Ze bedoelt dat zij met kwaak vanavond weer afspreekt, omdat ze het niet kan houden tot vrijdagquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat zij met kwaak vanavond weer afspreekt, omdat ze het niet kan houden tot vrijdag
en jij moet ook nog wachten tot zondagquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Duimelot het volgende:
ik heb er opeens best wel veel moeite mee, vrijdag is nog ver weg
dat roepen ze allemaalquote:
er staat ook SOMMIGEN lieverdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik kan heel goed wachten tot vrijdag
nee wij weten allemaal al dat jullie een relatie hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Murmeli het volgende:
jullie willen wel graag dat wij een relatie hebben he
als ik dat nog een paar jaar volhoud kan het ook niet meer hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en jij moet ook nog wachten tot zondag
[..]
dat roepen ze allemaal
helderziend?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee wij weten allemaal al dat jullie een relatie hebben
eerst vrijdag dan komt zondag pasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en jij moet ook nog wachten tot zondag
Kinderen! *kijkt bang* .... dat hoeft toch niet he?? Ik mag heul geen kinderen van de reclassering namelijk!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
over 5 jaar, 2 kinderen en een hond verder hebben ze nog niets
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerst vrijdag dan komt zondag pas
Verkering is ook goed hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Murmeli het volgende:
Achja iedereen deelt hier van alles mee, dus ik dacht.. doe even mee.. Al is het natuurlijk niet spectaculairquote:
Nou jottemquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Murmeli het volgende:
Waarom dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou sommige kunnen t niet meer uithouden tot dan he
Dan gaat ze neukenquote:
alweer??? tsss wat een geilnicht is het toch ook he!quote:
ah daar is de bevestigingquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
alweer??? tsss wat een geilnicht is het toch ook he!
tally de slikheks.. duimelot de geilnichtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ihik??? gaat toch over murmeli??? is haar TTquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tally de slikheks.. duimelot de geilnicht
Nee DUIM, dat gaat over JOUquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ihik??? gaat toch over murmeli??? is haar TT
Haar tt.. over jouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ihik??? gaat toch over murmeli??? is haar TT
je moest eens weten...quote:
hoe komen jullie daar nu bij??quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee DUIM, dat gaat over JOU
geile doos dat je bent!
* Murmeli fluit, onschuldig om zich heenkijkend
nu heb je wel genoeg onschuldig gedaan duimpjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe komen jullie daar nu bij??
ik d8 ging over jou :S
Jij kan niet wachten tot vrijdag.. dan ga jij neuken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe komen jullie daar nu bij??
ik d8 ging over jou :S
ah zie je was wel je eigen tt ik wist t!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je moest eens weten...
hij is toyboy af en ik ben single
Met wie? box?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij kan niet wachten tot vrijdag.. dan ga jij neuken.
Zie daar geen Murmeli in voorkomen
Oeh snel weer een afspraakje makenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je moest eens weten...
hij is toyboy af en ik ben single
sja vanavond heb ik een toetje, vrijdag sex en zondag weer een toetje, tussendoor een indische rijsttafel bij techno.....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij kan niet wachten tot vrijdag.. dan ga jij neuken.
Zie daar geen Murmeli in voorkomen
Sex is een toetje en een toetje is net sex?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:23 schreef Ugjerke het volgende:
Wat hebben toetjes en seks met elkaar te maken?
Nog nooit met chocolade saus gespeelt ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:23 schreef Ugjerke het volgende:
Wat hebben toetjes en seks met elkaar te maken?
nee hoor lieverd, ik hoef niet te wachten tot vrijdag.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah zie je was wel je eigen tt ik wist t!
Ik had toch hogere verwachtingen van seks dan een bakje kwark.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sex is een toetje en een toetje is net sex?
En je reageerde nog wel zo afkeurend op mijn reactie daaroverquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee hoor lieverd, ik hoef niet te wachten tot vrijdag.
Tuurlijk, als kind om mijn ouders te pestenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nog nooit met chocolade saus gespeelt ?
Ik heb het dan ook niet over een bakje kwark..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik had toch hogere verwachtingen van seks dan een bakje kwark.
Meer spreekwoordelijke toetjes zeker?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over een bakje kwark..
Nooit een toetje op die als hete hartstochtelijke seks proefde?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Meer spreekwoordelijke toetjes zeker?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nog nooit met chocolade saus gespeelt ?
uhhh ik weet het niet meer geloof ik...oeps... ik moet me ook wat minder op mn werk concentreren en wat meer op fokquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En je reageerde nog wel zo afkeurend op mijn reactie daarover
werkte toch beter dan de champagnequote:
aah was dat het, jaa die zijn nu zo lastig te verkrijgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar moeten dan ook aardbeien bij he
Chocoladekwark?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nooit een toetje op die als hete hartstochtelijke seks proefde?
moet je dat nog even bewaren en tot die tijd met de chocoladesaus spelenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah was dat het, jaa die zijn nu zo lastig te verkrijgen
aardbeien champagne en chocoladesausquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah was dat het, jaa die zijn nu zo lastig te verkrijgen
Ik kom zeker niet vroegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
trouwens jij kwam toch vanavond na 20:00!!??
Chocoladevla? Of dubbelvla! Met chocolade EN vanille!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben dol op chocolade
maar chocolade kwark!?!?
ik heb wel nog bolletjes vla en assepoester vlaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Chocoladevla? Of dubbelvla! Met chocolade EN vanille!
dat gaat me goed af, probeer ervoor te zorgen dat iemand anders het niet uithoud tot vrijdagquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waar doe jij je best voor?
t uithouden tot vrijdag??
Ik kan het nooit laten om elk van die bolletjes kapot te kauwen, voordat ik zo'n bak leeg heb is de hele Godfather reeks op TV geweest.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb wel nog bolletjes vla en assepoester vla
gaa je niet lukken, iemand anders neemt zo een koude douchequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
dat gaat me goed af, probeer ervoor te zorgen dat iemand anders het niet uithoud tot vrijdag
ik vind die bolletjes te bitter dus slik ze zo af, dus eigenlijk kan ik beter gewoon vanillevla nemenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kan het nooit laten om elk van die bolletjes kapot te kauwen, voordat ik zo'n bak leeg heb is de hele Godfather reeks op TV geweest.
(Wat is assepoester vla trouwens?)
hele koude douchequote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaa je niet lukken, iemand anders neemt zo een koude douche
pak ik daarna de draad weer opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaa je niet lukken, iemand anders neemt zo een koude douche
Dat zijn jouw woorden, ik zei het iets anders!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dan keihard beweren dat je geen tease bent he tsktsk
nou briljant wil ik niet zeggen maar is goed aan te horenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[Singles] inclusief een bijna afgestorven teen.
Smaken verschillen hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou briljant wil ik niet zeggen maar is goed aan te horen
Ze snapt hem nog niet hoor denk ik...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Smaken verschillen he
* herrinnert zich eits met een film en 7 pond*
Wacht even.... Even kijken of ik dit snap... Ik kan bedenken waar ik de champagne fles in moet steken, de aardbijen kan ik ook nog wel bedenken.. Maar waar komt die chocoladesaus nu precies om de hoek kijken in het geheel?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
aardbeien champagne en chocoladesaus
goed plan...
Kwaak???? wanneer gaan we dat doen?
fap fap SPLUT!....quote:
Waarom noem je het dan drakenvla en aardbeienvla?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind die bolletjes te bitter dus slik ze zo af, dus eigenlijk kan ik beter gewoon vanillevla nemen
assepoestervla is aardbeienvla
soms hebben we drakenvla (bananenvla dus)
Die chocoladesaus was het middeltje om alles soepel te laten verlopen. Maar ik lees dat ik al te laat ben en je het anders gaat aanpakken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wacht even.... Even kijken of ik dit snap... Ik kan bedenken waar ik de champagne fles in moet steken, de aardbijen kan ik ook nog wel bedenken.. Maar waar komt die chocoladesaus nu precies om de hoek kijken in het geheel?![]()
Oh maar wacht ff... dit gaat niet over sex met aardbijen in je kont, maar gewoon aardibijen met chocolade eten, en dan weg spoelen met champagne... Wel hrmm kijk... JIJ hebt de champagne thuis staan, en de rest kan ik wel regelen denk ik!
kinderen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom noem je het dan drakenvla en aardbeienassepoestervla?
Ze zijn best slim daar bij frieslandfoodsquote:
Vegetarisch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef icemotion het volgende:
Drakenvla.. what the hell.. Draken eten geen vla.. Draken eten biefstuk!
Ik faal al in de aardbeienvla assepoestervla noemen al wil ik het.quote:
Hetzelfde concept als vegetarische mensenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:19 schreef icemotion het volgende:
Vegetarische draken? Wat is dat nu weer voor een concept?
Wat voor momenten? Misschien herken ik ze uit mijn dagelijkse levenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:24 schreef Messenga het volgende:
Op dit soort momenten merk je wel in wat voor klein gat je ouders wonen
* Messenga is even bij zijn ouders.
Vegetarische draken bestaan alleen in sprookjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:19 schreef icemotion het volgende:
Vegetarische draken? Wat is dat nu weer voor een concept?
Een té dure supermarkt, het is tenslotte de enige in het dorpquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat voor momenten? Misschien herken ik ze uit mijn dagelijkse leven
Herkenbaar, alleen hoef ik niet zo ver voor een anderequote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Een té dure supermarkt, het is tenslotte de enige in het dorp
Niets te doen. Een volgende 'grote' stad is 10 km verderop
Aalsmeer is niet kleinquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Herkenbaar, alleen hoef ik niet zo ver voor een andere
Kudelstaart welquote:
Dattequote:
de immergezellige westeinderplassen in de zomer, vol met opgepompte steriodepenisjes en bijpassende breezersnollebollen!quote:
Hahaha, je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
de immergezellige westeinderplassen in de zomer, vol met opgepompte steriodepenisjes en bijpassende breezersnollebollen!![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
de immergezellige westeinderplassen in de zomer, vol met opgepompte steriodepenisjes en bijpassende breezersnollebollen!![]()
Zeg, zo ver is het niet, ik kon zaterdag vanaf de watertoren naar jouw dorp kijkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja Ja
Christus, 54euro invoerrechten, stelletje zakkenvullers bij de douane zeg, pff
zo heb IK dat niet genoemd maar friesche vlag! (efteling vla is t)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom noem je het dan drakenvla en aardbeienvla?
Vast, zover red je niet, aalsmeer is nog steeds 30min rijdenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg, zo ver is het niet, ik kon zaterdag vanaf de watertoren naar jouw dorp kijken![]()
Kudelstaart heeft geen invoerrechten hoor
Noemen jou toch ook geen belg?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zo heb IK dat niet genoemd maar friesche vlag! (efteling vla is t)
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Smaken verschillen he
* herrinnert zich iets met een film en 7 pond*
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:10 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ze snapt hem nog niet hoor denk ik...
luiwammes!...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
wanneer gaan we dat regelen met die champie?
(ja had geen zin om je post daarover te quoten die staat zo ver weg)
Heb je wat amerika ingevoerd dan??quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast, zover red je niet, aalsmeer is nog steeds 30min rijden
Amerika wel
Eftelingvla? Ik heb echt wat gemist geloof ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen doen, waar het nu ligt is wel dichtbij genoegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heb je wat amerika ingevoerd dan??
ik stond gewoon even heerlijk onder een hete douche te genietenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De 7 pond het kwartje is eindelijk gevallen?
jij lijkt mij eerder het knibbelknabbelvla type!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Belg.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan ook te ver gaan he pas op
omdat je 54 euro invoerrechten moest betalen in Amerika, of bedoelde je dat je iets naar NL hebt laten sturen vanuit de US. Want in dat geval heft de Nederlandse overheid de invoerrechten en niet de USquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen doen, waar het nu ligt is wel dichtbij genoeg
de vla is voor de kidsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij lijkt mij eerder het knibbelknabbelvla type!
met je 7 ponder???? damn... en ik vond die chinese kool al groot die ik vanochtend in de koelkast vond!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik stond gewoon even heerlijk onder een hete douche te genieten
je suggereerde dat was al teveelquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Belg.![]()
Dat zeg ik toch niet, ik zei noemen jou.
Details! Hoe je het ook went of keert het heeft me alsnog 54 euro gekost!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
omdat je 54 euro invoerrechten moest betalen in Amerika, of bedoelde je dat je iets naar NL hebt laten sturen vanuit de US. Want in dat geval heft de Nederlandse overheid de invoerrechten en niet de US
Zoveel scheelt het niet of je had er gewoondquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je suggereerde dat was al teveel
vam slagroom wordt je vadsig! Wel lekker hoor, daar niet van. Maar niet klagen als er weer een rolletje op de heup is aangegroeidquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de vla is voor de kids
ik heb gewoon de hazelnootpudding uit een emmer van de aldi met veeeeeeeeel slagroom
ik weet niet waar jij je behoeften doet maar ik doe dat niet onder de douche en ook niet in de koelkastquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
met je 7 ponder???? damn... en ik vond die chinese kool al groot die ik vanochtend in de koelkast vond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus! Zelfs de ArenA kon ik zien, en de Dom in Utrecht, allemaal toch minimaal een half uur rijden. Maar goed, ik heb het gevoel dat je me niet gaat gelovenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast, zover red je niet, aalsmeer is nog steeds 30min rijden
Amerika wel
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij je behoeften doet maar ik doe dat niet onder de douche en ook niet in de koelkastvanochtend nog in de douche...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die is gelukkig voorzien van een toilet
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
Dat lijkt me echt fackin smerigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vanochtend nog in de douche...
en jij zou onder een koude douche gaanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik stond gewoon even heerlijk onder een hete douche te genieten
heb je mij hier ooit horen zeuren over rolletjes?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vam slagroom wordt je vadsig! Wel lekker hoor, daar niet van. Maar niet klagen als er weer een rolletje op de heup is aangegroeid
nou blij dat jij niet in mijn douche hebt staan schijten.... als dat net zo ranzig is als die scheten van jequote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vanochtend nog in de douche...
en jij zou hard aan t werk gaanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
en jij zou onder een koude douche gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
springt ie dan niet t bed uit, rent naar de gang en steekt zn kont die kant op?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nou blij dat jij niet in mijn douche hebt staan schijten.... als dat net zo ranzig is als die scheten van je
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en jij zou hard aan t werk gaan
samen heet onder de douche is leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hier kwaak nou zegt duim het ook!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
springt ie dan niet t bed uit, rent naar de gang en steekt zn kont die kant op?
om daarna opgelucht terug t bed in te kruipen?
haha en dan net te vroeg terug komen en die lucht met je meenemenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
springt ie dan niet t bed uit, rent naar de gang en steekt zn kont die kant op?
om daarna opgelucht terug t bed in te kruipen?
sja maar die afstand hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
samen heet onder de douche is leuker
oh goorlapjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
haha en dan net te vroeg terug komen en die lucht met je meenemen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Heerlijk om al die mensen naar het station te zien rennen
Nee hoor, maar anders zouden ze de trein missenquote:
Kwaak leer het eens jongenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hier kwaak nou zegt duim het ook!!!
noem je dat werken?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar anders zouden ze de trein missen
kwaak kwaakt niet zo hard meer.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:17 schreef Den_Haag het volgende:
shoppener is een verschil tussen shoppen en boodschappen doen natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shoppenMits de vrouw niet in elke winkel een half uur rond zit te kijken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat klopt. boodschappen duurt korter en het is goedkoperquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er is een verschil tussen shoppen en boodschappen doen natuurlijk!
Dat is toch geen vereiste?quote:
shoppenshoppen is de bom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de mannenmanier that is!![]()
vrouwenshoppen![]()
Je verzint wat je nodig hebt. Gaat naar de winkel, zoekt het op, rekent af. Gaat weer naar huisquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
shoppen is de bom!
vrouwenshoppen
Dat is mijn manier.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:29 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je verzint wat je nodig hebt. Gaat naar de winkel, zoekt het op, rekent af. Gaat weer naar huis
Ben ik blij dat ik als een man shop. Snel, veel en niet passen! Bah, ik haat passen uit de grond van mijn hart.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
shoppen is de bom!
vrouwenshoppen
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:29 schreef JonKeL het volgende:
Je verzint wat je nodig hebt. Gaat naar de winkel, zoekt het op, rekent af. Gaat weer naar huis
Behalve dat veel, dat is dan weer niet de mannenmanierquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik als een man shop. Snel, veel en niet passen! Bah, ik haat passen uit de grond van mijn hart.
ik kom meestal met de spullen thuis die ik niet zocht. laatst weer eens voor schoenen wezen zoeken. Kom thuis met nieuwe spijkerbroeken, truien en polo'squote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is mijn manier.Behalve als ik iets in mijn hoofd heb qua kleding, dan kan het goed misgaan.
en toch minder leuk vind ik zelf!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat klopt. boodschappen duurt korter en het is goedkoper
Ik ga dan dus met lege handen als ik niet vind wat ik in gedachten had.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik kom meestal met de spullen thuis die ik niet zocht. laatst weer eens voor schoenen wezen zoeken. Kom thuis met nieuwe spijkerbroeken, truien en polo's
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga dan dus met lege handen als ik niet vind wat ik in gedachten had.Balen is dat hoor.
Jij bent een halve meid.
ik ken tquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is mijn manier.Behalve als ik iets in mijn hoofd heb qua kleding, dan kan het goed misgaan.
dan moeten wij eens samen gaan shoppenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ken t
als ik echt voor IETS ga shoppen vind ik t niet, ga ik gewoon 'even' de stad in dan kom ik met teveel thuis
ja eens dan heb nu ff een shopverbod van mezelf gekregenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dan moeten wij eens samen gaan shoppen
was het zo erg?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja eens dan heb nu ff een shopverbod van mezelf gekregen
Romantiek.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nou blij dat jij niet in mijn douche hebt staan schijten.... als dat net zo ranzig is als die scheten van je
En ik ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hier kwaak nou zegt duim het ook!!!
Vrouwen moeten ook eens leren dat het helemaal niet leuk is met mannen te shoppen..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:43 schreef JonKeL het volgende:
Winkel in, een uur rondkijken, niks kopen. Volgende winkel hetzelfde verhaal. En zo volgen er nog 10 winkels. Ondertussen krijg je ook nog eens het verzoek of je wilt helpen onthouden wat nou waar was. Vervolgens zijn alle winkels aan de beurt geweest en moet je weer naar winkel 1 om daar de gewenste spullen te kopen. In winkel 1 word er besloten om toch nog even naar winkel 7 te gaan omdat er toch enige twijfel heerst. Aan gekomen in winkel 7 worden het toch de spullen in winkel 3.
Tussendoor krijg je steeds naar je hoofd geslingerd dat je niet zo snel moet lopen en wat vriendelijker moet praten.
En je gevraagde mening word ook nog eens compleet in de wind geslagen wanneer die niet bevalt.
nou mn baas is gewoon erg, w8 nog op mn loon van november, december en januari.quote:
Ik vraag me echt af met wat voor wezens jij shoptquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:43 schreef JonKeL het volgende:
Winkel in, een uur rondkijken, niks kopen. Volgende winkel hetzelfde verhaal. En zo volgen er nog 10 winkels. Ondertussen krijg je ook nog eens het verzoek of je wilt helpen onthouden wat nou waar was. Vervolgens zijn alle winkels aan de beurt geweest en moet je weer naar winkel 1 om daar de gewenste spullen te kopen. In winkel 1 word er besloten om toch nog even naar winkel 7 te gaan omdat er toch enige twijfel heerst. Aan gekomen in winkel 7 worden het toch de spullen in winkel 3.
Tussendoor krijg je steeds naar je hoofd geslingerd dat je niet zo snel moet lopen en wat vriendelijker moet praten.
En je gevraagde mening word ook nog eens compleet in de wind geslagen wanneer die niet bevalt.
echt niet zo doen vrouwen dat niet, die lopen een winkel in zien wat hangen, houden t even voor, heel misschien wordt er gepast en als de winkel doorlopen is wordt er afgerekend.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:43 schreef JonKeL het volgende:
wacht maar tot je een keer met mij gaat shoppen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook eens leren dat het helemaal niet leuk is met mannen te shoppen..
eerst je spaarrekening idd weer aanvullenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou mn baas is gewoon erg, w8 nog op mn loon van november, december en januari.
elke keer weer een ander smoesje. ben langzaam aan door mn spaargeld heen aan t raken, dus moet nu verplicht zuinig doen tot ik mn loon heb en mn spaarrekening weer gevuld is
maar als goed is komt het deze week binnen! Ik hoop t, dan ga ik zaterdag weer shoppen:P
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt niet zo doen vrouwen dat niet, die lopen een winkel in zien wat hangen, houden t even voor, heel misschien wordt er gepast en als de winkel doorlopen is wordt er afgerekend.
dit zo een aantal winkels, tussendoor lekker lunchen in een gezellige brasserie, en dan weer door.
Kleding winkels afgewisseld met leuke hebbedingetjes winkels en natuurlijk mogen de zaken met muziek en dvd's niet worden overgeslagen....
is toch best te doen voor een man!?!?
Blijkbaar ben ik dan geen vrouwquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt niet zo doen vrouwen dat niet, die lopen een winkel in zien wat hangen, houden t even voor, heel misschien wordt er gepast en als de winkel doorlopen is wordt er afgerekend.
dit zo een aantal winkels, tussendoor lekker lunchen in een gezellige brasserie, en dan weer door.
Kleding winkels afgewisseld met leuke hebbedingetjes winkels en natuurlijk mogen de zaken met muziek en dvd's niet worden overgeslagen....
euh sja zal wel moeten anders kan ik straks mn vaste lasten niet meer betalenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
eerst je spaarrekening idd weer aanvullen
ok ok deze vrouw doet dat zoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik dan geen vrouw
zowiezo op vakantie shoppen is leuk!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef Murmeli het volgende:
shoppen is leuk, vooral in Maleisiegoedkoop en leuke vrolijke kleren
me like!!!
Ja, vertel jij het zequote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook eens leren dat het helemaal niet leuk is met mannen te shoppen..
Het was echt een vrouwelijk wezenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af met wat voor wezens jij shopt![]()
quote:
Nou mijn ex deed het wel zoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
naast de prulwinkels en cdwinkels duik ik meestal ook nog boekenwinkels in (maar dat doe ik meestal alleen niet als iemand erbij is) dat is toch juist geweldig hahahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik alleen shop, wil ik nog wel eens wat winkels inlopen en aanpassen enzo.
Met z'n tweeen dan pas ik zelfs minder en alleen de dingen die mij echt leuk lijken. Daarbij moet ik echt niet langs prulwinkeltjes of cdwinkels. Dat boeit me niet.
en op het einde wat drinken ok, maar tussendoor.. dan heb ik erna geen zin meer
ik kan deze week alleen op zaterdagquote:
Wij gaan nooit samen shoppen.. of anders niet zonder strenge regelsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:05 schreef Duimelot het volgende:
naast de prulwinkels en cdwinkels duik ik meestal ook nog boekenwinkels in (maar dat doe ik meestal alleen niet als iemand erbij is) dat is toch juist geweldig hahaha
ah ik kan me best aanpassen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wij gaan nooit samen shoppen.. of anders niet zonder strenge regels
Ach de kans dat wij ooit samen gaan shoppen is toch klein, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah ik kan me best aanpassen hoor
vind ook niet met iedereen shoppen even leuk en shop net zo graag alleen, hoef ik me niet aan te passen wahahaha
en de kerst enzoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met koopzondag is zeker nog erger he.
en zondag kost het eten gelukkig niksquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh sja zal wel moeten anders kan ik straks mn vaste lasten niet meer betalen
maar toch ik hoop dat ik zaterdag kan shoppen hahaha
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en zondag kost het eten gelukkig niks
Geen idee, dan ben ik toch nooit in de stad te vindenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met koopzondag is zeker nog erger he.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga altijd graag shoppen met mannen
Die kunnen mooi alle zooi het pashokje in schuiven
Hey. je hoeft ons niet te misbruiken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga altijd graag shoppen met mannen
Die kunnen mooi alle zooi het pashokje in schuiven
Ik heb er liever een die met alles aan komt lopen: Volgens mij staat dit jou ook welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
schahat pak deze es in een maatje kleiner en doe m meteen weer even op de haak
Wat moeten we anders met jullie?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hey. je hoeft ons niet te misbruiken.
lijkt me super maar zo een ben ik nog niet tegengekomenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er liever een die met alles aan komt lopen: Volgens mij staat dit jou ook wel
Pas dat eens, ik denk dat die ook mooi is bij jou...
Maar goed, die zijn er niet zoveel
En anders mag ie ook dingen terughangen en maatjes kleinre pakken enzo
Gebruiken op een goede manier.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat moeten we anders met jullie?
Dat is heel afhankelijk van z'n smaak. Als die totaal anders is dan die van jezelf, kan het wel eens leuke dingen opleveren.. maar denk vooral dat je zoeits hebt van.. hou daar eens mee op!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er liever een die met alles aan komt lopen: Volgens mij staat dit jou ook wel
Die zijn er wel, dat zijn over het algemeen de homo'squote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En anders mag ie ook dingen terughangen en maatjes kleinre pakken enzo
Het door uw aangevraagde antwoord is : Neuken!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat moeten we anders met jullie?
Dat zou dan weer té doorzichtig zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Het door uw aangevraagde antwoord is : Neuken!
Ik word liever gebruiktquote:
Om eerlijk te zijn had ik daar niet eens aan gedacht...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Het door uw aangevraagde antwoord is : Neuken!
milfs zijn dan toch weer ok?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:32 schreef Thrar het volgende:
zo, dat waren de boodschapjes..
even klagen.. er waren alleen maar ouwe taarten en "milfs" in de supermarkt
Over dat laatstehoef je toch niet te klagenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:32 schreef Thrar het volgende:
zo, dat waren de boodschapjes..
even klagen.. er waren alleen maar ouwe taarten en "milfs" in de supermarkt
Mijn lijf is erg moe nu, wil je mij een massage komen geven?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
milfs zijn dan toch weer ok?
anders moet je t geen milf noemen
Dan moet ie gewoon moeders neerzettenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik denk dat die haakjes er niet voor niks staan
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet ie gewoon moeders neerzetten
Je moet duidelijk zijn in je communicatie, geen doekjes erom heen winden en gewoon vertellen wat je doel is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zou dan weer té doorzichtig zijn
Of is Janies zo?
JIJ bent degene die niet weet waar de afkorting MILF voor staat, niet wijquote:
quote:
bestaat er niet zoiets als MINLF?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JIJ bent degene die niet weet waar de afkorting MILF voor staat, niet wij
Helaas werkt dat niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Je moet duidelijk zijn in je communicatie, geen doekjes erom heen winden en gewoon vertellen wat je doel is.
of vieze vadsige wijven met blerende luier vullers, anders waren het gewoon lekkere moeders om vol te blaffen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Gewoon : lelijke trienen met kids ..
maar niet geschoten is nooit raak enzo.quote:
Ik word al regelmatig beschotenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
maar niet geschoten is nooit raak enzo.
nee, want dan hadden er geen quotes gestaanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zei je het toch nog verkeerd ?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:39 schreef Thrar het volgende:
[..]
nee, want dan hadden er geen quotes gestaan
zoiets als... het was erg "leuk"... snappie?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]inderdaad
maar sja als t er dan nog niet is dan ga ik ook niet naar den haag..... (benzine kost ook geld)
het wordt pas echt vervelend voor ze als het pistool al af gaat voor het getrokken is,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word al regelmatig beschoten
Dat al die anderen maar zorgen dat ze hun pistool in hun broek houden
ofzo
ja ja, dus dat is het koosnaampje van je nieuwe toy!quote:
nope dat is gewoon mn minnaar geworden na even wikken en wegenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja ja, dus dat is het koosnaampje van je nieuwe toy!
ook lekker. laatst nog pannekoeken (crepes) als toetje gehad. met citroensorbetijs en chcoladesausquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:55 schreef Duimelot het volgende:
de kids krijgen pannekoeken
en ik indisch haantje
alleen die citroenijs is dan weer niets maar verder kan ik t wel waarderenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ook lekker. laatst nog pannekoeken (crepes) als toetje gehad. met citroensorbetijs en chcoladesaus
Minnaar of toyboy verschilt niet veel van elkaar. Tis beiden om te neukenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope dat is gewoon mn minnaar geworden na even wikken en wegen
stiekemerd!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:09 schreef DR34M3R het volgende:
Nog maar 24.. dan heeft het ook geen zin om nog een tvp te plaatsen
quote:
W'rom niet?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Je moet duidelijk zijn in je communicatie, geen doekjes erom heen winden en gewoon vertellen wat je doel is.
Kijk, ik zei het al. Wat dat betreft zijn vrouwen wel voorspelbaar.quote:
Vind het zulke saaie onderwerpenquote:
Wat houdt dat precies in eigenlijk? Ayam Pangang? Ayam Bali? Ayam Goreng Cirebon? Ayam Besengeh? Ayam Gadon? Ayam Pangang Ritja? Want er zijn legio Indische recepten en manieren om kip te bereiden.quote:
Ik begrijp het helemaal.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind het zulke saaie onderwerpen.
En het gaat niet over SINGLES.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:16 schreef Thrar het volgende:
[..]
hij komt hier niet meer aan z'n trekken denk ik
Ik heb geen idee, ik lees nooit terugquote:
Jamaar.. alles hier gaat toch over singles? Of bedoel je dat het over singles in algemene zin moet gaan?quote:En het gaat niet over SINGLES.
geen idee welke t is zo noemen wij t en is een recept van mn ex schoonmoederquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in eigenlijk? Ayam Pangang? Ayam Bali? Ayam Goreng Cirebon? Ayam Besengeh? Ayam Gadon? Ayam Pangang Ritja? Want er zijn legio Indische recepten en manieren om kip te bereiden.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen idee welke t is zo noemen wij t en is een recept van mn ex schoonmoeder
is heel simpel te maken maar wel erg lekker
kip bakken, daarna uitjes fruiten, ketjap, azijn, suiker, tomatenketshup, sambal, champignons (maar ik doe altijd sperziebonen) erbij en dan de kip er weer bij.
(als ik niets vergeten ben)
Dat lijkt een beetje op Ayam Bali aan de ingredienten te zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
kip bakken, daarna uitjes fruiten, ketjap, azijn, suiker, tomatenketshup, sambal, champignons (maar ik doe altijd sperziebonen) erbij en dan de kip er weer bij.
ja met rijstquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dan met rijst natuurlijk
Ik doe altijd zonder de tomatenketchup
Ik zal het de volgende keer eens proberenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja met rijst
hier gaat er juist best veel tomatenketshup erbij wel een halve fles!
denk dat jij zondag mag kokenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
beetje dan want dat is met cashew noten (ook lekker!)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat lijkt een beetje op Ayam Bali aan de ingredienten te zien.
Tja, mijn ex is Indo, dus weet wel e.e.a. van Indisch eten.
Da's gewoon kip siamquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
beetje dan want dat is met cashew noten (ook lekker!)
oh je valt wel een beetje voor vrouwtjes met een tintje!?
Ik lig zowaar een keer niet in bedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:26 schreef Adolecens het volgende:
Nachtploeg!!!![]()
ow.. uuuh... wacht... kom over 10 uur wel terug ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |