Toch goeie reclame dat er zoveel mensen bij dat nummer aan HJ denkenquote:
Ligt eraan: wat voor afwasmiddel gebruik je?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Hatsjie!! Hatsjiehhh!!!
Bahbahbah, ik ben allergisch voor de afwas!
Wie wil m komen doen?
Nee. In heel de wereld problemen: http://search.twitter.com/search?q=gmailquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Mensen, doet jullie gmail het ook niet?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ligt eraan: wat voor afwasmiddel gebruik je?
Ja, ligt platquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Neen, hij laadt heel langzaam.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Doet het prima bij mij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef Jannekje7 het volgende:
quote:
Middagquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:15 schreef Feivel1 het volgende:Jammer. Kan niet lang luisteren, maar ik luister
.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:21 schreef Sersjee het volgende:
Voor- en nadeel van deze baan: er komen teveel lekkere dingen langs. Nu weer maple pecan broodjes... Pffff.
Don't you want me
Nee, ik moet/ga nu nog etenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou schat, vertel jij mij dan maar even wat dat betekent!
(hehehehe)
Die zijn juist heerlijk!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:22 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
, helaasch zonde van de nootjes.
Da's vervelend...quote:
Nou ja, ziek... Dat is nog maar afwachten. Stenders heeft het er ook al een paar weken over dat hij midden in de contractonderhandelingen zit. En sinds zijn boek weten we welk effect dat heeft op zijn aanwezigheid.quote:
Die man is altijd ziek.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:30 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, ziek... Dat is nog maar afwachten. Stenders heeft het er ook al een paar weken over dat hij midden in de contractonderhandelingen zit. En sinds zijn boek weten we welk effect dat heeft op zijn aanwezigheid.
Sowieso; Maria Menaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:37 schreef Paul het volgende:
Goh laten we dit nummer voor de 1032323 keer draaien
( all this time)
Volgende keer in het tempo blijven en een betere microfoon kopenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Crea Bea; gisteren lopen klooien om muziek en zang op te nemen; valt niet mee
Nicequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Crea Bea; gisteren lopen klooien om muziek en zang op te nemen; valt niet mee
Ja, daarom zeg ik, valt niet meequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:39 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Volgende keer in het tempo blijven en een betere microfoon kopen
Je zou Acoustica moeten downloaden. Gratis programma, werkt eenvoudigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik, valt niet mee
Ik heb t ook echt moeten mengen met de standaard geluidsrecorder van windows
Ow!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je zou Acoustica moeten downloaden. Gratis programma, werkt eenvoudig
Volgens mij draait de website van Acoustica bij Googlequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je zou Acoustica moeten downloaden. Gratis programma, werkt eenvoudig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |