quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had nog niet gegeten vandaag en wel al 2 uur gesport dus nouja.. honguuuuuuuuur
't is makkelijker en korter dan m'n weblog, daarnaast gooi ik eigenlijk alleen hele verhalen op m'n weblog, zoiets kleins vond ik wel grappig, weet niet of ik er iets mee gaan doen thoughquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Want. Van wat ik ervan mee heb gekregen is twitter een soort van 'wiewatwaar' als op Hyves waar je ongeveer elke scheet meldt...
Verschil even opgezocht, dat wist ik dus niet...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Veel mensen verwarren korsakov dan ook met alcohol dementie
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Verschil even opgezocht, dat wist ik dus niet...
De begrippen Korsakov-syndroom en alcoholdementie worden inderdaad vaak door elkaar heen gebruikt. Volgens de DSM IV is het onderscheid gradueel. Alcoholdementie ontstaat na langdurig veel alcoholgebruik in combinatie met vitamine-B tekort. Het heeft een erg progressief verloop en is in bijna alle gevallen niet meer te herstellen. Korsakov ontstaat geleidelijker en is in gevallen waarbij het syndroom nog niet voortgeschreden is (korsakov-wernicke) met veel inname van vitamine-B en training in sommige gevallen nog redelijk te herstellen.
Bij alcoholdementie is het korte en lange termijn geheugen gestoord. Bij Korsakov is het korte termijn geheugen gestoord, maar het lange termijn geheugen is nog redelijk in orde.
Bij alcoholdementie is sprake van corticale beschadiging van de hersenen, bij Korsakov is sprake van sub-corticale beschadiging.
Wat gedrag betreft zijn Korsakov-patiënten een lange tijd veel beter in staat hun geheugendefect te verbergen.
Wat zeg jij nouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog maar 1 boterham gegeten bedenk ik me net
.
Kinderen zitten uiteraard wel netjes aan de warme maaltijd. Warm eten, yuk
.
Bij mij het juist andersom... normaal eet ik tussen 5 en 6, maar op werkdagn laterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
Lees alleen maar dat iedereen normaal laat eet en nu vroeger, heel geloofwaardig
Scheelt voor mij overigens ook dat mijn moeder aan het vergaderen is en ik dus een keer zelf kan bepalen wanneer ik ga etenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
Lees alleen maar dat iedereen normaal laat eet en nu vroeger, heel geloofwaardig
Mag ook wel een keer he, geluk met de NS hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:08 schreef DaMart het volgende:
Thuis trouwens.
En eens mazzel met de trein. Tussen Woerden en Utrecht reden minder treinen, waardoor de trein vanuit Leiden te Woerden keerde. Heerlijk rustig dus, aangezien er geen reizigers vanuit Utrecht naar Leiden in zaten.
Ja! Daarom meld ik het ook, wel zo eerlijk om ook de positieve uitschieters te benoemenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer he, geluk met de NS hebben
Mwa ik eet gewoon wanneer ik honger heb. Soms is dat om 4 uur (dan probeer ik te wachten tot het minstens half 5 is haha) en soms is dat pas om 8 uur..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
/carequote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja! Daarom meld ik het ook, wel zo eerlijk om ook de positieve uitschieters te benoemen.
Stiekem zaten we net gezellig met z'n allen te eten en was jij de enige die niet was uitgenodigd, maar dat wilde we je niet vertellenquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Stiekem zaten we net gezellig met z'n allen te eten en was jij de enige die niet was uitgenodigd, maar wat wilde we je niet vertellen
Ssssssst!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Stiekem zaten we net gezellig met z'n allen te eten en was jij de enige die niet was uitgenodigd, maar wat wilde we je niet vertellen
Dat dacht ik al jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Stiekem zaten we net gezellig met z'n allen te eten en was jij de enige die niet was uitgenodigd, maar dat wilde we je niet vertellen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja
Ga maar verder werken dan weer
Nog een dan?quote:
Warm eten doe ik ongeveer 5 van de 7 dagen nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat zeg jij nouWarm eten leef ik echt de hele dag naar toe joh
en veel plezier
Hihi ik word er echt niet vriendelijker op als ik een dag niet warm eetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Warm eten doe ik ongeveer 5 van de 7 dagen niet.
Zo'n feest is het dan ook weer niet helaasquote:
Andere ken ik niet hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n feest is het dan ook weer niet helaas
Oh zeker wel hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Andere ken ik niet he
Maar wel lekker toch?
Yep. Nou en?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:23 schreef Pheno het volgende:
Gisteren ook al een maaltijdsalade op, maar we maken zelf. Iets zegt me dat je die van jouw in een plastic bak zit/zat
Geen idee. T zal me jeuken ook, ik ga zometeen voetbal kijkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:28 schreef Pheno het volgende:
Dat maakt niets. Zijn er al tetten gepost?
Ik snap lekker geen woord van wat je zegtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Safari onder WIndows? Is dat wat? Of kan ik prima bij FF3 blijven?
* Fha geeftquote:
Ik heb het op d emac, zag dat 4 nu uit is als beta. Dat ga ik wel even checken. Op windows heb ik het ook , maar meer om te kijken of gemaakte paginas onder alle browsers het doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Safari onder WIndows? Is dat wat? Of kan ik prima bij FF3 blijven?
even vond het niet zo geweldigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |