nabeurs is herstel weer wegquote:Op maandag 23 februari 2009 17:33 schreef M.Melandri het volgende:
wel flink herstel bij Aegon op et eind, enige financial met beperkt minnetje
Zelfs op RTLZ hadden ze het nu over de 150 grens... Als de 220 doorbroken wordt tenminstequote:Op maandag 23 februari 2009 17:42 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een dag weer.
Iedereen lijkt nu weer uberbearish, 200, 175, 150 punten, het kan allemaal weer. Ik doe even niets, ik hou gewoon m'n positie in Nyrstar. Staat de AEX op 200 begin ik weer licht in te stappen, zakt het verder dan koop ik meer, en stijgt de beurs toch profiteer ik toch mee via Nyrstar waarschijnlijk.
Ben erg benieuwd of we direct naar de 150 gaan dan. Je zou toch rond de 200 weer een tijdelijke bodem verwachten en vervolgens weer rond de 175. Uiteindelijk ga ik ook uit van 150 punten, maar pas veel later dit jaar.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs op RTLZ hadden ze het nu over de 150 grens... Als de 220 doorbroken wordt tenminste
Mja, lekkere paniekzaaiers bij RTLZ. Ik zeg niet dat ze ongelijk hebben, maar minimaal 5% van die crisis komt op het conto van RTLZ.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs op RTLZ hadden ze het nu over de 150 grens... Als de 220 doorbroken wordt tenminste
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:46 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Was B.A. Baracus soms overleden om half 4?
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:46 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Was B.A. Baracus soms overleden om half 4?
Hoe kom je daar nou bij ? De beleggers die er toe doen op de beurs laten zich echt niet leiden door RTLZ ofzo hoor. Of hap ik nu weer teveel ?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:07 schreef Lemmeb het volgende:
Mja, lekkere paniekzaaiers bij RTLZ. Ik zeg niet dat ze ongelijk hebben, maar minimaal 5% van die crisis komt op het conto van RTLZ.
Ik denk serieus dat wel invloed heeft op de stemming, zowel bij de mensen thuis en op de werkvloer, en dat dat een versnellend/verergerend effect heeft op de dalende koersen. De beurs is namelijk voor 90% psychologie.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij ? De beleggers die er toe doen op de beurs laten zich echt niet leiden door RTLZ ofzo hoor. Of hap ik nu weer teveel ?
Van dat psychologische effect ben ik ook overtuigd en ik merk ook wel eens dat ik me min of meer laat leiden door sentiment (al dan niet via RTLZ). Maar zelfs 5% vind ik overdreven, ik zou er sowieso geen percentage aan durven hangen.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:28 schreef Lemmeb het volgende:
Ik denk serieus dat wel invloed heeft op de stemming, zowel bij de mensen thuis en op de werkvloer, en dat dat een versnellend/verergerend effect heeft op de dalende koersen. De beurs is namelijk voor 90% psychologie.
Maar nee, je zult mij niet horen beweren dat RTLZ verantwoordelijk zou zijn voor de crisis.
Ik denk dat je je daarin vergist, veel mensen gaan nog steeds puur af op meningen van anderen en kopiëren dat. Alleen is het wel zo dat het percentage 'groot' handelaren t.o.v de particuliere beleggertjes achter de PC natuurlijk vrij groot is. En juist die laatste groep reageert vaak als kip zonder kop en loopt achter elke schreeuwlelijkerd aan.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij ? De beleggers die er toe doen op de beurs laten zich echt niet leiden door RTLZ ofzo hoor. Of hap ik nu weer teveel ?
Zilver is nog lange niet terug op het hoogtepunt van vorig jaar. Zal daar ook trouwens niet terugkomen.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:25 schreef Lemmeb het volgende:
Fuck, ik heb m'n zilver vorig jaar juli al verkocht, net voor het in elkaar zakte.
Ouders geen geld meer voor PS en xboxjesquote:BILLUND (AFN) - De Deense speelgoedfabrikant Lego heeft ondanks de wereldwijde economische crisis een erg succesvol jaar achter de rug. Zowel de winst als de omzet ging vorig jaar flink omhoog. Dat blijkt uit maandag gepubliceerde cijfers van het grootste speelgoedbedrijf van Europa.
Schat ik de gemiddelde belegger dan te slim in denk je ?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik denk dat je je daarin vergist, veel mensen gaan nog steeds puur af op meningen van anderen en kopiëren dat.
Nou, oké, 'overdrijven' is my middle name.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
Van dat psychologische effect ben ik ook overtuigd en ik merk ook wel eens dat ik me min of meer laat leiden door sentiment (al dan niet via RTLZ). Maar zelfs 5% vind ik overdreven, ik zou er sowieso geen percentage aan durven hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |