Ja want az speelt de sterren van de hemel... kneus..quote:Op maandag 23 februari 2009 22:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
'wat helemaal niet zo onwerkelijk is'. Rot toch op man. Normaliter wint az gewoon, op wat voor manier dan ook. En ik zie Groningen daar ook echt niet winnen.
Nee, het kampioenschap is gewoon verspeeld, klaar, jammer.
OMG!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:17 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ja want az speelt de sterren van de hemel... kneus..
Precies.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:19 schreef Rots het volgende:
Mensen die denken dat Ajax TOCH nog kampioen wordt.![]()
Maak je maar meer zorgen om in de top3 te eindigen, met het verschrikkelijke slechte voetbal de laatste weken.
Precies.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik kijk absoluut niet meer naar andere teams. Enige wat ik wil is gewoon Ajax z'n wedstrijdjes zien winnen.
Als je psv er toch bij wilt halen, kijk hun voorsprong 2 jaar geleden..quote:Op maandag 23 februari 2009 22:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
OMG!. Nee psv speelde ook jaren de sterren van de hemel. Kneus.
Zolang het kan blijf ik er in geloven.. wat andere er ook van vindenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:30 schreef Rots het volgende:
Droom verder Loserkid.![]()
![]()
Wel mooi dat je er in blijft geloven.
Eens.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:19 schreef Rots het volgende:
Mensen die denken dat Ajax TOCH nog kampioen wordt.![]()
Maak je maar meer zorgen om in de top3 te eindigen, met het verschrikkelijke slechte voetbal de laatste weken.
Tja, door dit soort mensen kan ik het toch niet nalaten om te "trollen".quote:Op maandag 23 februari 2009 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eens.
Maar voor de rest blijf je wel voorspelbaar met je kansloze trolls.
Wij vliegen vanaf Midden-Zeeland naar Twentequote:Op maandag 23 februari 2009 21:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
3000.Hoeveel het er echt zijn weet ik niet, maar ergens tussen de 550 en 1100 max. FCT heb ik zeker wel een kaartje met m'n EU-uitkaart.
Kutcombi.
Verneukt het hele Europese gevoel.
Ik verwacht Enoh en Cvitanich nou niet direct in de basis..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Donderdag de boel maar goed dichttimmeren.Lindgren voor de verdediging en gabri en enoh daarvoor. Snelheid van Suarez,Sulejmani,Cvitanich. Hopelijk blijft de schade dan beperkt.
K weet het niet. Als ze deze week de training goed doorkomen kan het wel. We zien wel. Gelukkig Vertonghen en Gabri terug.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik verwacht Enoh en Cvitanich nou niet direct in de basis..
Stekelenburg;
Van der Wiel,Oleguer,Vermaelen,Vertonghen;
Gabri,Lindgren,Emanuelson;
Bakircioglu,Suarez,Sulejmani.
Zelfs dan winnen ze. Als je het geluk aan je zij hebt zoals AZ nu dan valt ie altijd goed. vergeet die eerste plaats. Ajax zal het moeilijk genoeg hebben om tweede te worden.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:17 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ja want az speelt de sterren van de hemel... kneus..
En dat zal nog lastig wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:31 schreef thewishmaster het volgende:
AZ heeft in de laatste maanden maar liefst een keer puntverlies geleden en dat was dan PSV uit. Zo slecht zal het voetbal dus ook niet zijn. Er hoeft totaal niet meer op AZ gelet te worden, Ajax moet zcih bezighouden met het inhalen van Twente en het voorblijven van PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |