quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben slechts op zoek naar geweldig mooie foto's van je.... Zolang er maar geweldige foto staat ga ik niet reageren natuurlijk
Hihiquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk dit account gehacked is door mijn vriendin....
Ze zeiden al, rechts boven kun je je layout selecteren. Je moet de 2e van links hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:52 schreef Bootje84 het volgende:
shirt+enter ken ik wel, maar ik wil gewoon niet moeilijk hoeven te doen.. Als ik 2 regels wil, druk ik wel 2x op enter
Overigens kan je dat al langer gebruiken dan in 2007quote:
Neem je hem even in de hand ?quote:
Heb je deze 2 wel aangevinkt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:52 schreef Bootje84 het volgende:
shirt+enter ken ik wel, maar ik wil gewoon niet moeilijk hoeven te doen.. Als ik 2 regels wil, druk ik wel 2x op enter
Het woordje één ontbrak, zolang er maar één geweldige foto staat reageer ik nog niet... Ik wil meeeerquote:
Dat is geen probleem, zodra ik hem heb kan datquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hihi
Ik wil gewoon graag in je Golf 6 rijden met geile tunes aan
Dan moet je maar naar me hyves gaan en daar reagerenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Het woordje één ontbrak, zolang er maar één geweldige foto staat reageer ik nog niet... Ik wil meeeer.
Heb ik je op hyves danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan moet je maar naar me hyves gaan en daar reageren
Mooiquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, zodra ik hem heb kan dat![]()
?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Das je kleurenschema eens aanDat blauwe ziet er niet uit
Basisquote:
Tnx! het is opgelost.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze zeiden al, rechts boven kun je je layout selecteren. Je moet de 2e van links hebben.
[ afbeelding ]
Die met het rode vierkant dus.
Ik ben niet zo'n PIMP als het om pc's gaatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Basis!
(ok ok.... ik heb het zelf ook)
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Dastem en dan die hyves shit er achter.
Zo nu heb je me wel
quote:Geen resultaten gevonden
Kun je dat blauwe dan aanpassen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n PIMP als het om pc's gaatDaarbuiten daarentegen
Whoeiiiiiquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Dastem en dan die hyves shit er achter.
Zo nu heb je me wel
Tyf opquote:
Ask Piles, hij is goed online, ik alleen offline.quote:
Je kan het die jongen niet kwalijk nemenquote:
Braaf hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Whoeiiiii
Heb het mezelf even gemaild gezien ik nu aan het werk ben
Oh sorryquote:
Ik en hyvesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kan het die jongen niet kwalijk nemen
Zo waarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ask Piles, hij is goed online, ik alleen offline.
Officeknop (dat grote ronde ding linksbovenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Opties, nee die weet ik zo aan te klikken
quote:
Ze zijn allemaal oerlelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Officeknop (dat grote ronde ding linksboven), Opties voor Word, Kleurschema -> Zwart
Altijd eerst blazen hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:05 schreef Bravebart het volgende:
Ik brand toch zo godsgruwelijk mn mond aan een broodje
Ja, hyves gaat me net ff te verquote:
resol <-quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:05 schreef Bravebart het volgende:
Ik brand toch zo godsgruwelijk mn mond aan een broodje
Mja, dat doe ik nooit lang genoegquote:
Zien we een bilquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:06 schreef Puala het volgende:
broek kapot
quote:
Zegquote:
Wat welquote:
Mwa ik hou niet zo van vroeg opstaanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Is werken bij Rijkswaterstaat niks voor jou? Als zoutstrooier
Holy........ *stil.........quote:
Zien we een borst?quote:
Hmm, nee dan kun je het beter gewoon overdag bij mij doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mwa ik hou niet zo van vroeg opstaan
Hyves is wat herkenbaarder zeg maarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje.. mjah, apart zullen we maar zeggen.
Maar goed, ieder zijn ding
Omdat het 250 euro goedkoper is om vanaf frankfurt te vliegen, dan vanaf schiphol.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snapMaar waarom eerst met een Fokker 50 (
) van FF via Schiphol?
Gewoon omdat het kan?
Moet ik alsnog vroeg op staan wil ik overdag bij jou zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, nee dan kun je het beter gewoon overdag bij mij doen
Ik ben er stil van....quote:
Bijdehandquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moet ik alsnog vroeg op staan wil ik overdag bij jou zijn
Mjah, dat wel jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Hyves is wat herkenbaarder zeg maar
Here we go againquote:
Een tuinbroek had gekuntquote:
Als je me zou kennen zou het je nog meer verbazen, ik ben niet vaak stilquote:
Whehehe....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
dan nog had je geen borst gezien waar hij kapot is
Oh absoluut, dat haal je er makkie uit dan jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat het 250 euro goedkoper is om vanaf frankfurt te vliegen, dan vanaf schiphol.
Aangezien we met z'n 4en zijn, scheelt het 1000 euro, lijkt me de moeite waard
Meteen Danny bellenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef Milou__ het volgende:
Ik werd zomaar uitgelogd.
Nee idd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je me zou kennen zou het je nog meer verbazen, ik ben niet vaak stil
Kut, das waar..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
dan nog had je geen borst gezien waar hij kapot is
Ziet u....quote:
Hou op hou op... Ik moet nog werken hierquote:
Zeker, de auto rijdt er gratis heen (lease ftw) en parkeren kost 80 euro voor 3 weken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh absoluut, dat haal je er makkie uit dan ja
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je me zou kennen zou het je nog meer verbazen, ik ben niet vaak stil
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:15 schreef jackson het volgende:
Hou op hou op... Ik moet nog werken hier
quote:
Wat is er mis met lesbische meidenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Haha, naja ach, zit je ook eens in een Fokker 50quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeker, de auto rijdt er gratis heen (lease ftw) en parkeren kost 80 euro voor 3 weken.
Enige dat wel gaar is, is dat je eerst naar DE moet rijden vanuit NL om vervolgens weer terug te vliegen naar NLMaar goed.
Het moet maar.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kut, das waar..
Wat voor boxershort draag je?
QFTquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat is er mis met lesbische meiden![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is het em nou juist.... zit op me werkquote:
We zouden stoppen toch...quote:
Alleen al van de woord lesbisch krijg jij treknijgingen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is het em nou juist.... zit op me werk![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Alleen al van de woord lesbisch krijg jij treknijgingen?
Ik neem aan dat je vraag net zo serieus is als mijn opmerking... Dan ga ik er namelijk vaniuit dat je het antwoord weetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Alleen al van de woord lesbisch krijg jij treknijgingen?
quote:
quote:
TRIO!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat is er mis met lesbische meiden![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je vraag net zo serieus is als mijn opmerking... Dan ga ik er namelijk vaniuit dat je het antwoord weet
Ik ben geen 16 jarige knaap meer.... Toch?quote:
Ik vind One 23 Four ook wel heel tof stiekemquote:
Geile donderquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben geen 16 jarige knaap meer.... Toch?
Nu begin ik ook te twijfelenquote:
Ja, ik merk etquote:
Vrouwen zijn per definitie bi.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Meiden die 100% lesbisch zijn,zijn dat niet voor niets
Jouw schuld.... Ik ben zo snel onzekerquote:
Logisch !quote:
Eigenlijk niet zoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Jouw schuld.... Ik ben zo snel onzeker
(komt het een beetje over? )
En geef ze eens ongelijk; vrouwenquote:
Wel een aardige poging toch ?!quote:
Ik heb liever dat 2 vrouwen om mijn knots vechten dan dat ik tegen de kop van een andere gast aankijk...quote:
quote:
Nou..... Praat me maar weer een trauma aanquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat 2 vrouwen om mijn knots vechten dan dat ik tegen de kop van een andere gast aankijk...
En daarnaast heb je ook bi-vrouwen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou..... Praat me maar weer een trauma aan
Ik doe zo mijn best.... Maar het wil nietquote:
Ik hoop etquote:
Tja, als je nu de Robert doet heeft dat natuurlijk geen effect, want je staat niet in de clubquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik doe zo mijn best.... Maar het wil niet
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind One 23 Four ook wel heel tof stiekem
Ik ken er wel een paar.quote:
Juist, dat jaquote:
Jaquote:
quote:
Nee, balenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tja, als je nu de Robert doet heeft dat natuurlijk geen effect, want je staat niet in de club
quote:
Ja daarom.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, balen. En ik heb maar één modus
En die modus is?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, balen. En ik heb maar één modus
Houniet Modusquote:
De Robert modus, duh.quote:
Zie BB!quote:
Je moest eens wetenquote:
Zie mijn postquote:
Filmpjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zie mijn postAls je hem 1 keer hebt zien dansen, weet en wil je nooit meer anders.
Niet te doenquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet te doenHet is onnavolgbaar
Probeer het te filmen en het enige wat je ziet is een waas, een leegte, een oneindige diepte
Ik download Benny Benassi!quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:44 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij is mn Cassis weer gaan gisten ofso
Lijkt wel, ik kraam weer alleen maar onzin uitquote:
Seksquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
Bier, wiet en hamburgers, is er iets beters dan dat op een random dinsdagmiddag?
Sos.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
Bier, wiet en hamburgers, is er iets beters dan dat op een random dinsdagmiddag?
Zo hij ook nog niet eens erger vinden.quote:
Gimme moar!quote:
quote:
dat wordt een import bruidje..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik moet ff droog staan tijdens mn vakantie. Hmm, met beetje geluk kom ik een mooie Russische tegen..
Voel je niets vanquote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet te doenHet is onnavolgbaar
Probeer het te filmen en het enige wat je ziet is een waas, een leegte, een oneindige diepte
Tijdelijk, niet permanent..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat wordt een import bruidje..
Oh Bootje.. I'm pregnant.. send me money and let's get married..
Eens..quote:
Import Bride, dikke plaatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat wordt een import bruidje..
Oh Bootje.. I'm pregnant.. send me money and let's get married..
Jeps!quote:
Aardige gast ook die Eelkequote:
Neem jij, Bootje, Zhenya Kornikova tot u wettige echtgenote.. Ja..quote:
Zit je wel goed voor money bij uncle bootje ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Neem jij, Bootje, Zhenya Kornikova tot u wettige echtgenote.. Ja..
Neem jij Zhenya Kornikova, Bootje tot u wettige echtgenoot... Da... I needz money
Tja.. Ligt eraan natuurlijk he.. Ik schijn in vergelijking met medestudenten wel beetje pegels te hebben...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Zit je wel goed voor money bij uncle bootje ?
Als jij het zegtquote:
ieder geval meer als mij, op dit momentquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja.. Ligt eraan natuurlijk he.. Ik schijn in vergelijking met medestudenten wel beetje pegels te hebben...
Bofkont.... Wat voor auto rij je ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja.. Ligt eraan natuurlijk he.. Ik schijn in vergelijking met medestudenten wel beetje pegels te hebben...
Snap ik met dit soort zinnen....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ieder geval meer als mij , op dit moment
Meer dan mijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ieder geval meer als mij, op dit moment
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Bofkont.... Wat voor auto rij je ?
Gelukkig maarquote:
Dan ik.... dislectquote:
Tijd voor Nederlandse lesquote:
Over smaak valt niet te twistenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan met mooiere velgen en dakspoiler en zonder die zwarte "streep". (Wel zelfde kleur etc)
Niet jouw type auto?quote:
Nee, ben niet dol op japanse/koreaan-achtige modellen. En een Yaris spreekt me ook totaal niet aan. Ach, rij nu ook een auto die ik zelf niet genomen zou hebben.quote:
Welke dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, ben niet dol op japanse/koreaan-achtige modellen. En een Yaris spreekt me ook totaal niet aan. Ach, rij nu ook een auto die ik zelf niet genomen zou hebben.
Ik rij zelf een opel astra station uit 2004quote:
Puik dansjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:20 schreef Bravebart het volgende:
Daaaaaaaaaaance meeee, till the end of love![]()
![]()
Ik ben er heel erg tevreden mee. Hij is in maart 2 jaar oud en 40.000 km verder nog nooit pech gehad. Alleen een keertje andere ruitenwisser omdat er iets kleins mee aan de hand was. Verder is hij lekker fel (1.3i 16v) en rijdt hij heel sportief. Alle opties zitten er op en in (behalve leren bekleding).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, ben niet dol op japanse/koreaan-achtige modellen. En een Yaris spreekt me ook totaal niet aan. Ach, rij nu ook een auto die ik zelf niet genomen zou hebben.
Ziet er op de plaatjes van google uit als toch een mooie auto hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik rij zelf een opel astra station uit 2004. Prima auto overigens, daar verbaas ik me nog dagelijks over
En het nummer zelf?quote:
quote:
Ja, het is een lease auto dus niks mis mee. Ik bedoel het is een auto van 25k nieuw en nu nog geen 4 jaar oud, prima dusquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ziet er op de plaatjes van google uit als toch een mooie auto hoor
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:23 schreef Yesse het volgende:
Ooh en mn bedrijfsbegeleider had niks aan te merken op mijn probleemstelling & deelvragen![]()
Ken ik nietquote:
Ik ben vrouw, dat onthoud je wel toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, het is een lease auto dus niks mis mee. Ik bedoel het is een auto van 25k nieuw en nu nog geen 4 jaar oud, prima dus. Over een maand of 6 hoop ik dat er een andere klaar staat
Toyota is een schitterend merk voor vele, het loopt echt prima en je hebt er nooit wat aan. Over het design kan je het oneens zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben er heel erg tevreden mee. Hij is in maart 2 jaar oud en 40.000 km verder nog nooit pech gehad. Alleen een keertje andere ruitenwisser omdat er iets kleins mee aan de hand was. Verder is hij lekker fel (1.3i 16v) en rijdt hij heel sportief. Alle opties zitten er op en in (behalve leren bekleding).
Verder is de auto lekker ruim (ook achterin)
Mag ik 'm ook zienquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:26 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zal m'n PvA zo nog eens mailen, ben benieuwd wat ie er van vind
Was geen rocket science toch ?!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben vrouw, dat onthoud je wel toch?
quote:
Tja, mijn ouders rijden een Mercedes ML 320 CDI wat natuurlijk een stuk feller is. Beide auto's hebben zo hun charme. De auto van mn ouders voor de luxe en mijne voor het sportieve. Beetje jammer alleen is het feit dat mn voorbandjes mijn rijgedrag niet zo leuk vindenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Toyota is een schitterend merk voor vele, het loopt echt prima en je hebt er nooit wat aan. Over het design kan je het oneens zijn natuurlijk.
Ding van mij is zo traag als dikke stront in een trechter, maargoed....
Er zal wel wat verschil in die van ons zitten denk ik zo, maar ik mail 'm wel ffquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mag ik 'm ook zienIk ben iedereen aan het helpen met alles en ik heb nu een verslaving aan inzien van andersmans zooi
Tevens heel handig om te checken wat ik heb geschreven.
Je mag die van mij ook zien mocht je daar behoefte aan hebben
Yarissen zijn prima auto's.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben er heel erg tevreden mee. Hij is in maart 2 jaar oud en 40.000 km verder nog nooit pech gehad. Alleen een keertje andere ruitenwisser omdat er iets kleins mee aan de hand was. Verder is hij lekker fel (1.3i 16v) en rijdt hij heel sportief. Alle opties zitten er op en in (behalve leren bekleding).
Verder is de auto lekker ruim (ook achterin)
Oh, is dat de titel.... weet ik veel. Is een dikke kneiter jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]Van Misstress Barbara
Zat in de nieuwste DD podcast volgens mij
Jij gaat die ML echt niet bijhouden hoor.... Die yaris voor het sportievequote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, mijn ouders rijden een Mercedes ML 320 CDI wat natuurlijk een stuk feller is. Beide auto's hebben zo hun charme. De auto van mn ouders voor de luxe en mijne voor het sportieve. Beetje jammer alleen is het feit dat mn voorbandjes mijn rijgedrag niet zo leuk vinden
Logisch maar tochquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zal wel wat verschil in die van ons zitten denk ik zo, maar ik mail 'm wel ff
Er zit wel een heel verslavend spelletje opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef Houniet het volgende:
BB morgen krijg ik mijn telefoon.
Bevalt die van jouw nog?
Oja, zekerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef Houniet het volgende:
Bevalt die van jouw nog?
Jepsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Oh, is dat de titel.... weet ik veel. Is een dikke kneiter ja
Welke?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef Houniet het volgende:
Bevalt die van jouw nog?
Ja, Patience!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er zit wel een heel verslavend spelletje op
Als de auto mij maar van a naar b kan brengen en weer terug... ben ik blij zat.. Er zijn weinig momenten waar je in de spits de maximum snelheid kan bereiken.. (of er overheen)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij gaat die ML echt niet bijhouden hoor.... Die yaris voor het sportieve, dan moet ik toch een beetje lachen
Snap ik... Nou, ik durf mijn koptelefoon even niet meer op te zettenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsGoeie plaat ja
Ik heb allemaal minimal kneiters binnen, het jeukt toch flink omn ze zo ff aan elkaar te gaan mixen
Door je gehoorproblemen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Snap ik... Nou, ik durf mijn koptelefoon even niet meer op te zetten
Klopt, ik hoor nu niet echt een autoliefhebber praten trouwensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als de auto mij maar van a naar b kan brengen en weer terug... ben ik blij zat.. Er zijn weinig momenten waar je in de spits de maximum snelheid kan bereiken.. (of er overheen)
Die piep inderdaad, ik hoor verder prima nogquote:
Die ML hou ik in de verste verte niet bij, maar ik vind persoonlijk mijn eigen auto wat meer als scheurbak. Je vat mijn bericht verkeerd op, of ik plaatste hem verkeerd, maar iig bedoelde ik niet dat ik mn ouders bak bij kan houden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij gaat die ML echt niet bijhouden hoor.... Die yaris voor het sportieve, dan moet ik toch een beetje lachen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef Houniet het volgende:
Bevalt die van jouw jou nog?
Ja, dat bedoelde ik inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Die piep inderdaad, ik hoor verder prima nog
quote:
Nee, om die reden niet geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik inderdaadEcht balen man
Maar wel logisch dat je dan ff niet met de koptelefoon in de weer gaat
Nog wel naar Toolroom geweest?
quote:
Hè bah, ook vervelendquote:
Vergelijk jij je Yaris maar met een cooperquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:37 schreef Bootje84 het volgende:
Een klein fel autootje rijdt net ff anders dan een wat grotere bak. Beetje mini-cooper idee..
Dank je, eerst maar eens een paar weken aankijken. Voorlopig niet uit en kijken of het nog iets beter gaat. Doppen maken en dan weer eens wat meepakken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hè bah, ook vervelendSterkte iig
Lijkt me een goed plan jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank je, eerst maar eens een paar weken aankijken. Voorlopig niet uit en kijken of het nog iets beter gaat. Doppen maken en dan weer eens wat meepakken.
Mijn favoriete auto's zitten nu niet echt in mijn prijsklasse.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt, ik hoor nu niet echt een autoliefhebber praten trouwens
De oude mini cooperquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een klein fel autootje rijdt net ff anders dan een wat grotere bak. Beetje mini-cooper idee..
Snap ik maar ik hoor ook vaak "220 kan je toch niet rijden in NL" of "in je bentley sta je ook gewoon in de file", daar moet ik dan altijd wel om lachen. Typisch mensen die het niet boeitaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn favoriete auto's zitten nu niet echt in mijn prijsklasse.
Als we praten over miljoenen ga ik niet in een R32 of Yairs zittenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef Bootje84 het volgende:
Als ik later veel geld heb, (en dus dermate veel heb dat het we praten over miljoenen en dat je niet kijkt op 10.000 euro meer of minder) zou ik graag een paar van die kleine felle auto's hebben. Een Mini cooper S cabri (full options), een VW Golf R32, een Yaris TS (1.8L is dat) en dat soort auto's. Lekker sjeezen met die bakken
Daarnaast natuurlijk wel een PChoofttractor voor de boodschappen
Zit die ook in Dance Department? Zegt me vaag iets namelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:52 schreef Bravebart het volgende:
Jackson, de nieuwe Pryda, ook niet mis
Geen idee, hij is 18 feb. uitgekomen en ik heb hem net binnenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Zit die ook in Dance Department? Zegt me vaag iets namelijk
Zijn sound is echt heeeel erg dik. Ik draaide vaak sets met zeker twee pryda platen erinquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, hij is 18 feb. uitgekomen en ik heb hem net binnenAardige Pryda soundjes weer
Ik heb het dan over gewoon lekkere racebakken om lekker mee te knallen.. Lijkt me ook gruwelijk vet om een keer een race mee te doen op circuit van Assen of Zandvoort. De BMW 130 cup of saxocup enzo. Ik kan wel aardig rijden en karten, zal dat niveau van hun zeker nu niet halen, maar alleen al over dat circuit knallen lijkt me zooo bruut..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Als we praten over miljoenen ga ik niet in een R32 of Yairs zitten
Ik haal dan liever een vliegbrevetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb het dan over gewoon lekkere racebakken om lekker mee te knallen.. Lijkt me ook gruwelijk vet om een keer een race mee te doen op circuit van Assen of Zandvoort. De BMW 130 cup of saxocup enzo. Ik kan wel aardig rijden en karten, zal dat niveau van hun zeker nu niet halen, maar alleen al over dat circuit knallen lijkt me zooo bruut..
Ja, als race-bak zou ik dan een donkervoort nemen met daarnaast een RS4/RS6... Dat soort werk. Heerlijk om een dikke 8 pitters te rijdenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb het dan over gewoon lekkere racebakken om lekker mee te knallen.. Lijkt me ook gruwelijk vet om een keer een race mee te doen op circuit van Assen of Zandvoort. De BMW 130 cup of saxocup enzo. Ik kan wel aardig rijden en karten, zal dat niveau van hun zeker nu niet halen, maar alleen al over dat circuit knallen lijkt me zooo bruut..
Mijn normale auto zou dan richting een ML/Q7/X6 gaan...
Ja heerlijk inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn sound is echt heeeel erg dik. Ik draaide vaak sets met zeker twee pryda platen erin
Ik ook hoorquote:
Ja daar kijk ik nooitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Half uur geleden al gestuurd
Naar je Live-adres
of een Caterham 7.. een Ariel Atomquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, als race-bak zou ik dan een donkervoort nemen met daarnaast een RS4/RS6... Dat soort werk. Heerlijk om een dikke 8 pitters te rijden. Een AMG voor het dagelijkse werk lijkt me ook heerlijk, zo'n S65
.
Aston Martin, ook heel erg dik!
F16 piloot.. alleen kan dat niet meer..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Wilde eerst helikopter, maar vliegtuig kun je toch wat meer meeNu alleen nog beetje sparen
Die heb ik niet eensquote:
Ja, dat slecht zien zou bij mij ook lastig wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
F16 piloot.. alleen kan dat niet meer..
A: ik ben te oud
B: ik zie te slecht.
Je hebt nog een weekquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:10 schreef Bravebart het volgende:
Kudt, ik moet volgende week dinsdag een pak aan, maar die ligt nog bij mn ouders èn ik weet niet of hij wel pastDrama
Ja, daaromquote:
En er dan achterkomen dat ie niet pastquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daaromIk denk maar ff vrijdag op- en neer naar mn ouders om mn 'oude' pak te passen
Oh, eens ff kijken wat er dan wel niet in staatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:19 schreef PieterBas het volgende:
Ik zie net dat het Evolutie of Schepping folder is binnengekomen.... Hup de papierbak in, zei mijn ma
Darwin FTW
Zou best kunnen, dan care ik hetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:18 schreef Piles het volgende:
[..]
En er dan achterkomen dat ie niet past
En dan geen radiocontact maken... heb je zo twee Lockheed Martins naast je vliegenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik niet eensMaar ik gebruik mn hotmail ook nooit meer eigenlijk
![]()
[..]
Ja, dat slecht zien zou bij mij ook lastig wordenMaar vliegen als beroep lijkt me minder leuk
Liever gewoon een beetje in het weekend over Nederland cruisen
Het is duidelijk voor kinderen geschreven.. Terug naar de maker.. terug naar de papierrecyclingquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, eens ff kijken wat er dan wel niet in staat
Waarom moet je een pak aan dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:10 schreef Bravebart het volgende:
Kudt, ik moet volgende week dinsdag een pak aan, maar die ligt nog bij mn ouders èn ik weet niet of hij wel pastDrama
Omdat verplichtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom moet je een pak aan dan?
En anders; C&A goedkoop en je ziet er niet zo gek uit
Dat kan ik niet maken tegenover m'n collega's natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En dan geen radiocontact maken... heb je zo twee Lockheed Martins naast je vliegen
Hij is hier nog nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is duidelijk voor kinderen geschreven.. Terug naar de maker.. terug naar de papierrecycling
Paar puike wedstrijden op het program:Dquote:
En dan staat er meteen in KLB.. F16's vliegen over mijn huis.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan ik niet maken tegenover m'n collega's natuurlijk![]()
Maar idd, ze zijn er zo
Mooi kan ik je helpenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat verplicht
Ja zoiets anders ja
Bwhehequote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mooi kan ik je helpenIk dacht aan een wit pak
Nee maar is bruin ook mogelijk? Want dat zal je wel beter staan denk ik
Heb jij nog nooit in pak gelopen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |