Inderdaad, je moet ergens anders gaan "zoeken", misschien dat dat verschil kan maken?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:06 schreef Florian_ het volgende:
Eensch.
Je begeeft je gewoon in verkeerde kringen TS, heus niet alle chicks zijn paupers
weet niet waar jij heen gaat waar er nog aan jumpstylequote:Op maandag 23 februari 2009 20:03 schreef Taproot het volgende:
Ga je uit dan zie je van die jumpstyle types, wel "lekkere" chicks (ik vind ze eerder hoerig maar goed) maar oliedom, grote mond, groot lawaai maar één interessant woord of beetje stijl ho maar![]()
Vast wel, maar dat laten ze niet 1,2,3 zien omdat dat misschien dom staat. (wat niet echt zo is, maar goed)quote:Gewoon bestaan ze nog, vrouwen die nog kunnen genieten van de kleine dingen, s zomers bij valavond liggend in het park van de geur van het gras, de bloemen, het water en het mysterie van elkaar genieten![]()
cat. Broertjequote:Net zoals veel van die dozen die mij om advies komen vragen, ik zie die zo graag blablabla man van mijn leven blablabla... Maar ik ben eigenlijk liever alleen wat moet ik doen![]()
Djeezes
![]()
Die gebruiken je voor hun ego dat ze toch nog "backup" hebben of dat ze toch nog gewildzijn/quote:Of het type waarmee het ongelooflijk klikt, je bent stapelgek op haar, ze geeft wederzijdse signalen, en dan opeens moet ze je vertellen dat ze al trouwplannen heeft met iemand!![]()
Dat zijn gewoon sletten.quote:En dan heb je natuurlijk nog die types die daar iedere week gelnagels gaan kopen van 25 à 30 euro en hun geld geven aan al die shit.
Ik ookquote:Op maandag 23 februari 2009 20:09 schreef de_priester het volgende:
ik heb zo'n lief mooi mysterieus supermeisje![]()
Mooi gezegd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:36 schreef DrPwn het volgende:
we leven in een barok groteske nachtmerriewereld waarin bijna alles vreselijk en smakeloos is dus je kan net zo goed dom en oppervlakkig zijn
ik schrijf mijn kunst altijd zelfquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Mooi gezegd.
Zelf verzonnen of uit een lied?
dat dus..quote:O p dinsdag 24 februari 2009 10:36 schreef DrPwn het volgende:
we leven in een barok groteske nachtmerriewereld waarin bijna alles vreselijk en smakeloos is dus je kan net zo goed dom en oppervlakkig zijn
Jij hebt dus ook een klein piemeltjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:05 schreef DrPwn het volgende:
ik heb helemaal geen klein piemeltje
e; oh wacht die andere gast
bevalt het single zijn nog steeds?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:12 schreef hamster90 het volgende:
Ik heb lekker een niet oppervlakkig vriendinnetje!
Ik vind dat leuk hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 20:03 schreef Taproot het volgende:
Gewoon bestaan ze nog, vrouwen die nog kunnen genieten van de kleine dingen, s zomers bij valavond liggend in het park van de geur van het gras, de bloemen, het water en het mysterie van elkaar genieten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |