Als ie net zoveel aandacht besteedt aan z'n vrouwen als aan het uitdiepen van kleffe clichés, nou....quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:34 schreef Lente_ninja het volgende:
Pindabrein: hey Lente_ninja, ga je mee naar de kroeg?![]()
Ik: Nah, geen zin in.![]()
Pindabrein: maar iedereen gaat!![]()
Ik: nou en?![]()
Pindabrein:![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
Ik ben heus de asociaalste niet hoor, maar ik ga echt niet ergens heen alleen maar omdat 'iedereen' gaat.quote:
Je zou ook kunnen gaan omdat het gewoon LEUK is? Tenzij je een veel leuker alternatief hebt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:42 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ik ben heus de asociaalste niet hoor, maar ik ga echt niet ergens heen alleen maar omdat 'iedereen' gaat.
Kuddevolk.
Het meisje in kwestie was een projectgenoot van me en ik kon haar werkelijk niet uitstaan. Ik was de dagen aan het aftellen dat het blok was afgelopen en ik van haar af was. Dan ga ik toch niet vrijwillig in dezelfde kroeg zitten als zij?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:44 schreef Crane het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen gaan omdat het gewoon LEUK is? Tenzij je een veel leuker alternatief hebt.
Ok dan kan ik het me nog voorstellen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:50 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Het meisje in kwestie was een projectgenoot van me en ik kon haar werkelijk niet uitstaan. Ik was de dagen aan het aftellen dat het blok was afgelopen en ik van haar af was. Dan ga ik toch niet vrijwillig in dezelfde kroeg zitten als zij?Ik kan het met de meeste mensen wel vinden, maar zij... er was echt niets aan haar dat mij níet irriteerde.
Jij moet die blonde echt neuken gekquote:Op maandag 23 februari 2009 20:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja want er is inderdaad geen tussenweg.
Ik hoef geen zwijmelteef.
de_priester en TS zijn latente homo's.
Komt voor de bakker Josquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij moet die blonde echt neuken gek
Und so weiter, und so weiterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:34 schreef Lente_ninja het volgende:
Terechte klacht. Dat soort wijven werken vre-se-lijk op m'n zenuwenEn dan met name als ze zich afvragen waarom ik niet zoals hen ben.
Pindabrein: oehoe! het is zo koud hier!![]()
Ik: echt waar? Ik heb nergens last van![]()
Pindabrein: maar jij hebt een de huiden van 5 gevilde mannen aangetrokken.![]()
Ik: ja schat, het is namelijk winter. Dan ga ik niet rondlopen in dunne shirtjes en ballerinas![]()
Pindabrein: auw! M'n nek!![]()
Ik: daar zou je minder last van hebben als je je boeken gewoon in een rugtas deed, in plaats van een schoudertas.![]()
Pindabrein: maar het is een echte Gucci!![]()
Ik: En bedek je nek eens met een fijne coltrui, goddeloze hoer.
Pindabrein: hey Lente_ninja, ga je mee naar de kroeg?![]()
Ik: Nah, geen zin in.![]()
Pindabrein: maar iedereen gaat!![]()
Ik: nou en?![]()
Pindabrein:![]()
Ik: je weet toch dat ik veel te goed ben voor small talk onder het genot van een drankje, uitgewoonde hoer.
Pindabrein: wacht even hoor Lente_ninja, even m'n haar vastmaken want het zit in de weg!
Ik: scheer je kop dan ook kaal, net als ik babylonische hoer!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je klinkt alsof je de vrouwen voor het uitkiezen hebt, maar in werkelijkheid ben je gewoon Level 60 in WoW en dat is de enige reden dat je geen vriendin hebt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef FireFox1 het volgende:
Ook eens met TS
veel aanbod, weinig keus
WoW? Nog nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je de vrouwen voor het uitkiezen hebt, maar in werkelijkheid ben je gewoon Level 60 in WoW en dat is de enige reden dat je geen vriendin hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:43 schreef Tuinboon het volgende:
En daar hebben we hem weer, de meest getrokken conclusie op FOK! allertijden:
Alle vrouwen zijnklopt, altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |