Probeer eens een zoutzuuroplossing boven de 30%quote:Op maandag 23 februari 2009 20:08 schreef nozem het volgende:
Trouwens die gelnagels, hoe verwijder je die, dat is vanavond best een handige wetenswaardigheid..
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:03 schreef Taproot het volgende:
Gewoon bestaan ze nog, vrouwen die nog kunnen genieten van de kleine dingen, s zomers bij valavond liggend in het park van de geur van het gras, de bloemen, het water en het mysterie van elkaar genieten![]()
afwazig kan er niet mee omgaan en wil wel een oppervlakkig jumpstyle wijfquote:
Ja want er is inderdaad geen tussenweg.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:13 schreef de_priester het volgende:
[..]
afwazig kan er niet mee omgaan en wil wel een oppervlakkig jumpstyle wijf
of zon blonde del die je altijd bij die foute negers ziet rondhangen met een half potje plamuur op der smoel
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja want er is inderdaad geen tussenweg.
Ik hoef geen zwijmelteef.
de_priester en TS zijn latente homo's.
Inderdaad, je moet ergens anders gaan "zoeken", misschien dat dat verschil kan maken?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:06 schreef Florian_ het volgende:
Eensch.
Je begeeft je gewoon in verkeerde kringen TS, heus niet alle chicks zijn paupers
weet niet waar jij heen gaat waar er nog aan jumpstylequote:Op maandag 23 februari 2009 20:03 schreef Taproot het volgende:
Ga je uit dan zie je van die jumpstyle types, wel "lekkere" chicks (ik vind ze eerder hoerig maar goed) maar oliedom, grote mond, groot lawaai maar één interessant woord of beetje stijl ho maar![]()
Vast wel, maar dat laten ze niet 1,2,3 zien omdat dat misschien dom staat. (wat niet echt zo is, maar goed)quote:Gewoon bestaan ze nog, vrouwen die nog kunnen genieten van de kleine dingen, s zomers bij valavond liggend in het park van de geur van het gras, de bloemen, het water en het mysterie van elkaar genieten![]()
cat. Broertjequote:Net zoals veel van die dozen die mij om advies komen vragen, ik zie die zo graag blablabla man van mijn leven blablabla... Maar ik ben eigenlijk liever alleen wat moet ik doen![]()
Djeezes
![]()
Die gebruiken je voor hun ego dat ze toch nog "backup" hebben of dat ze toch nog gewildzijn/quote:Of het type waarmee het ongelooflijk klikt, je bent stapelgek op haar, ze geeft wederzijdse signalen, en dan opeens moet ze je vertellen dat ze al trouwplannen heeft met iemand!![]()
Dat zijn gewoon sletten.quote:En dan heb je natuurlijk nog die types die daar iedere week gelnagels gaan kopen van 25 à 30 euro en hun geld geven aan al die shit.
Ik ookquote:Op maandag 23 februari 2009 20:09 schreef de_priester het volgende:
ik heb zo'n lief mooi mysterieus supermeisje![]()
Mooi gezegd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:36 schreef DrPwn het volgende:
we leven in een barok groteske nachtmerriewereld waarin bijna alles vreselijk en smakeloos is dus je kan net zo goed dom en oppervlakkig zijn
ik schrijf mijn kunst altijd zelfquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Mooi gezegd.
Zelf verzonnen of uit een lied?
dat dus..quote:O p dinsdag 24 februari 2009 10:36 schreef DrPwn het volgende:
we leven in een barok groteske nachtmerriewereld waarin bijna alles vreselijk en smakeloos is dus je kan net zo goed dom en oppervlakkig zijn
Jij hebt dus ook een klein piemeltjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:05 schreef DrPwn het volgende:
ik heb helemaal geen klein piemeltje
e; oh wacht die andere gast
bevalt het single zijn nog steeds?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:12 schreef hamster90 het volgende:
Ik heb lekker een niet oppervlakkig vriendinnetje!
Ik vind dat leuk hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 20:03 schreef Taproot het volgende:
Gewoon bestaan ze nog, vrouwen die nog kunnen genieten van de kleine dingen, s zomers bij valavond liggend in het park van de geur van het gras, de bloemen, het water en het mysterie van elkaar genieten![]()
Als ie net zoveel aandacht besteedt aan z'n vrouwen als aan het uitdiepen van kleffe clichés, nou....quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:34 schreef Lente_ninja het volgende:
Pindabrein: hey Lente_ninja, ga je mee naar de kroeg?![]()
Ik: Nah, geen zin in.![]()
Pindabrein: maar iedereen gaat!![]()
Ik: nou en?![]()
Pindabrein:![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
Ik ben heus de asociaalste niet hoor, maar ik ga echt niet ergens heen alleen maar omdat 'iedereen' gaat.quote:
Je zou ook kunnen gaan omdat het gewoon LEUK is? Tenzij je een veel leuker alternatief hebt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:42 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ik ben heus de asociaalste niet hoor, maar ik ga echt niet ergens heen alleen maar omdat 'iedereen' gaat.
Kuddevolk.
Het meisje in kwestie was een projectgenoot van me en ik kon haar werkelijk niet uitstaan. Ik was de dagen aan het aftellen dat het blok was afgelopen en ik van haar af was. Dan ga ik toch niet vrijwillig in dezelfde kroeg zitten als zij?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:44 schreef Crane het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen gaan omdat het gewoon LEUK is? Tenzij je een veel leuker alternatief hebt.
Ok dan kan ik het me nog voorstellen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:50 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Het meisje in kwestie was een projectgenoot van me en ik kon haar werkelijk niet uitstaan. Ik was de dagen aan het aftellen dat het blok was afgelopen en ik van haar af was. Dan ga ik toch niet vrijwillig in dezelfde kroeg zitten als zij?Ik kan het met de meeste mensen wel vinden, maar zij... er was echt niets aan haar dat mij níet irriteerde.
Jij moet die blonde echt neuken gekquote:Op maandag 23 februari 2009 20:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja want er is inderdaad geen tussenweg.
Ik hoef geen zwijmelteef.
de_priester en TS zijn latente homo's.
Komt voor de bakker Josquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij moet die blonde echt neuken gek
Und so weiter, und so weiterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:34 schreef Lente_ninja het volgende:
Terechte klacht. Dat soort wijven werken vre-se-lijk op m'n zenuwenEn dan met name als ze zich afvragen waarom ik niet zoals hen ben.
Pindabrein: oehoe! het is zo koud hier!![]()
Ik: echt waar? Ik heb nergens last van![]()
Pindabrein: maar jij hebt een de huiden van 5 gevilde mannen aangetrokken.![]()
Ik: ja schat, het is namelijk winter. Dan ga ik niet rondlopen in dunne shirtjes en ballerinas![]()
Pindabrein: auw! M'n nek!![]()
Ik: daar zou je minder last van hebben als je je boeken gewoon in een rugtas deed, in plaats van een schoudertas.![]()
Pindabrein: maar het is een echte Gucci!![]()
Ik: En bedek je nek eens met een fijne coltrui, goddeloze hoer.
Pindabrein: hey Lente_ninja, ga je mee naar de kroeg?![]()
Ik: Nah, geen zin in.![]()
Pindabrein: maar iedereen gaat!![]()
Ik: nou en?![]()
Pindabrein:![]()
Ik: je weet toch dat ik veel te goed ben voor small talk onder het genot van een drankje, uitgewoonde hoer.
Pindabrein: wacht even hoor Lente_ninja, even m'n haar vastmaken want het zit in de weg!
Ik: scheer je kop dan ook kaal, net als ik babylonische hoer!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je klinkt alsof je de vrouwen voor het uitkiezen hebt, maar in werkelijkheid ben je gewoon Level 60 in WoW en dat is de enige reden dat je geen vriendin hebt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef FireFox1 het volgende:
Ook eens met TS
veel aanbod, weinig keus
WoW? Nog nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je de vrouwen voor het uitkiezen hebt, maar in werkelijkheid ben je gewoon Level 60 in WoW en dat is de enige reden dat je geen vriendin hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:43 schreef Tuinboon het volgende:
En daar hebben we hem weer, de meest getrokken conclusie op FOK! allertijden:
Alle vrouwen zijnklopt, altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |