ja jij ja!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat elk topic standaard verneukt wordt.
geen zin om te zoeken maar wat was KPD ook weer?quote:
quote:
KLPD ken ik welquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen zin om te zoeken maar wat was KPD ook weer?
Ah weer een nieuwe [NWS] mod.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:23 schreef Frutsel het volgende:
Het duurt lang voor iemand het reltopic gaat openen... zag en hoorde net een bericht waarvan ik dacht: Dat komt geheid op fok... Koren op de molen van de Lemmebs en co groep![]()
![]()
Zijn ze ziek?
komt er een nieuwe?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ah weer een nieuwe [NWS] mod.
Pek en veren...
[ afbeelding ]
Erhmmm waar is Paddy gebleven.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
komt er een nieuwe?
Sp3c en ik doen het gewoon alleen joh.. krijgen dubbele bonus/toeslag![]()
Waar GeenStijl al niet goed voor isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sinds kort heb ik inzage in mijn notes.....................Prachtig zeg, en dan soms de commentaren erbij van de note-aanbrenger lig ik helemaal in een deuk................
Smerige profiteur, dat ben je!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
Een goed ondernemer probeert altijd meer vliegen in één klap te slaan.
Kun je mijn handschrift herkennen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:19 schreef Dr.Nikita het volgende:![]()
![]()
![]()
Sinds kort heb ik inzage in mijn notes.....................Prachtig zeg, en dan soms de commentaren erbij van de note-aanbrenger lig ik helemaal in een deuk................
Yep, want als je de linken volgt en het is ge-edit staat echt duidelijk wie ook de note heeft geplaatst.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kun je mijn handschrift herkennen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
Yep, want als je de linken volgt en het is ge-edit staat echt duidelijk wie ook de note heeft geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |