quote:Ik heb net een heks afgeleverd voor de carnaval op René en Cas hun oude school, ben helemaal trots op mn resultaat
joh, voor je het weet isset weer voorbijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:55 schreef huuphuup het volgende:
sla-olie! als het goed is gaat daar allerlei verf mee van huid af enzo of het ook voor schmink geldt weet ik niet thoughhaha.
Ik moet straks naar Leiden maar ik heb geen zinben echt zo erg geneigd om niet te gaan... maarja, het is maar voor 2 uurtjes dus k ga maar gewoon wel, t is vast zo voorbij.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
joh, voor je het weet isset weer voorbij
idd.. als je les hebt van een saaie piet die monotoon vertelt duurt 2 uur wel 4 uur, maar als het gezellig is is het voorbij voor je er erg in hebt!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja vast wel, ik denk het ook![]()
en nu maar hopen dat k een beetje weg kan duiken achter iemand anders ofzo![]()
1 voordeel, de lessen van de docente van vandaag zijn vaak wel erg leuk en gezellig. Leuk mens is ze. Dat scheelt echt enorm.
wat studeer je eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja vast wel, ik denk het ook![]()
en nu maar hopen dat k een beetje weg kan duiken achter iemand anders ofzo![]()
1 voordeel, de lessen van de docente van vandaag zijn vaak wel erg leuk en gezellig. Leuk mens is ze. Dat scheelt echt enorm.
Ohh wat een goede ! Ik ga m gelijk weer naar buiten sturen om een tak te vinden !!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:42 schreef Faja-Lobi het volgende:
neem een tak uit de tuin, tover er wat zilverfolie om en voila een toverstok is geboren. Een echte toverstok is natuurlijk niet recht maar een beetje gebogen
lekker!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Huuphuup studeert grieks
(oidiig waar men lekker eets!)
Stoofvlees staat op. Straks heerlijk boontjes erbij en aardappeltjes...
Het ruikt hier verrukkelijk!
Hier hollands pannetje met hamlapjes, sperciebonen, uitjes en champignonnetjes..... *en puree*quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Stoofvlees staat op. Straks heerlijk boontjes erbij en aardappeltjes...
Het ruikt hier verrukkelijk!
Hij is toch vermoedelijjk longpatient en astma dus. Vandaar ook de astma aanval afgelopen woensdag. Ik heb nu een afspraak gemaakt bij een kinderlongarts in het emma kinderziekenhuis voor 26 maart. Dus ik hoop dat we vanaf dan iets kunnen gaan doen aan zijn weerstand opbouwen. Hij liep tot nu toe bij een algemeen kinderarts maar om nou te zeggen dat dat echt iets heeft opgeleverd. Zal het je sterker vertellen, we hebben hier in de buurt 2 ziekenhuizen zitten. Het Lucas en het Slotervaart. Hij liep bij het slotervaart en dat was ook niet ver van de HAP. De HAP is nu in het Lucas ziekenhuis ingebouwd en automatisch wordt je dan door gestuurd naar de eerste hulp in het lucas. Ik belde dus vandaag met het slotervaart omdat hij zo ziek is en daar zei zijn kinderarts dat ze hem niet wou zien omdat hij al 2 keer deze week naar het Lucas was geweest. Kortom vandaag weer naar het Lucas en ik ga een klacht indienen tegen die arts.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
wat studeer je eigenlijk?
faja, wat rot dat nathan een longotnsteking heeft
zijn jullie ook in de "molen" om de oorzaak van eht gekwakkel te zoeken?
kan ie gelijk de stoep effe aanvegenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:54 schreef Stout het volgende:
[..]
Ohh wat een goede ! Ik ga m gelijk weer naar buiten sturen om een tak te vinden !!
uhh nee dat is niet echt normaal.. ik betaal 39 euro per maand.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:56 schreef huuphuup het volgende:
Davinia ik studeer Chinees in Leiden
en ik ben dus niet geweestnja, het was toch naar iemand anders' spreekbeurtje luisteren dus ach.
volgende keer beter.
Even heel wat anders, ik snap er ff helemaal niets meer van, wij kregen net de polis van de autoverzekering binnen en daar staat in dat we een maandbedrag van 350,- aan premie moeten gaan betalen. Das idioot toch? Zeg me dat dat niet normaal is ofzo![]()
van dat geld kan ik elke 2 maanden een 'nieuwe' auto kopen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Huuphuup studeert grieks
(oidiig waar men lekker eets!)
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:59 schreef huuphuup het volgende:
Wat een schetig Harry Pottertje![]()
en Fajawat een gedoe met Nathan, vervelend van zn longontsteking.
Rocka, hahaja Grieks had ook gekund, eten is wel mn hoofdhobby ik heb mn studie erop geselecteerd
Lief hangt met verzekering aan de lijn nu, het bedrag klopt en mevrouw is verbaasd dat we dan op willen zeggen
Ja, super, ik ben dol op veren in m'n reetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:02 schreef huuphuup het volgende:
Oeh Innepin fijn van je scriptie!leuk hč? die veren in je reet?
mijn scriptiebegeleider heeft toendertijd hele stukken uit mijn scriptie in zn boek gebruikt
wel met vermelding gelukkig, haha.
Ik heb ook honger Ingrid!wij eten zelfgemaakte pizza. Of ja zelfgemaakt, je weet wel, zo'n kant-en-klare bodem en dan volgooien met alles wat lekker is.
ik betaal per jaar 149.87.... Bij klaverbladverzekeringen..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh nee dat is niet echt normaal.. ik betaal 39 euro per maand.
Is het niet gewoon de jaarpremie?
ik las kadaververzekeringquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:05 schreef Stout het volgende:
[..]
ik betaal per jaar 149.87.... Bij klaverbladverzekeringen..
zeggg uuu kun je niet ff langs komen....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:05 schreef Vicky het volgende:
krijgen jullie hier nog meer honger van?
[ afbeelding ]
het bedrag van je verzkering ligt ook aan het gewicht en de leeftijd van je auto en natuurlijk aan het soort verzekering dat je afsluit. Wij ehbben 80 of 85% no claim, collectiviteitskorting, pakketkorting en we hebben een all-risk verzekering.
je woont te verquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:09 schreef Stout het volgende:
[..]
zeggg uuu kun je niet ff langs komen....
* Stout gaat morgen appelbollen bakken
ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:10 schreef lady-wrb het volgende:
hoe werkt dat met die appelbollen?
zit daar een hele appel in?
ikook niet. Moet eerst de kip nog snijden en dat vind ik zo irritant..quote:
Huup, kijk eens bij Independer, daar kun je vergelijkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik las kadaververzekering![]()
tijd voor een bril...
ja we zijn nu een beetje rond aan het kijken, waarschijnlijk wordt het iets van delta lloyd ofzo of achmea. We kijken wel, alles behalve dit...
eerst de bezem voor het grove, dan de stofzuiger voor het fijne en dan een dweil...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:18 schreef Fannie het volgende:
ow lekker Vicky, eerst dus de stofzuiger dr door?......bleegghh
Ik moet een bloemkool in stukkies snijden en aardappels, karbonaadjes zijn ontdooid al......
En jullie moeten nie zo schnell typen, ik hou het nie bij(terwijl ik vroeger zo snel was op forums, ik wor oud
![]()
)
Sjeej, en dan nog kokenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
eerst de bezem voor het grove, dan de stofzuiger voor het fijne en dan een dweil...
Eg nieeeeequote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Fannie, vroeger zat je waarschijnlijk ook maar met 5 mensen op 1 forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk wel na voor ik wat zeg, maar dan nogquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:12 schreef Fannie het volgende:
Innepin, klinkt lekker zo van je stagebegeleider, ach en tact, ben je een flapuit? ff 2 x nadenken voordat je wat zegt en heel die cursus is niet nodig
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:10 schreef Asyniur het volgende:
Huup, hebben jullie iets getekend? Anders kan ze jullie volgens mij helemaal niks maken!
Even ter vergelijking:Getekend niets, maar we hebben een telefonisch consult gehad en daar is in gezegd tegen mijn lief dat het maandbedrag nooit boven de 100 euro uit zou komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, een Rolls, ik wist niet dat ik et hadhaha.
Nouja we zien het morgen wel als we weer gaan bellen...
ik heb die de vorige keer ook gehad na 2 happen ook weggegooidquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:19 schreef Stout het volgende:
Zo, het Hollandspannetje ligt in de groene bak...... GETVER wat zout... t was eetbaar maar we zijn halverwege overgegaan op brood.. .BAH
ja maar hun zeiden maximaal 100 euro per maand en nu word het gewoon 3,5 keer zoveel dus dan klopt het niet. trouwens dan hebben ze een voicelog nodig. maarja bij sommige bedrijven moet je geen ja zeggen want dat plakken ze gewoon een voicelog inelkaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:39 schreef moussy het volgende:
Eigenlijk is het beter niet op eigen houtje een brace te gaan kopen/dragen. Bij de ene blessure is het beter om te bewegen, bij de ander weer niet.
Huuphuup, koop op afstand is het dan evengoed toch ook? En anders gewoon nóg een keer bellen en hopen dat je een ander aan de lijn krijgt die je wel uitleg kan geven hoe of wat.
Wij vlogen vrijdagochtend heel vroeg met Easyjet. Huurauto opgehaald en we waren tegen 12 uur 's midddags aan het rijden. Wij zaten de eerste nacht in een andere plaats. Zaterdag weer op ons gemak richting Milaan gereden, onderweg her en der gestopt, we waren om ongeveer 3 uur in het hotel. Met ov naar de stad en daar tot 's avonds laat gebleven.quote:[b]Op dinsdag 24 februari 2009 07:48
Snoopy, ik had het met mijnover een weekendje Milaan en vliegen enzo, waarop hij zegt: dan heb je alleen zaterdag in Milaan want de rest hang je op het vliegveld...
![]()
Is dat zo? Vertel eens ff...
Er is vandeweek een onderzoek gepresenteerd waaruit bleek dat kinderen te vetarm eten inderdaad. Ouders zijn allemaal zo bang om te dikke kinderen te krijgen dat ze light geven. Maar ja, die vetten zijn wel nodig voor de ontwikkeling van de hersenen....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zie nu net een reclame voor optimel chocomelk, met dan een kind die dat drinkt. 0% vet.
Ik mag toch aannemen dat je het ze niet elke dag voor zet en dan kan een normaal glas, evt. halfvolle, chocolademelk toch ook ok?
Ik vind dit allemaal zo doorslaan...
Heb ik netzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zie nu net een reclame voor optimel chocomelk, met dan een kind die dat drinkt. 0% vet.
Ik mag toch aannemen dat je het ze niet elke dag voor zet en dan kan een normaal glas, evt. halfvolle, chocolademelk toch ook ok?
Ik vind dit allemaal zo doorslaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
ik heb ook nog 1,5 doosquote:
ik heb niet eens de melkpoeder met dat konijn, maar gewoon een goedkope gele zak van de AH.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is ook een slimme Vicky.
Ik moest ook aan dat onderzoek denken Buuf. Daarom hierook gewoon boter (margarine) op brood enzo. Die vetten zijn gewoon echt nodig voor de groei.
Niks, maar daarom is koeienvlekkenvla toch ook wel een keer leuk? Dat vind ik dan nog onschuldig. Erger vind ik Nutella, die zichzelf als een soort eerste levensbehoefte wegzet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:29 schreef MamsX het volgende:
ik zie soms echt dingen voorbij komen waarvan ik denk dat geef je je kind toch niet.
Maar dat zal wel aan mij liggen..
ik irriteer me ook enorm aan de paula koeienvlekkenvla reclame.
Wat is er mis met gewone vla? of yoghurt?
ben ik gelukkig niet de enige die er zo over denkt... vind het echt verschrikkelijk...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wie ik erg vind? Het heeft niks met eten te maken, maar die kruidvat-reclame met Kim Lian vd Meij. Echt werkelijk de schaamte voorbij. Zo ongelofelijk genant gewoon... Ik snap gewoon niet hoe iemand zich daarvoor kan en wil lenen...
Ik ben dus niet de enige. Ik kan daar dus echt niet naar kijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:40 schreef Lishe het volgende:
Oooo,die reclame begrjip ik ook Echt Echt niet. Ik kijk gewoon weg als die erop is.
ik de bitterballetjes, heeeeeel somsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ai Snoop!Da's balen.
Wat ik er het allerlekkerst vind zijn de frietjes! Heerlijk!
Ja!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:49 schreef snoopy het volgende:
Patat moet van de vlaamsefrietkraam in de Voetboogsteeg komen
Mooi!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef Ynske het volgende:
de foto's van vorige week bij Edsilia staan online [Fotoreportage] Edsilia Rombley in het theater
Dat niet kunnen lunchen met ons of dat van die klodder?quote:
Maar dan nog, dan zullen er ouders zijn die enkel en alleen verschonen als dat alarm gaat of dus vol is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:48 schreef MamsX het volgende:
oooh die kruidvat reclame. Die kan ik niet uitstaan. En heel leuk hoor dat plas alarm.
maar als je zo ver bent dat je de romper los hebt om dat plasalarm te zien heb je ook wel door of je kindje een schone luier nodig heeft.
Een luier die toet toet zegt is dan nog een stuk handiger, hoef je niet te kijken
SSSSSSSSSSSSSSTquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:55 schreef Vicky het volgende:
ik zag van de week bitterballen op tv en had er gelijk trek in..
Ik denk niet dat je dat wilt wetenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Beide Snoop!
Buuf, vertel eens van die kipnuggets dan?
* Brighteyes heeft nog steeds een enorm zwak voor de Big Mac...![]()
Zo eens in de zoveel tijd kan ik daar echt van genieten. Niet wekelijks hoor.
Ik wel ik wel!quote:
Ja daar ben ik ook bang voor.. Hopen dus dat dat plas alarm na ieder plasje al zegt vol. En niet na 5 uur ofzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:54 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Maar dan nog, dan zullen er ouders zijn die enkel en alleen verschonen als dat alarm gaat of dus vol is.
Maar vast wel van Lindaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou heb ik zin in bitterballenen het liefst lauwwarm
Maar dat mag vast niet van Sonja.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mijn naam is Linda, ..................
............. Maar het allerliefst eet ik lauwwarme bitterballen. Die kun je zo lekker achter elkaar naar binnen proppen.
quote:
En de veren?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef snoopy het volgende:
Jamie liet kinderen zien wat er in een kipnugget zat en hoe ze gemaakt werden. Hij flikkerde min of meer een hele kip in een blender (met alle organen en pootjes etc. volgens mij) en ik weet niet wat voor troep er nog meer bij ging maar dat werd lekker fijngemalen en dan wordt het dus in vormpjes geprutst. Bah!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef snoopy het volgende:
Jamie Oliver en hoe worden nuggets gemaakt
voor wie het écht wil weten.....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:58 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik wel ik wel!
Ik eet namelijk nooit nuggets.
Ik heb geen idee waar het over gaat? Alarm?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:59 schreef MamsX het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor.. Hopen dus dat dat plas alarm na ieder plasje al zegt vol. En niet na 5 uur ofzo.
Hahahahaha, ik had m ook net.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:06 schreef snoopy het volgende:
Hee, ik heb mijn post gewijzigd hoor
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voor wie het écht wil weten.....
Whehehequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voor wie het écht wil weten.....
Oh, dat boek moet ik!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:11 schreef snoopy het volgende:
Ha ja, die ben ik ook niet vergeten buuf
Zo heb ik eens een boek gelezen van Allen Carr over afvallen. Die wist samenstellingen van bepaald voedsel zo te beschrijven dat ik heel veel dingen echt niet meer hoefde als het voor me stond
Ik ben 25 kilo afgevallen mede daardoor.
Ja, maar ik bekijk de crispy stukjes nu toch wel met andere ogen.quote:
Ja, maar die dingen eet ik sowieso al niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:13 schreef Lishe het volgende:
Wow Snoopy. Knap!
(Ik vergeet dat eigenlijk altijd meteen weer. Frikandellen, mandarijntjes uit blik waar ammoniak bji zit ofzoiets. Ik gelooef het gewoon niet . Hmm, ontkennen dus.)
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:13 schreef Lishe het volgende:
Wow Snoopy. Knap!
(Ik vergeet dat eigenlijk altijd meteen weer. Frikandellen, mandarijntjes uit blik waar ammoniak bji zit ofzoiets. Ik gelooef het gewoon niet . Hmm, ontkennen dus.)
Ik doe meequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:22 schreef Dakota het volgende:
ik begrijp nog steeds niet goed waar dit topic voor is
Of ga ik nu al 10.5 maand offtopic in de andere topics?
Haha, misschien toch eens kijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:22 schreef snoopy het volgende:
Fudge? Nee, geen idee. Ik ben het boek kwijtgeraakt aan een collega die het van me geleend heeft.
Maar de methode heeft ook iets te maken met bedenken waarom iets zo lekker is. Zoals bij chocolade. Als je alle ingredienten afzonderlijk neemt is er geen bal aan. Cacao word alleen maar lekker door er vet en suiker aan toe te voegen. Affijn, ik kan het niet zo goed uitleggen maar voor mij werkte het
Ja, ik ben bang dat ik er ook wel vatbaar voor ben.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:22 schreef snoopy het volgende:
Fudge? Nee, geen idee. Ik ben het boek kwijtgeraakt aan een collega die het van me geleend heeft.
Maar de methode heeft ook iets te maken met bedenken waarom iets zo lekker is. Zoals bij chocolade. Als je alle ingredienten afzonderlijk neemt is er geen bal aan. Cacao word alleen maar lekker door er vet en suiker aan toe te voegen. Affijn, ik kan het niet zo goed uitleggen maar voor mij werkte het
Ah, ik ga op zoek naar dat boek1quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:22 schreef snoopy het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:26 schreef Moonah het volgende:
Fudge is toch ook een hoop vette zoetigheid?
Na de bevalling was ik startgewicht +2.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:27 schreef Dakota het volgende:
ik vind borstvoeding de beste methode..ik weeg nu nog minder dan voor de zwangerschap..wel jammer van de rimpeltjesbuik
Ja, maar dat is op.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:27 schreef Dakota het volgende:
ik vind borstvoeding de beste methode..ik weeg nu nog minder dan voor de zwangerschap..wel jammer van de rimpeltjesbuik
Waar koop ik dat?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:27 schreef Dakota het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:31 schreef Lishe het volgende:
Ik ga nu mijn kolfapparaat van zolder halen.
Zou dat nog helpen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:31 schreef Lishe het volgende:
Ik ga nu mijn kolfapparaat van zolder halen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:32 schreef huuphuup het volgende:
En ik denk idd ook dat een hoop kinderen gewoon niet meer binnen krijgen wat ze nodig hebben aan vetten en dergelijke omdat de ouders er panisch mee omgaan. Maar het gaat ook zo geleidelijk... hier ook, lief had boodschappen gedaan, stond ik vanmorgen mn bammetje te smeren, gelijk na de eerste hap weer uitgespuugd, niet te vreten, wat blijkt, heeft ie becel light halvarine gekocht ofzo? in zo'n rozige doosje.
Hij van ja is toch goed? Is minder vet dus dan moet het wel beter voor je zijn...
Gelijk vanmiddag maar een nieuwe andere gehaald want ik vind het niet te eten (sowieso margarine/halvarine eigenlijk niet zo heel erg lekker) en aan lief uitgelegd dat een normale boterham met boter je écht niet moddervet maakt en dat je het ook gewoon nodig hebt.
Ik doe niet aan haar dieet, maar ben ook wel vele malen gezonder gaan koken sinds ik af en toe in dat topic mee las, ook een aantal lekkere recepten meegepikt enzo. En het scheelt gewoon ook onwijs in hoe je je voelt. Het scheelt volgens mij toch echt, niet al die E-nummers en rotzooi erin.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:33 schreef Lishe het volgende:
Ik heb pas vorige week mijn startgewicht gewogen Snoop. Maar het zou fijn zijn. Het gaat mij vooral om het bewuster eten, we aten veel te makkelijk zegmaar. En dat gaat heel goed. Ik word er creatiever van en koken is ineens weer leuk. (Alleen die kinderen.Die eten zo weinig op het moment.)
En de successtory van Miss-sly d'r eitjes zou ik graag eens nadoen, ooit.
Da's wel een goeie stimulansquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:33 schreef Lishe het volgende:
En de successtory van Miss-sly d'r eitjes zou ik graag eens nadoen, ooit.
quote:
mijn striae zal wel vreselijk zichtbaar blijven want ik was ontzettend gescheurd.... en de BV..ik heb echt het idee dat ik opgegeten word door het voeden hoor..ik val met de dag af en dat terwijl ik me volprop met enorme milka repen en paaseitjesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Na de bevalling was ik startgewicht +2.
Daarna startgewicht + 7 geweest
En nu weer startgewicht + 3
BV doet niet zoveel voor mij geloof ikEn die buik inderdaad
Wordt dat nog minder?
Ja, best wel. Maar het was dan ook erg ontstoken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:36 schreef sjak het volgende:
Oeh, op een OK in paniekdan was het veel bloed (of ze hadden geen zin in troep
)
Heb je er veel last van?
Ja, toevallig over gepost in het BVtopic!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:35 schreef Lishe het volgende:
Maar het is toch zo dat je melkproductie op gang kunt krijgen, ook zonder zwangerschap?
Nee, ik ga het niet echt proberen.
juhpquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:35 schreef Lishe het volgende:
Ik lek nog Buuf, dus het is het proberen waard. Haha, zie mij zitten, netjes om de 3 uur. Ook 's nachts, want ja. Die kilo's, die kilo's.
Maar het is toch zo dat je melkproductie op gang kunt krijgen, ook zonder zwangerschap?
Nee, ik ga het niet echt proberen.
ik denk dat elin daar tijdens de zwangerschap al immuun voor is gewordenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb jij effe mazzel Dakota!
(Alhoewel, chocolade veroorzaakt krampjes als je er teveel van eet, toch?)
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef Dakota het volgende:
Mijn vriend en Elin liggen tegen elkaar op te snurken in bedZware snurk en dan zo'n snorkje
Kan stukken beterquote:Op woensdag 25 februari 2009 07:20 schreef huuphuup het volgende:
goodmorning![]()
k heb veel te lang gedouched... t was zo lekker warm
Hoe is t met je schouder Rewimo?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:18 schreef freecell het volgende:
Fudge is het probleem hier!
Iemand iets ranzigs te melden over Fudge?
ik heb een paar dingen op een lijstje staan die ik wil doen vandaagquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:35 schreef Popples het volgende:
vicky wat ben jij al actief zeg.
ik ben nog steeds aan het bijkomen van vannacht.
reinhilde sterkte met je teen![]()
straks naar het dorp om een cadeau te verziinnen voor manlief.
we hebben alleen maar de hema en de blokker dus dat word moeilijk.
nee geen gehad, nouja ik ben ook al meer dan een week niet erop geweest.quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:53 schreef Stout het volgende:
Reinhilde, hoest met de teen ?
Heb je een beetje geslapen.![]()
heb net bijgelezen, ik heb nu spontaan trek in nuggets, bitterballen,fudge en allemaal dingen die hier dus niet in huis zijn..![]()
![]()
![]()
Hebben jullie bij je hyves ook die virus melding ?
niet gezien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:53 schreef Stout het volgende:
Hebben jullie bij je hyves ook die virus melding ?
Ik moet dan altijd zo lachen om het 'de politie denkt dat het om een misdrijf gaat'.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:06 schreef Rewimo het volgende:
Moest trouwens aan de titel van dit bankje denken bij dit bericht: Verpakte lichaamdelen in het IJ gevonden
Ja, dat gaat niet helpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon zeggen dat ze uitverkocht warenquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:33 schreef pinquit het volgende:
goedmorgen!!!
ik moet van mama vroeg naar de aldi vandaag voor de bloeddrukmeters die ze hebbenben geloof ik al te laat.. heb himmal geen zin.
misschien kan je op de was gaan zitten om het te strijkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:37 schreef texelonia het volgende:
Er zijn nog genoeg dingen die ik wil/moet doen in m'n verlof. Maar hoe langer ik thuis zit hoe luier ik wordDus meestal doe ik maar weinig op een dag, de rest kan morgen toch ook nog...?
Zometeen maar eens proberen of zittend strijken wat is.
Lijkt me geen succesquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
misschien kan je op de was gaan zitten om het te strijken
ík hoef m nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:36 schreef lady-wrb het volgende:
waarom zou je zo'n ding willen hebben pinquit?
als je zo'n ding hebt, maak je jezelf toch zo gek dat je vanzelf hoge bloeddruk krijgt?
Ik weet alleen deze (maar daar kan je folders online kijken, niet op abboneren. maar als je nou een nee-nee sticker op je brievenbus plakt dan kan je online zelf de blaadjes kijken)quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand of er een site is waar je je kan abonneren op het ontvangen van bepaalde reclame aanbiedingen?
Ik haat het om al die folders door te spitten, maar we willen eig. wel de aanbiedingen in de gaten houden voor tuinschermen en ik vroeg me af of iemand al op het briljante idee gekomen was dat je gewoon ergens iets aanklikt en zegt 'stuur mij elke week alle reclames over 'boodschappen' en 'tuinhout'' oid.
Of ben ik nu extreem lui?
Huh? Want brommer theorie leek heel veel op die van auto?quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:57 schreef skadhd het volgende:
Vanmiddag werken en nu leren voor mn motor theorie.
Das nog best een verschil van de auto helaas.
Gaan we voor!quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:57 schreef texelonia het volgende:
Oh en ik verwacht deze week 5 pakjes, maandag de 1e gehad, gisteren niks, dus nou wil ik er vandaag 2!
Das voor mij al genoegquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Huh? Want brommer theorie leek heel veel op die van auto?
Alleen even wat andere dingen over plaats op de weg en dergelijke...
Dat helpt ook niet mee inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:11 schreef skadhd het volgende:
[..]
Das voor mij al genoeg
En t feit dat mn autotheorie ook alweer weggezakt is zal ook wel zn bijdrage leveren...
ik heb ook alles zittend gestrekenquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:43 schreef texelonia het volgende:
[..]
Lijkt me geen succes
Normaal strijk ik eigenlijk zelden. Maar de lakentjes voor de baby wil ik dan wel weer gestreken hebben. In elk geval de eerste keer. Dan staat het gewoon netjes. En al is het maar om geen gezeur van m'n moeder en zus te krijgen. Die strijken echt alles, vooral m'n moeder, zou me niks verbazen als die zelfs dr ondergoed strijkt
Mjamquote:
Absoluut niet, maar voel me nu wel relaxter. Oppas-uk afgezegd voor vandaag en nog wat dingen afgezegd en uitgesteld. Moet er maar een beetje aan toe gevenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe is het met den kop Freecell? Alles weer op z'n plek?
Die charme bestaat er niet voor tuinhekken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:57 schreef skadhd het volgende:
Goedemorgen.
Pinq...zoals gewoonlijk is vast alles uitverkocht bij de Aldi.
Zeker met t bejaardenhuis aan t eind van de straat.
BE, waar is de charme gebleven van het doorspitten van folders en de bonnetjes uitknippen en inleveren.
Vanmiddag werken en nu leren voor mn motor theorie.
Das nog best een verschil van de auto helaas.
whehequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die charme bestaat er niet voor tuinhekken.![]()
Yups...quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Typisch ja...
Was er al niet vaker wat met turkse vliegtuigen?
van fok! (inclusief spelvauten ja!)quote:Talloze hulpverleners zijn ter plaatse. Er zijn meer dan 50 mensen gewond geraakt. Volgens verslaggevers is het aannemlijk dat er doden zijn gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |