kamasutra FTW!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
In ervaringniet dat die de hele wereld gehad moet hebben, maar als ze wat kunnen is wel zo nice
Dan hoef ik niet alles uit te leggen
Wtf...neeeej dat zegt ze nieeet
Debbie gaat nu haar bek erover houden
quote:
Nou wacht eensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]misschien is dat wat voor debs
is het weer plaatjestijd mooz?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doe maar... want je hebt gelijk... ik heb alleen maar met 1 vrouw gezoend enzovoort...
oke... ik ben een jochie...
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Alsof ik achter een getrouwde man aan zou gaan terwijl er nog zoveel leuks rondloopt
sorry moozz..dat is allemaal ondergeschikt bij debs... hij moet geen jochie meer zijn... gewoon veel ervaring hebben...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou wacht eens
Die gozer is rond de 1.93, heeft blauwe ogen en als hij zijn haar niet verft: donker haar.
quote:
voor mij is het eigenlijk weer tijd om te werken... maar ik heb er geen zin in...quote:
Nouwja hij is 26 dus zou geen jochie moeten zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry moozz..dat is allemaal ondergeschikt bij debs... hij moet geen jochie meer zijn... gewoon veel ervaring hebben...
ik heb het idee dat je gelijk hebquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
huh... jij ziet echt dingen die er niet zijn... ga eens slapen..
beveel je jezelf aan Barra?quote:
maar hoe komt het dat je zo weinig slaapt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb het idee dat je gelijk heb
maar dat is hij dus welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nouwja hij is 26 dus zou geen jochie moeten zijn
arm trainen in bedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar hoe komt het dat je zo weinig slaapt?
doe es niet zo indirect... zeg eens gewoon wat je bedoelt...quote:
lol, precies zoals ik het zegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doe es niet zo indirect... zeg eens gewoon wat je bedoelt...
no ideaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar hoe komt het dat je zo weinig slaapt?
Nou ik moet wel eerlijk zeggen ik val wel op donker, blauwe ogen en lachkuiltjes in de wangenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry moozz..dat is allemaal ondergeschikt bij debs... hij moet geen jochie meer zijn... gewoon veel ervaring hebben...
Herman is your datequote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik moet wel eerlijk zeggen ik val wel op donker, blauwe ogen en lachkuiltjes in de wangen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik moet wel eerlijk zeggen ik val wel op donker, blauwe ogen en lachkuiltjes in de wangen
quote:
nee hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
alle mannen hier zitten meteen te bedenken aan welke vereisten ze voldoen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed van wel ja. In ieder geval zullen er dingen opgehelderd worden denk ik. HDR misschien maar denk ut niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
debbie, worden zulk soort fotos bewerkt met photoshop ?
[ afbeelding ]
ik heb alleen blauwe ogen, dus ik val af.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja ik bedoel, kleur en zwart wit. ziet er echt vet uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel ja. In ieder geval zullen er dingen opgehelderd worden denk ik. HDR misschien maar denk ut niet.
check...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb alleen blauwe ogen, dus ik val af.
Wij allemaal denk ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mwoa...:') weet niet wat ik daar op moet zeggenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb groen met grijs, dus ik val op de ogen al afquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
you're totally flabbergastedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mwoa...:') weet niet wat ik daar op moet zeggen
Gekleurde lenzen aanschaffen mads en je bent erquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb groen met grijs, dus ik val op de ogen al afik heb wel donker haar, en die kuiltjes zijn te maken
nee, ze is te oudquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gekleurde lenzen aanschaffen mads en je bent er
Is dat niet alles zwart/wit gemaakt behalve de auto..?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
zoiets lijkt me gaaf om te maken
[ afbeelding ]
deze foto doet me denken aan 1 van mn trouwfoto's...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
aargh attack of the clonesquote:
daar heeft ze niks over gezegd...quote:
ik weet het niet, ben een n00b qua ditquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Is dat niet alles zwart/wit gemaakt behalve de auto..?
ik welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar heeft ze niks over gezegd...
is niet zo heeeel moeilijk hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |