LOLquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
wow dit topic word een hit... zo'n TT is op fok een garantie voor veel views
of je helpt mij hier gewoon meequote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd ik heb echt totaal niets te doen vandaag. de fabriek ligt plat. meh..
nou ja , dan maar kijken of ik Friday12 kan verbeteren qua aantal posts. Hij is nl de nieuwe Tong80 volgens de stats
Nee dank je...quote:
hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
wow dit topic word een hit... zo'n TT is op fok een garantie voor veel views
je zei ik ben weer single gister ofzoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dussss? Ik snap je nog steeds niet en ik hoef je ook niet meer te snappen
zelfs een blondje kan 1 bij 1 optellen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
deb ik ben er van overtuigd dat je geen dom blondje bent, want je hebt goed doorgenummerd!!!![]()
wat bedoel je ? waar heb je hulp mee nodig ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
of je helpt mij hier gewoon mee
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd ik heb echt totaal niets te doen vandaag. de fabriek ligt plat. meh..
nou ja , dan maar kijken of ik Friday12 kan verbeteren qua aantal posts. Hij is nl de nieuwe Tong80 volgens de stats
alles, het is teveel hier om alleen te doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat bedoel je ? waar heb je hulp mee nodig ?
nou als je een pc langs brengt zou ik hem best uit mekaar kunnen schroevenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alles, het is teveel hier om alleen te doen
heldere ingeving van deb... wrs het enige waar ze aan kon denken toen ze de nieuwe TT verzon...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vroeg het ook niet aan jou![]()
Ik bedoelde meer: waarom neuken in de tt staat
Houdt ff je bek ja...ik heb veel foonquote:
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach..want wie vrolijk kijkt in de morgenquote:
dat komt omdat friday12 eindelijk tong80 heeft verslagen , maar toch op de 12e plaats staatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb je vandaag nog niet anders zien doen dan dit:![]()
![]()
![]()
Komopwees eens vrolijk
doe es niet zo aggressiefquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Houdt ff je bek ja...ik heb veel foon
dat hoor jij helemaal niet!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach..want wie vrolijk kijkt in de morgen
die lacht de hele dag...jaaaaaaaaaaa die lacht de hele dag
Je zou het ook eens moeten proberenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heldere ingeving van deb... wrs het enige waar ze aan kon denken toen ze de nieuwe TT verzon...
waar het hart vol van is...
radio? wat is dat?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hoor jij helemaal niet!
jij hebt "gay" sky radio
maar dat ben ik nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb je vandaag nog niet anders zien doen dan dit:![]()
![]()
![]()
Komopwees eens vrolijk
wat zeg jij dan? dat was eenmalig hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hoor jij helemaal niet!
jij hebt "gay" sky radio
ik heb radio3 hier op staanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat zeg jij dan? dat was eenmalig hoor
Hmm waar doel je op deb? Zeggen waar het hart vol van is?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je zou het ook eens moeten proberen
meen je dat nou ?? of je bedoeld je hebt zelf muziek meegenomen ?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt omdat friday12 eindelijk tong80 heeft verslagen , maar toch op de 12e plaats staat
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmm waar doel je op deb? Zeggen waar het hart vol van is?
Nah niet hier... dan krijg ik weer een paar nieuwe bijnamen... ch....hond enzo...
Nou friday LL2 wil je vrolijk maken, dussuh ik zou zeggen doe haar een verzoekje, zodat ze je weer vrolijk kan maken!quote:
Neej neukenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmm waar doel je op deb? Zeggen waar het hart vol van is?
Nah niet hier... dan krijg ik weer een paar nieuwe bijnamen... ch....hond enzo...
ja dat meen ik... nee geen eigen muziek... stilte...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
meen je dat nou ?? of je bedoeld je hebt zelf muziek meegenomen ?
ik heb voor de verandering maar eens juize fm eropquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb radio3 hier op staan
ik ben een winnaar!
dan moet ze wel reizen en dat doet ze toch nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou friday LL2 wil je vrolijk maken, dussuh ik zou zeggen doe haar een verzoekje, zodat ze je weer vrolijk kan maken!
slaap is voor homo'squote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bijna geen slaap gehad [ afbeelding ]
hier ook anders stoort het teveel met telefoon enzo *zucht*quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat meen ik... nee geen eigen muziek... stilte...
is dat niet die dance zender ? of is dat nou fresh fm.. hmm kweenietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb voor de verandering maar eens juize fm erop
heb ik al wel eens gedaan... en het bewijs is twee weken geleden geborenquote:
kolere, ik zou echt gek worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat meen ik... nee geen eigen muziek... stilte...
I know... daarom houd ik wijs mn mond...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alles wat je zegt zal tegen je gebruikt worden
wel eens?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb ik al wel eens gedaan... en het bewijs is twee weken geleden geboren
nee, hip hop en R&Bquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat niet die dance zender ? of is dat nou fresh fm.. hmm kweeniet
ach het is wel lekker als ik ff veel werk moet verrichten, dan kan ik lekker veel doen als het stil is...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kolere, ik zou echt gek worden.
nou het is in ieder geval gelukt danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb ik al wel eens gedaan... en het bewijs is twee weken geleden geboren
klinkt bekend... ik heb er de laatste weken ook last vanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik slaap vrijwel weinig ik neig richting crazy-p
ik word al gek als het hier 5 minuten stil isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar jij krijgt er nog iets van ik nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
klinkt bekend... ik heb er de laatste weken ook last van
wees maar gerust hoor deb... wel meer dan 1 keer... maar niet met meer dan 1 vrouw...quote:
waarom denk je dat ik gek benquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus je hebt niet zo'n axe klikker ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wees maar gerust hoor deb... wel meer dan 1 keer... maar niet met meer dan 1 vrouw...
poepluiers verschonen??? of bedoel je dat niet...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar jij krijgt er nog iets van ik niet
Tja maar...kijk ik ben weer vrijgezelquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wees maar gerust hoor deb... wel meer dan 1 keer... maar niet met meer dan 1 vrouw...
nee dat is dan zo lullig... dat ie dan de hele tijd op 1 staat...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus je hebt niet zo'n axe klikker ?
je kindquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
poepluiers verschonen??? of bedoel je dat niet...
en daar sloeg mijn reactie dus opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tja maar...kijk ik ben weer vrijgezeldussss
sorry deb maar ik hou het bij 1 vrouw... ik ben geen vrijgezel.. dussssquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tja maar...kijk ik ben weer vrijgezeldussss
je moet je aanpassen naar Ford niveauquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en daar sloeg mijn reactie dus op
Jahaaa maar dude ik hoef mezelf niet te verkopenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en daar sloeg mijn reactie dus op
huilen - eten - poepen - slapen - huilen - eten - poepen - slapen - huilen... etc...quote:
Ja maar ik moet jou ook nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry deb maar ik hou het bij 1 vrouw... ik ben geen vrijgezel.. dussss
ow debs werkt bij ford?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je moet je aanpassen naar Ford niveau
Nee dat komt door je t-shirt... daar staat op: eindelijk weer single...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jahaaa maar dude ik hoef mezelf niet te verkopenze zoeken me op
Eerlijk waar niet te filmen. Ik heb het helemaal nog niet tegen zoveel mensen gezegd, maar het lijkt
wel of die kerels het ruiken dat ik weer single ben.
kan donald zijn kwik kwek en kwakje maar aan 1 vrouw kwijtquote:
jaquote:
neequote:
snap jij sarcasme niet of ben je echt eendom blondjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Eerlijk waar niet te filmen. Ik heb het helemaal nog niet tegen zoveel mensen gezegd, maar het lijkt
quote:
Ik snapte jequote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
snap jij sarcasme niet of ben je echt eendom blondje
debbie is ook gewoon lekkerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kan donald zijn kwik kwek en kwakje maar aan 1 vrouw kwijt![]()
maar tochquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
huilen - eten - poepen - slapen - huilen - eten - poepen - slapen - huilen... etc...
ja dat krijg ik ervoor terug
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]daar ben ik blij om... ik had het erg gevonden als ik je zou moeten blijven teleurstellen...
quote:
Ach jij maakt gewoon meer uren van je dag bewust mee... daar moet je van genieten man!quote:
PMS dus?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik snapte jemaar ik moest het wel ff kwijt
dan zal je eerst moeten trouwen....quote:
ik loop als zombiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach jij maakt gewoon meer uren van je dag bewust mee... daar moet je van genieten man!
verminkt door een neger?quote:
daar moet je je overheen zetten... gewoon genieten... doe ik ook..quote:
en dan is mooz er nog niet eens...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
jullie gaan hard
* LovelyLady is ff wat doen.. tot zo
quote:
mijn werk is saai dat gaat nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar moet je je overheen zetten... gewoon genieten... doe ik ook..
Tja dan vind ik het niet gek dat je niet slaapt... zeker als je af en toe in de spiegel kijkt...quote:
Dan kan je hier genieten...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijn werk is saai dat gaat niet![]()
mogge BCC
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
debbie is ook gewoon lekker![]()
Ik moet niksquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan zal je eerst moeten trouwen....
probeerden ze wel eens bij mij(moest naar school) maar het lukte nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge allemaal mogge!
pfffff bellen ze je om 8 uur uit je nest!
ja was voor een sollicitatiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
probeerden ze wel eens bij mij(moest naar school) maar het lukte niet
Das wel belangrijk zeg maarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja was voor een sollicitatie
als je wat wil, dan moet je soms ook wel wat...quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en afgewezen???quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
So he saidquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja dan vind ik het niet gek dat je niet slaapt... zeker als je af en toe in de spiegel kijkt...
Jou definitie van man is blijkbaar anders dan die van mijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
als je wat wil, dan moet je soms ook wel wat...
je vind me echt niet lief he deb?quote:
ja oke.. ik ben een jochie... welgeteld twee jaar jonger dan jij...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jou definitie van man is blijkbaar anders dan die van mij
Laat ik het anders zeggen: ik wil geen jochie
nee door naar de volgende rondequote:
Neej ik heb het niet over leeftijdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja oke.. ik ben een jochie... welgeteld twee jaar jonger dan jij...
Ach goed manquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee door naar de volgende ronde
kijk dat is goed nieuws...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt haar afgewezen, dan ben je de 2e vandaagquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je vind me echt niet lief he deb?
ze vind niemand lief vandaagquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je vind me echt niet lief he deb?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waar dan wel over?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej ik heb het niet over leeftijd
verweggiestanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach goed manben benieuwd. Waar is dat?
mooi man, nu maar hopen dat jij wel de x factor hebtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je heb een kind gekregen met andere vrouwquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waar dan wel over?![]()
* MaleDuck voelt zich ineens onzeker worden...
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoho... goed lezen mads... zij wilde mij niet... en dat ik daarna zeg dat ik haar ook niet wil... tja dat geld dan eigenlijk niet meer he...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je hebt haar afgewezen, dan ben je de 2e vandaag
fuck, waar is de rode loperquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Word je gym leraar?
huh... jij ziet echt dingen die er niet zijn... ga eens slapen..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je heb een kind gekregen met andere vrouw
nee, jij wees haar af voordat ze zei dat ze jouw niet wildequote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoho... goed lezen mads... zij wilde mij niet... en dat ik daarna zeg dat ik haar ook niet wil... tja dat geld dan eigenlijk niet meer he...
mogguh elandquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Word je gym leraar?
In ervaringquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waar dan wel over?![]()
* MaleDuck voelt zich ineens onzeker worden...
nietus...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, jij wees haar af voordat ze zei dat ze jouw niet wilde
wellusquote:
Alsof ik achter een getrouwde man aan zou gaan terwijl er nog zoveel leuks rondlooptquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, jij wees haar af voordat ze zei dat ze jouw niet wilde
im a dancerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mooi man, nu maar hopen dat jij wel de x factor hebt
misschien geil je daaropquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Alsof ik achter een getrouwde man aan zou gaan terwijl er nog zoveel leuks rondloopt
quote:
doe maar... want je hebt gelijk... ik heb alleen maar met 1 vrouw gezoend enzovoort...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
In ervaringniet dat die de hele wereld gehad moet hebben, maar als ze wat kunnen is wel zo nice
Dan hoef ik niet alles uit te leggen
Wtf...neeeej dat zegt ze nieeet
Debbie gaat nu haar bek erover houden
goede beslissing debquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Alsof ik achter een getrouwde man aan zou gaan terwijl er nog zoveel leuks rondloopt
kamasutra FTW!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
In ervaringniet dat die de hele wereld gehad moet hebben, maar als ze wat kunnen is wel zo nice
Dan hoef ik niet alles uit te leggen
Wtf...neeeej dat zegt ze nieeet
Debbie gaat nu haar bek erover houden
quote:
Nou wacht eensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]misschien is dat wat voor debs
is het weer plaatjestijd mooz?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doe maar... want je hebt gelijk... ik heb alleen maar met 1 vrouw gezoend enzovoort...
oke... ik ben een jochie...
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
sorry moozz..dat is allemaal ondergeschikt bij debs... hij moet geen jochie meer zijn... gewoon veel ervaring hebben...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou wacht eens
Die gozer is rond de 1.93, heeft blauwe ogen en als hij zijn haar niet verft: donker haar.
quote:
voor mij is het eigenlijk weer tijd om te werken... maar ik heb er geen zin in...quote:
Nouwja hij is 26 dus zou geen jochie moeten zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry moozz..dat is allemaal ondergeschikt bij debs... hij moet geen jochie meer zijn... gewoon veel ervaring hebben...
ik heb het idee dat je gelijk hebquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
huh... jij ziet echt dingen die er niet zijn... ga eens slapen..
beveel je jezelf aan Barra?quote:
maar hoe komt het dat je zo weinig slaapt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb het idee dat je gelijk heb
maar dat is hij dus welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nouwja hij is 26 dus zou geen jochie moeten zijn
arm trainen in bedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar hoe komt het dat je zo weinig slaapt?
doe es niet zo indirect... zeg eens gewoon wat je bedoelt...quote:
lol, precies zoals ik het zegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doe es niet zo indirect... zeg eens gewoon wat je bedoelt...
no ideaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar hoe komt het dat je zo weinig slaapt?
Nou ik moet wel eerlijk zeggen ik val wel op donker, blauwe ogen en lachkuiltjes in de wangenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry moozz..dat is allemaal ondergeschikt bij debs... hij moet geen jochie meer zijn... gewoon veel ervaring hebben...
Herman is your datequote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik moet wel eerlijk zeggen ik val wel op donker, blauwe ogen en lachkuiltjes in de wangen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik moet wel eerlijk zeggen ik val wel op donker, blauwe ogen en lachkuiltjes in de wangen
quote:
nee hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
alle mannen hier zitten meteen te bedenken aan welke vereisten ze voldoen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed van wel ja. In ieder geval zullen er dingen opgehelderd worden denk ik. HDR misschien maar denk ut niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
debbie, worden zulk soort fotos bewerkt met photoshop ?
[ afbeelding ]
ik heb alleen blauwe ogen, dus ik val af.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja ik bedoel, kleur en zwart wit. ziet er echt vet uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel ja. In ieder geval zullen er dingen opgehelderd worden denk ik. HDR misschien maar denk ut niet.
check...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb alleen blauwe ogen, dus ik val af.
Wij allemaal denk ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mwoa...:') weet niet wat ik daar op moet zeggenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb groen met grijs, dus ik val op de ogen al afquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
you're totally flabbergastedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mwoa...:') weet niet wat ik daar op moet zeggen
Gekleurde lenzen aanschaffen mads en je bent erquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb groen met grijs, dus ik val op de ogen al afik heb wel donker haar, en die kuiltjes zijn te maken
nee, ze is te oudquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gekleurde lenzen aanschaffen mads en je bent er
Is dat niet alles zwart/wit gemaakt behalve de auto..?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
zoiets lijkt me gaaf om te maken
[ afbeelding ]
deze foto doet me denken aan 1 van mn trouwfoto's...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
aargh attack of the clonesquote:
daar heeft ze niks over gezegd...quote:
ik weet het niet, ben een n00b qua ditquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Is dat niet alles zwart/wit gemaakt behalve de auto..?
ik welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar heeft ze niks over gezegd...
is niet zo heeeel moeilijk hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
hoe doe je dat dan ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is niet zo heeeel moeilijk hoor
Jong getrouwdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
deze foto doet me denken aan 1 van mn trouwfoto's...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jong getrouwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fotoshop 2 layers magic nog wat toolquote:en je filter geval
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jong getrouwdOp je 22e trouwen rulezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Nerd talkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
[..]
fotoshop 2 layers magic nog wat toolen je filter geval
ik ben een n00b, ik snap er geen ruk vanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
[..]
fotoshop 2 layers magic nog wat toolen je filter geval
echte bazen gebruiken paintquote:
Okeej cya manquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
maar ik ben er even vandoor...misschien kom ik later vandaag nog even terug...
ik ook nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben een n00b, ik snap er geen ruk van![]()
nou ja moet maar eens kijken hoe alles werkt. heb nog niet eens een behoorlijke camera
mspaintquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
echte bazen gebruiken paint![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
echte bazen gebruiken paint![]()
dat is mie hardquote:
dan is het wel heel ergquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
En toen was het stil ..........
Wat denkt ie wel nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
En toen had mijn laptop er geen zin meer in
Veel plezier op schoolquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet veel![]()
Ik ga naar school
tot later skatjuhs
Doe mij hun leventje maarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:14 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Chille chille chille in het bubbelbad![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:27 schreef Moozzie het volgende:
Wat zegt een homofiele uil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Toffe fotoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
ah deze gebruik ik als spray in CSS
[ afbeelding ]
dies aardig gek ja. net zoals deze kerelquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:40 schreef Friday12 het volgende:
checkd ie bee hive
http://kuvaton.com/1/top/
quote:
Neej want de spammerts zijn weer plaatjes aan het plaatsenquote:
ja klopt! gaaf hehquote:
zijn mijn haar???quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
wat zijn mijn haar vandaag verdomde lijp zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |