abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 13:24:38 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_66406258
Waar Freecell geniet van hersenpudding (zonder slagroom) en Reinhilde een zere teen heeft
quote:
Ik heb net een heks afgeleverd voor de carnaval op René en Cas hun oude school, ben helemaal trots op mn resultaat
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66406368
Wat een leuke heks moussy! Ik vind hem erg geslaagd.

Op 30 maart intake bij een gyn en dan daarna mag het. En een week na de veertjes ga ik naar de huisarts.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66406836
Wow moussy wat mooi !!!
Ben jaloers ! Wat gaaf gemaakt !
pi_66406896
je kunt mij trouwens ook toevoegen aan het lijstje, ben net bij het zoeken naar de heksenmuts door mijn rug gegaan....auw..
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 13:45:11 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_66406925
Ik heb een probleem nu... droge handen en ik klodder altijd op mijn handen om de kleur te testen (ik meng veel kleuren zelf) en nu loop ik met allemaal vlekken op mn handen
pi_66407332
sla-olie! als het goed is gaat daar allerlei verf mee van huid af enzo of het ook voor schmink geldt weet ik niet though haha.

Ik moet straks naar Leiden maar ik heb geen zin ben echt zo erg geneigd om niet te gaan... maarja, het is maar voor 2 uurtjes dus k ga maar gewoon wel, t is vast zo voorbij.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66407387
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:55 schreef huuphuup het volgende:
sla-olie! als het goed is gaat daar allerlei verf mee van huid af enzo of het ook voor schmink geldt weet ik niet though haha.

Ik moet straks naar Leiden maar ik heb geen zin ben echt zo erg geneigd om niet te gaan... maarja, het is maar voor 2 uurtjes dus k ga maar gewoon wel, t is vast zo voorbij.
joh, voor je het weet isset weer voorbij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66407463
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:56 schreef Vicky het volgende:

[..]

joh, voor je het weet isset weer voorbij

ja vast wel, ik denk het ook

en nu maar hopen dat k een beetje weg kan duiken achter iemand anders ofzo
1 voordeel, de lessen van de docente van vandaag zijn vaak wel erg leuk en gezellig. Leuk mens is ze. Dat scheelt echt enorm.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66407554
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:59 schreef huuphuup het volgende:

[..]

1 voordeel, de lessen van de docente van vandaag zijn vaak wel erg leuk en gezellig. Leuk mens is ze. Dat scheelt echt enorm.
idd.. als je les hebt van een saaie piet die monotoon vertelt duurt 2 uur wel 4 uur, maar als het gezellig is is het voorbij voor je er erg in hebt!

Ik heb weer eens trek in iets lekker Ga maar eens appelbollen maken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 14:09:08 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_66407851
Gaat er niet af helaas, nahjah dan maar niet.

Balen van je rug Stout!
pi_66407975
moussy wat mooi gedaan. echt super

stout rustig aan doen hoor.

succes straks huuphuup
mama van 3 kids!
pi_66408018
moussy, mooie heks! maar vertel me snel: dat is toch niet rené he? (wie dan wel?)
pi_66408433
make-up verwijderaar met olie?
hier ging schmink er altijd goed af met vette creme, maar dat was vroeger, toen was de schmink nog minder waterproof geloof ik
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66410017
Mooi Moussy!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:34:32 #15
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66411009
Nice gesminkt mouss, babydoekjes wil ook nog wel eens helpen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 februari 2009 @ 15:48:50 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66411504
Mooie heks ja

Voor het hoofdstuk 'tenen' uit de titel:
Christan heeft zijn teen gestoten, vel ligt open Niet ernstig maar hij kan niet trainen straks. En hij was natuurlijk wel zielig

Ikzelf kan onder het kopje 'schouder' meedoen: gisteren stom genoeg met een tas lopen sjouwen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66412067
*ik ben timo en kom net uit school, pleur mijn jas neer en trek mijn door mama gewijzigde mantel aan.... en dan ben ik

Timo POTTER
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 februari 2009 @ 16:30:39 #18
13151 crew  Rewimo
pi_66412950
Wauw, stoer Timo! Nu nog een mooi litteken op je voorhoofd en dan zien we het verschil niet meer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66413170
Hihi... morgen naar het feestje mag dat
Nu nog een toverstok verzinnen (daar kwam ie net mee natuurlijk )
pi_66413336
Wauw wat een gave Timo Potter
En die twee op het vorige bankje, heks en Zorro, ook gaaf hoor

En ik las op het vorige bankje over Mibos met een naar ongeluk , wat een schrik .
Hoe gaat het nu? Nog meer spierpijn waarschijnlijk ....sterkte ermee.
Yppy's ongeluk heb ik gemist, maar jij ook veel sterkte.
En Freecel met je hersenpudding, ook niet fijn, kalm an doen hoor.
En Reinhilde, je bent als het goed is nu aan je teen geholpen, hopelijk knap je snel weer op
ow en Christan met z'n teen...... erop.
Je moet ook nog niet sjouwen met tassen Rewimo

Zo, allemaal gehad? Wat een ongelukken bankje, niet leuk.

* Fannie zet ff een schaal met mini Milky Ways op het bankje voor iedereen die wil
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_66413402
neem een tak uit de tuin, tover er wat zilverfolie om en voila een toverstok is geboren. Een echte toverstok is natuurlijk niet recht maar een beetje gebogen
pi_66413549
Oh en de aanhouder wint he. Ik ben al vanaf woensdag avond met nathan in de weer. Al vandaag voor de 3e keer naar het ziekenhuis en de 2e keer rontgenfoto's maar ik heb wel gelijk, een longontsteking. Alleen wel nog op tijd waardoor er diit keer geen opname nodig is. Een troela van de rontgen had nog het lef om me te vragen of hij echt ziek was. Hij hing met 40 graden koorts en zo bleek als maar kan tegen me aan. Ogen draaide steeds weg en was amper aanspreekbaar. "wat denk je zelf? dat ik voor mijn lol hier zit? Dat ik al bijna een week bezig ben om te bewijzen dat hij echt ziek is voor ik serieus wordt genomen?" en weg was ze. Ze bood niet eens der verontschuldigingen aan. Geloof dat ik nog net geen rook uit mijn oren had komen.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:48:24 #23
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66413651
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:59 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wat studeer je eigenlijk?

faja, wat rot dat nathan een longotnsteking heeft
zijn jullie ook in de "molen" om de oorzaak van eht gekwakkel te zoeken?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:50:33 #24
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66413746
Huuphuup studeert grieks
(oid iig waar men lekker eets!)

Stoofvlees staat op. Straks heerlijk boontjes erbij en aardappeltjes...
Het ruikt hier verrukkelijk!
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:51:39 #25
190853 RockabeIIa
pi_66413782
hihi hairy potty
pi_66413893
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:42 schreef Faja-Lobi het volgende:
neem een tak uit de tuin, tover er wat zilverfolie om en voila een toverstok is geboren. Een echte toverstok is natuurlijk niet recht maar een beetje gebogen
Ohh wat een goede ! Ik ga m gelijk weer naar buiten sturen om een tak te vinden !!
pi_66413919
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Huuphuup studeert grieks

lekker!!

Mijn appelbollen en appelflappen zijn klaar!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66413938
quote:

Hier hollands pannetje met hamlapjes, sperciebonen, uitjes en champignonnetjes..... *en puree*
pi_66413945
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

wat studeer je eigenlijk?

faja, wat rot dat nathan een longotnsteking heeft
zijn jullie ook in de "molen" om de oorzaak van eht gekwakkel te zoeken?
Hij is toch vermoedelijjk longpatient en astma dus. Vandaar ook de astma aanval afgelopen woensdag. Ik heb nu een afspraak gemaakt bij een kinderlongarts in het emma kinderziekenhuis voor 26 maart. Dus ik hoop dat we vanaf dan iets kunnen gaan doen aan zijn weerstand opbouwen. Hij liep tot nu toe bij een algemeen kinderarts maar om nou te zeggen dat dat echt iets heeft opgeleverd. Zal het je sterker vertellen, we hebben hier in de buurt 2 ziekenhuizen zitten. Het Lucas en het Slotervaart. Hij liep bij het slotervaart en dat was ook niet ver van de HAP. De HAP is nu in het Lucas ziekenhuis ingebouwd en automatisch wordt je dan door gestuurd naar de eerste hulp in het lucas. Ik belde dus vandaag met het slotervaart omdat hij zo ziek is en daar zei zijn kinderarts dat ze hem niet wou zien omdat hij al 2 keer deze week naar het Lucas was geweest. Kortom vandaag weer naar het Lucas en ik ga een klacht indienen tegen die arts.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:56:36 #30
190853 RockabeIIa
pi_66413948
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:54 schreef Stout het volgende:

[..]

Ohh wat een goede ! Ik ga m gelijk weer naar buiten sturen om een tak te vinden !!
kan ie gelijk de stoep effe aanvegen
pi_66413967
Davinia ik studeer Chinees in Leiden

en ik ben dus niet geweest nja, het was toch naar iemand anders' spreekbeurtje luisteren dus ach. volgende keer beter.

Even heel wat anders, ik snap er ff helemaal niets meer van, wij kregen net de polis van de autoverzekering binnen en daar staat in dat we een maandbedrag van 350,- aan premie moeten gaan betalen. Das idioot toch? Zeg me dat dat niet normaal is ofzo
van dat geld kan ik elke 2 maanden een 'nieuwe' auto kopen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66414020
check even op de site van Ditzo huup
pi_66414021
He hou eens op met dat gepraat over eten. Krijg er trek van.
pi_66414029
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:56 schreef huuphuup het volgende:
Davinia ik studeer Chinees in Leiden

en ik ben dus niet geweest nja, het was toch naar iemand anders' spreekbeurtje luisteren dus ach. volgende keer beter.

Even heel wat anders, ik snap er ff helemaal niets meer van, wij kregen net de polis van de autoverzekering binnen en daar staat in dat we een maandbedrag van 350,- aan premie moeten gaan betalen. Das idioot toch? Zeg me dat dat niet normaal is ofzo
van dat geld kan ik elke 2 maanden een 'nieuwe' auto kopen
uhh nee dat is niet echt normaal.. ik betaal 39 euro per maand.
Is het niet gewoon de jaarpremie?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66414064
quote:
Huuphuup studeert grieks
Volgens mij een wat verder-weg-studie, maar ach, it's all Greek to me hč.

Huup, was je college leuk?

Edit: sneller typen

Fijn hč, leuke leraren. Ik had er vandaag ook één: mijn scriptiebegeleider heeft me overladen met complimenten namens mijn stagebegeleider - ik was initiatiefrijk, hardwerkend, ondernemend, enthousiast, blablabla.
En dan staat er onderaan de beoordelingsbrief iets van: alleen wat gebrek aan diplomatieke vaardigheden (lees: geen tact), wellicht kan een cursus daarvoor een goede oplossing zijn
Oeps

Maar scriptieonderwerp ligt vast, jeeeuj! En ik krijg vijf studiepunten voor wat boeken lezen + een mondeling, dan is dat ook klaar, en meneer verwacht dat ik ruim voor juli wel klaar moet zijn met m'n scriptie. Woooosh!

OEH Rocka! stoofvlees! Jaloezie hier!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66414073
Wat een schetig Harry Pottertje
en Faja wat een gedoe met Nathan, vervelend van zn longontsteking.

Rocka, haha ja Grieks had ook gekund, eten is wel mn hoofdhobby ik heb mn studie erop geselecteerd

Lief hangt met verzekering aan de lijn nu, het bedrag klopt en mevrouw is verbaasd dat we dan op willen zeggen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66414104
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:59 schreef huuphuup het volgende:
Wat een schetig Harry Pottertje
en Faja wat een gedoe met Nathan, vervelend van zn longontsteking.

Rocka, haha ja Grieks had ook gekund, eten is wel mn hoofdhobby ik heb mn studie erop geselecteerd

Lief hangt met verzekering aan de lijn nu, het bedrag klopt en mevrouw is verbaasd dat we dan op willen zeggen
360 pe rmaand wat een afzetters
welke verzekering is dat?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 17:02:15 #38
190853 RockabeIIa
pi_66414150
huup, ik heb het je al 2x gevraagd dus ik wist het heus wel maar ik heb gewoon wel zin in grieks!

(nee, niet op zijn grieks!)
pi_66414152
Oeh Innepin fijn van je scriptie! leuk hč? die veren in je reet? mijn scriptiebegeleider heeft toendertijd hele stukken uit mijn scriptie in zn boek gebruikt wel met vermelding gelukkig, haha.

Ik heb ook honger Ingrid! wij eten zelfgemaakte pizza. Of ja zelfgemaakt, je weet wel, zo'n kant-en-klare bodem en dan volgooien met alles wat lekker is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66414179
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:02 schreef huuphuup het volgende:
Oeh Innepin fijn van je scriptie! leuk hč? die veren in je reet? mijn scriptiebegeleider heeft toendertijd hele stukken uit mijn scriptie in zn boek gebruikt wel met vermelding gelukkig, haha.

Ik heb ook honger Ingrid! wij eten zelfgemaakte pizza. Of ja zelfgemaakt, je weet wel, zo'n kant-en-klare bodem en dan volgooien met alles wat lekker is.
Ja, super, ik ben dol op veren in m'n reet

En nu naar huis, want honger, en vriendje kookt
pi_66414237
* huuphuup schuift bakje tzaziki naar Rocka toe
Lekker uit eten dan anders vanavond morgen?

Vicky het is Academica. Mn lief heeft daar zn zorgverzekering for some reason, en hij wilde alles graag bij dezelfde verzekering hebben. Aan de telefoon had die consulent gezegd dat het maandbedrag maximaal 60 euro zou zijn ofzo, daarom zijn we akkoord gegaan. Ik begrijp niet zo goed waar dit bedrag nu vandaan komt. Volgens de vrouw nu aan de telefoon komt het omdat we nog geen schadevrije jaren hebben opgebouwd enzo, maar volgens verschillende rekensites kom ik gewoon aan een bedrag van ongeveer 50 euro maximaal.
Wat een gedoe
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66414238
Echt absurd inderdaad. Ik heb iets van 45 euro, met 0 schadevrije jaren. Maarja, ik heb dan ook een HEMA verzekering...
pi_66414245
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:58 schreef Vicky het volgende:

[..]

uhh nee dat is niet echt normaal.. ik betaal 39 euro per maand.
Is het niet gewoon de jaarpremie?
ik betaal per jaar 149.87.... Bij klaverbladverzekeringen..
pi_66414250
krijgen jullie hier nog meer honger van?

het bedrag van je verzkering ligt ook aan het gewicht en de leeftijd van je auto en natuurlijk aan het soort verzekering dat je afsluit. Wij ehbben 80 of 85% no claim, collectiviteitskorting, pakketkorting en we hebben een all-risk verzekering.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66414343
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:05 schreef Stout het volgende:

[..]

ik betaal per jaar 149.87.... Bij klaverbladverzekeringen..
ik las kadaververzekering
tijd voor een bril...

ja we zijn nu een beetje rond aan het kijken, waarschijnlijk wordt het iets van delta lloyd ofzo of achmea. We kijken wel, alles behalve dit...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66414355

hij is terug, tak is netjes gemaakt en voorzien van een laagje zilverfolie.. Meneer ligt nu in zijn kostuum op de bank (inclusief zijn hoed en bril)
pi_66414391
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:05 schreef Vicky het volgende:
krijgen jullie hier nog meer honger van?

[ afbeelding ]

het bedrag van je verzkering ligt ook aan het gewicht en de leeftijd van je auto en natuurlijk aan het soort verzekering dat je afsluit. Wij ehbben 80 of 85% no claim, collectiviteitskorting, pakketkorting en we hebben een all-risk verzekering.
zeggg uuu kun je niet ff langs komen....

* Stout gaat morgen appelbollen bakken
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 17:10:06 #48
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66414413
hoe werkt dat met die appelbollen?
zit daar een hele appel in?
pi_66414414
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:09 schreef Stout het volgende:

[..]

zeggg uuu kun je niet ff langs komen....

* Stout gaat morgen appelbollen bakken
je woont te ver
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66414445
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:10 schreef lady-wrb het volgende:
hoe werkt dat met die appelbollen?
zit daar een hele appel in?
ja.

1 hele appel per plak bladerdeeg. Appel schillen en uithollen en in het gaat wat suiker en kaneel doen. Dan bladerdeeg dichtvouwen (kan zijn dat je 'm van te voren iets moet uitrollen) en dan ondersteboven in een bakje zetten. Bovenop wat water en suiker.
20 minuten in de oven op 200 graden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 17:11:58 #51
190853 RockabeIIa
pi_66414471
zoet heb ik minder zin in...
Alhoewel...

*Witte oreo's opsnorren gaat*
pi_66414478
Vroeg ik me idd ook af welke verzekering dat is
Echt veel geld hoor Huup.

Faja wat naar dat je ventje zo ziek is, en dat heen en weer gedoe van die ziekenhuizen, bah.
Veel beterschap en sterkte gewenst voor de kleine man.

Innepin, klinkt lekker zo van je stagebegeleider , ach en tact, ben je een flapuit? ff 2 x nadenken voordat je wat zegt en heel die cursus is niet nodig

Ik moet zo koken maar ik heb geen zin
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_66414532
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:12 schreef Fannie het volgende:

Ik moet zo koken maar ik heb geen zin
ikook niet. Moet eerst de kip nog snijden en dat vind ik zo irritant..

Maar eerst M. helpen met de gang opruimen. Die is weer lekker bezig met het plafond, maar de gang ligt weer bezaaid met stof en rotzooi..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 februari 2009 @ 17:16:06 #54
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66414596
Timo Potter
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66414603
Timo Potter! Tof!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 februari 2009 @ 17:16:43 #56
13151 crew  Rewimo
pi_66414608
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik las kadaververzekering
tijd voor een bril...

ja we zijn nu een beetje rond aan het kijken, waarschijnlijk wordt het iets van delta lloyd ofzo of achmea. We kijken wel, alles behalve dit...
Huup, kijk eens bij Independer, daar kun je vergelijken
pi_66414646
ow lekker Vicky, eerst dus de stofzuiger dr door?......bleegghh

Ik moet een bloemkool in stukkies snijden en aardappels, karbonaadjes zijn ontdooid al......

En jullie moeten nie zo schnell typen, ik hou het nie bij (terwijl ik vroeger zo snel was op forums, ik wor oud )
pi_66414667
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:18 schreef Fannie het volgende:
ow lekker Vicky, eerst dus de stofzuiger dr door?......bleegghh

Ik moet een bloemkool in stukkies snijden en aardappels, karbonaadjes zijn ontdooid al......

En jullie moeten nie zo schnell typen, ik hou het nie bij (terwijl ik vroeger zo snel was op forums, ik wor oud )
eerst de bezem voor het grove, dan de stofzuiger voor het fijne en dan een dweil...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 17:19:11 #59
190853 RockabeIIa
pi_66414675
Fannie, vroeger zat je waarschijnlijk ook maar met 5 mensen op 1 forum
pi_66414730
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:18 schreef Vicky het volgende:

[..]

eerst de bezem voor het grove, dan de stofzuiger voor het fijne en dan een dweil...
Sjeej, en dan nog koken

Ik vind het trouwens wel lekker dat het om deze tijd nog licht is , 10 voor half 6, we gaan de goeie kant weer op
pi_66414746
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Fannie, vroeger zat je waarschijnlijk ook maar met 5 mensen op 1 forum
Eg nieeeee
pi_66414772
ja Rewimo ik ben van alles aan het afspeuren nu

Hema kom ik ook op ongeveer 40 euro (zonder die tijdelijke korting die nu geldt).
Ze zijn nu dicht... het is 5 uur geweest *grom* ik wil dit eigenlijk gelijk opgelost hebben. Blagh.
Dat mens aan de telefoon zei dat we sowieso minimaal 1 maand moeten betalen omdat we daaraan vast zitten maar ik vraag me af of dat zo is. Ik krijg heel sterk het idee dat hier een fout is gemaakt, als wij geweten hadden dat het dit bedrag was hadden we natuurlijk niet afgesloten duh. Ik ben eigk niet echt bereid om die ene maand ook al 350 euro neer te tellen... als ik het zo hoor ben je voor dat geld bij sommige verzekeraars al bijna een heel jaar verzekerd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66414891
350 euro... ik heb het er met mijn man over en die zegt ook dat het zowat onmogelijk is of je moet een spliksplinternieuwe -hele-hele- dure tuf hebben gekocht....

Bij deze zitten wij
pi_66414939
hahaha, ja, zie me gaan in mn dikke nieuwe BMW...

Nee mn pa zei ook dat het écht niet klopt. Mja, lief had gevraagd aan de vrouw aan de telefoon van ja goh vind je dat zelf een normaal bedrag voor een verzekering dan? en toen ze zij "ja hoor ik denk het wel" dus mja, ik denk dat mevrouw geen auto heeft ofzo
nouja goed, morgen weer verder bellen, nu pizza in elkaar klussen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66415069
Have fun met de pizza Huup

Ik ga een bloemkool in stukkies hakken tot laters
pi_66415471
Wij gaan van de week van pitabrood mini pizza's maken. Nu macaroni opwarmen. Had gehoopt dat Tyler er nu was en dus makkelijk doen. Morgen boodschappies halen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 februari 2009 @ 17:50:53 #67
13151 crew  Rewimo
pi_66415670
Faja, sterkte voor Nathan, wat naar dat hij zo ziek is
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:10:29 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66416271
Huup, hebben jullie iets getekend? Anders kan ze jullie volgens mij helemaal niks maken!
Even ter vergelijking:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66416319
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:12 schreef Fannie het volgende:
Innepin, klinkt lekker zo van je stagebegeleider , ach en tact, ben je een flapuit? ff 2 x nadenken voordat je wat zegt en heel die cursus is niet nodig
Ik denk wel na voor ik wat zeg, maar dan nog En mijn stage was op de Nederlandse ambassade, da's nogal een officiële omgeving, dus daar viel het een beetje op

Huup eeek wat een geld zeg, succes met dat uitvogelen. Wij betalen heeeel weinig, maar wij hebben dan ook alleen een Kever uit '73, dat kost niet zoveel
pi_66416500
Zo, het Hollandspannetje ligt in de groene bak...... GETVER wat zout... t was eetbaar maar we zijn halverwege overgegaan op brood.. .BAH
pi_66416506
Huup wat een rare situatie
Succes er mee joh!
pi_66416538
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:10 schreef Asyniur het volgende:
Huup, hebben jullie iets getekend? Anders kan ze jullie volgens mij helemaal niks maken!
Even ter vergelijking:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Getekend niets, maar we hebben een telefonisch consult gehad en daar is in gezegd tegen mijn lief dat het maandbedrag nooit boven de 100 euro uit zou komen.

Goh, een Rolls, ik wist niet dat ik et had haha.

Nouja we zien het morgen wel als we weer gaan bellen...
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66416720
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:19 schreef Stout het volgende:
Zo, het Hollandspannetje ligt in de groene bak...... GETVER wat zout... t was eetbaar maar we zijn halverwege overgegaan op brood.. .BAH
ik heb die de vorige keer ook gehad na 2 happen ook weggegooid

huup dat bedrag klopt echt niet. en als ze niks doen dan alleen maar moeilijk misschien naar je rechtsbijstand als je die hebt.
ik ben echt blij dat wij rechtsbijstand hebben anders waren we nu blut en afgezet geweest door Essent.

wij hebben alweer vanmiddag lang en breed gegeten. heerlijk witlof ham kaas de andere broccoli.

ingrid eerst hadden ze van bolletje van die hele kleine pitabroodjes(ik kan ze nergens meer vinden)
daar heerlijk pizzatjes van maken. is echt een succes.
mama van 3 kids!
pi_66416791
Ik hoop dat het een beetje meegevallen is met Reinhilde!

Dat bedrag is wel heel veel huup..hopelijk wordt het snel rechtgetrokken

Ik ga ook maar eens eten maken, manlief eet weer niet mee vanavond..dus moet ik voor mezelf koken
Gnocci met gorogonzolasaus
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 februari 2009 @ 18:31:16 #75
13151 crew  Rewimo
pi_66416810
Wij eten hutspot
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66417011
Mag ik bij jou eten ???
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:39:10 #77
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66417036
HuupHuup Orion Direct hier en dat is tot nu toe voor ons de goedkoopste. Hadden hier Achmea maar deze was een stuk goedkoper nog...

Alleen van mijn teen heb ik geen last. Echt alles doet zeer en mij knie is weer helemaal uit zijn voegen. Heb de zwaarst geraakte knie al een keer gebroken op de rand scheenbeen en ben daar mijn meniscus al kwijt en mijn kruisbanden afgescheurd dus die knie is twee keer zo dik en helemaal beurs. Donderdagmorgen heb ik een afspraak bij de huisarts en mijn nek/schouders en armen zijn superstijf. Auto is vandaag definiet afgeschreven en hebben nu een vervangende auto gekregen vandaag en nu op zoek naar een andere auto. Waarschijnlijk wordt het een Ford Focus station...
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:39:39 #78
219033 Mibos2
pi_66417044
Stout die hadden we laatst ook maar wij vonden het ook niet echt super...
pi_66417344
Ahw Mibos wat vervelend dat je er toch nog zo'n last van hebt
misschien is t een idee om tot de tijd dat je naar de huisarts zo'n ding te dragen voor je knie? Ik weet niet hoe het het maar het geeft steun is van een soort dikke stof met her en der een plastic versteviging en er zit een gat waar je knieschijf zit (meestal). Een brace heet t denk ik?
Misschien biedt dat wat verlichting.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 februari 2009 @ 19:06:06 #80
13151 crew  Rewimo
pi_66417794
Jakkes Mibos, gebeurt vaker hoor, dat je pas een dag later last krijgt. Kan me dat ook nog wel herinneren van een ongeluk een aantal jaren geleden. Een brace is misschien geen gek idee maar eigenlijk kun je denk ik beter proberen of je wat eerder bij de huisarts terecht kunt. Sterkte!
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66418517
Och Mibos Veel sterkte!

En hutspot Mag ik ook komen eten?
Hier vanavond Mous...
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 19:39:39 #82
7074 moussy
kuttekop
pi_66418902
Eigenlijk is het beter niet op eigen houtje een brace te gaan kopen/dragen. Bij de ene blessure is het beter om te bewegen, bij de ander weer niet.

Huuphuup, koop op afstand is het dan evengoed toch ook? En anders gewoon nóg een keer bellen en hopen dat je een ander aan de lijn krijgt die je wel uitleg kan geven hoe of wat.
pi_66419297
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:39 schreef moussy het volgende:
Eigenlijk is het beter niet op eigen houtje een brace te gaan kopen/dragen. Bij de ene blessure is het beter om te bewegen, bij de ander weer niet.

Huuphuup, koop op afstand is het dan evengoed toch ook? En anders gewoon nóg een keer bellen en hopen dat je een ander aan de lijn krijgt die je wel uitleg kan geven hoe of wat.
ja maar hun zeiden maximaal 100 euro per maand en nu word het gewoon 3,5 keer zoveel dus dan klopt het niet. trouwens dan hebben ze een voicelog nodig. maarja bij sommige bedrijven moet je geen ja zeggen want dat plakken ze gewoon een voicelog inelkaar.
mama van 3 kids!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:03:21 #84
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66419755
na ontvangst van een polis heb je 7 dagen om 'm terug te sturen en van de verzekering af te zien

Wel zorgen voor nieuwe verzekering met onmiddelijke ingang!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66420113
Ja gaan we ook zeker doen, een vriend van me had het over 14 dagen maar ik zal 7 aanhouden. Ik vind dit absurd, het is niet waar wij ja op hebben gezegd. We kunnen morgen pas terug bellen maar dan wil ik er eigenlijk gewoon sowieso vanaf. Dit is gewoon een behoorlijke grove fout (ik ga er vooralsnog vanuit dat dit een fout is) en dat geeft mij gewoon niet echt vertrouwen in de maatschappij als geheel. Zeker als er dan vervolgens gewoon gezegd wordt dat het bedrag wél klopt.

-edit-
fijn, dagtekening van de polis is de 20e ja zo zit k snel door die dagen heen hč

[ Bericht 23% gewijzigd door huuphuup op 24-02-2009 20:19:27 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:34:12 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66420791
Wat bespottelijk zeg! Het is echt debiel veel!

Kijk bijv. maar eens op fbto.nl
Kan je het helemaal zelf invullen, dan krijg je een mooi vergelijk.

En nu... eten halen!
We waren door het zwemmen met Sasha laat vandaag en toen bleek de witlof heel wat minder dan verwacht en nu hebben we honger.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:37:21 #87
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66420868
Ik heb Sushi staan voor mezelf zometeen Echt gevalletje hopeloos veel honger hier
Wat ga je halen BE?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_66420946
wij eten superlekkere chinesetomatenkippensoep
pi_66420978
quote:
[b]Op dinsdag 24 februari 2009 07:48
Snoopy, ik had het met mijn over een weekendje Milaan en vliegen enzo, waarop hij zegt: dan heb je alleen zaterdag in Milaan want de rest hang je op het vliegveld...
Is dat zo? Vertel eens ff...
Wij vlogen vrijdagochtend heel vroeg met Easyjet. Huurauto opgehaald en we waren tegen 12 uur 's midddags aan het rijden. Wij zaten de eerste nacht in een andere plaats. Zaterdag weer op ons gemak richting Milaan gereden, onderweg her en der gestopt, we waren om ongeveer 3 uur in het hotel. Met ov naar de stad en daar tot 's avonds laat gebleven.
Zondagochtend weer de stad in, terug naar het hotel, naar een andere plaats gereden, rondgekeken en 's middags om half 5 weer op het vliegveld, we vlogen om half 7.
Maar zaterdag heen en zondag terug lijkt me wel een beetje erg kort ja.

Freecell, sterkte nog met je bolletje!

[ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 24-02-2009 20:49:51 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 februari 2009 @ 20:42:30 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66421003
hier lekker lasagne gegeten vandaag
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66421037
ik heb ook een beetje honger maar echt nergens trek in... misschien maar een kopje thee zetten ofzo...

trouwens ik zit net even overal online polisdingetjes in te vullen enzo om uit te rekenen en ik zie net dat hij online wel gewoon 31 euro per maand aangeeft *zucht*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 21:14:47 #92
7074 moussy
kuttekop
pi_66422078
Ik heb zin in iets van de mac!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 februari 2009 @ 21:17:03 #93
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66422165
de foto's van vorige week bij Edsilia staan online [Fotoreportage] Edsilia Rombley in het theater
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:19:22 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66422257
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:14 schreef moussy het volgende:
Ik heb zin in iets van de mac!
pi_66422269
oehh een lekkere milkshake banaan van de Mac.... JUMMM

Net een appelbol op en hij was HEEEEEEEEERLIJK
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:20:16 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66422288
Zie nu net een reclame voor optimel chocomelk, met dan een kind die dat drinkt. 0% vet.
Ik mag toch aannemen dat je het ze niet elke dag voor zet en dan kan een normaal glas, evt. halfvolle, chocolademelk toch ook ok?
Ik vind dit allemaal zo doorslaan...
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:21:41 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66422318
Oh, ik was al weg Saffier, ik ben even naar de Mac gereden dus!

En het grote voordeel van Milaan is dat het niet zo enorm is als Schiphol, dus 2 uur van te voren hoeft ook niet per se.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:25:03 #98
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66422458
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zie nu net een reclame voor optimel chocomelk, met dan een kind die dat drinkt. 0% vet.
Ik mag toch aannemen dat je het ze niet elke dag voor zet en dan kan een normaal glas, evt. halfvolle, chocolademelk toch ook ok?
Er is vandeweek een onderzoek gepresenteerd waaruit bleek dat kinderen te vetarm eten inderdaad. Ouders zijn allemaal zo bang om te dikke kinderen te krijgen dat ze light geven. Maar ja, die vetten zijn wel nodig voor de ontwikkeling van de hersenen....
Oh, en ik zou sowieso niet overgaan naar Optimel voor mijn kinderen, er zit aspartaam en andere suikervervangers in. Vind ik ook nog steeds geen fijn idee..
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_66422508
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Heb ik netzo.
Ik ga Maarten toch echt wel vetten enz geven hoor. Tuurlijk met mate maar z'n lijf heeft suikers en vetten nodig.

ik vergeet die Daphne Deckers ook nooit meer met haar lollies

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2009 21:26:38 ]
pi_66422531
sowieso vind ik lightproducten voor kinderen overbodig...
daar zit idd aspartaam in.

Amber krijgt zo af en toe gewone chocomel, maar meestal krijgt ze melk met een beetje chocopoeder erin, vind ze net zo lekker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66422555
Ik ben vorige week voor het eerst met Morris naar de Mc Donalds geweest. Gewoon omdat ik dacht dat het leuk was. Ik was allang vergeten hoe niet lekker het is
Ik snap er ook geen bal van dat jullie dat wel lekker vinden

Milaan Malpensa is klein ja en je hoeft er idd niet 2 uur van te voren te zijn. Maar wij moesten de auto nog inleveren met een ahum 'kleine parkeerschade'
SPOILER
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:27:10 #102
190853 RockabeIIa
pi_66422563
ik heb de oreo's gevonden
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:28:01 #103
190853 RockabeIIa
pi_66422590
Oh, snoopy! Stomme boomz.
pi_66422596
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb de oreo's gevonden
ik heb ook nog 1,5 doos
witte en bruine
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:29:03 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66422649
Dat is ook een slimme Vicky.

Ik moest ook aan dat onderzoek denken Buuf. Daarom hierook gewoon boter (margarine) op brood enzo. Die vetten zijn gewoon echt nodig voor de groei.
pi_66422657
ik zie soms echt dingen voorbij komen waarvan ik denk dat geef je je kind toch niet.
Maar dat zal wel aan mij liggen..
ik irriteer me ook enorm aan de paula koeienvlekkenvla reclame.
Wat is er mis met gewone vla? of yoghurt?
pi_66422717
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is ook een slimme Vicky.

Ik moest ook aan dat onderzoek denken Buuf. Daarom hierook gewoon boter (margarine) op brood enzo. Die vetten zijn gewoon echt nodig voor de groei.
ik heb niet eens de melkpoeder met dat konijn, maar gewoon een goedkope gele zak van de AH.

ik heb een melkmonster
er gaat ongeveer 2 liter melk per dag doorheen hier....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:31:33 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66422739
Ai Snoop! Da's balen.

Wat ik er het allerlekkerst vind zijn de frietjes! Heerlijk!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:31:50 #109
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66422746
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:29 schreef MamsX het volgende:
ik zie soms echt dingen voorbij komen waarvan ik denk dat geef je je kind toch niet.
Maar dat zal wel aan mij liggen..
ik irriteer me ook enorm aan de paula koeienvlekkenvla reclame.
Wat is er mis met gewone vla? of yoghurt?
Niks, maar daarom is koeienvlekkenvla toch ook wel een keer leuk? Dat vind ik dan nog onschuldig. Erger vind ik Nutella, die zichzelf als een soort eerste levensbehoefte wegzet.
Of dat vervelende galbakje van de Oreo reklame
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_66422970
Ik vind ook niks mis met die koeienvla eigenlijk. Al die light/zoetstofdingen wel. Voor mijn kinderen dan, zelf drink ik wel cola light.
Zij krijgen zelfs roomboter op hun brood
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:37:13 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66422973
Weet je wie ik erg vind? Het heeft niks met eten te maken, maar die kruidvat-reclame met Kim Lian vd Meij. Echt werkelijk de schaamte voorbij. Zo ongelofelijk genant gewoon... Ik snap gewoon niet hoe iemand zich daarvoor kan en wil lenen...
pi_66423013
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wie ik erg vind? Het heeft niks met eten te maken, maar die kruidvat-reclame met Kim Lian vd Meij. Echt werkelijk de schaamte voorbij. Zo ongelofelijk genant gewoon... Ik snap gewoon niet hoe iemand zich daarvoor kan en wil lenen...
ben ik gelukkig niet de enige die er zo over denkt... vind het echt verschrikkelijk...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66423058
Ziet er toch ook niet uit zo'n volwassen kop op een babylijfje
pi_66423087
Mibos, wat een klap heb je gemaakt joh
Heb je eigenlijk al weer in een auto gezeten?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:40:21 #115
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66423108
Oooo,die reclame begrjip ik ook Echt Echt niet. Ik kijk gewoon weg als die erop is.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_66423214
Ik heb die reclame nog helemaal niet gezien. Ik kijk te weinig tv. Gelukkig
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:44:35 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66423285
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:40 schreef Lishe het volgende:
Oooo,die reclame begrjip ik ook Echt Echt niet. Ik kijk gewoon weg als die erop is.
Ik ben dus niet de enige. Ik kan daar dus echt niet naar kijken.

En oh ja, Mibos, wat een enorme klap zeg. Wat balen dat je zo'n last hebt...
pi_66423301
koeienvlekkenvla zijn echt die had schoon.oeder meegenomen voor de oudste die was nog geen 1 jaar. wat denk je dat mijn kind dat krijgt

vicky ik doe dat ook 1 klein lepeltje chocopoeder en er zit smaak aan. ik heb die gele zak van de c1000 voor 1,36 en daar bak ik ook chococake van.
ik heb laatst bij de action een fles smaak in je melk van roosvicee die was 59 cent die gebruiken.
wij nu ook voor mijn eigen milkshake .
mama van 3 kids!
pi_66423311
Ik ken die hele reclame niet

Toevallig heb ik Sven beloofd dat we morgen na zwemles naar de MacDonals gaan
Daar komt hij niet zo vaak, laatste keer was in de herfstvakantie, alhoewel dat was de Burger King (vind ik eik lekkerder dan de Mac).
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:46:10 #120
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66423343
Mibos, kun je niet eerder bij de huisarts terecht? Het lijkt me zo pijnlijk... Gelukkig dat het zo afliep uiteindelijk en veel beterschap hoor!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:46:22 #121
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_66423356
Ik val op het goede moment binnen!
Die reclame met Kim-Lian is werkelijk te stom!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:46:48 #122
190853 RockabeIIa
pi_66423374
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ai Snoop! Da's balen.

Wat ik er het allerlekkerst vind zijn de frietjes! Heerlijk!
ik de bitterballetjes, heeeeeel soms
pi_66423469
Hahaha ja die koeienvlekken is denk ik echt iets waar andere ook het probleem niet van in zien
ik erger me er groen en geel aan. denk doordat ze doen alsof het de uitvinding is,
vla met koeienvlekken haha.

oooh die kruidvat reclame. Die kan ik niet uitstaan. En heel leuk hoor dat plas alarm.
maar als je zo ver bent dat je de romper los hebt om dat plasalarm te zien heb je ook wel door of je kindje een schone luier nodig heeft.

Een luier die toet toet zegt is dan nog een stuk handiger, hoef je niet te kijken
pi_66423496
Patat moet van de vlaamsefrietkraam in de Voetboogsteeg komen
  Jubileum moderator dinsdag 24 februari 2009 @ 21:49:16 #125
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66423499
Ik ga veel liever een whopper halen dan naar MacDonalds eerlijk gezegd Ik ben er niet zo kapot van, alleen een sundae (chocola met nootjes) vind ik daar lekker

Ik kreeg een heel lief smsje vandaag dat Snoop en Morris met me wilden lunchen, ben ik vrij Ik ben nooit op dinsdag vrij en nu wel ik baal nog
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:49:55 #126
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66423528
Willen jullie ophouden over dat eten? Ik zit weer op mn doordeweeks regime en heb zin in lekkere dingen.
Mc Chicken. Hmmm.
  Jubileum moderator dinsdag 24 februari 2009 @ 21:50:27 #127
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66423560
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:49 schreef snoopy het volgende:
Patat moet van de vlaamsefrietkraam in de Voetboogsteeg komen
Ja!!
Ik heb het vorige week nog gegeten met een collega. Ik heel netjes proberen te eten want grote klodder mayo erop en zwarte jas enzo. Ik helemaal klaar, inspecteer jas en haal opgelucht adem.... wijst collega ineens naar mijn broekspijp en moet heel hard lachen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66423566
als wij van mijn ouders terug naar huis rijden komen we altijd langs de MacDrive. Ik probeer Amber altijd af te leiden zodat ze de M niet ziet, maar meestal lukt het niet en heb ik ruzie in de auto omdat mevrouw patatjes wil eten bij de M.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66423577
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef Ynske het volgende:
de foto's van vorige week bij Edsilia staan online [Fotoreportage] Edsilia Rombley in het theater
Mooi!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:51:26 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66423617
He, dat is jammer Lois!
pi_66423621
Ik probeer het de volgende keer gewoon weer hoor Lois
We hebben tosti en soep gegeten op onze gezamenlijke lunchplek
pi_66423650
oehh nee Lois, een Sundae met heel vele caramel en nootjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:53:11 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66423705
Zo, ik ga zometeen eens lekker naar bed.
Ik werd vannacht wakker van F. en toen heb ik een uur lang liggen malen over mijn werk voor ik weer in slaap viel. :[ Ik ben echt zo moe nu. Beetje snotterig aan het worden geloof ik, tijd voor een avondje vroeg onder de wol.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:53:17 #134
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66423712
Nou heb ik zin in bitterballen en het liefst lauwwarm Maar dat mag vast niet van Sonja.

Kipnuggets at ik altijd bij mac.Maar sinds Jamie Oliver niet meer. Wel de garnalen trouwens, maar ik weet niet of die standaard in het assortiment zitten Toen ik vandezomer voor het laatst daar was wel.
pi_66423729
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
He, dat is jammer Lois!
Dat niet kunnen lunchen met ons of dat van die klodder?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:54:24 #136
94046 PM-girl
pi_66423763
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:48 schreef MamsX het volgende:
oooh die kruidvat reclame. Die kan ik niet uitstaan. En heel leuk hoor dat plas alarm.
maar als je zo ver bent dat je de romper los hebt om dat plasalarm te zien heb je ook wel door of je kindje een schone luier nodig heeft.

Een luier die toet toet zegt is dan nog een stuk handiger, hoef je niet te kijken
Maar dan nog, dan zullen er ouders zijn die enkel en alleen verschonen als dat alarm gaat of dus vol is.
*
pi_66423823
ik zag van de week bitterballen op tv en had er gelijk trek in..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:56:05 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66423845
Beide Snoop!

Buuf, vertel eens van die kipnuggets dan?
* Brighteyes heeft nog steeds een enorm zwak voor de Big Mac...
Zo eens in de zoveel tijd kan ik daar echt van genieten. Niet wekelijks hoor.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:56:19 #139
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66423859
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:55 schreef Vicky het volgende:
ik zag van de week bitterballen op tv en had er gelijk trek in..
SSSSSSSSSSSSSST
pi_66423872
BE, dat wil je niet weten
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:56:53 #141
190853 RockabeIIa
pi_66423881
Oh weet je wat ook zo lekker kan zijn? Die hete brownie met softijs van de Burger King!

Alleen nu effe niet!
pi_66423890
ik heb vandaag bij de mc gegeten..
Maar ja dat doe ik niet meer. mijn kleine is 9 maanden en dol op kip..
En normaal eten zit er dus niet in..
Huilen drama, moeilijk doen omdat ik kip at. en ze ook moest hebben
ik had haar expres thuis al eten gegeven :$
pi_66423935
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

SSSSSSSSSSSSSST

♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:58:04 #144
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66423945
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Beide Snoop!

Buuf, vertel eens van die kipnuggets dan?
* Brighteyes heeft nog steeds een enorm zwak voor de Big Mac...
Zo eens in de zoveel tijd kan ik daar echt van genieten. Niet wekelijks hoor.
Ik denk niet dat je dat wilt weten
Maar laat ik zeggen dat mijn kinderen ineens wél dol zijn op door mij gemaakte kipnuggets.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:58:51 #145
94046 PM-girl
pi_66423975
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:56 schreef snoopy het volgende:
BE, dat wil je niet weten
Ik wel ik wel!
Ik eet namelijk nooit nuggets.
*
pi_66423989
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:54 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Maar dan nog, dan zullen er ouders zijn die enkel en alleen verschonen als dat alarm gaat of dus vol is.
Ja daar ben ik ook bang voor.. Hopen dus dat dat plas alarm na ieder plasje al zegt vol. En niet na 5 uur ofzo.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:59:34 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66423997
Als het mij ervan weerhoud ze te eten is het alleen maar goed voor mijn lijn toch?
En F. vreet er dus met gemak 20 weg he!
pi_66424135
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou heb ik zin in bitterballen en het liefst lauwwarm Maar dat mag vast niet van Sonja.
Maar vast wel van Linda
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mijn naam is Linda, ..................
............. Maar het allerliefst eet ik lauwwarme bitterballen. Die kun je zo lekker achter elkaar naar binnen proppen.
pi_66424137
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:02 schreef easy-going het volgende:

[..]

Maar vast wel van Linda
[..]

oehh nuggets, ook al zo lekker..

ik ga mijn bedje opzoeken.. dromen over nuggets en bitterballen

trusten!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:03:47 #151
94046 PM-girl
pi_66424190
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef snoopy het volgende:
Jamie liet kinderen zien wat er in een kipnugget zat en hoe ze gemaakt werden. Hij flikkerde min of meer een hele kip in een blender (met alle organen en pootjes etc. volgens mij) en ik weet niet wat voor troep er nog meer bij ging maar dat werd lekker fijngemalen en dan wordt het dus in vormpjes geprutst. Bah!
En de veren?
*
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:04:32 #152
190853 RockabeIIa
pi_66424218
Van jouw verhalen krijg ik honger, snoop.
pi_66424227
Ik hield toch al niet van nuggets
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:04:46 #154
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66424228
F. is een man BE
Ik ben nu ook wel benieuwd wat er in het eten van de mac gaat, ga ik daarna ook lekker slapen
Ylana
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:05:11 #155
190853 RockabeIIa
pi_66424245
ach met curry derop smaakt alles
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:05:17 #156
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66424252
Als dat het ergste is. Ik dacht aan restjes hond enzo.
Nouja. Ik neem toch altijd Mc Chicken. Da's heul wat anders.

pi_66424281
Hee, ik heb mijn post gewijzigd hoor
quote:
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:06:25 #158
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66424297
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:58 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik wel ik wel!
Ik eet namelijk nooit nuggets.
voor wie het écht wil weten.....
pi_66424315
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:59 schreef MamsX het volgende:

[..]

Ja daar ben ik ook bang voor.. Hopen dus dat dat plas alarm na ieder plasje al zegt vol. En niet na 5 uur ofzo.
Ik heb geen idee waar het over gaat? Alarm?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:07:17 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66424324
Iew! Dat is idd best heel goor!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:08:07 #161
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66424359
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:06 schreef snoopy het volgende:
Hee, ik heb mijn post gewijzigd hoor
[..]
Hahahahaha, ik had m ook net.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:09:17 #162
94046 PM-girl
pi_66424412
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

*
pi_66424428
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Whehehe
Ik zal het aan TARA laten zien, die is gek op nuggets
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:09:54 #164
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66424439
ah, ik kan slapen dus nu

Ik ben niet bijgelezen, maar de auto-ongelukken heb ik meegekregen, dames sterkte ook met opnieuw weer in de auto stappen
En Freecell succes met je hersenschudding, let op jezelf hoor, niet te snel te veel doen!
Ylana
pi_66424489
Ha ja, die ben ik ook niet vergeten buuf

Zo heb ik eens een boek gelezen van Allen Carr over afvallen. Die wist samenstellingen van bepaald voedsel zo te beschrijven dat ik heel veel dingen echt niet meer hoefde als het voor me stond
Ik ben 25 kilo afgevallen mede daardoor.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:12:39 #166
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66424540
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:11 schreef snoopy het volgende:
Ha ja, die ben ik ook niet vergeten buuf

Zo heb ik eens een boek gelezen van Allen Carr over afvallen. Die wist samenstellingen van bepaald voedsel zo te beschrijven dat ik heel veel dingen echt niet meer hoefde als het voor me stond
Ik ben 25 kilo afgevallen mede daardoor.
Oh, dat boek moet ik!
pi_66424565
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:13:33 #168
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66424577
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:05 schreef RockabeIIa het volgende:
ach met curry derop smaakt alles
Ja, maar ik bekijk de crispy stukjes nu toch wel met andere ogen.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:13:47 #169
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66424594
Wow Snoopy. Knap!
(Ik vergeet dat eigenlijk altijd meteen weer. Frikandellen, mandarijntjes uit blik waar ammoniak bji zit ofzoiets. Ik gelooef het gewoon niet . Hmm, ontkennen dus.)
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:14:54 #170
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66424628
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:13 schreef Lishe het volgende:
Wow Snoopy. Knap!
(Ik vergeet dat eigenlijk altijd meteen weer. Frikandellen, mandarijntjes uit blik waar ammoniak bji zit ofzoiets. Ik gelooef het gewoon niet . Hmm, ontkennen dus.)
Ja, maar die dingen eet ik sowieso al niet.
Getver, moet ik alsnog op zoek naar een ruggegraat.
pi_66424677
Ik lustte vroeger nooit frikandellen, totdat ik zag hoe ze gemaakt werden
Uit eigenwijzigheid ben ik ze gaan eten
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:18:00 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66424744
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:13 schreef Lishe het volgende:
Wow Snoopy. Knap!
Ik ook hoor.
Ok, de mandarijntjes heb ik dan nooit op, maar ik ben echt niet vies van een Frikandel soms...
pi_66424759
Fudge is het probleem hier!
Iemand iets ranzigs te melden over Fudge?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:20:46 #174
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66424857
Die manderijntjes heb ik gekocht naar aanleiding van een tvprogramma erover. Ik wilde perse weten of ze dan ook niet een heel klein beetje daarnaar smaakten.
pi_66424919
Lishe
Mandarijn uit blik is sowieso niet echt wat vind ik....

Ik heb trouwens mijn oppas-hummels voor morgen afgezegd wegens hofd en ben best trots op mezelf stiekem

En het gaat vast snel beter!
pi_66424922
Fudge? Nee, geen idee. Ik ben het boek kwijtgeraakt aan een collega die het van me geleend heeft.
Maar de methode heeft ook iets te maken met bedenken waarom iets zo lekker is. Zoals bij chocolade. Als je alle ingredienten afzonderlijk neemt is er geen bal aan. Cacao word alleen maar lekker door er vet en suiker aan toe te voegen. Affijn, ik kan het niet zo goed uitleggen maar voor mij werkte het
pi_66424926
ik begrijp nog steeds niet goed waar dit topic voor is
Of ga ik nu al 10.5 maand offtopic in de andere topics ?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66424961
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:22 schreef Dakota het volgende:
ik begrijp nog steeds niet goed waar dit topic voor is
Of ga ik nu al 10.5 maand offtopic in de andere topics ?
Ik doe mee
Maar hier is het wel gezellig!
pi_66425043
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:22 schreef snoopy het volgende:
Fudge? Nee, geen idee. Ik ben het boek kwijtgeraakt aan een collega die het van me geleend heeft.
Maar de methode heeft ook iets te maken met bedenken waarom iets zo lekker is. Zoals bij chocolade. Als je alle ingredienten afzonderlijk neemt is er geen bal aan. Cacao word alleen maar lekker door er vet en suiker aan toe te voegen. Affijn, ik kan het niet zo goed uitleggen maar voor mij werkte het
Haha, misschien toch eens kijken.
Ik ben ook 25 KG afgevallen ooit... (inmiddels weer 3 erbij maar daar zit een beeb tussen) maar bij mij helpt echt weinig tegen craving helaas
pi_66425067
Trouwens..dat piesalarm werkt voor geen meter..Elin pieste en scheet de hele pamper vol en dan zag je misschin een lichte vervaging.. ibij mij ging het ruikalarm iig eerder af. En Kim-Lian moeten ze inderdaad afschieten..het is een soort van kiddypr0n
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:26:16 #181
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66425070
quote:
Ja, ik ben bang dat ik er ook wel vatbaar voor ben. Ff kijken bij BOl of ik hem tweedehands kan vinden.
Maar dan nog, knap van je zeg 25 kilo
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:26:59 #182
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66425104
quote:
Ah, ik ga op zoek naar dat boek1

Fudge is toch ook een hoop vette zoetigheid?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_66425125
ik vind borstvoeding de beste methode..ik weeg nu nog minder dan voor de zwangerschap..wel jammer van de rimpeltjesbuik
wanna rub mah puppeh?!
pi_66425141
Snoop, dat boek moet ik ook hebben!
Faja, ik geef je groot gelijk dat je een klacht in gaat dienen tegen die arts. Een klein kindje niet willen zien,met de medische geschiedenis van Nathan, vind ik echt belachelijk! Heel veel sterkte voor je kleine mannetje, is niet niks een longontsteking!

Mibos, zou je niet morgen al naar de HA gaan? Klinkt echt niet goed...

Mijn teen doet pijn! Echt, ik had het een beetje onderschat. Na de operatie werd ik ook heel erg duizelig, kreeg het heel warm, hoorde niks meer en moest spugen. Na een uurtje ging het gelukkig wel weer en zijn we naar huis gegaan. Morgenochtend weer terug voor wondcontrole.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:27:48 #185
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66425146
wat zitten jullie weer te viespeuken
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:28:29 #186
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66425167
Hey Reinhilde!!
op je teentje en beterschap
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:28:44 #187
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66425176
Wji eten door de week volgens SHE. En in het weekend wat losser. De maaltijd zijn veul lekkerder dan ooit maar ik mis echt heeeeel Dorito's. En een glas cola.
pi_66425189
Wat naar Reinhilde. Het klinkt relatief simpel zo'n teen maar dat viel dus toch best tegen? Sterkte ermee!
pi_66425194
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:26 schreef Moonah het volgende:

Fudge is toch ook een hoop vette zoetigheid?
Ja
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:27 schreef Dakota het volgende:
ik vind borstvoeding de beste methode..ik weeg nu nog minder dan voor de zwangerschap..wel jammer van de rimpeltjesbuik
Na de bevalling was ik startgewicht +2.
Daarna startgewicht + 7 geweest
En nu weer startgewicht + 3

BV doet niet zoveel voor mij geloof ik En die buik inderdaad Wordt dat nog minder?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:29:32 #190
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66425201
quote:
Ja, maar dat is op. en ik woog ook ná mijn zwangerschap minder na nu ervoor
Daarom, ik móet gewoon weten waarom ik dingen moet laten staan.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:29:42 #191
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66425207
Reinhilde, beterschap. Naar is zoiets ook, dat flauwvalgevoel erbij. Hopelijk heelt het goed en mooi!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:30:18 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66425231
quote:
Waar koop ik dat?
pi_66425251
Nou buuf, misschien is het wat voor jou dan ook

Lishe, ben je ook al afgevallen van SHE?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:31:07 #194
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66425257
Ik ga nu mijn kolfapparaat van zolder halen.
pi_66425270
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:31 schreef Lishe het volgende:
pi_66425276
* freecell fnuffelt Reinhilde
pi_66425298
KimLian reclame? *youtube aanslingert* ik vind haar sowieso redelijk irritant maar die reclame ken ik niet

@Ardenlyn wat was dat dan over daphne deckers en lollies?

En ik denk idd ook dat een hoop kinderen gewoon niet meer binnen krijgen wat ze nodig hebben aan vetten en dergelijke omdat de ouders er panisch mee omgaan. Maar het gaat ook zo geleidelijk... hier ook, lief had boodschappen gedaan, stond ik vanmorgen mn bammetje te smeren, gelijk na de eerste hap weer uitgespuugd, niet te vreten, wat blijkt, heeft ie becel light halvarine gekocht ofzo? in zo'n rozige doosje.
Hij van ja is toch goed? Is minder vet dus dan moet het wel beter voor je zijn...
Gelijk vanmiddag maar een nieuwe andere gehaald want ik vind het niet te eten (sowieso margarine/halvarine eigenlijk niet zo heel erg lekker) en aan lief uitgelegd dat een normale boterham met boter je écht niet moddervet maakt en dat je het ook gewoon nodig hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:32:45 #198
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66425326
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:31 schreef Lishe het volgende:
Zou dat nog helpen?

* debuurvrouw Levendige fantasie heeft
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:32:51 #199
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66425329
ik wil ook weer eens afvallen
ik heb vanaf mn bevalling vreselijk last van hormonale vreetbuien, 2× p/m, rond mijn eisprong en net voor mijn ongesteldheid. echt heel onredelijk allemaal, 5 boterhammen (zodat ik vol zit met gezonds en dan niks meer hoef) daarna alsnog heel veel zoets en daarna dan toch maar weer iets hartigs enz enz en dan is het avond. bluhhh
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:33:21 #200
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66425358
Ik heb pas vorige week mijn startgewicht gewogen Snoop. Maar het zou fijn zijn. Het gaat mij vooral om het bewuster eten, we aten veel te makkelijk zegmaar. En dat gaat heel goed. Ik word er creatiever van en koken is ineens weer leuk. (Alleen die kinderen. Die eten zo weinig op het moment.)
En de successtory van Miss-sly d'r eitjes zou ik graag eens nadoen, ooit.
pi_66425361
Reinhilde kusje voor je teen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:33:54 #202
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66425385
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:32 schreef huuphuup het volgende:
En ik denk idd ook dat een hoop kinderen gewoon niet meer binnen krijgen wat ze nodig hebben aan vetten en dergelijke omdat de ouders er panisch mee omgaan. Maar het gaat ook zo geleidelijk... hier ook, lief had boodschappen gedaan, stond ik vanmorgen mn bammetje te smeren, gelijk na de eerste hap weer uitgespuugd, niet te vreten, wat blijkt, heeft ie becel light halvarine gekocht ofzo? in zo'n rozige doosje.
Hij van ja is toch goed? Is minder vet dus dan moet het wel beter voor je zijn...
Gelijk vanmiddag maar een nieuwe andere gehaald want ik vind het niet te eten (sowieso margarine/halvarine eigenlijk niet zo heel erg lekker) en aan lief uitgelegd dat een normale boterham met boter je écht niet moddervet maakt en dat je het ook gewoon nodig hebt.
pff vind ie je te dik ofzo
pi_66425400
Het hielp niet echt mee dat halverwege de ingreep de chirurg en de 2 anderen (artsen/verpleegkundigen?) een beetje in paniek raakten, ik weet niet wat er gebeurde maar het had iets te maken met bloed, en te veel. Een van de assistenten verliet na de paniek meteen de ok, om haar arm schoon te maken, en daarna de vloer.

Ik zal zo eens een foto maken van mn voetje, ziet er echt raar uit nu!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:35:32 #204
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66425447
Ik lek nog Buuf, dus het is het proberen waard . Haha, zie mij zitten, netjes om de 3 uur. Ook 's nachts, want ja. Die kilo's, die kilo's.

Maar het is toch zo dat je melkproductie op gang kunt krijgen, ook zonder zwangerschap?
Nee, ik ga het niet echt proberen.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:36:02 #205
593 sjak
Juffie Bloem
pi_66425467
Oeh, op een OK in paniek dan was het veel bloed (of ze hadden geen zin in troep )
Heb je er veel last van?
Lekker douchen!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:36:38 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66425496
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:33 schreef Lishe het volgende:
Ik heb pas vorige week mijn startgewicht gewogen Snoop. Maar het zou fijn zijn. Het gaat mij vooral om het bewuster eten, we aten veel te makkelijk zegmaar. En dat gaat heel goed. Ik word er creatiever van en koken is ineens weer leuk. (Alleen die kinderen. Die eten zo weinig op het moment.)
Ik doe niet aan haar dieet, maar ben ook wel vele malen gezonder gaan koken sinds ik af en toe in dat topic mee las, ook een aantal lekkere recepten meegepikt enzo. En het scheelt gewoon ook onwijs in hoe je je voelt. Het scheelt volgens mij toch echt, niet al die E-nummers en rotzooi erin.
En idd, ik geniet van het koken van die dingen, ik ben bewuster van wat er ergens in gaat.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:37:32 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66425536
Sterkte met je teen Reinhilde. Volgens mij is dat echt best hele pijnlijk.
pi_66425545
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:33 schreef Lishe het volgende:
Da's wel een goeie stimulans
pi_66425547
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:33 schreef pinquit het volgende:

[..]

pff vind ie je te dik ofzo

nee zichzelf en das nog veel erger kan ik je vertellen... hij laat zich alles aansmeren, arm ding. Gelukkig is ie lekker aan het sporten enzo veel beter dan light halvarine
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:39:34 #210
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66425665
Ja he Snoop? En mn trouwjurk, die moet ook mooi.

Slaap lekker, ik val om!
pi_66425683
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja
[..]

Na de bevalling was ik startgewicht +2.
Daarna startgewicht + 7 geweest
En nu weer startgewicht + 3

BV doet niet zoveel voor mij geloof ik En die buik inderdaad Wordt dat nog minder?
mijn striae zal wel vreselijk zichtbaar blijven want ik was ontzettend gescheurd.... en de BV..ik heb echt het idee dat ik opgegeten word door het voeden hoor..ik val met de dag af en dat terwijl ik me volprop met enorme milka repen en paaseitjes
wanna rub mah puppeh?!
pi_66425706
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:36 schreef sjak het volgende:
Oeh, op een OK in paniek dan was het veel bloed (of ze hadden geen zin in troep )
Heb je er veel last van?
Ja, best wel. Maar het was dan ook erg ontstoken.
Even doorbijten!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:40:31 #213
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66425721
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:35 schreef Lishe het volgende:
Maar het is toch zo dat je melkproductie op gang kunt krijgen, ook zonder zwangerschap?
Ja, toevallig over gepost in het BVtopic!
Maar ik heb het boek besteld.
Niet zozeer om af te vallen, maar ik kan nogal eens ongezond doorsnaaien.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:40:42 #214
593 sjak
Juffie Bloem
pi_66425728
Lekker douchen!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:40:53 #215
190853 RockabeIIa
pi_66425733
Heb jij effe mazzel Dakota!
(Alhoewel, chocolade veroorzaakt krampjes als je er teveel van eet, toch?)
pi_66425759
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:35 schreef Lishe het volgende:
Ik lek nog Buuf, dus het is het proberen waard . Haha, zie mij zitten, netjes om de 3 uur. Ook 's nachts, want ja. Die kilo's, die kilo's.

juhp

kan je iig wat moederloze puppy's uit het asiel voeden ofzo
wanna rub mah puppeh?!
pi_66425844
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb jij effe mazzel Dakota!
(Alhoewel, chocolade veroorzaakt krampjes als je er teveel van eet, toch?)
ik denk dat elin daar tijdens de zwangerschap al immuun voor is geworden
Ze heeft nog nooit last gehad van krampjes
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:46:41 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66425986
F. en ik zitten de grootste lol te hebben om allerlei leed bij Hart van Nederland.
Echt heel melig flauw zitten doen. We zeiden net al 'dit moeten we vaker doen!'

Nou, nu ben ik echt weg!
pi_66426033
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, nu ben ik echt weg!

kssst
pi_66426129
Hahaha BE

Elin goed zo meiske, chocola is niet erg, daar moet je van genieten je kunt er nie vroeg genoeg mee beginnen

Oeh ik had een tijdje terug toch gezegd dat ik me afvroeg of mn ene klasgenootje misschien zwanger is omdat ze met zo'n buikband liep enzo (maar geen echte buik had...); nou die is dus wel zwanger
gewoon twee stuiterende hormoonballen in 1 lokaal ben benieuwd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66426366
Mijn vriend en Elin liggen tegen elkaar op te snurken in bed Zware snurk en dan zo'n snorkje
wanna rub mah puppeh?!
pi_66426458
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef Dakota het volgende:
Mijn vriend en Elin liggen tegen elkaar op te snurken in bed Zware snurk en dan zo'n snorkje

Snorkje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 februari 2009 @ 23:02:34 #223
13151 crew  Rewimo
pi_66426700
Reinhilde, je nagel? Da's niet fijn nee... bij mij zijn ze er inmiddels allebei af: nooit meer ingroeiende nagels Maar leuk is anders. Sterkte!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 februari 2009 @ 23:06:01 #224
13151 crew  Rewimo
pi_66426828
Moest trouwens aan de titel van dit bankje denken bij dit bericht: Verpakte lichaamdelen in het IJ gevonden
pi_66426923
Ja, mn nagel Rewimo; het was ondertussen zo ontstoken dat er ontstoken vlees over mn nagel uitpuilde

Mijn kop-in-zand-steek-tactiek 'gaat van zelf over' werkte niet helaas.
pi_66426970
pi_66427066
Ja hee Reinhilde, dat kan wel een teen van iedereen zijn

Ik ga trouwens ook eens naar bed
pi_66427224
Oooh dat is een heul flink verbandje zo!

ik ga ook naar bed, moe enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66427249
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef Dakota het volgende:
snorkje
Hihi
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:16:19 #230
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66427253
Je hbt nu wel een mega-teen Reinhilde

Ik moet het snoepen afleren.. dat zou best een hoop schelen BV doet niets voor me qua afvallen, werkt eerder tegen me volgens mij
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66427735
Het is ook mijn grote teen he?
pi_66432967
oei reinhilde, jammer dat het tegengevallen is... Ik hoop dat het snel en mooi geneest en dan toch alle ellende waard geweest is!
Tsja, al die verhalen over afvallen daar scroll ik maar snel overheen lalalalalala....
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 februari 2009 @ 07:18:23 #233
13151 crew  Rewimo
pi_66433117
Bekend gezicht ja, zo'n teen. Heb je een beetje kunnen slapen?
pi_66433125
goodmorning
k heb veel te lang gedouched... t was zo lekker warm

Hoe is t met je schouder Rewimo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 februari 2009 @ 07:24:27 #235
13151 crew  Rewimo
pi_66433144
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 07:20 schreef huuphuup het volgende:
goodmorning
k heb veel te lang gedouched... t was zo lekker warm

Hoe is t met je schouder Rewimo?
Kan stukken beter Ik had geen tas moeten sjouwen... Ik ga vandaag wel weer beginnen met werken vanuit huis. Autorijden zit er nog niet in.
pi_66433157
Mogguh
Sterkte met die schouder Rewimo, rustig aan doen hoor
pi_66433159
vervelend

glaasje antikal?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 25 februari 2009 @ 07:32:30 #238
190853 RockabeIIa
pi_66433190
*zand uit de oogjes wrijft*
  woensdag 25 februari 2009 @ 07:33:23 #239
190853 RockabeIIa
pi_66433194
Succes met je eerste werkdag weer, rewimo
pi_66433196
môgge!!

Ik ben ook veel vroeger wakker dan de bedoeling was volgens mijn wekker... bah! Maaaaaaaaaaaar ik heb een heerlijk saunadagje voor de boeg, dus lekker rustig aan kunnen beginnen is ook geen verkeerd vooruitzicht!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 25 februari 2009 @ 07:36:22 #241
190853 RockabeIIa
pi_66433216
Geniet van je dagje, poppedein. De sauna is niet aan mij besteed vind het altijd zo knap van mensen dat ze daar tot rust kunnen komen. Ik word helemaal hyper/kriegel van dat stilzitten...
pi_66433246
och man, ik ben zo zen! Mensen worden meestal vooralk kriegel voor mij omdat ik mn klep niet dicht kan houden... nergens niet, in de sauna dus ook niet En thnx Rocka!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66433444
op je teen Reinhilde. Het kan heel zeer doen... weet er helaas alles van

Zo ik ben al actief geweest. de vogeltjes hebben lekker gedouched en de voliere is weer schoon.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 08:26:30 #244
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66433632
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:18 schreef freecell het volgende:
Fudge is het probleem hier!
Iemand iets ranzigs te melden over Fudge?
pi_66433743
vicky wat ben jij al actief zeg.
ik ben nog steeds aan het bijkomen van vannacht.

reinhilde sterkte met je teen

straks naar het dorp om een cadeau te verziinnen voor manlief.
we hebben alleen maar de hema en de blokker dus dat word moeilijk.
mama van 3 kids!
pi_66433806
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 08:35 schreef Popples het volgende:
vicky wat ben jij al actief zeg.
ik ben nog steeds aan het bijkomen van vannacht.

reinhilde sterkte met je teen

straks naar het dorp om een cadeau te verziinnen voor manlief.
we hebben alleen maar de hema en de blokker dus dat word moeilijk.
ik heb een paar dingen op een lijstje staan die ik wil doen vandaag De vogels moesten nodig onder de douche en aangezien dat een K klusje is heb ik eht maar meteen gedaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 08:41:02 #247
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66433817
getver, het is weer van dat druilerige miezerweer.
en ik wou nog wel naar de markt
pi_66433876
ik hoop dat het hier door blijft. Amber zou met opa, oma en tante naar de dierentuin gaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66434014
Reinhilde, hoest met de teen ?
Heb je een beetje geslapen.

heb net bijgelezen, ik heb nu spontaan trek in nuggets, bitterballen,fudge en allemaal dingen die hier dus niet in huis zijn..

Hebben jullie bij je hyves ook die virus melding ?
pi_66434103
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 08:53 schreef Stout het volgende:
Reinhilde, hoest met de teen ?
Heb je een beetje geslapen.

heb net bijgelezen, ik heb nu spontaan trek in nuggets, bitterballen,fudge en allemaal dingen die hier dus niet in huis zijn..

nee geen gehad, nouja ik ben ook al meer dan een week niet erop geweest.

vicky je kunt het maar gedaan hebben idd.

ik denk dat ik maar naar mijn moeder ga die heeft geen auto(kapot) en woont 15 km van de stad af.
gaan we lekker vanalles doen. even erop uit want als ik thuis blijf word er toch niks gedaan dan alleen maar gapen.
mama van 3 kids!
pi_66434154
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 08:53 schreef Stout het volgende:
niet gezien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 25 februari 2009 @ 09:06:54 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66434269
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:06 schreef Rewimo het volgende:
Moest trouwens aan de titel van dit bankje denken bij dit bericht: Verpakte lichaamdelen in het IJ gevonden
Ik moet dan altijd zo lachen om het 'de politie denkt dat het om een misdrijf gaat'.

Nee echt????
pi_66434294
Als of iemand vrijwillig zijn ledematen afhakt/laat hakken en in zakken pakken....

Soms vraag je je wel eens af hoe helder ze daar zijn..
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 09:11:49 #254
7074 moussy
kuttekop
pi_66434357
Er zijn wel van die freaks die dat doen, maar ja, meestal eten ze het op, proppen het in een altaartje maar nuteloos weggooien, nah vast niet.

Trouwens ik heb nergens zin in, wil veel doen, heb een to do list van hier tot aan de grote kerk, maar geen puf.
  woensdag 25 februari 2009 @ 09:14:03 #255
219033 Mibos2
pi_66434399
Inderdaad dat valt me wel vaker op.

Ik weet even niet wie het vroeg maar ja ik heb al wel gereden of het verstandig was weet ik niet maar ik moest gister de leenauto ophalen. Vond het niet vervelend en ga vanmiddag al naar de huisarts. Het lijkt nog steeds of mijn hoofd los op mijn romp zit. Als ik zit te eten bv. en ik hou een hand onder mijn hoofd dan voel ik niets van mijn spieren en laat ik los dan lijkt mijn hoofd topzwaar. Heb om kwart voor vier een afspraak.
pi_66434408
Mogguh!
Heb gewoon bijna een heel bankje gemist Vandaag nog wel meer denk ik..beetje druk bezig met het feest en alles daar omheen
Saartje
pi_66434579
maneki geniet van vandaag.

ik ben voor vandaag weg. wij gaan mijn ouders vervelen en stiekem een cadeau halen voor papa.
fijne dag allemaal
mama van 3 kids!
pi_66434662
Mogguhhh.....

Maneki, gefeliciteerd met je jarige Saartje!
En iedereen sterkte vandaag met de tenen, schouders, nekken enz enz.

Ik ga zo naar m'n werk, waar ik werk is de afgelopen dagen carnaval gevierd dus ik ben benieuwd wat voor puinhoop ik ga tegenkomen

Iedereen een fijne dag vandaag
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 09:32:53 #259
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66434727
ik heb juist een heel kleine to do list.
vandaar mijn uitje naar wormerveer
heb ik meteen een excuus om de kringloopwinkel te checken op lepelrekonderdelen
ik moet echt eens stoppen daarmee ik blijf erbij verzamelen.
ik heb er nu meer hangen dan gordon ramsey
pi_66434728
Mibos klinkt niet lekker! Brrrr.

En hoi Maneki, lekker op tijd ben je
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 08:26 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, dat gaat niet helpen Behalve dat gekloot met spalkjes en beugels heb ik een geniaal gebit. Eén keer een heus gaatje gehad in 1 van de 4 melkkiezen die ik nog heb.... Afbrokkelen zullen ze dus voorlopig niet vermoed ik zo.
pi_66434758
goedmorgen!!!

ik moet van mama vroeg naar de aldi vandaag voor de bloeddrukmeters die ze hebben ben geloof ik al te laat.. heb himmal geen zin.
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 09:35:43 #262
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66434789
nou ja, ik heb het in elk geval geprobeerd.

mijn stiefpuber heeft ooit van dr tandarts een colaverbod gekregen omdat ze dr gebit ermee verwoestte.
wat denk je dat ze deed?
SPOILER
  woensdag 25 februari 2009 @ 09:36:23 #263
190853 RockabeIIa
pi_66434804
pinq, is toch leuk! Misschien kom je mensen tegen
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 09:36:54 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66434816
waarom zou je zo'n ding willen hebben pinquit?
als je zo'n ding hebt, maak je jezelf toch zo gek dat je vanzelf hoge bloeddruk krijgt?
  woensdag 25 februari 2009 @ 09:37:15 #265
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66434823
Er zijn nog genoeg dingen die ik wil/moet doen in m'n verlof. Maar hoe langer ik thuis zit hoe luier ik word Dus meestal doe ik maar weinig op een dag, de rest kan morgen toch ook nog...?

Zometeen maar eens proberen of zittend strijken wat is.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 09:37:25 #266
7074 moussy
kuttekop
pi_66434827
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 09:33 schreef pinquit het volgende:
goedmorgen!!!

ik moet van mama vroeg naar de aldi vandaag voor de bloeddrukmeters die ze hebben ben geloof ik al te laat.. heb himmal geen zin.
Gewoon zeggen dat ze uitverkocht waren
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 09:38:39 #267
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66434851
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 09:37 schreef texelonia het volgende:
Er zijn nog genoeg dingen die ik wil/moet doen in m'n verlof. Maar hoe langer ik thuis zit hoe luier ik word Dus meestal doe ik maar weinig op een dag, de rest kan morgen toch ook nog...?

Zometeen maar eens proberen of zittend strijken wat is.
misschien kan je op de was gaan zitten om het te strijken
  woensdag 25 februari 2009 @ 09:43:14 #268
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66434955
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 09:38 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

misschien kan je op de was gaan zitten om het te strijken
Lijkt me geen succes

Normaal strijk ik eigenlijk zelden. Maar de lakentjes voor de baby wil ik dan wel weer gestreken hebben. In elk geval de eerste keer. Dan staat het gewoon netjes. En al is het maar om geen gezeur van m'n moeder en zus te krijgen. Die strijken echt alles, vooral m'n moeder, zou me niks verbazen als die zelfs dr ondergoed strijkt
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 25 februari 2009 @ 09:43:41 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66434963
Weet iemand of er een site is waar je je kan abonneren op het ontvangen van bepaalde reclame aanbiedingen?

Ik haat het om al die folders door te spitten, maar we willen eig. wel de aanbiedingen in de gaten houden voor tuinschermen en ik vroeg me af of iemand al op het briljante idee gekomen was dat je gewoon ergens iets aanklikt en zegt 'stuur mij elke week alle reclames over 'boodschappen' en 'tuinhout'' oid.

Of ben ik nu extreem lui?
pi_66435015
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 09:36 schreef lady-wrb het volgende:
waarom zou je zo'n ding willen hebben pinquit?
als je zo'n ding hebt, maak je jezelf toch zo gek dat je vanzelf hoge bloeddruk krijgt?
ík hoef m niet maar mn moeder wil dr een. gewoon voor de handig ofzo? geen idee
pi_66435047
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand of er een site is waar je je kan abonneren op het ontvangen van bepaalde reclame aanbiedingen?

Ik haat het om al die folders door te spitten, maar we willen eig. wel de aanbiedingen in de gaten houden voor tuinschermen en ik vroeg me af of iemand al op het briljante idee gekomen was dat je gewoon ergens iets aanklikt en zegt 'stuur mij elke week alle reclames over 'boodschappen' en 'tuinhout'' oid.

Of ben ik nu extreem lui?
Ik weet alleen deze (maar daar kan je folders online kijken, niet op abboneren. maar als je nou een nee-nee sticker op je brievenbus plakt dan kan je online zelf de blaadjes kijken)
Je kan je ook aanmelden met een nieuwsbrief en dan krijg je het in je mail

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2009 09:48:03 ]
  woensdag 25 februari 2009 @ 09:50:08 #272
190853 RockabeIIa
pi_66435113
BE, je kunt beter op MP kijken voor aanbiedingen Dan heb je wat beters dan dat de praxis of gamma je biedt.
pi_66435209
Ladywrb, van tandarts veranderen Geniaal!
pi_66435294
Goedemorgen.
Pinq...zoals gewoonlijk is vast alles uitverkocht bij de Aldi.
Zeker met t bejaardenhuis aan t eind van de straat.

BE, waar is de charme gebleven van het doorspitten van folders en de bonnetjes uitknippen en inleveren.

Vanmiddag werken en nu leren voor mn motor theorie.
Das nog best een verschil van de auto helaas.
  woensdag 25 februari 2009 @ 09:57:49 #275
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66435296
Oh en ik verwacht deze week 5 pakjes, maandag de 1e gehad, gisteren niks, dus nou wil ik er vandaag 2!
©Dumbo
pi_66435449
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 09:57 schreef skadhd het volgende:

Huh? Want brommer theorie leek heel veel op die van auto?
Alleen even wat andere dingen over plaats op de weg en dergelijke...
pi_66435533
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 09:57 schreef texelonia het volgende:
Oh en ik verwacht deze week 5 pakjes, maandag de 1e gehad, gisteren niks, dus nou wil ik er vandaag 2!
Gaan we voor!
pi_66435631
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Huh? Want brommer theorie leek heel veel op die van auto?
Alleen even wat andere dingen over plaats op de weg en dergelijke...
Das voor mij al genoeg
En t feit dat mn autotheorie ook alweer weggezakt is zal ook wel zn bijdrage leveren...
pi_66435692
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:11 schreef skadhd het volgende:

[..]

Das voor mij al genoeg
En t feit dat mn autotheorie ook alweer weggezakt is zal ook wel zn bijdrage leveren...
Dat helpt ook niet mee inderdaad
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:18:42 #280
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66435816
Hoe is het met den kop Freecell? Alles weer op z'n plek?
pi_66435896
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 09:43 schreef texelonia het volgende:

[..]

Lijkt me geen succes

Normaal strijk ik eigenlijk zelden. Maar de lakentjes voor de baby wil ik dan wel weer gestreken hebben. In elk geval de eerste keer. Dan staat het gewoon netjes. En al is het maar om geen gezeur van m'n moeder en zus te krijgen. Die strijken echt alles, vooral m'n moeder, zou me niks verbazen als die zelfs dr ondergoed strijkt
ik heb ook alles zittend gestreken op tafel! En dan ook echt alles..hydrofieldoeken, washandjes, lakentjes, kleertjes, sokken
Ik was best hormonaal geloof ik
wanna rub mah puppeh?!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 februari 2009 @ 10:21:43 #282
13151 crew  Rewimo
pi_66435907
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 07:26 schreef huuphuup het volgende:
vervelend

glaasje antikal?
Mjam
pi_66436079
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe is het met den kop Freecell? Alles weer op z'n plek?
Absoluut niet, maar voel me nu wel relaxter. Oppas-uk afgezegd voor vandaag en nog wat dingen afgezegd en uitgesteld. Moet er maar een beetje aan toe geven
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:33:18 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66436249
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 09:57 schreef skadhd het volgende:
Goedemorgen.
Pinq...zoals gewoonlijk is vast alles uitverkocht bij de Aldi.
Zeker met t bejaardenhuis aan t eind van de straat.

BE, waar is de charme gebleven van het doorspitten van folders en de bonnetjes uitknippen en inleveren.

Die charme bestaat er niet voor tuinhekken.
pi_66436363
Daar heb je een punt.
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:36:57 #286
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66436381
Nou ik weet weer waarom ik nooit strijk
2 lakentjes gedaan, gewoon rechttoe rechtaan, zo gepiept, dacht ik. Maar ik strijk er continu nieuwe vouwen in. Wat een pokkewerk!
©Dumbo
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 10:49:26 #287
7074 moussy
kuttekop
pi_66436802
Tex, hoe krijg je dát dan voor elkaar?
pi_66437083
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Die charme bestaat er niet voor tuinhekken.
whehe
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 25 februari 2009 @ 11:05:36 #289
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66437455
Brrr.. net helemaal opgelucht na laatste training even internetten. Log ik in op Twitter lees ik direct dat er een vliegtuig is neergestort op Schiphol.

Dan is alles ineens weer érg relatief...

woensdag 25 februari 2009 @ 11:08:32 #290
190853 RockabeIIa
pi_66437560
Typisch ja...
Was er al niet vaker wat met turkse vliegtuigen?
pi_66437572
ga zo eens beginnen met het leegtrekken van de kinderkamer, daarna alles opmeten en dan gelijk maar een moodbord maken zodat we kunnen gaan beginnen met verzamelen

vanmorgen gewekt door plopjes in mijn buik
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:12:11 #292
219033 Mibos2
pi_66437693
Bar
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 25 februari 2009 @ 11:12:32 #293
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66437721
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Typisch ja...
Was er al niet vaker wat met turkse vliegtuigen?
Yups...

Ik denk dat ik ook echt never nooit in een Turks vliegtuig stap! Brrrr

Had jij niet een keer met Onur Air ofzo gevlogen BE?
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:16:13 #294
190853 RockabeIIa
pi_66437854
Ziet er niet zo goed uit...

pi_66437909
quote:
Talloze hulpverleners zijn ter plaatse. Er zijn meer dan 50 mensen gewond geraakt. Volgens verslaggevers is het aannemlijk dat er doden zijn gevallen.
van fok! (inclusief spelvauten ja!)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_66437953
nou, ik heb m hoor nog lang niet uitverkocht, ze lagen bij de kassa.

ik moet ook theorie leren mijn nichtjes (december 18 geworden) hebben t gisteren allebei in 1 keer gehaald. theorie dan he. gedverdemme.
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:19:00 #297
219033 Mibos2
pi_66437959
Vind het er niet zo lekker uitzien eerlijk gezegd.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 25 februari 2009 @ 11:19:28 #298
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66437978
De melding vooralsnog is geen brand en geen doden
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 februari 2009 @ 11:21:15 #299
13151 crew  Rewimo
pi_66438046
Wij hebben RTV Noord-Holland aanstaan hier, er worden mensen uit het vliegtuig gehaald. Het lijkt erop alsof er gewonden zijn gevallen maar echt duidelijk is het nog niet.
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:22:33 #300
219033 Mibos2
pi_66438099
Heb nu NL1 opstaan en die hebben nu een ooggetuige aan de telefoon.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 25 februari 2009 @ 11:22:56 #301
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66438118
Ja wel gewonden idd.

En quote van de NOS "Het is voor Turkish Airlines het dertiende ongeluk in 50 jaar"
Klinkt als veel. Maar ze vermelden er niet bij hoeveel ongelukken andere maatschappijen hebben....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')