Lang leve schoolquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan word ik booswant ik wil ook vakantie...
Die citroenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef -Hans- het volgende:
Zo, even wat van die Napoleon (wijnballen) gescoord en cola. Lekker gezonde lunchmaaltijd![]()
.
Dan zit je wellicht in een ander GMail-clusterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier de hele dag nog geen last vam gehad via de ipod wel direct via de computer
kom niet aan mensen hun email of msn anders zijn er problemenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zit je wellicht in een ander GMail-cluster. VEEEL mensen die er wel last van hebben/hadden
.
Idd. Merkte al een paar keer dat ik GMail voor veel dingen gebruik. Ff wat opzoeken. Ownee, kut, werkt nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kom niet aan mensen hun email of msn anders zijn er problemen
Zoals ik in een ander topic al reageerde:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kom niet aan mensen hun email of msn anders zijn er problemen
Wakker worden! Wakker worden! Wakker worden!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:24 schreef Dichterbijer het volgende:
Jemig... val zowat in slaap hier
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wakker worden! Wakker worden! Wakker worden!!!
Inderdaad, want "ken je klassiekers!"quote:
Preciesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad, want "ken je klassiekers!"
Echt hèquote:
Oja, dat radioprogramma.... vreeeeeselijk was dat!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:07 schreef Sersjee het volgende:The Breakfast Club
![]()
De film, hè. Het radioprogramma deed me niks.
Jeanne Kooymans en Peter van Bruggen tochquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, dat radioprogramma.... vreeeeeselijk was dat!
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:46 schreef Sersjee het volgende:
Aaaaaaaah! Kill it! Kill it with fire!
Schan-da-li-ge verkrachting dit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |