Ik heb er nog eentje hier in een potje om de tandarts (op advies van tandarts die ze getrokken heeft) te laten zien dat ik 'lastige' kiezen heb, ik weet hoe groot ze zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nah ... pijn duurde 3 weken ... kut verstandskies zijn groter dan je denkt
Oeh, prutsenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik hou wel van prutsen aan jouw lijf anders
Nope. Prutsenquote:
neuken dan?quote:
Met een beetje mazzel hier, later vanavondquote:
Morgen weer met mn vriendquote:
vind RL toch beterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel hier, later vanavond.
Mijn borsten hebben hier niks mee te makenquote:
Nou neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wie is je vriend? een mede fokker
quote:
Dan laten doorverwijzen naar de kaakchirurg. Is toch al beterquote:
Dat misschien ook wel, maar niet met jouw vriend danquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou neeIk ken ook nog mensen buiten Fok hahaha
Ik ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ken zelfs mensen die nog nooit van Fok! gehoord hebben
(en dat hou ik graag zo
).
Hier heb ik minder een 'big brother/sister/whatever is watching you' gevoel dan op Hyves of andere fora, prettig welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ookEn dat vind ik ook helemaal niet erg haha
Mja daarom ruim ik een keer in de zoveel tijd hyves gewoon helemaal opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier heb ik minder een 'big brother/sister/whatever is watching you' gevoel dan op Hyves of andere fora, prettig wel.
Ik doek 'm gewoon af en toe helemaal opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja daarom ruim ik een keer in de zoveel tijd hyves gewoon helemaal op
Er leven mensen buiten dit kastje?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou neeIk ken ook nog mensen buiten Fok hahaha
whut?quote:
Vertel mij watquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik doek 'm gewoon af en toe helemaal op.
Maar eigenlijk is dat de enige manier om iig een beetje contact met sis en bro te onderhouden (broer nr. 2 spreek ik sowieso nooit en die zit ook niet op Hyves)...
Los zand.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Er leven mensen buiten dit kastje?![]()
[..]
whut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |