abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66398407
Klein beetje lager bij opening, maar ING meteen weer meer dan 4% onderuit...
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:06:22 #162
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_66398457
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:03 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Klein beetje lager bij opening, maar ING meteen weer meer dan 4% onderuit...
ING gaat het zo ook niet lang uithouden, vertrouwen lijkt wel totaal weg te zijn daar.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_66398483
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:06 schreef appelsientje het volgende:

[..]

ING gaat het zo ook niet lang uithouden, vertrouwen lijkt wel totaal weg te zijn daar.
Inderdaad... Echter gaat het met T2 ook niet heel erg goed... -11% atm
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:09:19 #164
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_66398507
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:06 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Je ziet hetzelfde gebeuren als bij Fortis destijds. Kan Bos ING eventueel nationaliseren of is de ING daar te groot voor?
pi_66398511
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 06:17 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Een grapje zeker? Want deze 'constructie' is "fundamentally flawed".
Hehe, zeker een grapje
Het was een soort simpel voorbeeldje shortselling
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:17:08 #166
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_66398668
222,22

zal dat ooit nog 111,11 worden? ;-)
pi_66398720
wow... ING plust zelfs... koopjesjagers denk ik, maar toch een plus(je)
pi_66398747
zelfs mijn oude moeder begint zich zorgen te maken over ING.
Wanneer gaat Bos ingrijpen.?
pi_66398784
De grafiek op beurs.nl ziet er ook aardig spectaculair uit. Goed, het schommelt tussen de 222 & 221, maar toch een leuke etappe van de tour
pi_66398874
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:25 schreef pberends het volgende:
Gamma min 14% weer, wat een aandeel .
Aegon doet het ook lekker
pi_66398911
Laagste koers AMG: 5,000
pi_66398975
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:27 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Aegon doet het ook lekker
Olifantje was aandelen aan't dumpen zo te zien .

Je zou Aegon bijna kopen, maar ik beleg gelukkig niet in financials. AMG wordt lekker goedkoop zo.
pi_66399073
Ik snap de koers van Akzo niet. Ze hebben verlies geleden over de hele linie en moeten versneld gaan snijden in de kosten. Hierdoor gaan er ook meer banen verloren. Hoe is dat positief nieuws?
pi_66399207
-1% alweer 222
pi_66399232
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:40 schreef Espabilado het volgende:
-1% alweer 222
en Aegon door de -10%
pi_66399290
220.46 en de trent is omlaag (updated)

[ Bericht 9% gewijzigd door shilizous_88 op 24-02-2009 09:53:50 ]
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:49:02 #178
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_66399418
Yup... we gaan vandaag echt door de 220
pi_66399474
221
pi_66399594
Ik ben erg benieuwd wat er gebeurt als we de 220 raken...
Is er een koopgolf of stomen we door omlaag?
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_66399602
NL producentenvertrouwen op nieuw dieptepunt in februari
quote:
Het vertrouwen van de Nederlandse producent is in februari tot een nieuw dieptepunt gekelderd. Dit blijkt dinsdag uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Het vertrouwen onder Nederlandse producenten zag in februari een sterke daling, naar -22,9 van -19,7 in januari. Dit is het laagste niveau sinds 1985, toen het producentenvertrouwen voor het eerst maandelijks werd berekend.

Daarmee sneuvelt het diepterecord van december, toen de indicator een voor dat moment historisch lage stand van -20,1 bereikte.
Dat gaat een lage eindstand worden
pi_66399627
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef appelsientje het volgende:
Yup... we gaan vandaag echt door de 220
En 't is breed gedragen, er is geen enkele sprake van rare koersbewegingen of paniekreacties .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_66399658
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

En 't is breed gedragen, er is geen enkele sprake van rare koersbewegingen of paniekreacties .
Enkel ING, die -13% opende, eventjes pluste en nu weer negatief staat.
pi_66399813
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:57 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Enkel ING, die -13% opende, eventjes pluste en nu weer negatief staat.
Een daling van de index afschuiven op 1 sector is zo 2008 .
pi_66399860
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dalingen zoals vandaag is puur en alleen paniek reacties. Zoals eerder al gezegd heeft dit niks met realiteit te maken, dit is puur het negatieve sneeuwbal effect. Men lult elkander de afgrond in en gaat dan zich afvragen waarom we in de put zitten. Het enige verschil is dat het een aantal maanden heeft moeten duren om deze negatieve bullcrap te blijven zeggen tot het vetrouwen zo diep was gedaald dat we ipv. zijwaarts weer naar beneden kunnen. En dat betekent domweg short blijven gaan tot er eindelijk weer wat 'normalere' cijfers op de beurskoersen komen te staan.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_66400084
De vorig keer dat we tegen de 220 grens aankwamen hadden we dagen van 6 tot 8% daling ertussen zitten met enorm snelle rally's. Daarnaast is 't niet allemaal crap aangezien in de VS citigroup en in de UK RBS nog steeds over volledige nationalisatie aan 't onderhandelen zijn, en wat dacht je van alle vertrouwenscijfers. Nu komen die laatste ook voort uit paniek, maar vertrouwen is de basis voor kooplust en dus economische groei.
pi_66400457
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
De vorig keer dat we tegen de 220 grens aankwamen hadden we dagen van 6 tot 8% daling ertussen zitten met enorm snelle rally's. Daarnaast is 't niet allemaal crap aangezien in de VS citigroup en in de UK RBS nog steeds over volledige nationalisatie aan 't onderhandelen zijn, en wat dacht je van alle vertrouwenscijfers. Nu komen die laatste ook voort uit paniek, maar vertrouwen is de basis voor kooplust en dus economische groei.
Dat mag dan misschien wel allemaal zo zijn, maar die onderhandelingen van Citi en RBS komen ten eerste niet uit de lucht vallen. En ten tweede komen die vertrouwen cijfers ook niet uit de lucht vallen, maar deze en eind vorige week gingen we als een speer naar beneden, terwijl anderhalf week geleden dat niet het geval was. Is er theoretisch een groot verschil dan? Het enige verschil is het niveau van paniek, na maandenlang negatief gelul kunnen we weer een rit naar beneden maken. Het probleem in deze tijden is dat elk positief geluidje knetterhard wordt weggedrukt. En zolang een shitload aan gezonde bedrijven ook hardt worden afgestraft blijft dit voor mij blinde paniek. Het biedt iig weer een hoop werk aan de winkel want bepaalde aandelen worden zo wel weer goedkoop
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_66400622
219.99 en we zijn er
pi_66400634
Gaat lekker sinds die Obama in het Witte Huis is gaan zitten. Door die idioot is men wereldwijd het vertrouwen in de US kwijtgeraakt.
pi_66400673
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:38 schreef buachaille het volgende:
Gaat lekker sinds die Obama in het Witte Huis is gaan zitten. Door die idioot is men wereldwijd het vertrouwen in de US kwijtgeraakt.
Kul, of het nu Obama of McCain was geweest, en wat ze ook gedaan zouden hebben. Dit soort paniek reacties hadden ze toch niet kunnen voorkomen.
pi_66400678
219,52, laat het feest maar beginnen...
pi_66400705
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66400817
Wat ik een beetje eng vind ik de huidige markt is dat er eigenlijk maar heel weinig paniek heerst. Er zijn geen schokkende berichten behalve slechte macro cijfers, geen omvallende banken, geen nieuwe beerput die open gaat. Het is eigenlijk gewoon een totaal gebrek aan kopers.
pi_66400855
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:04 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Een daling van de index afschuiven op 1 sector is zo 2008 .
Was dan ook een reactie op de opmerking over rare koersbewegingen
pi_66400985
Het breken van de 220 heeft niet echt gezorgd voor een ver- of inkoop golf...
pi_66401124
219
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:57:30 #197
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66401145
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:56 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
219
Ben jij dezelfde persoon als RvLaak? En zoja, waarom heb je dan verschillende accounts met bijna dezelfde naam?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_66401152
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:51 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Het breken van de 220 heeft niet echt gezorgd voor een ver- of inkoop golf...
Technische Analyses werken niet als alles naar beneden gaat. Zie de daling van midden september 2008 tot eind oktober 2008. Dat was gewoon alles in de verkoop gooien.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:59:21 #199
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66401199
Technische Analyse is sowieso een hoop gelul, echt.
pi_66401302
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:59 schreef Lemmeb het volgende:
Juist, ik heb de afgelopen 3 jaar dan ook alleen maar geld verdient met vinger in mn mond en dan de lucht in en kijken welke kant het gaat waaien. Overigens werkt fundamentele analyse op dit moment ook niet, ik zou financials bijv. niet vertrouwen fuck knows of weer ergens een foutje is gemaakt met een afboeking waardoor er weer miljarden verdwijnen.

TA kan wel degelijk werken het is maar net hoe je het toepast. Ten tijde van crisis en ramp werkt namelijk geen enkel model.
pi_66401365
ik geloof dat ik mijn geld gewoon maar ga weggeven, want dit is echt niet leuk meer. Gewoon goede aandelen knallen naar beneden alsof het niets is.
Wat had ik een heleboel leuke andere dingen kunnen doen.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_66401542
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:05 schreef merry77 het volgende:
ik geloof dat ik mijn geld gewoon maar ga weggeven, want dit is echt niet leuk meer. Gewoon goede aandelen knallen naar beneden alsof het niets is.
Wat had ik een heleboel leuke andere dingen kunnen doen.
Mja, en dan zeggen sommige nog dat er geen paniek in de tent is. Terwijl men aandelen dumpt van verder gezonde bedrijven ! Het is een beetje jammer dat je nog steeds posities hebt. Ik heb zelf nog steeds geen aandelen gekocht, maar we zijn onder de 220 genaderd dus ik ga straks wel degelijk wat aandelen per week aanschaffen en ben dan wel bereid om het wat uit te zitten. Ik wacht alleen eerst deze rode zit af. Ik koop liever aan het begin van een groene periode dan in een rode periode want fuck knows waar die rode periode eindigt en zit je na een week al weer lekker met -10% achter de kiezen. Trial en error
pi_66401584
Shorts gaan wel weer lekker zo momenteel
pi_66401720
Eens kijken wanneer de day low uit 2003 eraan gaat.... 217.80
pi_66401761
ING onder de 3 euro !
pi_66401863
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
ING onder de 3 euro !
Is verdere steun inmiddels niet onvermijdelijk?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:22:21 #207
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_66401930
Wouter kan nu extravoordelig instappen.

Maar dit is niet best zeg, de vraag is of de Walstraat ons straks nog wat omhoog gaat trekken of dat er alleen maar meer olie op het vuur wordt gegooid vanuit die kant.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_66402059
quote:
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX zal zijn test van 217,80 punten, het dieptepunt van maart 2003, succesvol testen en op de korte termijn een rally maken richting 240 punten, "dat is in mijn verwachting het meest waarschijnlijke scenario voor de AEX", aldus technisch analist Roelof-Jan van den Akker van ING Wholesale Banking. "Het sentiment is zeer somber en de markt is zeer oversold. We zijn vanaf 9 februari van dit jaar vanaf het niveau van 263 punten in feite non-stop aan het dalen. Als er een niveau is aan te wijzen waarop de AEX een bodem zou moeten kunnen vinden dan is het rond het laagste punt van 2003", aldus Van den Akker. Hij geeft aan dat als de index boven de intra-day weerstand van 221,60 punten uitkomt, de bodemvorming meer 'body' krijgt. Een slot boven 227 punten impliceert volgens Van den Akker een definitieve bevestiging van het dieptepunt voor de korte termijn. De AEX noteert dinsdag rond 11.20 uur 2,5% lager op 218,36 punten. (ANS)
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:26:30 #209
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66402063
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Juist, ik heb de afgelopen 3 jaar dan ook alleen maar geld verdient met vinger in mn mond en dan de lucht in en kijken welke kant het gaat waaien. Overigens werkt fundamentele analyse op dit moment ook niet, ik zou financials bijv. niet vertrouwen fuck knows of weer ergens een foutje is gemaakt met een afboeking waardoor er weer miljarden verdwijnen.

TA kan wel degelijk werken het is maar net hoe je het toepast. Ten tijde van crisis en ramp werkt namelijk geen enkel model.
Als TA echt zou werken, waarom zijn er dan nog geen mensen oneindig rijk mee geworden? Ik bedoel als het zo makkelijk was, dan zou iedereen toch als een trein omhoog gaan?
pi_66402066
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]
Het hangt er ook vanaf hoeveel mensen gebruik maken van die toepassing.

Het doet mij een beetje denken aan veel schip-schip aanvaringen. Dit omdat iedereen tegenwoordig gebruik maakt van GPSs en al die schepen hetzelfde way-point als doel inkloppen. Resultaat is dat je elkaar geheid tegen gaat komen
pi_66402316
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:26 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Als TA echt zou werken, waarom zijn er dan nog geen mensen oneindig rijk mee geworden? Ik bedoel als het zo makkelijk was, dan zou iedereen toch als een trein omhoog gaan?
Ik ken wel degelijk mensen die met TA rijk zijn geworden of die meer geld hebben verdient in groene periode's dan hun 'fundamentele' collega's. TA is veel meer dan puur een modelletje volgen en kopen en verkopen op de afgesproken punten. Mensen zeggen vaak dat het niet werkt omdat ze niet weten hoe ze het moeten gebruiken.

Maja, ik ben dan ook wel wat bevooroordeeld want bij ons op de universiteit heb je zelfs een soort van master die nogal TA gericht is. En dat is wat anders dan de huis tuin en keuken modelletjes die je op internet vind.
pi_66402612
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:57 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ben jij dezelfde persoon als RvLaak? En zoja, waarom heb je dan verschillende accounts met bijna dezelfde naam?
1 voor thuis & 1 voor op mn werk. Ik weet het ww van mn thuis account niet en ben te lui om dat op te gaan zoeken .

ING staat ondertussen weer boven de 3 euro...
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:48:51 #213
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_66402855
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:59 schreef Lemmeb het volgende:
Ik snap daar het nut ook niet van in. Aandelenkoersen en bewegingen drvan representeren niets meer dan continu bijgestelde verwachtingen die men van dat bedrijf heeft.
Wanneer morgen een olieboer onverwachts DE oplossing voor het energievraagstuk presenteert, zal de aandeelkoers van die olieboer als een gek gaan stijgen. Ik zie niet in hoe technische analyses zulke scenario's kunnen ondervangen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_66403153
Duitse Ifo-index op dieptepunt; sterke krimp voorzien
quote:
Het vertrouwen van Duitse ondernemers in de economie is in februari gedaald tot het laagste punt ooit gemeten binnen de zogeheten Ifo-index, opgesteld door het Ifo Institut fur Wirtschaftsforschung. Het cijfer wijst erop dat de recessie in Duitsland zich verder zal verdiepen. De Ifo-index daalde naar 82,6 van 83,0 in januari. Vooraf geraadpleegde economen hadden verwacht dat de Ifo-index ongewijzigd zou blijven op 83,0.

De Ifo-index geldt als een belangrijke barometer voor de economie van Duitsland, de grootste economie in de eurozone. De peiling van het vertrouwen onder Duitse ondernemers wordt sinds 1991 uitgevoerd.

De ongeveer 7,000 bedrijven die werden geraadpleegd binnen het onderzoek waren somber over het huidige bedrijsklimaat. De deelindex die dit meet daalde in februari naar 84,3 van 86,8 een maand eerder.

'De aanhoudende daling van de index voor huidige omstandigheden suggereert dat het bruto binnenlands product vrij sterk zal krimpen in ieder geval het begin van het jaar', zei Jennifer McKeown, econoom bij Capital Economics.

De algemene verwachting onder economen is dat de Duitse economie dit jaar 2% tot 3% zal krimpen, de sterkste neergang sinds de Tweede Wereldoorlog. De hoofdeconoom van Deutsche Bank, Norbert Walter, zei maandag tegenover dagblad Bild zelfs een krimp van tenminste 5% te voorzien.
pi_66403207
tvptje
'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_66403266
Recorddaling Europese industriele orders in december
quote:
De hoeveelheid nieuwe industriele orders in de eurozone is in het afgelopen jaar sterker gedaald dan ooit tevoren, na wederom een duikeling in december. Dit wijst erop dat er op korte termijn geen herstel te verwachten valt in de economieen die de eenheidsmunt gebruiken.

De industriele orders daalden met 5,2% in december en met 22,3% ten opzichte van een jaar eerder, meldt Eurostat, het statistiekbureau van de Europese Unie.

De verslechtering was in lijn met de verwachtingen. Analisten waren uitgegaan van dalingen van 5,0% op maandbasis en 22,5% op jaarbasis.

In november daalden de orders met 5,4% en 27,4% op jaarbasis - dat waren de sterkste dalingen ooit gemeten. De cijfers over november werden herzien van de eerder gemelde dalingen van 4,5% en 26,2%.

Over heel 2008 gemeten daalden de nieuwe industriele orders gemiddeld met 5,0%, na een toename van 8,3% in 2007. Het is de sterkste daling op jaarbasis sinds de metingen begonnen in 1995, aldus Eurostat.
pi_66403308
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:26 schreef TheRoach het volgende:

[..]

Wat ik al helemaal hilarisch vind, is dat de analist bij ING werkt...
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:06:58 #218
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_66403613
Die analyse van Roelof-Jan, 'the man from ING' is gewoon een lachertje. Wisselt constant van mening en is totaal onrealistisch. Als alle beurzen de 2003 lows doorbreken, waarom zou de AEX dan ineens gaan rallyen?
pi_66403665
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 12:06 schreef Lemans24 het volgende:
Die analyse van Roelof-Jan, 'the man from ING' is gewoon een lachertje. Wisselt constant van mening en is totaal onrealistisch. Als alle beurzen de 2003 lows doorbreken, waarom zou de AEX dan ineens gaan rallyen?
Je wilt toch niet gaan beweren dat ING-mensen fouten kunnen maken... Toch?
pi_66403779
quote:
ING onder de 3 euro !
Die heb ik eind vorig jaar nog bijgekocht. Toen stond de koers op 9 euro.
pi_66403816
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 12:10 schreef Light het volgende:

[..]

Die heb ik eind vorig jaar nog bijgekocht. Toen stond de koers op 9 euro.
Je zag niet in dat de crisis in Oktober vorig jaar nog moest beginnen?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:12:22 #222
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_66403851
Dat de 217,80 eraan gaat lijkt me onvermijdelijk, maar zal dat vandaag al gebeuren? Of eerst een slot rond 222?

De 220 is inmiddels zelfs geen weerstand of steun meer, maar is een totaal random nummer geworden...
pi_66404021
vlgns mij sluit de aex boven de 220 vandaag
Wie de tijd niet heeft, heeft de tijd
pi_66404039
Kees de Kort: er gaan geruchten dat AIG de komende dagen een verlies van 50 tot 60 miljard bekend gaat maken.

Da's best veel geld....
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:24:29 #225
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_66404292
't maakt eigenlijk niet uit wat Philips, Unilever enzo doen, ING haalt de hele AEX hard onderuit. Wordt een -30% tje.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:29:11 #226
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_66404434
Hmm.. Wellicht een mooi moment om long te gaan? De boel is echt zwaar oversold zo lijkt het. Wat een blinde paniek

Wanneer stapt Bos in bij ING?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_66404455
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:26 schreef TheRoach het volgende:

[..]

Heerlijk deze flapdrol, was hij niet uberbearish in z'n nieuwsbrief hahaha.

Geen idee of 218 de korte termijn bodem is, maar je mag binnenkort op zijn minst een rally van zo'n 10 procent verwachten. Technisch gezien zijn we inderdaad zwaar oversold.
pi_66404498
quote:
ING onder de 3 euro !
Nu -20% zelfs op 3,82 .

Keefe, Bruyette & Woods Outperform 10,00 - - 23-02-2009

Nou, das zeker een outperformer!
pi_66404540
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 12:24 schreef Lemans24 het volgende:
't maakt eigenlijk niet uit wat Philips, Unilever enzo doen, ING haalt de hele AEX hard onderuit. Wordt een -30% tje.
valt wel mee. Toen ing op -12% stond, stond de AEX <219. Nu >220 en ing -21.5%
pi_66404558
Leuke test ook van Aegon op 2,6x daarna weer een flinke stijging.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:33:38 #231
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_66404578
Toch een lichtpuntje dat niet alles in het rood staat
---
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:34:43 #232
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_66404612
Stel dat ik nu aandelen van ING ga kopen... en het wordt een staatsbedrijf... dan neemt de regering het toch over voor het geldbedrag wat ING op dat moment ongeveer waard is? En dan moet ik mijn aandelen verkopen?
pi_66404620
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 12:32 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

valt wel mee. Toen ing op -12% stond, stond de AEX <219. Nu >220 en ing -21.5%
ING weegt nu helemaal geen reet meer in de AEX.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:35:25 #234
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_66404631
ING lijkt gewoon blinde paniek, maar het is een sneeuwbaleffect natuurlijk.
---
pi_66404642
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 12:34 schreef appelsientje het volgende:
Stel dat ik nu aandelen van ING ga kopen... en het wordt een staatsbedrijf... dan neemt de regering het toch over voor het geldbedrag wat ING op dat moment ongeveer waard is? En dan moet ik mijn aandelen verkopen?
Geen idee, hoe deden ze dat bij Bear Sterns?
pi_66404652
quote:
Nee, daar is geen enkele garantie op. Grote kans dat als nationalisatie noodzakelijk is er geen aandelen van de beurs gekocht worden (duurt te lang) maar aandelen van de dochterondernemingen van ING. ING blijft dan net als Fortis als een lege huls achter.
pi_66404660
quote:
Zie Fortis. Bedrijf werd gewoon ingelijfd binnen het overheidsapparaat. Aandeelhouders hadden "niets" meer over. Enkel de kruimels die Bos cs niet wilde hebben.
pi_66404664
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 12:29 schreef pberends het volgende:

[..]

Technisch gezien zijn we inderdaad zwaar oversold.
Valt wel reuze mee hoor, RSI staat vrij laag, maar kan nog lager.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:37:17 #239
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_66404687
quote:
Dat denk ik niet, Fortis is ook nog steeds actief op de beurs.
---
pi_66404703
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 12:35 schreef pberends het volgende:

[..]

ING weegt nu helemaal geen reet meer in de AEX.
De wegingen zijn toch niet op basis van prijs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')