Als mijn directe collega's er niet zijn ga ik altijd xtra vroeg zodat ik echt alleen zitquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hehe, das ook wel weer waar.
Maar dan kan het wel saai zijn
goede zaakquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Als mijn directe collega's er niet zijn ga ik altijd xtra vroeg zodat ik echt alleen zit
Ben je tenminste niet alleenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, een leuke foto van het Marokkaanse platteland.
Ik open net een topic speciaal voor SCH en Gelly, die kunnen zich aanmeldenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:14 schreef sp3c het volgende:
waarom gaan jullie niet gewoon aan het werk?
whehequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Speciaal voor Frutsel:
[ afbeelding ]
Een foto van een Marokkaanse kat.
Overvloed aan katten in Marokko, semi-heilige beesten aldaar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehe![]()
![]()
Cats rule
Ook een Marokkaanse brommer zeker
sinds wanneer zijn het mijn users? En dat heb ik van ene sp3c geleerdquote:
Weet ik utquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
Van SCH is het algemeen bekend maar is Gelly ook een handtasje?
Semi-heilig? Wat houdt dat in dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Overvloed aan katten in Marokko, semi-heilige beesten aldaar.
zit je nou je eigen users te bashen sp3c?quote:
nou ze zijn ook niet van mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn het mijn users? En dat heb ik van ene sp3c geleerd
ik mag dat want ik ben speciaalquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zit je nou je eigen users te bashen sp3c?
sp3ciaalquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ze zijn ook niet van mij
[..]
ik mag dat want ik ben speciaal
Nou, dat ze dus erg gewaardeerd worden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
Semi-heilig? Wat houdt dat in dan?
Ik ben ff bang dat je nu gaat/ging zeggen dat er een plaatje komt, waarbij ze in de pan verdwijnen
en terechtquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, dat ze dus erg gewaardeerd worden.
sterker nog, ik ben het sp3ciaalstequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
sterker nog, ik ben het sp3ciaalste
elfletterig!
owjajoh?quote:
17 graden hier.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
toedeloe spec............. toedeloe onderdedrugshond.............. toedeloe prutser................ toedeloe raspaddy.......
het is 22 graden hier bij ons![]()
en ik ga nu lekker een paar koude tapbiertjes (0,5 liter kost 50 eurocent) op een leuk terrasje pakken.
werkze jongens en meisjes..............ik zal bij elke slok aan jullie denken, serieus hoor..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |