten.
De beste moderniseringsactie voor DD-AR is het om bouwen naar voer voor de sloopkogel. Of geef Corus de opdracht het om te smelten tot iets nuttigs, is meteen een nuttige stimulans voor Corus als ze de opdracht krijgen het gehele assortiment DD-AR / DDM te verwerken. Goed voor de economie
't Is niet heel duidelijk, maar ik zie op dit plaatje wel gewoon een bagagerek.quote:
Dat 'nieuwe' kleurtje geel valt wel mee hoor, 't is alleen dat ze begin jaren '90 nogal slechte lak hebben gebruikt die nu extreem verbleekt is. DDAR is nu dus veel minder geel dan het eigenlijk hoorde te zijn.quote:
Dat richeltje waar die TL-buis achter zit bedoel je?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:44 schreef ReisT het volgende:
't Is niet heel duidelijk, maar ik zie op dit plaatje wel gewoon een bagagerek.
[ afbeelding ]
VIRMmquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:55 schreef Duvel het volgende:
Grappig, ze buigen ook de zijwanden uit!
Alsof jij het alleenrecht hebt op Kropswoldequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:42 schreef Zug-Chef het volgende:
Zo straks maar even naar het gezellige Kropswolde voor de beladen buizentrein met 232Elke persoon die naar aanleiding van deze post daar heen komt, duw ik hoogst persoonlijk de sloot in
![]()
![]()
Ik hoop dat het steenhard regent en dat die trein 4 uur te laat isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:22 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Alsof jij het alleenrecht hebt op Kropswolde![]()
Gaan ze die dingen ook verbreden dan? Zo ruim zijn die krengen toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik heb ze hier nog niet gezien, dus hierbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik woon in de buurt van Kropswolde en het is hier iig niet droogquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat het steenhard regent en dat die trein 4 uur te laat is
Een Plan T voor het slag Ede-W - Ah vind ik erg overdreven, laat ze rijden met 2 * Plan V kan je buiten de spits een stelletje afkoppelen. Rijdt nu ook een Plan T tussen Zp - Nm, wil de NS stiekem toch weer kijken of ze de rijtijden er mee halenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor zo lang het nog duurt: Mat'64
Ede-Wageningen, 26 februari 2009. Plan T 522 staat klaar om als stoptrein naar Arnhem te vertrekken. Een slagje door de wasstraat zou geen kwaad kunnen.
[ afbeelding ]
Oh vandaar dat er niemand anders bij mocht zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Met nog een alleraardigste kerel wachtten we de trein op,
Mwah, die kwam pas 10 minuten voor tijd aangeredenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh vandaar dat er niemand anders bij mocht zijn
Leuke fotoquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:22 schreef dennistd het volgende:
Had je deze al, fles?
[ afbeelding ]
Dat tegelmozaiekje in de gevel van Kropswolde hoef ik niet over te beginnen zeker?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:20 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Mwah, die kwam pas 10 minuten voor tijd aangeredenHeb er eerst zo'n 40 minuten alleen staan wachten. Tussendoor nog even het plaatsnaambordje van zowel Kropswolde als Hoogezand-Sappemeer gescoord..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |