Ze bedoelt dat zij met kwaak vanavond weer afspreekt, omdat ze het niet kan houden tot vrijdagquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat zij met kwaak vanavond weer afspreekt, omdat ze het niet kan houden tot vrijdag
en jij moet ook nog wachten tot zondagquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Duimelot het volgende:
ik heb er opeens best wel veel moeite mee, vrijdag is nog ver weg
dat roepen ze allemaalquote:
er staat ook SOMMIGEN lieverdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik kan heel goed wachten tot vrijdag
nee wij weten allemaal al dat jullie een relatie hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Murmeli het volgende:
jullie willen wel graag dat wij een relatie hebben he
als ik dat nog een paar jaar volhoud kan het ook niet meer hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en jij moet ook nog wachten tot zondag
[..]
dat roepen ze allemaal
helderziend?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee wij weten allemaal al dat jullie een relatie hebben
eerst vrijdag dan komt zondag pasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en jij moet ook nog wachten tot zondag
Kinderen! *kijkt bang* .... dat hoeft toch niet he?? Ik mag heul geen kinderen van de reclassering namelijk!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
over 5 jaar, 2 kinderen en een hond verder hebben ze nog niets
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerst vrijdag dan komt zondag pas
Verkering is ook goed hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Murmeli het volgende:
Achja iedereen deelt hier van alles mee, dus ik dacht.. doe even mee.. Al is het natuurlijk niet spectaculairquote:
Nou jottemquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Murmeli het volgende:
Waarom dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou sommige kunnen t niet meer uithouden tot dan he
Dan gaat ze neukenquote:
alweer??? tsss wat een geilnicht is het toch ook he!quote:
ah daar is de bevestigingquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
alweer??? tsss wat een geilnicht is het toch ook he!
tally de slikheks.. duimelot de geilnichtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ihik??? gaat toch over murmeli??? is haar TTquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tally de slikheks.. duimelot de geilnicht
Nee DUIM, dat gaat over JOUquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ihik??? gaat toch over murmeli??? is haar TT
Haar tt.. over jouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ihik??? gaat toch over murmeli??? is haar TT
je moest eens weten...quote:
hoe komen jullie daar nu bij??quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee DUIM, dat gaat over JOU
geile doos dat je bent!
* Murmeli fluit, onschuldig om zich heenkijkend
nu heb je wel genoeg onschuldig gedaan duimpjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe komen jullie daar nu bij??
ik d8 ging over jou :S
Jij kan niet wachten tot vrijdag.. dan ga jij neuken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe komen jullie daar nu bij??
ik d8 ging over jou :S
ah zie je was wel je eigen tt ik wist t!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je moest eens weten...
hij is toyboy af en ik ben single
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |