Ze bedoelt dat zij met kwaak vanavond weer afspreekt, omdat ze het niet kan houden tot vrijdagquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat zij met kwaak vanavond weer afspreekt, omdat ze het niet kan houden tot vrijdag
en jij moet ook nog wachten tot zondagquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Duimelot het volgende:
ik heb er opeens best wel veel moeite mee, vrijdag is nog ver weg
dat roepen ze allemaalquote:
er staat ook SOMMIGEN lieverdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik kan heel goed wachten tot vrijdag
nee wij weten allemaal al dat jullie een relatie hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Murmeli het volgende:
jullie willen wel graag dat wij een relatie hebben he
als ik dat nog een paar jaar volhoud kan het ook niet meer hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en jij moet ook nog wachten tot zondag
[..]
dat roepen ze allemaal
helderziend?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee wij weten allemaal al dat jullie een relatie hebben
eerst vrijdag dan komt zondag pasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en jij moet ook nog wachten tot zondag
Kinderen! *kijkt bang* .... dat hoeft toch niet he?? Ik mag heul geen kinderen van de reclassering namelijk!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
over 5 jaar, 2 kinderen en een hond verder hebben ze nog niets
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerst vrijdag dan komt zondag pas
Verkering is ook goed hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Murmeli het volgende:
Achja iedereen deelt hier van alles mee, dus ik dacht.. doe even mee.. Al is het natuurlijk niet spectaculairquote:
Nou jottemquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Murmeli het volgende:
Waarom dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou sommige kunnen t niet meer uithouden tot dan he
Dan gaat ze neukenquote:
alweer??? tsss wat een geilnicht is het toch ook he!quote:
ah daar is de bevestigingquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
alweer??? tsss wat een geilnicht is het toch ook he!
tally de slikheks.. duimelot de geilnichtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ihik??? gaat toch over murmeli??? is haar TTquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tally de slikheks.. duimelot de geilnicht
Nee DUIM, dat gaat over JOUquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ihik??? gaat toch over murmeli??? is haar TT
Haar tt.. over jouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ihik??? gaat toch over murmeli??? is haar TT
je moest eens weten...quote:
hoe komen jullie daar nu bij??quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee DUIM, dat gaat over JOU
geile doos dat je bent!
* Murmeli fluit, onschuldig om zich heenkijkend
nu heb je wel genoeg onschuldig gedaan duimpjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe komen jullie daar nu bij??
ik d8 ging over jou :S
Jij kan niet wachten tot vrijdag.. dan ga jij neuken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe komen jullie daar nu bij??
ik d8 ging over jou :S
ah zie je was wel je eigen tt ik wist t!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je moest eens weten...
hij is toyboy af en ik ben single
Met wie? box?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij kan niet wachten tot vrijdag.. dan ga jij neuken.
Zie daar geen Murmeli in voorkomen
Oeh snel weer een afspraakje makenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je moest eens weten...
hij is toyboy af en ik ben single
sja vanavond heb ik een toetje, vrijdag sex en zondag weer een toetje, tussendoor een indische rijsttafel bij techno.....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij kan niet wachten tot vrijdag.. dan ga jij neuken.
Zie daar geen Murmeli in voorkomen
Sex is een toetje en een toetje is net sex?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:23 schreef Ugjerke het volgende:
Wat hebben toetjes en seks met elkaar te maken?
Nog nooit met chocolade saus gespeelt ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:23 schreef Ugjerke het volgende:
Wat hebben toetjes en seks met elkaar te maken?
nee hoor lieverd, ik hoef niet te wachten tot vrijdag.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah zie je was wel je eigen tt ik wist t!
Ik had toch hogere verwachtingen van seks dan een bakje kwark.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sex is een toetje en een toetje is net sex?
En je reageerde nog wel zo afkeurend op mijn reactie daaroverquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee hoor lieverd, ik hoef niet te wachten tot vrijdag.
Tuurlijk, als kind om mijn ouders te pestenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nog nooit met chocolade saus gespeelt ?
Ik heb het dan ook niet over een bakje kwark..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik had toch hogere verwachtingen van seks dan een bakje kwark.
Meer spreekwoordelijke toetjes zeker?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over een bakje kwark..
Nooit een toetje op die als hete hartstochtelijke seks proefde?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Meer spreekwoordelijke toetjes zeker?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nog nooit met chocolade saus gespeelt ?
uhhh ik weet het niet meer geloof ik...oeps... ik moet me ook wat minder op mn werk concentreren en wat meer op fokquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En je reageerde nog wel zo afkeurend op mijn reactie daarover
werkte toch beter dan de champagnequote:
aah was dat het, jaa die zijn nu zo lastig te verkrijgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar moeten dan ook aardbeien bij he
Chocoladekwark?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nooit een toetje op die als hete hartstochtelijke seks proefde?
moet je dat nog even bewaren en tot die tijd met de chocoladesaus spelenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah was dat het, jaa die zijn nu zo lastig te verkrijgen
aardbeien champagne en chocoladesausquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah was dat het, jaa die zijn nu zo lastig te verkrijgen
Ik kom zeker niet vroegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
trouwens jij kwam toch vanavond na 20:00!!??
Chocoladevla? Of dubbelvla! Met chocolade EN vanille!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben dol op chocolade
maar chocolade kwark!?!?
ik heb wel nog bolletjes vla en assepoester vlaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Chocoladevla? Of dubbelvla! Met chocolade EN vanille!
dat gaat me goed af, probeer ervoor te zorgen dat iemand anders het niet uithoud tot vrijdagquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waar doe jij je best voor?
t uithouden tot vrijdag??
Ik kan het nooit laten om elk van die bolletjes kapot te kauwen, voordat ik zo'n bak leeg heb is de hele Godfather reeks op TV geweest.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb wel nog bolletjes vla en assepoester vla
gaa je niet lukken, iemand anders neemt zo een koude douchequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
dat gaat me goed af, probeer ervoor te zorgen dat iemand anders het niet uithoud tot vrijdag
ik vind die bolletjes te bitter dus slik ze zo af, dus eigenlijk kan ik beter gewoon vanillevla nemenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kan het nooit laten om elk van die bolletjes kapot te kauwen, voordat ik zo'n bak leeg heb is de hele Godfather reeks op TV geweest.
(Wat is assepoester vla trouwens?)
hele koude douchequote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaa je niet lukken, iemand anders neemt zo een koude douche
pak ik daarna de draad weer opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaa je niet lukken, iemand anders neemt zo een koude douche
Dat zijn jouw woorden, ik zei het iets anders!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dan keihard beweren dat je geen tease bent he tsktsk
nou briljant wil ik niet zeggen maar is goed aan te horenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[Singles] inclusief een bijna afgestorven teen.
Smaken verschillen hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou briljant wil ik niet zeggen maar is goed aan te horen
Ze snapt hem nog niet hoor denk ik...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Smaken verschillen he
* herrinnert zich eits met een film en 7 pond*
Wacht even.... Even kijken of ik dit snap... Ik kan bedenken waar ik de champagne fles in moet steken, de aardbijen kan ik ook nog wel bedenken.. Maar waar komt die chocoladesaus nu precies om de hoek kijken in het geheel?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
aardbeien champagne en chocoladesaus
goed plan...
Kwaak???? wanneer gaan we dat doen?
fap fap SPLUT!....quote:
Waarom noem je het dan drakenvla en aardbeienvla?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind die bolletjes te bitter dus slik ze zo af, dus eigenlijk kan ik beter gewoon vanillevla nemen
assepoestervla is aardbeienvla
soms hebben we drakenvla (bananenvla dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |