Da's vervelend...quote:
Nou ja, ziek... Dat is nog maar afwachten. Stenders heeft het er ook al een paar weken over dat hij midden in de contractonderhandelingen zit. En sinds zijn boek weten we welk effect dat heeft op zijn aanwezigheid.quote:
Die man is altijd ziek.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:30 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, ziek... Dat is nog maar afwachten. Stenders heeft het er ook al een paar weken over dat hij midden in de contractonderhandelingen zit. En sinds zijn boek weten we welk effect dat heeft op zijn aanwezigheid.
Sowieso; Maria Menaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:37 schreef Paul het volgende:
Goh laten we dit nummer voor de 1032323 keer draaien
( all this time)
Volgende keer in het tempo blijven en een betere microfoon kopenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Crea Bea; gisteren lopen klooien om muziek en zang op te nemen; valt niet mee
Nicequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Crea Bea; gisteren lopen klooien om muziek en zang op te nemen; valt niet mee
Ja, daarom zeg ik, valt niet meequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:39 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Volgende keer in het tempo blijven en een betere microfoon kopen
Je zou Acoustica moeten downloaden. Gratis programma, werkt eenvoudigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik, valt niet mee
Ik heb t ook echt moeten mengen met de standaard geluidsrecorder van windows
Ow!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je zou Acoustica moeten downloaden. Gratis programma, werkt eenvoudig
Volgens mij draait de website van Acoustica bij Googlequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je zou Acoustica moeten downloaden. Gratis programma, werkt eenvoudig
Daar werk je met tracks, je kan dus eerst iets opnemen, dan weer een ander geluidje, en die onder elkaar zetten. Hendigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow!
Ga ik dat maar eens doen.
kHeb nu dus alles los van elkaar opgenomen en gehoopt dat het daarna in elkaa zou passen
Ik vond 'em erg goed in The 40 Year Old Virginquote:
Hij was ook niet te missenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vond 'em erg goed in The 40 Year Old Virgin
quote:We're aware of a problem with Gmail affecting a small subset of users.
The affected users are unable to access Gmail. We will provide an
update by February 24, 2009 6:30 AM PST detailing when we expect to
resolve the problem. Please note that this resolution time is an
estimate and may change
Volgens de Headlines staat de telefoon bij Google roodgloeiend... ik wist niet eens dat je Google kon bellen?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens de Headlines staat de telefoon bij Google roodgloeiend... ik wist niet eens dat je Google kon bellen?
Het is een complotquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmm, lijkt wel rampendag vandaag...Gmail down, database servers van Pcextreme plat... gaat weer lekker
Hoi Roelquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, dit is niets. Met die irritante zogenaamde fluisterstem van 'm.
Of vakantie vierenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:14 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nee, nu gaan we lekker weer werken
Lang leve schoolquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan word ik booswant ik wil ook vakantie...
Die citroenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef -Hans- het volgende:
Zo, even wat van die Napoleon (wijnballen) gescoord en cola. Lekker gezonde lunchmaaltijd![]()
.
Dan zit je wellicht in een ander GMail-clusterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier de hele dag nog geen last vam gehad via de ipod wel direct via de computer
kom niet aan mensen hun email of msn anders zijn er problemenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zit je wellicht in een ander GMail-cluster. VEEEL mensen die er wel last van hebben/hadden
.
Idd. Merkte al een paar keer dat ik GMail voor veel dingen gebruik. Ff wat opzoeken. Ownee, kut, werkt nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kom niet aan mensen hun email of msn anders zijn er problemen
Zoals ik in een ander topic al reageerde:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kom niet aan mensen hun email of msn anders zijn er problemen
Wakker worden! Wakker worden! Wakker worden!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:24 schreef Dichterbijer het volgende:
Jemig... val zowat in slaap hier
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wakker worden! Wakker worden! Wakker worden!!!
Inderdaad, want "ken je klassiekers!"quote:
Preciesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad, want "ken je klassiekers!"
Echt hèquote:
Oja, dat radioprogramma.... vreeeeeselijk was dat!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:07 schreef Sersjee het volgende:The Breakfast Club
![]()
De film, hè. Het radioprogramma deed me niks.
Jeanne Kooymans en Peter van Bruggen tochquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, dat radioprogramma.... vreeeeeselijk was dat!
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:46 schreef Sersjee het volgende:
Aaaaaaaah! Kill it! Kill it with fire!
Schan-da-li-ge verkrachting dit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |