Klopt.quote:
* es70 doet de deur openquote:
* Fha kijkt nieuwsgierig in het rond en stapt naar binnenquote:
Mijn prins was je al hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:38 schreef DaMart het volgende:
Zo, blijkbaar kan ik ook nasi maken... ik word nog eens een keukenprins.
Kom maar binnen, je hoeft geen drempelvrees te hebben, 't is immers een deur naar binnenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha kijkt nieuwsgierig in het rond en stapt naar binnen
Koken kunnen we zelf immers welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn prins was je al hoordaarvoor hoef je niet goed in de keuken te zijn, hoewel het mooi meegenomen is
![]()
het worden er steeds meer ook nogquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Koken kunnen we zelf immers wel.
Wat heb jij een boel dingesies zeg... (Sorry
, je profiel/foboknopjes bedoel ik dus
.)
quote:
Is dat nieuw of zo?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:48 schreef es70 het volgende:
.)
Dat is nieuw, en ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat nieuw of zo?Wat een kutonzin allemaal
Hee, ik ben een week offline geweest, weet ik veel wat ik allemaal gemist hebquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat nieuw of zo?Wat een kutonzin allemaal
Straks komt er ook nog een Geenstijl knopjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag het ook net opeens. Twitter WTFloosheid kan niet erger
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Straks komt er ook nog een Geenstijl knopje
Ik mis een Hyvesknop, een knop waar je vingerafdruk onder kan, en een voor een bewijs van goed gedrag, en, en, en...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag het ook net opeens. Twitter WTFloosheid kan niet erger
Dan bestaat het alleen nog uit knopjesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
hyves is ook kut idd.
Maar goed, als we voor alle kutsites een knopje gaan bouwen kunnen we de tent wel sluiten
ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan bestaat het alleen nog uit knopjes
Ik vind t zo gezellig staan, al die gekleurde dingetjesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Koken kunnen we zelf immers wel.
.)
de knoppen site?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan bestaat het alleen nog uit knopjes
Had startpagina.nl niet honderd jaar geleden al zoiets? En heeft niet IEDERE browser ongeveer sinds NCSA Mosaic een bookmarkfunctie?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
de knoppen site?
ik zag er laatst 1 kon je allemaal knoppen toevoegen een soort link site met knopjes. die jezelf kon samen stellen
veredelt Igoogle
alsnog , knoppen waren tofferquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had startpagina.nl niet honderd jaar geleden al zoiets? En heeft niet IEDERE browser ongeveer sinds NCSA Mosaic een bookmarkfunctie?loze lege niksigheid dus. Weer.
Ik heb een eigen startpagina, heb niks anders nodig wat dat betreftquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had startpagina.nl niet honderd jaar geleden al zoiets? En heeft niet IEDERE browser ongeveer sinds NCSA Mosaic een bookmarkfunctie?loze lege niksigheid dus. Weer.
mjiiquote:
quote:
quote:
mjuu?quote:
Die vind ik niet heel mjammiequote:
Ikke welquote:
Dan hoeven we niet om hem te vechtenquote:
Gekkigheidquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Fles, ik begin ergens tussen half 9 en 9 momenteel
Dan moet je niet zo achtelijk lang doorwerken want das heul nie goedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Fles, ik begin ergens tussen half 9 en 9 momenteel
Past wel bij elkaar tochquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:Die Envive doorlekkruisjes reclame
Daar zit hetzelfde achtergronddeuntje in als in
Kijk maar
Eruit halen dan, snelquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:44 schreef Fha het volgende:
Mijn verstandskies doet alsof hij door komt
Super! Alles is voor Essiequote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Komt weer een reclameblok, ff opletten
Ja joh die doorlekkruisjesreclame is epicquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij blijft zitten tijdens reclameblokken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |