Dank je welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:08 schreef Dichterbijer het volgende:
Hans is weer op dreef..
Oef backup maken van 333GB Nog 5 (u)ur(en) 5 Minu(u)t(en) 44 seconde(n) te gaan
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:08 schreef Dichterbijer het volgende:
Hans is weer op dreef..
Oef backup maken van 333GB Nog 5 (u)ur(en) 5 Minu(u)t(en) 44 seconde(n) te gaan
wtfquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Net weer es een schijfje van 1TB besteld voor thuis.
Lekker dan... mijn NAS heeft 'maar' 500GB maar heb af en toe het gevoel dat ie al vol begint te rakenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Net weer es een schijfje van 1TB besteld voor thuis.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:07 schreef -Hans- het volgende:
Lenny.
Eliza vanavond de Rijdende rechter
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat vast weer hartstikke leuk worden
quote:Tijdens een verbouwing blijkt dat het riool van Lisette en Judea ook door de buren wordt gebruikt. Op zich geen probleem. Maar na herhaaldelijke verstoppingen moet er toch echt wat gebeuren. Lisette en Judea laten daarom een camera-inspectie uitvoeren. Ze spreken met de buren af om de kosten daarvan te delen. Maar als blijkt dat de verstopping zich onder het huis van Lisette en Judea bevindt, trekken de buren zich terug. Ze weigeren plotseling de helft van de rekening te betalen. Gawapend met afluisterapparatuur gaan Lisette en Judea verhaal halen bij de buren. En dan breekt de beerput open!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
goedemorgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:20 schreef themauster het volgende:
goedemorgen![]()
lekkere muziek draait ekdom weer
Goedemorgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:20 schreef themauster het volgende:
goedemorgen![]()
lekkere muziek draait ekdom weer
quote:
goedquote:
en hij is dol op carnaval?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:35 schreef on_air het volgende:
Ik heb Jezus nog ontmoet zondagnacht. Het is een Brabander.
Was je in Eindhoven toevallig?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:35 schreef on_air het volgende:
Oeteldonk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Was je in Eindhoven toevallig?
hing ie rond met 4 andere apostelsquote:
Alweer Jezus ontmoet?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:35 schreef on_air het volgende:
morguhquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef 3FMaster het volgende:
Dat is fijn wakker worden: Ik zet mn radio aan, en hoor de laatste klanken van de nieuwe PSB die leuk is .
Môgge!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Familie hé, ik ben de verloren zus.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef 3FMaster het volgende:
Dat is fijn wakker worden: Ik zet mn radio aan, en hoor de laatste klanken van de nieuwe PSB die leuk is .
Môgge!
Kan niet wachtenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ff de foto's van de optocht laten zien hier. Handig zo'n laptop.
De pallet komt later online.
Je kunt volgens mij beter langs winkels gaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:07 schreef muisje-eliza het volgende:
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C09&SC=DKT&KAC=DKT&ArtikelNummer=743388&KW3=46483&KW3=46769&SM=5#t10
kan iemand aan dit beeldscherm zien of ie geluid heeft en of het beeld mat is?
Wel spotgoedkoop zeg.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:07 schreef muisje-eliza het volgende:
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C09&SC=DKT&KAC=DKT&ArtikelNummer=743388&KW3=46483&KW3=46769&SM=5#t10
Net schempje, maar heeft geen audio en beeld lijkt idd mat te zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:07 schreef muisje-eliza het volgende:
daar heb ik geen zin in en Wehkamp heeft aanbiedingen op electronica nuquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij beter langs winkels gaan.
Hij zal sowieso toch wel gewoon tulpuitgangen hebben?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah drom![]()
maar als ie geen geluid heeft houd t snel op...
* muisje-eliza gaat verder neuzen
ja vast maar dan moet ik ook losse boxjes hebben en daar heb ik geen ruimte voorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij zal sowieso toch wel gewoon tulpuitgangen hebben?
Kijk HIER maar eens, monitoren tussen de 0 en 150 euro MET speakersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
daar heb ik geen zin in en Wehkamp heeft aanbiedingen op electronica nu
dank je ik ga ff neuzenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:15 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Kijk HIER maar eens, monitoren tussen de 0 en 150 euro MET speakers
quote:Back-up status:
Volledige back-up
Voortgang:
146.43 GB / 337.37 GB
Verstreken tijd:
2 (u)ur(en) 56 Minu(u)t(en) 40 seconde(n)
Geschatte tijdsduur:
3 (u)ur(en) 50 Minu(u)t(en) 22 seconde(n)
Idd. Altijd leuk om nog net wat verder te zoeken voor een lagere prijsquote:
Schiet al opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:18 schreef Dichterbijer het volgende:
Pfff die backup duurt nog ff:
[..]
Om meisjes zoals jij helemaal gek te makenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:21 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind het heel moeilijk een goed beeldscherm te vinden![]()
ik wil gewoon een matte met speakers, breedbeeld en klaar.....waarom is er zoveel keuze
en rond de 100 euri
jah denk tquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:22 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Om meisjes zoals jij helemaal gek te maken
puteren....hier hangen, webcam kijken, foto's bewerkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:22 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Om meisjes zoals jij helemaal gek te maken
Maar wat wil je ermee gaan doen? TV kijken of computeren?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:25 schreef cosmick het volgende:
[..].
> ¤ 78,40 excl.BTW
> ¤ 93,30 incl.BTW
Goedkoper dus.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:27 schreef Dichterbijer het volgende:
Het 3FM 'Help-ik-zoek-een-monitor-met-speakers' topic
Ik blijf zeggen: ga naar een winkel!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:27 schreef Dichterbijer het volgende:
Het 3FM 'Help-ik-zoek-een-monitor-met-speakers' topic
Dan koop je toch een monitor zoals deze en daarnaast nog een paar goedkope speakertjes zoals deze.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
jamaar hier zitten wel echte mannen die het weten....toch?
Dat zei hij toch ook niet , alleen dat de monitor daar goedkoper was.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
naja dan heeft ie nog geen geluid
Ook goedemorgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeieorgen!
Ik ben vrij, ik zet geen wekker, word ik om 11u wakker!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan koop je toch een monitor zoals deze en daarnaast nog een paar goedkope speakertjes zoals deze.
En ja hij glanst, maar als ie aanstaat merk je erbijna niks van. Er zit wel een ingebouwde webcam in
lekker hehquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeieorgen!
Das toch lekker, zolaat wakker worden?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeieorgen!
Pfff.... doe ik zo mijn bestquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ik wil niet op de webcam gezien worden...ik wil de webcam kijken van 3FM![]()
kga straks wel naar Dixons..dat is de enige winkel hier in de buurt
quote:
En daar niet meteen een monitor meenemen als je die iets lijkt... eerst ff thuis kijken voor hoe veel/weinig je die online kunt aanschaffenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:34 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Pfff.... doe ik zo mijn best
Dixonsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
naja daarom had ik niet zo'n zin om naar de winkel te gaanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En daar niet meteen een monitor meenemen als je die iets lijkt... eerst ff thuis kijken voor hoe veel/weinig je die online kunt aanschaffen.
Die laatste was een hele vage quote, quoten wat er in een bericht onder je gezegd wordtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:34 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Pfff.... doe ik zo mijn best
Wat hij zegt:
[..]
jij helpt ook nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dixons![]()
Dat is zo een beetje de duurste elektronicawinkel van Nederland
Ik ben vaag, weet je toch al...niks nieuws dusquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Die laatste was een hele vage quote, quoten wat er in een bericht onder je gezegd wordt
Je kunt daar wel ff kijken of 't iets isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
naja daarom had ik niet zo'n zin om naar de winkel te gaan
die is dood en ik leen er nu 1 van mn moeder...een vierkantequote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:38 schreef TheZapster het volgende:
Wat is er mis met je huidige scherm dan?
Asje... http://www.iiyama.com/nl_NL/Product/category/2/product/155 ow en hier te koop: http://tweakers.net/price(...)e2002wsv-b1.html#tab:pricesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij helpt ook niet![]()
zoek jij er eens 1tje uit dan met mijn wensen
Men vraagt, en wij draaienquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Asje... http://www.iiyama.com/nl_NL/Product/category/2/product/155 ow en hier te koop: http://tweakers.net/price(...)e2002wsv-b1.html#tab:prices
Die Acer heeft iig wel gewoon een audio-uitgang (de kabel wordt meegeleverd); dus gewoon aansluiten op je versterkert/speakertjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die is dood en ik leen er nu 1 van mn moeder...een vierkante![]()
De rat!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Krijg net te horen dat een ex-ratje van mij (herplaatst) in dr oogje is gebeten door een kooigenoot en waarschijnlijk dr oog kwijt is!
dank jequote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Asje... http://www.iiyama.com/nl_NL/Product/category/2/product/155 ow en hier te koop: http://tweakers.net/price(...)e2002wsv-b1.html#tab:prices
awwquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Krijg net te horen dat een ex-ratje van mij (herplaatst) in dr oogje is gebeten door een kooigenoot en waarschijnlijk dr oog kwijt is!
Toch goeie reclame dat er zoveel mensen bij dat nummer aan HJ denkenquote:
Ligt eraan: wat voor afwasmiddel gebruik je?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Hatsjie!! Hatsjiehhh!!!
Bahbahbah, ik ben allergisch voor de afwas!
Wie wil m komen doen?
Nee. In heel de wereld problemen: http://search.twitter.com/search?q=gmailquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Mensen, doet jullie gmail het ook niet?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ligt eraan: wat voor afwasmiddel gebruik je?
Ja, ligt platquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Neen, hij laadt heel langzaam.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Doet het prima bij mij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef Jannekje7 het volgende:
quote:
Middagquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:15 schreef Feivel1 het volgende:Jammer. Kan niet lang luisteren, maar ik luister
.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:21 schreef Sersjee het volgende:
Voor- en nadeel van deze baan: er komen teveel lekkere dingen langs. Nu weer maple pecan broodjes... Pffff.
Don't you want me
Nee, ik moet/ga nu nog etenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou schat, vertel jij mij dan maar even wat dat betekent!
(hehehehe)
Die zijn juist heerlijk!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:22 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
, helaasch zonde van de nootjes.
Da's vervelend...quote:
Nou ja, ziek... Dat is nog maar afwachten. Stenders heeft het er ook al een paar weken over dat hij midden in de contractonderhandelingen zit. En sinds zijn boek weten we welk effect dat heeft op zijn aanwezigheid.quote:
Die man is altijd ziek.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:30 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, ziek... Dat is nog maar afwachten. Stenders heeft het er ook al een paar weken over dat hij midden in de contractonderhandelingen zit. En sinds zijn boek weten we welk effect dat heeft op zijn aanwezigheid.
Sowieso; Maria Menaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:37 schreef Paul het volgende:
Goh laten we dit nummer voor de 1032323 keer draaien
( all this time)
Volgende keer in het tempo blijven en een betere microfoon kopenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Crea Bea; gisteren lopen klooien om muziek en zang op te nemen; valt niet mee
Nicequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Crea Bea; gisteren lopen klooien om muziek en zang op te nemen; valt niet mee
Ja, daarom zeg ik, valt niet meequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:39 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Volgende keer in het tempo blijven en een betere microfoon kopen
Je zou Acoustica moeten downloaden. Gratis programma, werkt eenvoudigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik, valt niet mee
Ik heb t ook echt moeten mengen met de standaard geluidsrecorder van windows
Ow!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je zou Acoustica moeten downloaden. Gratis programma, werkt eenvoudig
Volgens mij draait de website van Acoustica bij Googlequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je zou Acoustica moeten downloaden. Gratis programma, werkt eenvoudig
Daar werk je met tracks, je kan dus eerst iets opnemen, dan weer een ander geluidje, en die onder elkaar zetten. Hendigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow!
Ga ik dat maar eens doen.
kHeb nu dus alles los van elkaar opgenomen en gehoopt dat het daarna in elkaa zou passen
Ik vond 'em erg goed in The 40 Year Old Virginquote:
Hij was ook niet te missenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vond 'em erg goed in The 40 Year Old Virgin
quote:We're aware of a problem with Gmail affecting a small subset of users.
The affected users are unable to access Gmail. We will provide an
update by February 24, 2009 6:30 AM PST detailing when we expect to
resolve the problem. Please note that this resolution time is an
estimate and may change
Volgens de Headlines staat de telefoon bij Google roodgloeiend... ik wist niet eens dat je Google kon bellen?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens de Headlines staat de telefoon bij Google roodgloeiend... ik wist niet eens dat je Google kon bellen?
Het is een complotquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmm, lijkt wel rampendag vandaag...Gmail down, database servers van Pcextreme plat... gaat weer lekker
Hoi Roelquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, dit is niets. Met die irritante zogenaamde fluisterstem van 'm.
Of vakantie vierenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:14 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nee, nu gaan we lekker weer werken
Lang leve schoolquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan word ik booswant ik wil ook vakantie...
Die citroenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef -Hans- het volgende:
Zo, even wat van die Napoleon (wijnballen) gescoord en cola. Lekker gezonde lunchmaaltijd![]()
.
Dan zit je wellicht in een ander GMail-clusterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier de hele dag nog geen last vam gehad via de ipod wel direct via de computer
kom niet aan mensen hun email of msn anders zijn er problemenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zit je wellicht in een ander GMail-cluster. VEEEL mensen die er wel last van hebben/hadden
.
Idd. Merkte al een paar keer dat ik GMail voor veel dingen gebruik. Ff wat opzoeken. Ownee, kut, werkt nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kom niet aan mensen hun email of msn anders zijn er problemen
Zoals ik in een ander topic al reageerde:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kom niet aan mensen hun email of msn anders zijn er problemen
Wakker worden! Wakker worden! Wakker worden!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:24 schreef Dichterbijer het volgende:
Jemig... val zowat in slaap hier
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wakker worden! Wakker worden! Wakker worden!!!
Inderdaad, want "ken je klassiekers!"quote:
Preciesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad, want "ken je klassiekers!"
Echt hèquote:
Oja, dat radioprogramma.... vreeeeeselijk was dat!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:07 schreef Sersjee het volgende:The Breakfast Club
![]()
De film, hè. Het radioprogramma deed me niks.
Jeanne Kooymans en Peter van Bruggen tochquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, dat radioprogramma.... vreeeeeselijk was dat!
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:46 schreef Sersjee het volgende:
Aaaaaaaah! Kill it! Kill it with fire!
Schan-da-li-ge verkrachting dit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |