Ja doe ik ffquote:
Die ken ik dus nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joh die doorlekkruisjesreclame is epic
Waren ze maar kut, dan had je er tenminste nog iets aanquote:
Behoorlijk. Ze zijn al sinds mijn 11e bezig met doorkomen en het schiet voor geen meter op. Elke keer zegt de tandarts "nog een klein stukje dan kunnen ze er uit". Nou dat zegt hij ook al 9 jaarquote:
Ik wil het wel voor je doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja doe ik ffzit namelijk helemaal niet vast ofzo
Nee bedankt.quote:
Dichter bij een heet vochtig en soms bloederig gat ben ik verder nog niet geweest idd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Waren ze maar kut, dan had je er tenminste nog iets aan.
Zeker weten?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dichter bij een heet vochtig en soms bloederig gat ben ik verder nog niet geweest idd.
Neuh bedanktquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker weten?
Hoe doet even pijn, maar daarna zijn ze wel weg (gok ik)
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh bedanktIk heb er lang en diep over nagedacht, maar ik doe wel gewoon even wat langer nog pijn hebben
Mjah hou maar opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mij moest er 1 laatst ( 2 maanden geleden ) chirurgisch verwijderd worden. stomme verstandskies!
valt reuze mee 2 weken lang aan de dope zittenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah hou maar opIk kan niet wachten tot het zover is. Ik hoop nog steeds dat ze gewoon kunnen blijven zitten.
Gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
valt reuze mee 2 weken lang aan de dope zitten![]()
je merkt er qua pijn niet zoveel van het is alleen hinderlijk
ja tuurlijk doet het eerste paar dagen pijn![]()
Ga eens naar de tandarts andersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh bedanktIk heb er lang en diep over nagedacht, maar ik doe wel gewoon even wat langer nog pijn hebben
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens naar de tandarts anders
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ze zijn al sinds mijn 11e bezig met doorkomen en het schiet voor geen meter op. Elke keer zegt de tandarts "nog een klein stukje dan kunnen ze er uit". Nou dat zegt hij ook al 9 jaar
nah ... pijn duurde 3 weken ... kut verstandskies zijn groter dan je denktquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
2 weken aan de dope
.
Da's wel erg lang voor een verstandskies...
ik hou wel van prutsen aan jouw lijf andersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:13 schreef Fha het volgende:
Ik hou gewoon niet van gepruts aan mn lijf
Ik dacht dat jij wel wat meer ervaring hadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik hou wel van prutsen aan jouw lijf anders
Ervaring, ik?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel wat meer ervaring haddan is het geen prutsen meer hoor
met LL en Pien haar borsten toch?quote:
Ik heb er nog eentje hier in een potje om de tandarts (op advies van tandarts die ze getrokken heeft) te laten zien dat ik 'lastige' kiezen heb, ik weet hoe groot ze zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nah ... pijn duurde 3 weken ... kut verstandskies zijn groter dan je denkt
Oeh, prutsenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik hou wel van prutsen aan jouw lijf anders
Nope. Prutsenquote:
neuken dan?quote:
Met een beetje mazzel hier, later vanavondquote:
Morgen weer met mn vriendquote:
vind RL toch beterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel hier, later vanavond.
Mijn borsten hebben hier niks mee te makenquote:
Nou neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wie is je vriend? een mede fokker
quote:
Dan laten doorverwijzen naar de kaakchirurg. Is toch al beterquote:
Dat misschien ook wel, maar niet met jouw vriend danquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou neeIk ken ook nog mensen buiten Fok hahaha
Ik ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ken zelfs mensen die nog nooit van Fok! gehoord hebben
(en dat hou ik graag zo
).
Hier heb ik minder een 'big brother/sister/whatever is watching you' gevoel dan op Hyves of andere fora, prettig welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ookEn dat vind ik ook helemaal niet erg haha
Mja daarom ruim ik een keer in de zoveel tijd hyves gewoon helemaal opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier heb ik minder een 'big brother/sister/whatever is watching you' gevoel dan op Hyves of andere fora, prettig wel.
Ik doek 'm gewoon af en toe helemaal opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja daarom ruim ik een keer in de zoveel tijd hyves gewoon helemaal op
Er leven mensen buiten dit kastje?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou neeIk ken ook nog mensen buiten Fok hahaha
whut?quote:
Vertel mij watquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik doek 'm gewoon af en toe helemaal op.
Maar eigenlijk is dat de enige manier om iig een beetje contact met sis en bro te onderhouden (broer nr. 2 spreek ik sowieso nooit en die zit ook niet op Hyves)...
Los zand.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Er leven mensen buiten dit kastje?![]()
[..]
whut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |