Al 6 jaar aan het wachten op de eerste uitleveringquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
Meer bij de bron: Train contract delays continue
*pling plong* de Hogesnelheidstrein naar $plaats zal dit jaar niet rijden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:55 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Al 6 jaar aan het wachten op de eerste uitlevering
Dat wordt wat met de v250. Kan dat wel op een cta? "Deze trein heeft een vertraging van 6 jaar"?
Die zijn in Weert neergezet, met bewaking erbij. De drie uitgebrande rijtuigen zijn gesloopt in Amsterdam.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:41 schreef Boschkabouter het volgende:
Wat is eigenlijk met die ICK?-rijtuigen gebeurd die daar opgesteld (en vernield) zijn?
In Nuth dus.
door een onbekende verstoring nabij AnsaldoBreda rijd de Hogesnelheidstrein voorlopig nog nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:04 schreef Peterselieman het volgende:
Laat AnsaldoNuth maar op de fles gaan
Met zo'n Buffel ben je wel sneller in Parijs dan met zo'n V250.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:13 schreef NikkelCobalt het volgende:
[ afbeelding ]
+ Ik weet de grap er niet meer bij, maar had hem al een tijdje geleden gemaakt:
[ afbeelding ]
(ook zonde om niet te posten: P)
kVind hem nog steeds hilarisch (kende em trouwens nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:13 schreef NikkelCobalt het volgende:
[ afbeelding ]
+ Ik weet de grap er niet meer bij, maar had hem al een tijdje geleden gemaakt:
[ afbeelding ]
(ook zonde om niet te posten: P)
iddquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met zo'n Buffel ben je wel sneller in Parijs dan met zo'n V250.
zonder rijd die ook wel hoor B)quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
Moet je alleen nog wel even de juiste beveiliging inbouwen.
Het is dan ook een enorme vingerverfactie om zo'n speelgoed naast een jongerenhangplek neer te zetten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:44 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die zijn in Weert neergezet, met bewaking erbij. De drie uitgebrande rijtuigen zijn gesloopt in Amsterdam.
Bron: http://www.omroepbrabant.(...)er+IJzeren+Rijn.aspxquote:BUDEL - Voorlopig mogen er geen treinen meer rijden over een deel van de IJzeren Rijn tussen Budel en Weert. Dat heeft de Raad van State woensdag beslist. Eerst moet onderzocht worden welke gevolgen onderhoud en gebruik van deze spoorlijn kunnen hebben voor de beschermde natuur.
Al in de zomer van 2006 vroeg de Limburgse Milieufederatie onderhoudswerk aan de rails tussen Weert en Budel stop te leggen omdat er geen vergunning was. Begin 2007 besliste de minister van LNV echter dat geen vergunning nodig was. De Milieufederatie ging met succes in beroep.
oftewel daar gaat weer een paar miljardquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Bron: http://www.omroepbrabant.(...)er+IJzeren+Rijn.aspx
Leve de zandbakhagedisquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oftewel daar gaat weer een paar miljard
Dat gaat waarschijnlijk sneller dan wachten op die stofzuiger van AnsaldoGasselternijveenschemond.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
Moet je alleen nog wel even de juiste beveiliging inbouwen.
Goeie ja!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
Volgende week nog even een slagje Leeuwarden - Harlingen Haven maken, voordat het laatste deel van het traject op 9 maart voor een jaar buiten dienst gaat.
Vervoerders? Wat zijn ze zelf dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:52 schreef dennistd het volgende:
De Bergland Expres heeft trouwens een uitstel van betaling laten uitschrijven... Het bedrijf heeft o.a. de vervoerders niet betaald.
Ik denk o.a. ACTS, die tractie leverde in Nederlandquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vervoerders? Wat zijn ze zelf dan?
Zoals er ook weleens Railion of MRCE locs voor de CNL staan zeg maar?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik denk o.a. ACTS, die tractie leverde in Nederland
kloptquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals er ook weleens Railion of MRCE locs voor de CNL staan zeg maar?Weet ik hoe dat allmaal zit
Ik stel voor om als dat volk gepakt wordt ze eens lekker een paar keer te overrijden met een radioloc (die bedient wordt door de mededaders)quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.hijsm.nl/index.php?subaction=showfull&id=1235663570&archive=&start_from=&ucat=2&&page=nieuws
3 rode Plan U's en een DE2 zijn vorig weekend blijkbaar grondig gesloopt door wat mongolen.
Ik heb hier geen woorden voor. Soms is het jammer dat lijfstraffen niet zijn toegestaan hier, want ik zou de daders graag persoonlijk laten lijden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.hijsm.nl/index.php?subaction=showfull&id=1235663570&archive=&start_from=&ucat=2&&page=nieuws
3 rode Plan U's en een DE2 zijn vorig weekend blijkbaar grondig gesloopt door wat mongolen.
Nee, dat is te lief. Ik zou ze wel willen bewerken met een bot, roestig mes.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
paar standrechtelijke executies zouden geen kwaad kunnen idd
Whahahahaquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:01 schreef Zug-Chef het volgende:
Dit gisteren tijdens mn lunchpauze, kort slagje Hvsp - Ndb en binnen het uur weer terug :-)
Ook al ben ik buitenstaander en heb geen enkele relatie met de HIJSM, doet het me toch pijn om te zien hoe iets waar ik mezelf zo erg voor kan interesseren, dat dat kapot gemaakt is. En vooral omdat het kapotmaken geen enkel doel heeft, en ook niet zomaar door een paar sukkels met dronken kop is gedaan. Nee, hier is echt over nagedacht hoe je doelbewust iets kapot kunt maken. Wat het nog erger maakt is dat het om iets gaat waar een groep mensen veel moeite in steekt om te onderhouden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb hier geen woorden voor. Soms is het jammer dat lijfstraffen niet zijn toegestaan hier, want ik zou de daders graag persoonlijk laten lijden.
Deze duurt al vanaf 8:30quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is de laatste tijd wel hommeles op Ah - Nm, vrijwel dagelijks sein/wissel/overwegstoringen
quote:Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
quote:Via Tweakers: Gemoderniseerde DD-AR, wat dan (hoe leuk ook) DD-ARm gaat heten.
Wel langer ook. Om 08:00 stond hij in Ut al op de Argos.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Deze duurt al vanaf 8:30
[..]
Gaar, zo zonder bagagerekkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik heb ze hier nog niet gezien, dus hierbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |